Dido....quote:Op maandag 14 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
Heb de streams van die twee mongolen uitgezet wordt er zo schijtziek van.
Het wordt tijd dat één van de twee het huis verlaat
twordt weer een beetje klef hierquote:
ALs ik het zo lees, dolle pret idd... Je vraagt je toch af waarom mensen zichzelf dit soort ellende aandoenquote:Op maandag 14 november 2005 21:07 schreef melke het volgende:
Leuk he, verliefd zijn....
jij bent ook lief hoorquote:
Rob mocht zijn lievelingsrecept klaarmaken van BB. Dat is dus wel speciaal voor hem.quote:Op maandag 14 november 2005 21:07 schreef essie05 het volgende:
Moeten de bewoners de kookkunst van Rob ineens speciaal gaan vinden??Hij doet toch niet anders.Ik vraag me af wat BB en hij er voor bedoeling mee hebben...
Ik bedoel dat het niets bijzonders is dat Rob kookt.Ik had het meer gewaardeerd als een andere bewoner zijn/haar lievelingsgerecht had mogen maken.Die kookklun Rob heb ik nu wel gezien hoor.Zolang iemand spruitjes met vis durft neer te zetten is het voor mij een kookkluns.quote:Op maandag 14 november 2005 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rob mocht zijn lievelingsrecept klaarmaken van BB. Dat is dus wel speciaal voor hem.
hoe hard ik t ook probeer t lukt nietquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Lipgloss het volgende:
Is er nog een man hier die zich in Roel kan verplaatsen? I'm lost.....
Of een vrouw die zich in Dido kan verplaatsen.... dat lukt mij al helemáál niet :S
Volgens mij kan de helft niet eens kokenquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef essie05 het volgende:
Ik bedoel dat het niets bijzonders is dat Rob kookt.Ik had het meer gewaardeerd als een andere bewoner zijn/haar lievelingsgerecht had mogen maken.Die kookklun Rob heb ik nu wel gezien hoor.Zolang iemand spruitjes met vis durft neer te zetten is het voor mij een kookkluns.
Ik heb mij al opgehangenquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Lipgloss het volgende:
Is er nog een man hier die zich in Roel kan verplaatsen? I'm lost.....
Of een vrouw die zich in Dido kan verplaatsen.... dat lukt mij al helemáál niet :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |