Ik vond het wel een uitleg op hun niveauquote:Op maandag 14 november 2005 20:53 schreef nachtzuster het volgende:
Dido vergelijkt hun relatie met een breiwerkje, Roel noemt het liever de (onmogelijke) bonenopdracht![]()
Iemand die dit gesprek nog snapt?![]()
Ik ga niet eens meer proberen ze te begrijpen..quote:Op maandag 14 november 2005 20:57 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
En toch samen in bed gaan liggen.
Ik snap er geen reet meer van.
die twee hebben eerder 6 flessen wijn nodig dan 1 glasquote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef Bocaj het volgende:
Dido en Roel moeten eens aan tafel gaan zitten met een goed glas wijn en dan maar praten....
quote:
En Joost ligt in het hoekje te luisteren....quote:
quote:
Dat of Kookgek.quote:Op maandag 14 november 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
![]()
Zijn de streams boeiend genoeg om aan te zetten? Of is het nog steeds "Dr. Phil meets BB"?
quote:Op maandag 14 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
Heb de streams van die twee mongolen uitgezet wordt er zo schijtziek van.
Het wordt tijd dat één van de twee het huis verlaat
Dan laat ik de streams maar uitquote:
Laat ze maar uit.. je favoriete bewoner staat te koken in de keuken en Dido en Roel zijn elkaar depresief aan het makenquote:Op maandag 14 november 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Zijn de streams boeiend genoeg om aan te zetten? Of is het nog steeds "Dr. Phil meets BB"?
quote:
Dido....quote:Op maandag 14 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
Heb de streams van die twee mongolen uitgezet wordt er zo schijtziek van.
Het wordt tijd dat één van de twee het huis verlaat
twordt weer een beetje klef hierquote:
ALs ik het zo lees, dolle pret idd... Je vraagt je toch af waarom mensen zichzelf dit soort ellende aandoenquote:Op maandag 14 november 2005 21:07 schreef melke het volgende:
Leuk he, verliefd zijn....
jij bent ook lief hoorquote:
Rob mocht zijn lievelingsrecept klaarmaken van BB. Dat is dus wel speciaal voor hem.quote:Op maandag 14 november 2005 21:07 schreef essie05 het volgende:
Moeten de bewoners de kookkunst van Rob ineens speciaal gaan vinden??Hij doet toch niet anders.Ik vraag me af wat BB en hij er voor bedoeling mee hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |