2 dingen...quote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef regenworm het volgende:
vervolg
quote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
2 dingen...
Coole topictitel![]()
En geweldige avatar![]()
![]()
Misschien komen ze eindelijk met die date van Chantal. Die als ober moet gaan spelen ofzo. Of kunnen ze daar niemand voor vinden?quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Karinnn het volgende:
ahhhh snap eigenlijk echt weldat ze dr totaaall geen zin in hebben
maar ja voor ons iig geen saaie streamavond
ben zwaar benieuwd hoe dat etentje gaat verlopen
Nu je het zegt....quote:Op maandag 14 november 2005 18:55 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Misschien komen ze eindelijk met die date van Chantal. Die als ober moet gaan spelen ofzo. Of kunnen ze daar niemand voor vinden?
niks meer van gehoord maar hij zal zwijgplicht hebben gekregen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu je het zegt....
Is LekkerSimpel eigenlijk al gesignaleerd? Ben benieuwd hoe hij het ervan af heeft gebracht...
ik ook niet, heb het wel is geprobeerd en het resultaat was dat ik met me hoofd in me bord in slaap viel.quote:Op maandag 14 november 2005 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het met de bewoners zit, maar als ik zo moe ben heb ik na 2 of 3 happen al geen trek meer... Zonde van z'n kipgerecht.
Klinkt te mooi om waar te zijnquote:
Dat Rob zijn lievelings gerecht mag maken... (kip)quote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef cuall het volgende:
Ik was even eten, wat stond er nou in die envellop?
Goed ideequote:
ze zijn echt zoo bang voor BB en voor sanctiesquote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef Bocaj het volgende:
Dat de bewoners nu niet zeggen: Rob pleur op met je kip wij willen slapen!
quote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef essie05 het volgende:
[..]
Vanaf nu worden ze toch gewekt met hun eigen hitsingle!!
thxsquote:Op maandag 14 november 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat Rob zijn lievelings gerecht mag maken... (kip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |