Als de opdracht is mislukt ligt het aan Menno.quote:Op maandag 14 november 2005 15:30 schreef Karinnn het volgende:
[..]
De opdracht is nog niet afgelopen he![]()
enu als ze echt op rantsoen gaan dan word het wel zeurenover dat het zo'n rotopdracht was...
Nou, dat was eeb hele verademing vergeleken met de restquote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Gerard Joling gemist????
Er is een God... Dank u dank u
Maar allemaal in dezelfde kwaliteit gezongenquote:Op maandag 14 november 2005 15:38 schreef Falco het volgende:
Goede nummers worden afgewisseld met extreem slechte nummers. Erg vermoeiend hoor!
Ik denk dat Chantal, Lieske en Joost straks alledrie schor klinken.quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Falco het volgende:
Chantals stem, die is hier niet beter van geworden
Is er een rubriek 'domste opmerking van de dag' ??? Dan zou ik graag bovenstaande opmerking nomineren. Er komt nu bijna geen geluid meer uit Chantal. Dat lijkt me nogal winst. Hoezo is haar stem er niet beter op geworden??? Een stuk vooruit gegaan zul je bedoelen! Binnenkort kan ze niks meer zeggen.quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Falco het volgende:
Chantals stem, die is hier niet beter van geworden
Ze mist haar moeder spiegelsquote:Op maandag 14 november 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze zegt dat ze kapot is en ongesteld en 'alles'
Dat viel mij ook op!quote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat blijft Ingrid trouwens springlevend en wakker!
Ja, ik las hetquote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Begon al bij Afscheid nemen bestaat niet.
Nou, ze moeten dus nog twee uur en dat halen ze wel. En dan ben ik dus benieuwd hoe streng BB is want ze hebben wèl hun best gedaan. Ze kunnen alleen niet zo goed lezenquote:Op maandag 14 november 2005 15:50 schreef Anitra het volgende:
Dat viel mij ook op!
Die blijft gewoon dansen en zingen
Dat lezen blijft een probleemquote:Op maandag 14 november 2005 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze moeten dus nog twee uur en dat halen ze wel. En dan ben ik dus benieuwd hoe streng BB is want ze hebben wèl hun best gedaan. Ze kunnen alleen niet zo goed lezen![]()
Dat is de Naproxen in combinatie met een dosis Seroxatquote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat blijft Ingrid trouwens springlevend en wakker!
Gaat dat over Ralluf?quote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
In de verte spreekt een stem
Die ik herken van onze ruzies
Over kleine misverstanden
Over grote desillusies
En ik hoor de kille klanken
Van jouw ingehouden woede
Maar wat kan ik meer dan janken
Als ik dit niet kon vermoeden
In een waas hoor ik je zeggen
Dat je alles op wilt geven
Dat je alles met je meeneemt
Wat me lief is in dit leven
En ik luister hoe jouw woorden
Langzaam opgaan in de zinnen
Die me treffen als een bliksem
Met vernietigende kracht
Deze kilte maakt me gek
En dit gevoel is angstaanjagend
Maar je woorden malen verder
En m'n ogen kijken vragend
Waarom zei je mij niet eerder
Dat je zo van me vervreemd was
Waarom sprak je over liefde
Als je nooit van mij gehouden hebt
Ik verlies het van de wanhoop
En ik voel m'n tranen branden
En ik zou niets liever willen
Dan m'n hoofd weer in jouw handen
Maar wat tot een uur geleden
Nog zo veilig heeft geleken
Is 'n hele grote leugen
En 'n kaartenhuis gebleken
Het is net of iemand anders
In jouw lichaam is gekropen
En ik heb niet eens gemerkt
Dat ie naar binnen is geslopen
Om jouw liefde uit te wissen
En m'n wereld te vernielen
Wil er niemand me vertellen
Dat ik alles heb gedroomd
Helemaal mee eensquote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Een van de mooiste nederlandstalige nummers ooit
Briljante tekst.
Prachtige tekst.quote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Briljante tekst.
En nu door tot Donderdagquote:Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Chantal jankt nu ook al! Wat een dramabende!
Ja, ik dacht ook al...goh, BB heeft de gevoelige snaar geraakt en gaat daar nog lekker op doorquote:Op maandag 14 november 2005 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ze laten nu allemaal hele gevoelige liedjes horen, met als gevolg dat de één na de ander begint te huilen
quote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Briljante tekst.
Ja, niemand om de schuld te gevenquote:
Zou je denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |