Touchéquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:45 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Ajax supporters teveel in het verleden blijven hangen![]()
quote:Ron Vlaar heeft keuze gemaakt: Ajax
Ron Vlaar wil naar Ajax. De twintigjarige verdediger ziet voor zichzelf meer toekomst bij de Amsterdamse club en hoopt zo snel mogelijk het shirt van AZ te kunnen verruilen voor dat van de Ajacieden.
'Zijn sportieve toekomst is één van de hoofdredenen', laat zaakwaarnemer Arnold Oosterveer weten in De Telegraaf. 'Hij wil weg bij AZ en heeft zijn zinnen gezet op Ajax. Als AZ er met Ajax niet uitkomt, komen mogelijk andere clubs in beeld.' Ook PSV en Feyenoord zouden interesse hebben in de tweevoudig international.
Ajax bracht onlangs al een bod uit op Vlaar. AZ liet vorige week via technisch directeur Marcel Brands weten dat er te praten valt over een eventuele transfer van de centrale verdediger, wiens contract in Alkmaar nog tot medio 2007 loopt.
Maar cultheld hoort eigenlijk niet op dit forum thuis, daar is zijn voetbalkennis te groot voor. In vergelijking met hem zijn wij allen slechts nobody's.quote:Op maandag 14 november 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die zijn supergoed, vraag Cultheld maar.
quote:'Morgen beslissing over plaatsing Eindhoven - Ajax naar Philips Stadion'
Het Eindhovens Dagblad meldt dat er morgen een beslissing genomen zal worden waar het bekerduel FC Eindhoven - Ajax afgewerkt zal worden. SBS6 heeft volgens de krant een verzoek gedaan om de wedstrijd te verplaatsen naar het Philips Stadion om een live-uitzending mogelijk te maken. Dat zou in het stadion van FC Eindhoven niet mogelijk zijn.
quote:Kluivert bevestigt contact met Ajax
Tegenover De Telegraaf bevestigde Patrick Kluivert dat hij inmiddels contact heeft gehad met Ajax. Gerard van der Lem heeft hem gebeld. "Met Gerard heb ik al jaren een bijzondere band. Ik was verrast dat hij belde, maar vooral vereerd."
quote:AZ vraagt 1,5 miljoen voor Vlaar
Volgens het eredivisiejournaal van Talpa vraagt AZ een transfersom van minimaal 1,5 miljoen euro voor Ron Vlaar. De international staat in de belangstelling van Ajax. Deze week zouden ze al een bod gaan uitbrengen op de verdediger.
Zijn sportieve toekomst?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
Aflevering 433 van de soap Ron Vlaar:
[..]
mijn hart zegt allebei halen. Rosenberg/Harry én iig Ananas weg. KJH kan heel veel leren van Patjequote:Op dinsdag 15 november 2005 10:47 schreef Robar het volgende:
Maar wat is nu de slimste keuze?
Een jonge spits met een grote toekomst.
Een oudere spits met een glorieus verleden.
Kan KJ het niveau aan en kan Pat zijn oude vorm weer behalen?
Past Kj in het Ajax systeem?
Is Pat wel te halen?
Mijn hart zegt Kluivert, maar mijn verstand zegt Huntelaar . . .
ervaring is wel iets dat we nodig hebben, denk alleen niet in de spits.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:47 schreef Robar het volgende:
Maar wat is nu de slimste keuze?
Een jonge spits met een grote toekomst.
Een oudere spits met een glorieus verleden.
Huntelaar past zeker weten in het systeem.quote:Kan KJ het niveau aan en kan Pat zijn oude vorm weer behalen?
Past Kj in het Ajax systeem?
dat vraag ik me ook af.quote:Is Pat wel te halen?
Als dat gebeurt, word ik wel heel boosquote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef JeroenV het volgende:
Als Ajax Huntelaar haalt zie ik Kluivert nog wel eens naar AZ gaan met van Gaal en het geld van Scheringa.
een tweetal maakt geen elftalquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef Lionheaad het volgende:
Beide halen....de rest eruit schoppen....
Die komt volgens mij echt niet meer terug . . . . . . .quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Benni van Porto... Spits met Ajax verleden, en niet tevreden bij zijn huidige club
Patje terughalen vind ik wel een goed idee. Niet ten koste van alles natuurlijk, maar hij heeft weer vertrouwen nodig, dan kan hij van heel veel waarde zijn. Benni zou wel geinig zijn, maar hoeft van mij niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Patje terughalen lijkt me geen goed idee, zul je zien dat dan vaak geblesseerd is. Benni terughalen gaat zeker niet lukken, die is niet te betalen en wil denk ik niet.
WBA toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:12 schreef Lionheaad het volgende:
Wat doet Kanu tegenwoordig??
Hij is ervaren en heeft een Ajax verleden. Dat zijn de enige twee punten die ik kan bedenken waarom een terugkeer van Kluivert goed zou zijn voor Ajax.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:13 schreef ThomasBerge het volgende:
Los van de eventuele komst van Huntelaar, lijkt het mij wel een aardig idee Kluivert terug te halen, mits hij niet teveel kost. Het ontbreekt bij Ajax aan een ervaren man, en Kluivert lijkt mij daar wel een goede optie voor.
Ik heb hem nog hoog zittenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij is ervaren en heeft een Ajax verleden. Dat zijn de enige twee punten die ik kan bedenken waarom een terugkeer van Kluivert goed zou zijn voor Ajax.
Mi. zijn er toch veel mensen hier die hun emotie boven hun verstand kiezen.
Bovendien is Kluivert niet opeens een slechte voetballer geworden. Maar hij is wel iemand die zich op zijn gemak moet voelen om goed te presteren en dat is eigenlijk waar ik wel voor vrees dan. De situatie bij Ajax is heel anders dan 10 jaar geleden...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij is ervaren en heeft een Ajax verleden. Dat zijn de enige twee punten die ik kan bedenken waarom een terugkeer van Kluivert goed zou zijn voor Ajax.
Mi. zijn er toch veel mensen hier die hun emotie boven hun verstand kiezen.
Davids was ideaal geweest, maar helaas...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:20 schreef Lionheaad het volgende:
Ajax heeft een ervaren middenvelder nodig en/of een ervaren man in de verdediging...
Net zoals tóen, met bijvoorbeeld een Blind en een Rijkaard...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:20 schreef Lionheaad het volgende:
Ajax heeft een ervaren middenvelder nodig en/of een ervaren man in de verdediging...
Net zoals tóen, met bijvoorbeeld een Blind en een Rijkaard...
En of hij kan voetballen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vraag me trouwens heel erg af of Kluivert nog wel kan voetballen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Met Huntelaar heb je nog iets voor de toekomst. Patje komt ooit nog terug naar Ajax heeft ie gezegt. Maar ik denk dat hij voor AZ zal kiezen: A) voor geld en b) zijn coach / mentor zit daar...
Nee.quote:
Natuurlijk kan ie daar meer verdiennenquote:
Ga toch fietsen jonge. Denk je nou echt omdat Scheringa rijk is, dat ie daarom extraorbitante salarissen gaat betalen aan spelers? Tis geen Abramovic ofzo hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ie daar meer verdiennen
Als ie wil kan hij zoveel salaris betalen als ie wil. De vraag is echter of AZ kluivert zou willen... KOrtom: Mijn mening: Ik zie patje nog niet zo snel komen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga toch fietsen jonge. Denk je nou echt omdat Scheringa rijk is, dat ie daarom extraorbitante salarissen gaat betalen aan spelers? Tis geen Abramovic ofzo hoor
en waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Robar het volgende:
Kluivert kan echt nog wel goed voetballen
dat kan hij ja, maar dat doet hij dus niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Als ie wil kan hij zoveel salaris betalen als ie wil. De vraag is echter of AZ kluivert zou willen... KOrtom: Mijn mening: Ik zie patje nog niet zo snel komen...
AZ Kluivert willen? Kerel waar HEB je t over? Het gaat er hier over dat AZ Huntelaar wil. Ajax heeft Kluivert als 2e keus op het oog. je zit in t verkeerde forum, als je aan de drugs enzo bent moet je niet hier zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Als ie wil kan hij zoveel salaris betalen als ie wil. De vraag is echter of AZ kluivert zou willen... KOrtom: Mijn mening: Ik zie patje nog niet zo snel komen...
AZ heeft goede spitsen genoeg... Ajax heeft genoeg spitsenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
AZ Kluivert willen? Kerel waar HEB je t over? je zit in t verkeerde forum, als je aan de drugs enzo bent moet je niet hier zijn
Dat baseer ik op mijn geloof in hem.quote:
Dat zie je gewoon man. Op het moment dat hij aan de bal is kan je gewoon zien dat hij zo veel meer met een bal kan dan een ander die het bij kaatsen houdt.quote:
Utopietjezzquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:57 schreef Mr.Johnson het volgende:
Ik zou gewoon Kluivert en Huntelaar proberen te halen. Die twee kunnen prima samen in één elftal spelen lijkt me.
-------------------Stekelenburg
-----Trabelsi-------Grygera----Emanuelson
-------------------Maduro
-----De Jong---------------------Sneijder
-------------------Kluivert
---Rosales------Huntelaar------Babel
En volgend jaar als Trabelsi en De Jong weg gaan Heitinga als rechtsback, Sneijder rechtshalf en Emanuelson linkshalf. Enige wat dan nog nodig is zijn een andere linksback en een echte linksbuiten.
Heitinga is beter, maarja.. Als je mentaal zo zwak bent voetbal je ook niet best.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Vlaar zoveel beter dan Heitinga?
Ziet er helemaal niet gek uit eigenlijk . . .quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:57 schreef Mr.Johnson het volgende:
-------------------Stekelenburg
-----Trabelsi-------Grygera----Emanuelson
-------------------Maduro
-----De Jong---------------------Sneijder
-------------------Kluivert
---Rosales------Huntelaar------Babel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |