Ja, en we vonden elkaar net zo lievquote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ja die is ook ineens weggevlucht ofzeau.
Richt anders meteen een fanclub op..quote:Op maandag 14 november 2005 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
voor alle peristillius fans!
Peri kerst fotos + avatars!
[afbeelding]
[afbeelding]
en de avatars!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het topic zal wel weer vol zijn als ik terug benquote:Op maandag 14 november 2005 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
Naja, ik ga maar WEER eens gezellig doen bij mijn ouders![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben op zoek naar meer foto's... Er zijn maar weinig foto's van mij, is maar goed ook![]()
Ik mis haar ook.quote:Op maandag 14 november 2005 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, en we vonden elkaar net zo liev![]()
ik vind je er lief uitzienquote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben op zoek naar meer foto's... Er zijn maar weinig foto's van mij, is maar goed ook![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:22 schreef GinaG het volgende:Een beetje GinaG voor de liefhebber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een paar bakken sterke koffiega ik de film nog een keer kijken...
![]()
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ja, en ze kon geen fuck van Halo. Mis ook de Halo potjes online.quote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Een beetje GinaG voor de liefhebber.![]()
Ze leeft nogquote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Een beetje GinaG voor de liefhebber.![]()
Ik vind jou ookquote:Op maandag 14 november 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze leeft nog![]()
Naja, ik vind Laniboek ook liev![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ik ook nog eensch een keer een lekkere high res Bernie close up foto ga posten in mijn fotoboek![]()
Ok niet op bureaublad resolutie zodat iedereen hem in kan stellen als backgroundquote:Op maandag 14 november 2005 20:54 schreef Gamedemon het volgende:
doe maar niet...
Koekjes zijn lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vind jou ookLaniKoekje, hehe
![]()
neequote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ok niet op bureaublad resolutie zodat iedereen hem in kan stellen als background![]()
Wat heb jij trouwens met Insomaniac te maken, Inso is coolquote:Op maandag 14 november 2005 20:56 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
We hebben Sinterklaas + Kerst smileys!![]()
Doe mij maar Laniboekjequote:Op maandag 14 november 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze leeft nog![]()
Naja, ik vind Laniboek ook liev![]()
Insomaniac als in.. Insomnia.. als in.. slapeloosheid.. als ik: Ik kan nooit slapenquote:Op maandag 14 november 2005 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens met Insomaniac te maken, Inso is cool![]()
Ik wil ook nog een kerstmuts opquote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef Gamedemon het volgende:
voor de sharkdog fans :
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs niet tegen inbrekers enzo.quote:Op maandag 14 november 2005 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ZELFS niet als Icoontje voor Deze Computer![]()
okéquote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zelfs niet tegen inbrekers enzo.
Ga er 1 kopen dan, dingen kosten hooguit 3 euroquote:
Ik wil hem op mijn hoofd gephotoshopt hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ga er 1 kopen dan, dingen kosten hooguit 3 euro
Ik ook van jou hoorquote:Op maandag 14 november 2005 21:03 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga geen harde schijf ruimte aan jou verspillen, je doet zelf een opleiding multimedia vormgeving, doe er wat mee
NaniBOEKjequote:Op maandag 14 november 2005 21:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JA!
maarjah, nu hebben we NaniBOEKje en chanty![]()
Is Paint ook goed?quote:Op maandag 14 november 2005 21:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor![]()
Naja, lama dam![]()
Het is niet zo dat hij creatief met namen is ofzo hoor, hij kan gewoon niet spellen.quote:
tis al een stuk minder dan een jaar terug, hij kon geen post maken waar geen spelfouten in zatenquote:Op maandag 14 november 2005 21:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is niet zo dat hij creatief met namen is ofzo hoor, hij kan gewoon niet spellen.
Ja, we hebben hem goed opgevoed.quote:Op maandag 14 november 2005 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis al een stuk minder dan een jaar terug, hij kon geen post maken waar geen spelfouten in zaten
Hehehe, hij begint het dus al te leren.quote:Op maandag 14 november 2005 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis al een stuk minder dan een jaar terug, hij kon geen post maken waar geen spelfouten in zaten
Elk jaar haal ik die kerstvrouw van stal. Traditie enzo.quote:Op maandag 14 november 2005 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
sharkdog waarom gebruik je mijn avatar niet
quote:Op maandag 14 november 2005 21:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Elk jaar haal ik die kerstvrouw van stal. Traditie enzo.![]()
Sorry, je hebt zo'n lastige naamquote:
Is deze beoordeling te vertrouwen:quote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sorry, je hebt zo'n lastige naam
WIe kent er hier de film Dapoleon Dynamite? Is dat een beetje wat?
quote:napoleon dynamite, was echt Te grappigh.. ik heb intsettend gelachen en is echt goed voor een gesellig avondje uit! Te Grappigh gwoon
Je was vergeten dat je hem al gezien had?quote:Op maandag 14 november 2005 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is deze beoordeling te vertrouwen:
[..]![]()
Voorspelbare grapquote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je was vergeten dat je hem al gezien had?
Je hebt het fenomeen vrouw geintroduceerd. Nog maar 1 goede daad te gaan:quote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef Chanty87 het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel achtergesteld hiero...Ik krijg een verschrikkelijke ontgroeningsfase hier (zie vorige topiques), en Lani wordt met open armen ontvangen! Wie troost mij
Jij bent ook nog lieVv hoorquote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef Chanty87 het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel achtergesteld hiero...Ik krijg een verschrikkelijke ontgroeningsfase hier (zie vorige topiques), en Lani wordt met open armen ontvangen! Wie troost mij
quote:Op maandag 14 november 2005 21:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je hebt het fenomeen vrouw geintroduceerd. Nog maar 1 goede daad te gaan:
Een Xbox 360 halen
quote:Op maandag 14 november 2005 21:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij bent ook nog lieVv hoor
Maar je was er net toch ook niet![]()
Ik zal eerst je fotoboek checken, dan praten we verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |