ik ben heel blij dat Roel niet representatief voor alle mannen is...quote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Lipgloss het volgende:
Is er nog een man hier die zich in Roel kan verplaatsen? I'm lost.....
Of een vrouw die zich in Dido kan verplaatsen.... dat lukt mij al helemáál niet :S
En Dido niet representatief voor vrouwenquote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef teamlead het volgende:
ik ben heel blij dat Roel niet representatief voor alle mannen is...![]()
Ideaal toch opdracht niet gehaald de kookklunsen zorgen voor de maaltijdenquote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij kan de helft niet eens koken![]()
In ruil voor wat stemmen wil ik jullie wel uitleg gevenquote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoe hard ik t ook probeer t lukt niet![]()
't is ook een blowende krakert.... uitstervend ras volgens mij....quote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Omdat ze de kans niet krijgen.Ik denk dat Chantal het best wel kan hoor.En Nathalie zal thuis toch ook wel koken.Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij kan de helft niet eens koken![]()
Ik moet ook passenquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Lipgloss het volgende:
Is er nog een man hier die zich in Roel kan verplaatsen? I'm lost.....
Of een vrouw die zich in Dido kan verplaatsen.... dat lukt mij al helemáál niet :S
aangezien stemafspraken blijkbaar toch mogenquote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef Tamrah het volgende:
[..]
In ruil voor wat stemmen wil ik jullie wel uitleg geven![]()
![]()
Heb je vandaag al stemmen gegevenquote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef Tamrah het volgende:
[..]
In ruil voor wat stemmen wil ik jullie wel uitleg geven![]()
![]()
Roel is nergens representatief voor! Tis gewoon een mompelende irritante bokkelul die nog te dom is om op te schijten ( Tanja roels!)quote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
haha boefjequote:Op maandag 14 november 2005 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
aangezien stemafspraken blijkbaar toch mogen
vertelvertel
Alleen Tamrah schijnt het te snappenquote:Op maandag 14 november 2005 21:16 schreef Lipgloss het volgende:
Haha ok ... het was maar een te checken of wij allemaal nog wel helder denkend zijn ;-)
as usualquote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alleen Tamrah schijnt het te snappen
quote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alleen Tamrah schijnt het te snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |