Nee, en wat mij betreft blijft dat zo ...R*b isquote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
jezus....is dat anti Rob gedoe hier nou nog niet over?
Als ze het al uitzenden... en ligt er aan hoe die voice over het brengt.quote:Op maandag 14 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Ikben bang dat deze emoties Chantal en Nathalie punten gaan opleveren bij de tv kijkers.
Ik ben bang dat ze dat zelf ook weten. Maar de voetenactie van Nathalie is volgens mij niet snel vergeten bij het ned volk en de af en toe kijkerquote:Op maandag 14 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Ikben bang dat deze emoties Chantal en Nathalie punten gaan opleveren bij de tv kijkers.
Chantal huilt wel mooier dan Nathalie.. Nathalie krijgt dan gelijk zo'n hysterische blik...quote:Op maandag 14 november 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Impressie van "That's what friends are for"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat dit nu het laatste nummer is gok ikquote:Op maandag 14 november 2005 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het is nu 17:00 en ze gaan lekker door.
Iwan komt zo nog ff langsquote:Op maandag 14 november 2005 16:55 schreef essie05 het volgende:
Zo en nu een dansmarathon erachteraan van 24 uur.
BB zal ze toch niet zo makkelijk een opdracht laten (mis)lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |