Mee eens. Het ademt gewoon totaal geen emotie. Niks van originialiteit of een gevoel "dat het gemeend is". Alleen Make me pure is oke. Robbie's minste album.quote:Op maandag 14 november 2005 01:28 schreef renz0r het volgende:
Album is redelijk. Niet goed en niet slecht.
Make me pure is by far het beste nummer. Trippin vind ik maar matig.
Nou heb ik volgens mij ergens gelezen dat hij Sexed up & Something beautiful niet meer wil zingen (volgens mij was dat in "Feel"), maar nou kan het zijn dat ik me vergis hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 14:01 schreef JeroenV het volgende:
Angels lijkt mij zeker. Kan hij niet omheen. Ik hoop (denk):
Escapology: Feel/Sexed up/Come undone/Monsoon/Something beautiful
Ik zie op marktplaats iemand die 300 euro biedt voor veldkaarten. Terwijl de verkoop nog niet eens gestart is. Te gek voor woorden.
Dat zou goed kunnen hoor. Something beautiful mis ik niet echt, Sexed up is wel jammer. Vond ik juist een van de betere nummers van de vorige cd.quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Nou heb ik volgens mij ergens gelezen dat hij Sexed up & Something beautiful niet meer wil zingen (volgens mij was dat in "Feel"), maar nou kan het zijn dat ik me vergis hoor.
Dan kan hij een van die 2 mooi vervangen voor me and my monkeyquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Nou heb ik volgens mij ergens gelezen dat hij Sexed up & Something beautiful niet meer wil zingen (volgens mij was dat in "Feel"), maar nou kan het zijn dat ik me vergis hoor.
quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef muisje26 het volgende:
dat is live geweldig om te horen.................dat kun je ook zien met het optreden van Berlijn.
Wat komt dan op TV?quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:56 schreef muisje26 het volgende:
Ja, kijk maar op 1 december op Veronica, dan zul je het wel horen............
quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:56 schreef muisje26 het volgende:
Ja, kijk maar op 1 december op Veronica, dan zul je het wel horen............
Ik dacht het wel!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef JeroenV het volgende:
Is de cd nog steeds 10 euro bij de Media Markt?
En zaterdag bij het postkantoor? Ik neem toch aan dat je dan meer per persoon kan krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:30 schreef AgeEll het volgende:
hoeveel kaarten kan je nou per persoon bestellen
Bedoelje RTL4?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef JeroenV het volgende:
Dat zal ze veel geld kosten. Dat ie het uberhaupt doet..
Hij gaat daar gewoon z'n album pluggen, dus dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoelje RTL4?
Ja, écht wel dat gaat de zender veel kosten !
Hij gaat in ieder geval bij Boulevard 2 liedjes zingen van zijn nieuwste albumquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij gaat daar gewoon z'n album pluggen, dus dat zal wel meevallen.
Dat is een grotere kans dan om kaartjes te bemachtigen voor één van de concertenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij gaat in ieder geval bij Boulevard 2 liedjes zingen van zijn nieuwste album
Dat klopt..En er mogen 100 mensen naar de studio komen..Dus grijp je kans![]()
Sorry, mijn post staat ook wel heel zuur zo onder die van jouquote:
Maakt niet uit, misschien wordt ik nog gebeld door Tyrsa, zij stond voor me en heeft de laatste 4 kaarten gekocht ach laat ook maar, ik hoop dat ze me belt...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Sorry, mijn post staat ook wel heel zuur zo onder die van jou.
Ik zal in ieder geval voor je duimenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, misschien wordt ik nog gebeld door Tyrsa, zij stond voor me en heeft de laatste 4 kaarten gekocht ach laat ook maar, ik hoop dat ze me belt...
Proficiatquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:21 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben er de 24eOp het veld
.
Super.
Daar doen ze heel geheimzinnig overquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef linebear het volgende:
wanneer komt ie bij boulevard !?
Hoe kun je aan kaartjes komen om er bij te zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar doen ze heel geheimzinnig over![]()
Albert zei dat zij niks mogen zeggen waarneer het opgenomen word !
Dat laat rtl nederland wel weten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:35 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoe kun je aan kaartjes komen om er bij te zijn?
Tsja sorry hoor, maar je stond 'een uur in de rij'. Dat is dus niks, sommige mensen hebben 10 uur in de rij gestaan. Je moet er wel íets voor over hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga me steeds slechter voelen over wat ik vanochtend heb meegemaakt
Als ik 5 minuten eerder wakker was geworden had ik wel kaartjes gehad...
Het is toch wel kut voor haar als NET als jij aan de beurt bent de kaartjes uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef PV het volgende:
[..]
Tsja sorry hoor, maar je stond 'een uur in de rij'. Dat is dus niks, sommige mensen hebben 10 uur in de rij gestaan. Je moet er wel íets voor over hebben.
Ja, kut, maar wel je eigen schuld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef MaLo het volgende:
Het is toch wel kut voor haar als NET als jij aan de beurt bent de kaartjes uitverkocht zijn.
En je hoeft er dus niet altijd iets voor over te hebben, ik heb maar 10 minuten in de rij gestaan.
Ik ken iemand die was om 06.00 uur aangekomen daar en had nummer 120 gekregen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn zus is vanochtend rond 10:30 langs de Postkantoor in Roermond geweest en daar stond helemaal NIEMAND. Terwijl ze daar toch ook kaarten verkopen.
Zaterdag? Via ticketservice?quote:Op maandag 21 november 2005 10:33 schreef Stiffmaster het volgende:
Gewoon via internet...broodje erbij, beker melk...inloggen en binnen een paar minuten had ik kaarten voor de 22ste op het veld!!
Jij bent de eerste van wie ik hoor dat het bestellen via internet gelukt isquote:Op maandag 21 november 2005 10:38 schreef Stiffmaster het volgende:
Yep...via Mojo kom je op ticketmaster en zo heb ik de kaarten besteld met mijn CreditCard
Moet ook eerlijk zeggen dat ik verbaasd was erover hoor dat het zo makkelijk ging.quote:Op maandag 21 november 2005 10:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij bent de eerste van wie ik hoor dat het bestellen via internet gelukt is![]()
Inderdaad, mijn schoonzusje heeft het geprobeerd en die bleef telkens hangen en het duurde echt heel lang....quote:Op maandag 21 november 2005 10:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij bent de eerste van wie ik hoor dat het bestellen via internet gelukt is![]()
Ik heb het van 10 tot 11 aan een stuk geprobeerd via internet en telefoon, maar ik kwam er echt niet door. Gelukkig dat hetquote:Op maandag 21 november 2005 11:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn schoonzusje heeft het geprobeerd en die bleef telkens hangen en het duurde echt heel lang....
Die van mij zijn gisteren ook binnengekomen, ik heb ze zaterdag vanachter mijn pc besteld met een broodje en glas melk erbij...nix geen kou geleden. Veldkaarten voor 22/6quote:Op woensdag 23 november 2005 15:32 schreef Takkembah het volgende:
Kaartjes voor zaterdag op het veld.... heel veel kou voor moeten lijden!!!
Was wel lullig, mensen voor ons kregen zitplaatsen uit elkaar, en wij kregen een van de eerste voor zaterdag![]()
ROBBIE
![]()
Morgen verteld Albert een en ander over Robbie Williams !quote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef linebear het volgende:
8 december is ie bij RTL Boulevard
Geweldig hequote:Op donderdag 24 november 2005 08:01 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Die van mij zijn gisteren ook binnengekomen, ik heb ze zaterdag vanachter mijn pc besteld met een broodje en glas melk erbij...nix geen kou geleden. Veldkaarten voor 22/6![]()
![]()
![]()
![]()
bronquote:RTL FM biedt fans van Robbie Williams volgende week de kans om hun idool in levende lijve te ontmoeten. Op donderdag 8 december neemt Williams plaats achter de desk in de RTL Boulevard-studio. In deze zeer speciale editie voelen de vaste RTL Boulevard-gezichten Daphne Bunskoek en Albert Verlinde de zanger aan de tand en brengt Robbie twee nummers van zijn nieuwe cd ten gehore.
De uitzendingen van RTL Boulevard zijn altijd zonder publiek, maar voor deze speciale gelegenheid wordt plaatsgemaakt voor honderd gelukkigen.
RTL FM kan 30 plaatsen weggeven. Vanaf maandag 28 november maken luisteraars van het muziekstation de hele week kans op deze toegangskaarten. Iedereen die kans wil maken, kan meedoen door 'Robbie' plus zijn of haar eigen naam te sms-en naar 3030. RTL FM kiest hier vervolgens dagelijks meerdere namen uit en noemt deze live op de radio. Degenen die hun naam voorbij horen komen, moeten binnen één uur naar de studio van RTL FM bellen om de kaarten daadwerkelijk te bemachtigen, anders gaat de kans voorbij.
En weer meer kans voor julliequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is jammer voor je !!
quote:Robbie Williams (31) heeft onlangs een jeugdliefde overgehaald om opnieuw een relatie te beginnen, maar na slechts vijf dagen werd de oude vriendin opnieuw gedumpt. De 33-jarige Rachel Gilson verliet vijf maanden geleden na een telefoontje van de zanger huis en haard om naar Williams' huis in Californië te vliegen, maar na een flinke ruzie vertrok ze even abrupt weer terug naar Engeland.
"Het is hartverscheurend, maar Rob en ik hebben dit al eerder meegemaakt", zegt Gilson in een interview in de Britse krant Sunday Mirror. "We weten dat we bij elkaar zouden moeten zijn, maar helaas is Rob een superster en dat staat de hele tijd tussen ons. Maar weet je, ook al was hij een schilder uit het Britse plaatsje Stoke, dat zou de situatie niet veranderen." Gilson werd vorig jaar in een autobiografie door Williams nog beschreven als 'de enige en echte liefde van zijn leven'.
Gilson en Williams groeiden samen op in het stadje Stoke-on-Trent. Hun wegen scheidden zich toen Williams een carrière als danser begon. Gilson probeerde later als model aan de weg te timmeren. Volgens de vrouw gaat het nummer Ghost op het nieuwe album van Williams over de moeizame relatie die zij en de zanger hadden. Het excentrieke gedrag van het voormalige Take That-lid zou volgens Gilson te wijten zijn aan het gebruik van antidepressiva. Een woordvoerder van de zanger ontkende die aantijging.
Psies hetzelfde hier, een cd zou ik niet kopen, maar de Knebworth DVD heb ik dan wel weer. Jammer dat ik er halverwege inval, wordt dit nog herhaald?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:53 schreef Sport_Life het volgende:
hoewel ik geen robbie fan ben vind ik het wel leuk om naar te kijken, echt een entertainer die man.
HHoorde ook dat ie tijdens het concert in Amserdam plotseling een telefoon overnam van iemand en even ging lopen bellen.
Paradiso kan bij mij nooit meer stuk..dat bandjequote:Op donderdag 1 december 2005 21:55 schreef Toeps het volgende:
Paradiso lijkt me wel veel toffer geweest dan dit concert... Maar dat kan ook komen doordat ik bij Paradiso in de zaal stond...
Als je erbij bent is het altijd mooierquote:Op donderdag 1 december 2005 21:55 schreef Toeps het volgende:
Paradiso lijkt me wel veel toffer geweest dan dit concert... Maar dat kan ook komen doordat ik bij Paradiso in de zaal stond...
Net zo lang als in Paradiso toch lijkt me?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:19 schreef Toeps het volgende:
Was best kort, in Berlijn...
Dat dacht ik ook al eigenlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:19 schreef Toeps het volgende:
Was best kort, in Berlijn...
Maar Berlijn was toch wel iets groter, dacht ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef PV het volgende:
[..]
Net zo lang als in Paradiso toch lijkt me?
Hé jij ook hier?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Paradiso kan bij mij nooit meer stuk..dat bandjezn drumstok
Komt dr een achterquote:
Ja, Berlijn was vele malen groter dan Paradiso.......... Hij was in Paradiso ook veel spraakzamer dan in Berlijn........quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar Berlijn was toch wel iets groter, dacht ik.
Aaaaaaaaaaaaaaah, geluksvogel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef muisje26 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ben zo happy........kennelijk heb ik toch nog een beetje geluk............want een collega van een vriendin van mij, heeft gesmst met de Boulevard-actie en heeft gewonnen en die vriendin van mij ging al, ivm de kerstwensenactie en nu mag ik mee!!!!!!!
Yessssssssssssss, Robbie here I Come...........
Ja zij zat vooraan .quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:43 schreef schaap001 het volgende:
Wendy van Dijk nog zien zitten soppen?
Leco heeft een relatie met een manquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:40 schreef muisje26 het volgende:
Ze is toch vriendinnentje van Leco, dacht ik.........
Ja, dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:15 schreef muisje26 het volgende:
Duh! Dat Leco homo is, weet ik wel, maar ze is toch 1 van zijn vele vriendinnetjes die hij altijd opmaakt, net als Leontine Borsato?
Die zal voor Hart in Aktie wel iemand blij hebben gemaakt ofzo...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zij zat vooraan .
Wat Wendy daar moest doen weet ik ook niet.
Ze werkt bij SBS![]()
Ja, dat denk ik ook dat ze iemand blij gaat maken voor het programma Hart in Aktiequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die zal voor Hart in Aktie wel iemand blij hebben gemaakt ofzo...
Het lijkt me trouwens geweldig om eens rustig te kunnen zitten en dan Robbie een paar meter verder ook rustig zien zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |