DAN, bellen we Machlasquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en wat als Kluivert niet terug wil komen?![]()
spamquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:31 schreef hans1961 het volgende:
Kluivert presteer al jaren niets meer.
Met zo'n speler komt Ajax er echt niet weer bovenop.
voetbal-info.nl
'ALTIJD' en 'geen fuck', je bent weinig genuanceerd. Onterecht, want een overwinning op PSV is bijna net zo mooi. Zowel voor supporters als spelers, en ik spreek uit vrij recente ervaring.quote:Op maandag 14 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is zo. Maar het is ALTIJD zo dat die kleine clubjes een overwinning op Ajax als Landstitel vieren, en winnen van psv ze geen fuck doet...
Altijd gekozen voor geldquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
Wat een utopie.
Alsof Kluivert ooit nog zou willen.
Dat is echt de ultieme broodvoetballer, die geen sentimenten heeft qua clubs, maar altijd alleen maar gekozen heeft voor het geld.
Prima voetbaler, daar niet van, maar die komt echt never meer terug naar Ajax, tenzij zijn ex-echtgenotes en alimentatie-eisende kids dat van hem eisen.
quote:15/11/2005 - Kluivert bevestigt contact met Ajax
(Gepost door RvN)
Tegenover De Telegraaf bevestigde Patrick Kluivert dat hij inmiddels contact heeft gehad met Ajax. Gerard van der Lem heeft hem gebeld. "Met Gerard heb ik al jaren een bijzondere band. Ik was verrast dat hij belde, maar vooral vereerd."
quote:15/11/2005 - AZ vraagt 1,5 miljoen voor Vlaar
(Gepost door RvN)
Volgens het eredivisiejournaal van Talpa vraagt AZ een transfersom van minimaal 1,5 miljoen euro voor Ron Vlaar. De international staat in de belangstelling van Ajax. Deze week zouden ze al een bod gaan uitbrengen op de verdediger.
anderhalf miljoen maarquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:08 schreef Lionheaad het volgende:
Maar liefst anderhalf miljoen....da's bina voor niks...
ze begonnen keihard te lachenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:18 schreef Suijk het volgende:
Wat gebeurde er dan?
quote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die bovenste in het midden dus
Mijn god, wat waren die TDK uitshirts lelijk trouwens
Kluivert vereerd dat Ajax belde?, gelijk halen, Vlaar voor 1,5 miljoen? ook gelijk doen, als je ziet wat voor prutsers er in het verleden voor veel hogere bedragen zijn gehaald..dan is dit een schijntje.quote:
Daarnaast is het ook een erg trieste opmerking.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:45 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Ajax supporters teveel in het verleden blijven hangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |