2 dingen...quote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef regenworm het volgende:
vervolg
quote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
2 dingen...
Coole topictitel![]()
En geweldige avatar![]()
![]()
Misschien komen ze eindelijk met die date van Chantal. Die als ober moet gaan spelen ofzo. Of kunnen ze daar niemand voor vinden?quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Karinnn het volgende:
ahhhh snap eigenlijk echt weldat ze dr totaaall geen zin in hebben
maar ja voor ons iig geen saaie streamavond
ben zwaar benieuwd hoe dat etentje gaat verlopen
Nu je het zegt....quote:Op maandag 14 november 2005 18:55 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Misschien komen ze eindelijk met die date van Chantal. Die als ober moet gaan spelen ofzo. Of kunnen ze daar niemand voor vinden?
niks meer van gehoord maar hij zal zwijgplicht hebben gekregen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu je het zegt....
Is LekkerSimpel eigenlijk al gesignaleerd? Ben benieuwd hoe hij het ervan af heeft gebracht...
ik ook niet, heb het wel is geprobeerd en het resultaat was dat ik met me hoofd in me bord in slaap viel.quote:Op maandag 14 november 2005 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het met de bewoners zit, maar als ik zo moe ben heb ik na 2 of 3 happen al geen trek meer... Zonde van z'n kipgerecht.
Klinkt te mooi om waar te zijnquote:
Dat Rob zijn lievelings gerecht mag maken... (kip)quote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef cuall het volgende:
Ik was even eten, wat stond er nou in die envellop?
Goed ideequote:
ze zijn echt zoo bang voor BB en voor sanctiesquote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef Bocaj het volgende:
Dat de bewoners nu niet zeggen: Rob pleur op met je kip wij willen slapen!
quote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef essie05 het volgende:
[..]
Vanaf nu worden ze toch gewekt met hun eigen hitsingle!!
thxsquote:Op maandag 14 november 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat Rob zijn lievelings gerecht mag maken... (kip)
Hey Vulturequote:Op maandag 14 november 2005 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Goeieavond heb nu al 4 avonden lang geen minuut van BB-gezien dus het gaat nog steeds goed met mijn BB-boycot na het vertrek van Menno, zijn er nog meer medestanders die nog steeds voet bij stuk houden...
Ja, Rob.quote:Op maandag 14 november 2005 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Goeieavond heb nu al 4 avonden lang geen minuut van BB-gezien dus het gaat nog steeds goed met mijn BB-boycot na het vertrek van Menno, zijn er nog meer medestanders die nog steeds voet bij stuk houden...
Rob is wel een lieverd hoorquote:Op maandag 14 november 2005 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Rob kleedt zich aan en zegt tegen de anderen dat ze nog maar lekker een uurtje moeten blijven liggenDe schat.
Ik heb sinds Menno's vertrek ook geen BB meer gekeken, maar dat heeft weinig met Menno te maken en veel met tijdgebrekquote:Op maandag 14 november 2005 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Oh, doe je dat zo!quote:Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Kookshow Rob
Zet een pan koud water op met 4 eieren. Kook de eieren.
Rob is nog wel de grootste reden om de tv er niet meer op af te stemmen... dat zelfingenomen smoelwerk nu hij van Menno heeft gewonnen: Ik kan er niet meer naar kijken zonder dat er een schoen door mijn tv gaatquote:
Heyquote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef teamlead het volgende:avond.. ben er weer even
wat een genot dat ze niet zingen
hey troetelbeertjequote:
tv of streamsquote:Op maandag 14 november 2005 19:22 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob is wel een lieverd hoor![]()
Jammer dat ik m verder niet kan uitstaan
Hij is vooral lief als hij slaaptquote:Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob is wel een lieverd hoor![]()
Jammer dat ik m verder niet kan uitstaan
heerlijk rustig en er zijn een aantal hun stem kwijt o.a. Chantalquote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef teamlead het volgende:avond.. ben er weer even
wat een genot dat ze niet zingen
quote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef BorTheWolf het volgende:
FF een fake (voor velen een wens) van rob
[[url=http://www.filedump.nl/files/doodskist_01_copy1.jpg]afbeelding][/URL]
De laatste dagen waren de avonden al saai neem b.v de filmavond.quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Karinnn het volgende:
ahhhh snap eigenlijk echt weldat ze dr totaaall geen zin in hebben
maar ja voor ons iig geen saaie streamavond
ben zwaar benieuwd hoe dat etentje gaat verlopen
een hele leukequote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Laat me raden. Ze is er weer klaar mee?quote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef regenworm het volgende:
Dido heeft weer iets met roel maar het is mij niet duidelijk wat er aan de hand is
Nog niet die moet nog komenquote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat me raden. Ze is er weer klaar mee?
Ze is vast wel weer ergens klaar mee ja.. maar volgens mij ging het dit keer over één van de andere "dames"quote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat me raden. Ze is er weer klaar mee?
Mij ook niet... wie wel?quote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef regenworm het volgende:
Dido heeft weer iets met roel maar het is mij niet duidelijk wat er aan de hand is
Ze heeft met rob staan praten maar dat werd mij niet duidelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 19:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik vinf alleen nog net een "nou, dan niet op".
Verder een Dido die duidelijk geergerd een beetje rond zit te kijken op het bed, en daarna wegliep.
DAY! ik zag je in het smoelenboek ....jij hebt eeeecht een leuk bekkie!quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef Day het volgende:
Dus, omdat Roel niet op commando wil praten, is mevrouw nu boos?
Er is iets gebeurd vannacht in bed.quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef Day het volgende:
Dus, omdat Roel niet op commando wil praten, is mevrouw nu boos?
quote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAY! ik zag je in het smoelenboek ....jij hebt eeeecht een leuk bekkie!![]()
Oh? Dacht dat het een goed gesprek was.quote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is iets gebeurd vannacht in bed.
Omdat roel zo sloom en binnensmonds lult versta ik hem soms niet
Chantal gaat Rob nomineren da's duidelijkquote:Op maandag 14 november 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben even bezig geweest met het nominatiespel, maar ik doe maar wat. Ik heb geen idee wie wie gaat nomineren bij de komende nominaties. Geen idee.
Het zag er uit als een wratje eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit nu naar de uitzending naar rob's vage pukkel op zijn rug te kijken![]()
also also also....De Rob is een rare vogel maar dit gaat wel wat ver ,niet?quote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |