hey troetelbeertjequote:
tv of streamsquote:Op maandag 14 november 2005 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Goeieavond heb nu al 4 avonden lang geen minuut van BB-gezien dus het gaat nog steeds goed met mijn BB-boycot na het vertrek van Menno, zijn er nog meer medestanders die nog steeds voet bij stuk houden...
quote:Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob is wel een lieverd hoor![]()
Jammer dat ik m verder niet kan uitstaan
Hij is vooral lief als hij slaaptquote:Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob is wel een lieverd hoor![]()
Jammer dat ik m verder niet kan uitstaan
heerlijk rustig en er zijn een aantal hun stem kwijt o.a. Chantalquote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef teamlead het volgende:avond.. ben er weer even
wat een genot dat ze niet zingen
quote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef BorTheWolf het volgende:
FF een fake (voor velen een wens) van rob
[[url=http://www.filedump.nl/files/doodskist_01_copy1.jpg]afbeelding][/URL]
De laatste dagen waren de avonden al saai neem b.v de filmavond.quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Karinnn het volgende:
ahhhh snap eigenlijk echt weldat ze dr totaaall geen zin in hebben
maar ja voor ons iig geen saaie streamavond
ben zwaar benieuwd hoe dat etentje gaat verlopen
een hele leukequote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef BorTheWolf het volgende:
FF een fake (voor velen een wens) van rob
[[url=http://www.filedump.nl/files/doodskist_01_copy1.jpg]afbeelding][/URL]
Laat me raden. Ze is er weer klaar mee?quote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef regenworm het volgende:
Dido heeft weer iets met roel maar het is mij niet duidelijk wat er aan de hand is
Nog niet die moet nog komenquote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat me raden. Ze is er weer klaar mee?
Ze is vast wel weer ergens klaar mee ja.. maar volgens mij ging het dit keer over één van de andere "dames"quote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat me raden. Ze is er weer klaar mee?
Mij ook niet... wie wel?quote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef regenworm het volgende:
Dido heeft weer iets met roel maar het is mij niet duidelijk wat er aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |