Ik bedoel dat het niets bijzonders is dat Rob kookt.Ik had het meer gewaardeerd als een andere bewoner zijn/haar lievelingsgerecht had mogen maken.Die kookklun Rob heb ik nu wel gezien hoor.Zolang iemand spruitjes met vis durft neer te zetten is het voor mij een kookkluns.quote:Op maandag 14 november 2005 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rob mocht zijn lievelingsrecept klaarmaken van BB. Dat is dus wel speciaal voor hem.
hoe hard ik t ook probeer t lukt nietquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Lipgloss het volgende:
Is er nog een man hier die zich in Roel kan verplaatsen? I'm lost.....
Of een vrouw die zich in Dido kan verplaatsen.... dat lukt mij al helemáál niet :S
Volgens mij kan de helft niet eens kokenquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef essie05 het volgende:
Ik bedoel dat het niets bijzonders is dat Rob kookt.Ik had het meer gewaardeerd als een andere bewoner zijn/haar lievelingsgerecht had mogen maken.Die kookklun Rob heb ik nu wel gezien hoor.Zolang iemand spruitjes met vis durft neer te zetten is het voor mij een kookkluns.
Ik heb mij al opgehangenquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Lipgloss het volgende:
Of een vrouw die zich in Dido kan verplaatsen.... dat lukt mij al helemáál niet :S
ik ben heel blij dat Roel niet representatief voor alle mannen is...quote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Lipgloss het volgende:
En Dido niet representatief voor vrouwenquote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef teamlead het volgende:
ik ben heel blij dat Roel niet representatief voor alle mannen is...![]()
Ideaal toch opdracht niet gehaald de kookklunsen zorgen voor de maaltijdenquote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij kan de helft niet eens koken![]()
In ruil voor wat stemmen wil ik jullie wel uitleg gevenquote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoe hard ik t ook probeer t lukt niet![]()
't is ook een blowende krakert.... uitstervend ras volgens mij....quote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Omdat ze de kans niet krijgen.Ik denk dat Chantal het best wel kan hoor.En Nathalie zal thuis toch ook wel koken.Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij kan de helft niet eens koken![]()
Ik moet ook passenquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Lipgloss het volgende:
aangezien stemafspraken blijkbaar toch mogenquote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef Tamrah het volgende:
[..]
In ruil voor wat stemmen wil ik jullie wel uitleg geven![]()
![]()
Heb je vandaag al stemmen gegevenquote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef Tamrah het volgende:
[..]
In ruil voor wat stemmen wil ik jullie wel uitleg geven![]()
![]()
Roel is nergens representatief voor! Tis gewoon een mompelende irritante bokkelul die nog te dom is om op te schijten ( Tanja roels!)quote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
haha boefjequote:Op maandag 14 november 2005 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
aangezien stemafspraken blijkbaar toch mogen
vertelvertel
Alleen Tamrah schijnt het te snappenquote:Op maandag 14 november 2005 21:16 schreef Lipgloss het volgende:
Haha ok ... het was maar een te checken of wij allemaal nog wel helder denkend zijn ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |