inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 14:54 schreef Karinnn het volgende:
[..]
en dat terwijl ze zich vanaf het momet van de opdracht al minstens 3 keer omgekleed heeft![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 15:03 schreef Radobe het volgende:
Chankwal: dit is niet mijn toonsoort
Welke wel dan?![]()
Heeft ze net van Geer geleerd hequote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
die quasi professionele tril in de stem van Lies
de monotoonquote:Op maandag 14 november 2005 15:03 schreef Radobe het volgende:
Chankwal: dit is niet mijn toonsoort
Welke wel dan?![]()
nou ik ook niet..quote:Op maandag 14 november 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb hem nog niet echt ontdekt.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op maandag 14 november 2005 15:05 schreef luciano het volgende:
Hoi peeps , ff offtopic , maar ik zit op mijn werk , en iemand vraagt de link naar de live streams om te downloaden . Ik kan het met een zoekopdracht niet vinden zo gauw . Ik zoek de link van de GILLEs streams o.i.d.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op maandag 14 november 2005 15:05 schreef luciano het volgende:
Hoi peeps , ff offtopic , maar ik zit op mijn werk , en iemand vraagt de link naar de live streams om te downloaden . Ik kan het met een zoekopdracht niet vinden zo gauw . Ik zoek de link van de GILLEs streams o.i.d.
http://www.bb5.florisd.nl/?host=streamgate&show=camsquote:Op maandag 14 november 2005 15:05 schreef luciano het volgende:
Is dit ook goed http://bb5.florisd.nl/quote:Op maandag 14 november 2005 15:05 schreef luciano het volgende:
wat is de linkquote:Op maandag 14 november 2005 15:06 schreef essie05 het volgende:
Ondertussen op de site van Menno..gaat het echte leven gewoon door..
Nieuws
14 november 2005
Hallo iedereen,
Wow het is niet te geloven hoeveel positieve reacties ik heb gehad van iedereen. Nadat ik vrijdag had uitgeslapen ben ik ’s middags weer terug gegaan naar mijn stadje Breda. Helaas moest NAC niet te voetballen, maar de avond werd er niet minder gezellig op. Eerst ben ik met een paar vrienden gaan eten en vervolgens ben ik op stap gegaan. Het is ongelooflijk raar als mensen naar je toekomen voor een handtekening of om met hun op de foto te gaan. Maar een dag later was het nog raarder toen ik wat was gaan drinken in het café waar Linda werkte. Super veel gelachen hebben we toen we wat herinneringen naar boven haalden. Gisteren ben ik begonnen met de eerste afleveringen te gaan kijken…zo kom je nog eens achter dingen! Ik heb nu de eerste twee weken gezien en dat betekent dat ik nog 64 dagen te gaan heb!
De komende weken doe ik het nog lekker rustig aan en donderdag ben ik weer in de studio te vinden bij de live-uitzending. Ik ben nog steeds erg opgelucht dat ik uit het huis ben. Mijn ouders en vrienden hebben het af en toe erg zwaar gehad wanneer een van mijn medebewoners iets over mij vertelde. Zelfs mijn oma’s van 92 en 78 jaar zaten af en toe met opgekrulde tenen te kijken. Met mij gaat het erg goed en sluit Big Brother met een goed gevoel af. Ik hou jullie op de hoogte!!! Allemaal super bedankt voor alle lieve reacties…en zoals zo velen ben ik ook erg trots op mijn ouders!
Groetjes Menno
14 november 2005
Nieuwe foto's..!!
Op de site staan nu de foto's van de exituitzending afgelopen donderdag. Tanja en Joscelyn zaten op Menno te wachten.. [ga naar de foto's]
thxquote:Op maandag 14 november 2005 15:09 schreef essie05 het volgende:
[..]
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=home
Tussen zijn ouders in lijkt Menno langquote:Op maandag 14 november 2005 15:09 schreef essie05 het volgende:
[..]
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=home
Lady?quote:Op maandag 14 november 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
Chantal, first lady of jazzzzzzzzzzzzzz
Voor Roel gaat er een nieuwe wereld open.quote:Op maandag 14 november 2005 15:21 schreef Falco het volgende:
En Roel heeft er opvallend toch veel plezier in
Bijna goed! With or without youquote:
Hij zei wel: I`m fucking Bonoquote:Op maandag 14 november 2005 15:23 schreef Falco het volgende:
Aah dit is het nummer voor Joost geloof ik! Waar blijft hij met zijn hartverscheurende stem?
*proest*quote:
Die maakt zich op voor zijn laatste nummertje!!quote:Op maandag 14 november 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Rob is zich aan het scheren.
We hadden al een vermoeden dat de meesten zingen wel leuk vindenquote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef stil het volgende:
Ik had niet vewacht dat ze de opdracht zonder klagen zouden afmaken.
Dat is dus een plus puntje voor allen.
De opdracht is nog niet afgelopen hequote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef stil het volgende:
Ik had niet vewacht dat ze de opdracht zonder klagen zouden afmaken.
Dat is dus een plus puntje voor allen.
quote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Gerard Joling gemist????
Er is een God... Dank u dank u
Als de opdracht is mislukt ligt het aan Menno.quote:Op maandag 14 november 2005 15:30 schreef Karinnn het volgende:
[..]
De opdracht is nog niet afgelopen he![]()
enu als ze echt op rantsoen gaan dan word het wel zeurenover dat het zo'n rotopdracht was...
Nou, dat was eeb hele verademing vergeleken met de restquote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Gerard Joling gemist????
Er is een God... Dank u dank u
Maar allemaal in dezelfde kwaliteit gezongenquote:Op maandag 14 november 2005 15:38 schreef Falco het volgende:
Goede nummers worden afgewisseld met extreem slechte nummers. Erg vermoeiend hoor!
Ik denk dat Chantal, Lieske en Joost straks alledrie schor klinken.quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Falco het volgende:
Chantals stem, die is hier niet beter van geworden
Is er een rubriek 'domste opmerking van de dag' ??? Dan zou ik graag bovenstaande opmerking nomineren. Er komt nu bijna geen geluid meer uit Chantal. Dat lijkt me nogal winst. Hoezo is haar stem er niet beter op geworden??? Een stuk vooruit gegaan zul je bedoelen! Binnenkort kan ze niks meer zeggen.quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Falco het volgende:
Chantals stem, die is hier niet beter van geworden
Ze mist haar moeder spiegelsquote:Op maandag 14 november 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze zegt dat ze kapot is en ongesteld en 'alles'
Dat viel mij ook op!quote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat blijft Ingrid trouwens springlevend en wakker!
Ja, ik las hetquote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Begon al bij Afscheid nemen bestaat niet.
Nou, ze moeten dus nog twee uur en dat halen ze wel. En dan ben ik dus benieuwd hoe streng BB is want ze hebben wèl hun best gedaan. Ze kunnen alleen niet zo goed lezenquote:Op maandag 14 november 2005 15:50 schreef Anitra het volgende:
Dat viel mij ook op!
Die blijft gewoon dansen en zingen
Dat lezen blijft een probleemquote:Op maandag 14 november 2005 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze moeten dus nog twee uur en dat halen ze wel. En dan ben ik dus benieuwd hoe streng BB is want ze hebben wèl hun best gedaan. Ze kunnen alleen niet zo goed lezen![]()
Dat is de Naproxen in combinatie met een dosis Seroxatquote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat blijft Ingrid trouwens springlevend en wakker!
Gaat dat over Ralluf?quote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
In de verte spreekt een stem
Die ik herken van onze ruzies
Over kleine misverstanden
Over grote desillusies
En ik hoor de kille klanken
Van jouw ingehouden woede
Maar wat kan ik meer dan janken
Als ik dit niet kon vermoeden
In een waas hoor ik je zeggen
Dat je alles op wilt geven
Dat je alles met je meeneemt
Wat me lief is in dit leven
En ik luister hoe jouw woorden
Langzaam opgaan in de zinnen
Die me treffen als een bliksem
Met vernietigende kracht
Deze kilte maakt me gek
En dit gevoel is angstaanjagend
Maar je woorden malen verder
En m'n ogen kijken vragend
Waarom zei je mij niet eerder
Dat je zo van me vervreemd was
Waarom sprak je over liefde
Als je nooit van mij gehouden hebt
Ik verlies het van de wanhoop
En ik voel m'n tranen branden
En ik zou niets liever willen
Dan m'n hoofd weer in jouw handen
Maar wat tot een uur geleden
Nog zo veilig heeft geleken
Is 'n hele grote leugen
En 'n kaartenhuis gebleken
Het is net of iemand anders
In jouw lichaam is gekropen
En ik heb niet eens gemerkt
Dat ie naar binnen is geslopen
Om jouw liefde uit te wissen
En m'n wereld te vernielen
Wil er niemand me vertellen
Dat ik alles heb gedroomd
Helemaal mee eensquote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Een van de mooiste nederlandstalige nummers ooit
Briljante tekst.
Prachtige tekst.quote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Briljante tekst.
En nu door tot Donderdagquote:Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Chantal jankt nu ook al! Wat een dramabende!
Ja, ik dacht ook al...goh, BB heeft de gevoelige snaar geraakt en gaat daar nog lekker op doorquote:Op maandag 14 november 2005 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ze laten nu allemaal hele gevoelige liedjes horen, met als gevolg dat de één na de ander begint te huilen
quote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Briljante tekst.
Ja, niemand om de schuld te gevenquote:
Zou je denkenquote:
Ik zette heel even het geluid aan en moet zeggen dat ik het nu wel begrijp, het is echt om te janken die stemmenquote:Op maandag 14 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Emoties bij Chantal en Nathalie tijdens Margherita
[afbeelding]
Zoiets valt eigenlijk geen trui te noemenquote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef Karinnn het volgende:
oeh naat zal zo wel weer naar de badkamer gaan om haar make up bij te werken
ze heeft trouwens alweer een nieuwe trui aan gedaan...pfff haha
Van mij mag het.. knap dat ze dit 24 uur hebben volgehouden!quote:Op maandag 14 november 2005 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB de opdracht wel laat slagen en ze gewoon een luxe-week geeft
quote:Op maandag 14 november 2005 16:03 schreef KRIBBET het volgende:
Lijkt de ArenA wel met al die witte zakdoekjes![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel goed voor het groepsgevoelquote:Op maandag 14 november 2005 16:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Van mij mag het.. knap dat ze dit 24 uur hebben volgehouden!
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet de enige bent en dat maakt zo'n opmerking totaal overbodig...quote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb dus die cd van Tony Braxton dus gewoon in mijn kast staan.....
quote:Op maandag 14 november 2005 16:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Van mij mag het.. knap dat ze dit 24 uur hebben volgehouden!
quote:Op maandag 14 november 2005 16:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet de enige bent en dat maakt zo'n opmerking totaal overbodig...
Of Gordonquote:Op maandag 14 november 2005 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Nu zou eigenlijk Marco himself net als Joling vanmiddag even langs moeten komen
Ik heb hem ook in de kast staan.Bout als anderen het overbodig vinden om dit te meldenquote:
Ja uit die geheime kamer ofzo....quote:Op maandag 14 november 2005 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Nu zou eigenlijk Marco himself net als Joling vanmiddag even langs moeten komen
Is dat nou zingen, janken, jankend zingen of zingend janken?quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
*** heb ik wat gemist was Joning in real life daar?
quote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef Maurisico het volgende:
Zie hier nog wel een cd van uitkomen: Alle 24 uur slecht-deel I
Godzijdank staat ze daar het langst van allemaal, als het zo is. Ze is de enige die normaal kan zingen namelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 16:13 schreef KRIBBET het volgende:
De keren dat ik even naar de streams keek zag ik telkens Ingrid staan zingen, heb ik iets gemist of staat ze er echt het langst van allemaal![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 16:11 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in de kast staan.Bout als anderen het overbodig vinden om dit te melden![]()
Het is wel slowchat
Gordon.quote:Op maandag 14 november 2005 16:15 schreef Falco het volgende:
Wat zou de afsluiter gaan worden?
'Oerend hard'. Dat hebben ze de afgelopen week al vaak genoeg 'gezongen', dus dat moet lukken!quote:Op maandag 14 november 2005 16:15 schreef Falco het volgende:
Wat zou de afsluiter gaan worden?
De Joe Cocker van BBquote:Op maandag 14 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Het komt uit zijn tenen en is ongelooflijk vals... maar het heeft wel wat
[afbeelding]
Shit heb ik dus helemaal gemist.....quote:
Ze heeft geen slechte stem, ze zou verliezen bij de NIX factor, te goedquote:Op maandag 14 november 2005 16:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Godzijdank staat ze daar het langst van allemaal, als het zo is. Ze is de enige die normaal kan zingen namelijk.
Huilen scoort!quote:
Ze moeten tot 17.45 schat.quote:Op maandag 14 november 2005 16:41 schreef Day het volgende:
Nog 20 minuten!!!!![]()
Vind het wel goed van ze, had niet verwacht dat ze het zouden volhouden.
Oh enne, hallo allemaal!![]()
jezus....is dat anti Rob gedoe hier nou nog niet over?quote:Op maandag 14 november 2005 16:42 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Mega traag... en jawel daar is TAFKAR voor het laatste nummer. Looser
quote:Op maandag 14 november 2005 16:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
En Maurisico durft niet toe te geven dat hij Celine Dion ook in de kast heeft staan![]()
Volgens mij zijn ze gisteren pas begonnen om kwart voor 6 ofzo.quote:Op maandag 14 november 2005 16:41 schreef Day het volgende:
Nog 20 minuten!!!!![]()
Vind het wel goed van ze, had niet verwacht dat ze het zouden volhouden.
Oh enne, hallo allemaal!![]()
Ja, maar op de Talpa-site staat tot 5 uur.quote:Op maandag 14 november 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gisteren pas begonnen om kwart voor 6 ofzo.
Ze krijgen 3 kwartier kado, vanwege hun verbluffend goede zangkwaliteiten.quote:Op maandag 14 november 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gisteren pas begonnen om kwart voor 6 ofzo.
Ok, dat wist ik niet. Dan is het niet helemaal 24 uur, maar maakt ook weinig uit.quote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar op de Talpa-site staat tot 5 uur.
Lijkt me geweldig,hadden ze geen 23 uur kado kunnen geven???quote:Op maandag 14 november 2005 16:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze krijgen 3 kwartier kado, vanwege hun verbluffend goede zangkwaliteiten.
Bij mij niet, k kan werkelijk niets posititefs zeggen over die manipulant!quote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
jezus....is dat anti Rob gedoe hier nou nog niet over?
Nog 10 minutenquote:Op maandag 14 november 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet. Dan is het niet helemaal 24 uur, maar maakt ook weinig uit.
En dan gaan ze straks eten en allemaal :xquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, en wat mij betreft blijft dat zo ...R*b isquote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ze het al uitzenden... en ligt er aan hoe die voice over het brengt.quote:Op maandag 14 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Ikben bang dat deze emoties Chantal en Nathalie punten gaan opleveren bij de tv kijkers.
Ik ben bang dat ze dat zelf ook weten. Maar de voetenactie van Nathalie is volgens mij niet snel vergeten bij het ned volk en de af en toe kijkerquote:Op maandag 14 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Ikben bang dat deze emoties Chantal en Nathalie punten gaan opleveren bij de tv kijkers.
Chantal huilt wel mooier dan Nathalie.. Nathalie krijgt dan gelijk zo'n hysterische blik...quote:Op maandag 14 november 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Impressie van "That's what friends are for"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat dit nu het laatste nummer is gok ikquote:Op maandag 14 november 2005 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het is nu 17:00 en ze gaan lekker door.
Iwan komt zo nog ff langsquote:Op maandag 14 november 2005 16:55 schreef essie05 het volgende:
Zo en nu een dansmarathon erachteraan van 24 uur.
BB zal ze toch niet zo makkelijk een opdracht laten (mis)lukken?
17.45 bedoel je dan iddquote:Op maandag 14 november 2005 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat we op fok met 17:45 goed zitten en de Talpasite het met 17:00 bij het verkeerde eind heeft.
Ze had touwens wel wat in haar mond, tijdens waanzinnig gedroomdquote:Op maandag 14 november 2005 17:03 schreef essie05 het volgende:
[..]
Speciale bonus voor Ingrid omdat zij het deze opdracht zo geweldig heeft gedaan!!!![]()
Ik ben ook geen Rob fan, maar bij mij heeft hij vorige week toch wel een hoop goed gemaakt. Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk heeft hij toch gewonnen van Menno, zowel op BB front als op het sportieve vlak. Ik had diepe bewondering voor zijn doorzettingsvermogen tijdens die 50000 Euro opdracht in de live uitzending. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat dat voor veel mensen op dit forum toch ook wel een beetje een goedmakertje was...blijkbaar is het leuker om de pik op iemand te hebben....Ook prima trouwens, uiteindelijk moet er toch altijd iemand het pispaaltje zijn. Duurt alleen wel erg lang met Rob. (zijn pispaaltje is blijkbaar wat langer, misschien ter compensatie voor het gemis van zijn been...quote:Op maandag 14 november 2005 16:56 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee, en wat mij betreft blijft dat zo ...R*b is
mocht ze willen......quote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Nathalie lijkt hier op Cameron Diaz!
[afbeelding]
Eet smakelijkquote:Op maandag 14 november 2005 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even een broodje eten, ben zo weer back to place
hey Flugelquote:Op maandag 14 november 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
Hallo allemaal
Ze zingen nog steeds zeg, had ik niet verwacht...
Ze zijn wel lekker schor allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |