quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ik heb maar 3 keer daar gepost! Over 1 kam scheren gesproken..quote:Op maandag 14 november 2005 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]!!! Weer zo'n uit PUB verdwaald mokkeltje!
Jij zat toch eerder ook in de oude SC?quote:Op maandag 14 november 2005 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 keer daar gepost! Over 1 kam scheren gesproken..![]()
STERF!!@#E#EN!!!@@! owh wacht het is gracequote:Op maandag 14 november 2005 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]!!! Weer zo'n uit PUB verdwaald mokkeltje!
Bij de ouwe crew..maaaaanden geledenquote:Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij zat toch eerder ook in de oude SC?
In de tijd van sneeuw, berenvellen en hete choco+zweet.quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de ouwe crew..maaaaanden geleden.
Nostalgiequote:Op maandag 14 november 2005 20:18 schreef cerror het volgende:
[..]
In de tijd van sneeuw, berenvellen en hete choco+zweet.
En langharige witte kleden, blokhutten enzovoorts.quote:Op maandag 14 november 2005 20:18 schreef cerror het volgende:
[..]
In de tijd van sneeuw, berenvellen en hete choco+zweet.
Nou, ik moet me nodig scheren, dus dat kan wel kloppenquote:Op maandag 14 november 2005 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 keer daar gepost! Over 1 kam scheren gesproken..![]()
Nog effe en je kan jaaaaaaaren zeggenquote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de ouwe crew..maaaaanden geleden.
Ik scheer me ook altijd met een kam.quote:Op maandag 14 november 2005 20:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, ik moet me nodig scheren, dus dat kan wel kloppen
[..]
Neeeen..jaar. Neh, korter. Nja, iig, LANG GELEDEN!quote:Nog effe en je kan jaaaaaaaren zeggen
Bijna een jaar, die meet was 9 maanden terugquote:Op maandag 14 november 2005 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik scheer me ook altijd met een kam.
[..]
Neeeen..jaar. Neh, korter. Nja, iig, LANG GELEDEN!
Dat deed ik vroegâh! Scheerschuim op m'n bek en dan met een kam het eraf 'scheren'quote:Op maandag 14 november 2005 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik scheer me ook altijd met een kam.
[..]
Neeeen..jaar. Neh, korter. Nja, iig, LANG GELEDEN!
Zeker om me weer thuis te laten voelenquote:Op maandag 14 november 2005 20:30 schreef DeLeider het volgende:
Het forum is ook weer nostalgisch langzaam
quote:Op maandag 14 november 2005 20:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeker om me weer thuis te laten voelen
Zullen we vanavond voor de grap gewoon een 22.22 topic openenquote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerder een wel.......come........back.......
Als je behoefte hebt aan een maandban wel jaquote:Op maandag 14 november 2005 20:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zullen we vanavond voor de grap gewoon een 22.22 topic openen![]()
flauw hoorquote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je behoefte hebt aan een maandban wel ja
Krijg je daar een maandban voor?quote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je behoefte hebt aan een maandban wel ja
Ik had hier al op gereageerdquote:Op maandag 14 november 2005 20:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Krijg je daar een maandban voor?
Enne, forum, ik vond de begroeting heel lief, maarre..genoeg is genoeg![]()
Maar wel heerschendquote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had hier al op gereageerd
Iets van dat het meer met serverbelasting te maken heeft dan dat het een reeksch is.
Yubelllaahahahahegyeegeg peepee!quote:
ik kan net zo snel typen als brucequote:
quote:Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef rompompom het volgende:
Deze goochem is moe
Menschen, later!
Damn, ik ben dronken en snap hem zelfs....... een blet is dienblad waar je bier op kan zetten enzo..... jeweettochquote:
Moet je nu eensch discovery kijkenquote:Op maandag 14 november 2005 22:23 schreef cerror het volgende:
Dat was weer eenen grappige film.
Ieeuw.....quote:Op maandag 14 november 2005 22:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Moet je nu eensch discovery kijken![]()
Ik laat het altijd brengen. Met een kaasplankje. En mosterd.quote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef DeLeider het volgende:
Damn, ik ben dronken en snap hem zelfs....... een blet is dienblad waar je bier op kan zetten enzo..... jeweettoch
kaasquote:Op maandag 14 november 2005 22:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik laat het altijd brengen. Met een kaasplankje. En mosterd.
Na de reclame gaan ze een arm amputerenquote:Op maandag 14 november 2005 22:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ghehehehe creatief met bloed en darmen
Boterham met pindakaas!!1!!!quote:
Heerschend C, heerschendquote:Op maandag 14 november 2005 22:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas!!1!!!
Ik begin al even met smeren.
Alweer op.quote:
En schaatser!quote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Geeft niet C, daar word je groot en sterk van 14.gif
Laat me raden..... geen vingerafdrukkken, ze droegen handschoenen, toen vonden ze toch een schaamhaar en konden ze via dna binnen 22.45432 seconden de identiteit van de moordenaar toch ontrafelen......quote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef Janetje het volgende:
Finale CSI was bést spannend...
Neuh.. CSI'er was ontvoerd en in een kist onder de grond begraven..quote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Laat me raden..... geen vingerafdrukkken, ze droegen handschoenen, toen vonden ze toch een schaamhaar en konden ze via dna binnen 22.45432 seconden de identiteit van de moordenaar toch ontrafelen......
Hmpf op discovery amputeren ze tenminste armen, zie je nog wat bloed enzo 14.gifquote:Op maandag 14 november 2005 22:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. CSI'er was ontvoerd en in een kist onder de grond begraven..
Mieren gingen aan m knabbelen enzo...
Tof
je vergeet nog dat stukje dat ze door het spannen van touwtjes de exacte plaats van penetratie achterhalenquote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Laat me raden..... geen vingerafdrukkken, ze droegen handschoenen, toen vonden ze toch een schaamhaar en konden ze via dna binnen 22.45432 seconden de identiteit van de moordenaar toch ontrafelen......
Vertelt het eens..quote:Op maandag 14 november 2005 22:48 schreef cerror het volgende:
Ik een vaag vermoeden maar hij's wel eeeeeerg vaag.![]()
![]()
Mailtje van Noliusquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef cerror het volgende:
En wie word er mod van ONZ?
quote:Op maandag 14 november 2005 22:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Misschien hoor je dat volgende week maandag wel9
Of ben ik gewoon paranoïde.quote:
Je bent gewoon paranoïde....quote:Op maandag 14 november 2005 22:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Mailtje van Nolius
Hay Cerror,
Heb je morgenavond toevallig tijd om langs te komen of aan de telefoon te komen? Ik zou het leuk vinden om in FOK!radio over je muziek te hebben.
gr!!
Arno / Nolius
Kwam te laat binnen dus ik zei dat ik volgende week wel gebeld kan worden...
En dan net:
[..]
[..]
[..]
Of ben ik gewoon paranoïde.
Tof.quote:
Of heb je toch een aanmeldingsmailtje gestuurdquote:
Nope, vandaar dat paranoïde gedeelte.quote:Op maandag 14 november 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of heb je toch een aanmeldingsmailtje gestuurd
mod tegen wil en dankquote:Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Nope, vandaar dat paranoïde gedeelte.
Ik word dus echt geen mod hé!quote:
Neeeee... neeeee.. ik wil geen mod worden!quote:Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef cerror het volgende:
[..]
trouwens wie zegt dat het over jou als mod zou gaanquote:Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
trouwens wie zegt dat het over jou als mod zou gaan
Cynix neemt afscheid als FA.
zoals ik dus al zeiquote:
cerror for FAquote:Op maandag 14 november 2005 23:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
trouwens wie zegt dat het over jou als mod zou gaan
Cynix neemt afscheid als FA.
Renmaestro is weg.quote:
c. chagrijnig.. heel het userbestand gepermbanned...quote:
Dat weet ik toch..quote:
Gooit 'ie dan wel even PUB dicht?quote:
Zodat ze massaal naar ONZ stromen??quote:
Ban-knop.quote:Op maandag 14 november 2005 23:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat ze massaal naar ONZ stromen??
Neeeeee echt dicht. Op het drukste moment sluit de val zich, en is iedereen die op dat moment in PUB zit gepermbanned.quote:
aaaarrgggg neeeeeeequote:Op maandag 14 november 2005 23:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat ze massaal naar ONZ stromen??
I love that cunning plan masterrrrrr.quote:Op maandag 14 november 2005 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Neeeeee echt dicht. Op het drukste moment sluit de val zich, en is iedereen die op dat moment in PUB zit gepermbanned.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
I love that cunning plan masterrrrrr.
Thanx C.!quote:
zullen we dan voor de tijd ff een lijstje maken van mensen die we dan uitnodigen om op dat moment naar pub te komenquote:Op maandag 14 november 2005 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Neeeeee echt dicht. Op het drukste moment sluit de val zich, en is iedereen die op dat moment in PUB zit gepermbanned.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef DeLeider het volgende:imberrrrrrr weg
niemand meer om te nuecken
spaar haar
geef nou maar gewoon toe dat je imber tussen der tietjes wil neukenquote:Op maandag 14 november 2005 23:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Gvd ik keek serieus of ik dat niet echt had gezegd
ghehehe nee, mayo welquote:Op maandag 14 november 2005 23:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
geef nou maar gewoon toe dat je imber tussen der tietjes wil neuken
Ja, hoe is het met d'r?quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met d'r?
Wanneer is de meet in Sweet Lake City?
quote:
Zoetermeerquote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Whehehe je icon!quote:
Ja, DL, jeweettoch.quote:
Damn that sounds good...quote:Op maandag 14 november 2005 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij wilde je niet en nu weer wel.quote:
Dat is slechts naar de buitenwereld toe, je moest eens weten jongen....quote:Op maandag 14 november 2005 23:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij wilde je niet en nu weer wel..
Wat was er eigenlijk fout aan je icon?
Je gaat je dus toch rukken op haar wc?quote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is slechts naar de buitenwereld toe, je moest eens weten jongen....
+3 scherpquote:Op maandag 14 november 2005 23:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je gaat je dus toch rukken op haar wc?.
Ik weet 't niet eigenlijk?quote:Op maandag 14 november 2005 23:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij wilde je niet en nu weer wel..
Wat was er eigenlijk fout aan je icon?
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'm to sexy fo my icon, to sexy for my iconquote:
Oh, had ik toch de verkeerde afslag.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 23:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'm to sexy fo my icon, to sexy for my icon
pub is 2 deurtjes verderquote:Op maandag 14 november 2005 23:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, had ik toch de verkeerde afslag..
quote:
.bmp zekerschquote:Op maandag 14 november 2005 23:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Wacht even, ik lees je icon net, grotr dan 100kb, je had toch een stilstaande foto van jezelf?. Wat voor resolutie moet dat wel niet zijn geweest.
.
Er zat vast een subliminale boodschap in ofzoquote:Op maandag 14 november 2005 23:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Wacht even, ik lees je icon net, grotr dan 100kb, je had toch een stilstaande foto van jezelf?. Wat voor resolutie moet dat wel niet zijn geweest.
.
the noble art of resizingquote:Op maandag 14 november 2005 23:50 schreef pc-fr34k het volgende:
.
BAGGERRRRRRquote:Op maandag 14 november 2005 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zat vast een subliminale boodschap in ofzo
Klopt.quote:Op maandag 14 november 2005 23:57 schreef Janetje het volgende:
Is er nou werkelijk nergens ook maar íets te doen?
Ja maar jij mag zometeen weer terug naar Spanje.. sinterBeFmod..quote:
Eerst nog een avond op spekgladde daken rondsjouwen jaquote:Op maandag 14 november 2005 23:58 schreef Janetje het volgende:
Ja maar jij mag zometeen weer terug naar Spanje.. sinterBeFmod..
Gezellig even blijven plakken bij alleenstaande moeders wiens kinderen liggen te slapen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerst nog een avond op spekgladde daken rondsjouwen ja
Dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
Gezellig even blijven plakken bij alleenstaande moeders wiens kinderen liggen te slapen...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:10 schreef DeLeider het volgende:
Mits bier en/of milf
Heb al ander onderwerpquote:
Vagina monologen.quote:
"This is the mouth speaking, I do it to little!"quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"this is the vagina speaking, YOU SUCK"
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
"This is the mouth speaking, I do it to little!"
Dit was natuurlijk naar vrouwelijk belevenis hé!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:31 schreef DeLeider het volgende:
[..]
herkenning van het probleem is de eerste stap naar de oplossing C
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk naar vrouwelijk belevenis hé!
Wat gemist?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:36 schreef Janetje het volgende:
Ik wou mezelf op mn kop geven dat ik nog niet naar bed was...
Maar dan had ik dit weer gemist he..
Ben je nou boos?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat gemist?
Jij geen slapen mutsch!
posten dat je lukt is not done...quote:
Eerder teleurgesteld.quote:
"argh die dwergen kunnen ook niet spellen he!"quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
posten dat je lurkt is not done...
quote:
Tactisch heu?quote:
Dat was gister.. nou ben ik zelf zo'n dwerg..quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"argh die dwergen kunnen ook niet spellen he!"
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Tactisch heu?
Ik doe gewoon wat een vrouw zou doen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was gister.. nou ben ik zelf zo'n dwerg..
Dat krijg je er van he.. als je een weekje vrij hebt...
*slagen en schoppen ontwijkt.. *
ik weet niet, maar dit klinkt gewoon echt heel erg nastyquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]Zoals ik het zelf ook al een aantal keer heb toegepast...
Overigens op iemand die er totaal ongevoelig voor was.. dat was jammer..
Hehehe.. en daar is mis mee... wat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik weet niet, maar dit klinkt gewoon echt heel erg nasty
niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. en daar is mis mee... wat?
God hemel, waar zit je nog meer mén!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
C ik kan niet in 3 kamers tegelijk zitten
You do not want to knowquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
God hemel, waar zit je nog meer mén!
Goed plan..quote:
Toch niet bij mayo hé?quote:
Duhuh!quote:
met meerderequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch niet bij mayo hé?
She's a man-eater!
Neuhquote:
Meerdere mayo's?quote:
Jazeker, jullie kennen elkander toch al.quote:
quote:
Ja, wij ook.. wat zegt dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:57 schreef cerror het volgende:
Jazeker, jullie kennen elkander toch al.
Het maakt het makkelijker, niet mekkeren is het advies van de abvakado.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry.. .
[..]
Ja, wij ook.. wat zegt dat?
Hehehe.. ja dan zijn meer dingen makkelijk..quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Het maakt het makkelijker, niet mekkeren is het advies van de abvakado.
Nou dan, hup get neked.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. ja dan zijn meer dingen makkelijk..
Morgenochtend...quote:
DL, schrijf het in je agenda.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgenochtend...
Als ik ga douchen..
Moet ie ook al gaan bijhouden wanneer ik (alleen) ga douchen?quote:
hey dat las ik!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet ie ook al gaan bijhouden wanneer ik (alleen) ga douchen?
Dan heeft die jongen geen leven meer... nogsteeds niet..
I know.. anders zou ik het wel op z'n msn zeggen..quote:
Was het maar kut... [insert rest standaard onderwerp]quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
Kutinternet!
Spontaan lesbo geworden J.?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was het maar kut... [insert rest standaard onderwerp]
Was het maar kut... [insert rest standaard onderwerp= dan had je er nog wat aan?]quote:
Ja hee, jij bent zo into kut right now.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was het maar kut... [insert rest standaard onderwerp= dan had je er nog wat aan?]
En nee...
Maar misschien gebeurt dat nog wel eens..
Momenteel niet hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hee, jij bent zo into kut right now.
Dat verandert vannacht nog?quote:
I doubt it.. maar je weet maar nooit he..quote:
En jij?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
I doubt it.. maar je weet maar nooit he..
Had ik maar een kut... etc. etc.quote:
quote:
DOUBLE YOU TEE EF!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch niet bij mayo hé?
She's a man-eater!
God, word ook een slapend helwezen wakker.quote:
You rang my Lord?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
God, word ook een slapend helwezen wakker.
Hey, ik ben satan niet.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
Saaie kutlui.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hee, jij bent zo into kut right now.
Ik ben altijd into kut.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
Saaie kutlui.
PS!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen binnenhuppelt en iedereen welterusten wenst voor zometeen
Alsof daarop gewacht zou worden![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm.. ja ok..quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben altijd into kut.
Athans ik wil het.... dus?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen binnenhuppelt en iedereen welterusten wenst voor zometeen
Alsof daarop gewacht zou worden![]()
![]()
![]()
![]()
PUB is dood.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
subtiel, zullen we rellen in R&P/PUB?
Het is alleen zwaar kut dat de banden uitgedroogd zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
PS!!!!!!de fietsch waar ik nog altijd eensch op zou willen fietschen
Jij ook een Weltersten Janetjequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ja ok..
Daar heb je me..
[..]Weltersten PS..
Ik had de laatste tijd misschien een levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:50 schreef cerror het volgende:
PS post amper op fok...
Uitgedoofde vlam.
Ik pomp ze wel op en smeer het zooitje welquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is alleen zwaar kut dat de banden uitgedroogd zijn
ik vind wel wat.quote:
Niet te hard hé?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik pomp ze wel op en smeer het zooitje wel
Dat doe ik altijd met beleid PS dat weet je tochquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet te hard hé?
Anders klapt het uit elkaar
morgen dan..... ik ga ook zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
ik vind wel wat.
Alhoewel, ik ga toch zo maffen.
Gentle touch dus?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met beleid PS dat weet je toch
Dude.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd, alles op z'n tijd
Dus nu is het slaaptijd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd, alles op z'n tijd
Trusten schone slaperquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus nu is het slaaptijd?
Voor mij iig wel
DL trusten voor zo![]()
De rest fijne nacht nog.
En maar niet naar die meet willen komen, moet je der nu eensch horenquote:
Dat is 1 ziel.quote:
Mijn wil is sterker dan zulks een simpele uitnodiging, maar nu ga ik slapen C. Weltrustenquote:
Trusten DL.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mijn wil is sterker dan zulks een simpele uitnodiging, maar nu ga ik slapen C. Weltrusten
Jajajajaja, je hebt een ziel.quote:
Praise me!quote:
HELL no.quote:
Eigenlijk wil ik Boe niet voorbijstreven qua hoeveelheid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
HELL no.
Eerst maar even gevoelloos neuken die DL en dan praten we wel verder.
Wow je hebt er al 1.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik Boe niet voorbijstreven qua hoeveelheid.
Teller staat reeds op 2.quote:
En wie is nummer 2?quote:
Bok op, gun mij privacy.quote:
quote:
quote:
Naja, I don't give a flyin fuck anyway.quote:
Absolutely.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, I don't give a flyin fuck anyway.
Je neukt maar dat je het een lieve lust is.
Alsof mijn permissie jou enige reet uitmaackt.quote:
Je hebt mensenkenniesquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Alsof mijn permissie jou enige reet uitmaackt.
Je bent echt grappig.
Bij vlagen.quote:
Whehehe kei overtuigend die quasi-verbaasdheidquote:
Ik vind het wel fijn zo eigenlijk... lekker binnen bij de verwarming, muziekje, bakkie koffie...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:57 schreef Janetje het volgende:
Winterdipjes zijn niet ok..
Binnen, bij de verwarming kijken naar het vieze grijze winterweer.. met af en toe van die motregen.. Bah.. het is veel te koud..quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn zo eigenlijk... lekker binnen bij de verwarming, muziekje, bakkie koffie...![]()
Inderdaad! Korte broek, blauwe lucht, 25 graden... Ik word er echt depri vanquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Binnen, bij de verwarming kijken naar het vieze grijze winterweer.. met af en toe van die motregen.. Bah.. het is veel te koud..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad! Korte broek, blauwe lucht, 25 graden... Ik word er echt depri van
Troost je met de gedachte dat de overgang over een week belachelijk zal zijn voor mij. Sterker nog, met een beetje mazzel vergeten mijn ouders m'n winterjas mee te nemen naar het vliegveld...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Grijze lucht.. graadje of 8, dikke trui en lange rok, handen pleuren er zowat af van de kou...
Ik wel
Vannacht/morgen kans op onweerquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:38 schreef rompompom het volgende:
Troost je met de gedachte dat de overgang over een week belachelijk zal zijn voor mij. Sterker nog, met een beetje mazzel vergeten mijn ouders m'n winterjas mee te nemen naar het vliegveld...
zal ik je dan maar halenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat de overgang over een week belachelijk zal zijn voor mij. Sterker nog, met een beetje mazzel vergeten mijn ouders m'n winterjas mee te nemen naar het vliegveld...
Onweder is überheerschend!quote:
Whehe, nee dat is niet nodig hoorquote:
zal vaker eens lief voor je zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, nee dat is niet nodig hoor
Het is maar twintig minuutjes vanaf mijn huis
dan mag je nu gaan slapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef Janetje het volgende:
Vanochtend had ik de badkamer al schoongemaakt, boodschappen gedaan.. een uitgebreid ontbijtje voor mezelf gemaakt en thee gedronken.. nog vóórdat mn wekker ging..
Neuh.. was er vanmorgen om 7.45 omdat ik niet kon slapen..quote:
Precies.quote:
ok, ik zet een bloem voor m'n msn naamquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
Daarom eet ik vanavond shoarma als protest.
Ik doe gezond mee..quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
Daarom eet ik vanavond shoarma als protest.
Gister al gehad.quote:
Mjum.. mandarijntjes..quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Gister al gehad.
En mandarijntjes!
Doe maar luxe!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjum.. mandarijntjes..
Ik heb zelfs een toetje: tiramisu
Ja.. moet kunnen voor een keertje..quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Doe maar luxe!
Ik heb chocomelk en een peuk.
Wil je een tattoo ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. moet kunnen voor een keertje..
Ik lurk momenteel aan een pak sisi fruitmania en zit te sterven van de kou..
En ik zit sites van tattooshops te bekijken..
Jup..quote:
Tussen schouderbladen.. en dan zoiets:quote:
netjes netjes 14.gifquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tussen schouderbladen.. en dan zoiets:
[afbeelding]
Wou eerst mn ma even polsen.. (tja.. heb geen toestemming nodig.. maar is toch wel fijn)..quote:
Dat is wel prettig ja, ik heb nog gezeik gehad met m'n piercings want ik wou ze eerst toen ik 16 was, maar moest wachten tot ik 18 was en toen kwam Martijn 's avonds thuis de dag na z'n verjaardagquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wou eerst mn ma even polsen.. (tja.. heb geen toestemming nodig.. maar is toch wel fijn)..
En die was het er wonder boven wonder helemaal mee eens.
Hahaha.. mijn moeder heeft me voor mn neuspiercing bijna letterlijk de piercingshop ingeduwdquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is wel prettig ja, ik heb nog gezeik gehad met m'n piercings want ik wou ze eerst toen ik 16 was, maar moest wachten tot ik 18 was en toen kwam Martijn 's avonds thuis de dag na z'n verjaardagmet piercing, 2 weken later weer en nog vonden ze het niet tof
![]()
ghehehe beterquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. mijn moeder heeft me voor mn neuspiercing bijna letterlijk de piercingshop ingeduwd
Ze vond het nogal tof..
En dan te bedenken dat ze er toen ik 17 was nog zó erg tegen was...
Tja.. zo kan het ook..quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ghehehe beter
"ik ruk hem er gelijk weer uit als je dat doet" was de reactie van mijn geliefde vader
Tjah ach..... soms he...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. zo kan het ook..Als ik een pa gehad had, was ie het er vast ook niet mee eens geweest..
![]()
Hehehe.. dat geloof ik graag...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:39 schreef DeLeider het volgende:
Maar mijn subtiele opmerkingen heb ik vast van hem
Ik pizza..quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:05 schreef DeLeider het volgende:
en ik eet fucking penen/wortels vanavond
Je zegt een keer iets minder positiefs over voer als chips en meteen slaat BeF helemaal doodquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mwoah ik vind ze een beetje overrated
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zegt een keer iets minder positiefs over voer als chips en meteen slaat BeF helemaal dood
Je hebt wel gelijk, echter.
ik vind de Texas BBQ gewoon erg lekker!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zegt een keer iets minder positiefs over voer als chips en meteen slaat BeF helemaal dood
Je hebt wel gelijk, echter.
Is het niet andersom.... dat je het te druk hebt dat niet iedereen bij jou op je rug zit?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vind de Texas BBQ gewoon erg lekker!
En tja, heb het momenteel druk, dus kan niet gelijk bij iedereen op de rug zitten![]()
ik bedoel dus dat ik hier niet op iedereen kan reageren, omdat ik het vrij druk heb met andere dingen..quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Is het niet andersom.... dat je het te druk hebt dat niet iedereen bij jou op je rug zit?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat ik hier niet op iedereen kan reageren, omdat ik het vrij druk heb met andere dingen..
maar ik weet wel iemand die even op mijn rug mag zitten![]()
![]()
Je hoeft 'm niet meteen voor te stellen hoor!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat kan ik me zo goed voorstellen![]()
Dat zou zo maar kunnen ja!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:07 schreef DeLeider het volgende:
Schop!!
Verkapte Ik-wil-een-verjaardagstopic-in-[ONZ]-en-tevens-heel-veel-berichten-in-mijn-fotoboek-alsmede-felicitaties-op-MSN-postquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef JDude het volgende:
Over 1½ uur ben ik 24.
Onverkapte lay-out-verneukende-postquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verkapte Ik-wil-een-verjaardagstopic-in-[ONZ]-en-tevens-heel-veel-berichten-in-mijn-fotoboek-alsmede-felicitaties-op-MSN-post
Hier is het trouwens al één uur! GF, JD!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef JDude het volgende:
Over 1½ uur ben ik 24.
Thanx RPP!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:49 schreef rompompom het volgende:
Hier is het trouwens al één uur! GF, JD!
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Onverkapte lay-out-verneukende-post
nou vooruit danquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zal nog maar even wachten met dat topic hè?
[..]
Ik wilde het nog een keer doen
'Hiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |