abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2005 @ 00:00:12 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32247354
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 13 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32247507
De bewoners zijn nog steeds enthousiast over hun weekopdracht. Of alles nou echt gaat zoals BB bedoelt heeft zullen we pas vanmiddag weten als de tijd van de weekopdracht er op zit.

Er zijn bij de Fok!-ers al diverse twijfels uitgesproken over de manier van wisselen, het niet goed meezingen en zelfs over het eventueel eten en drinken van de bewoners tijdens het zingen.
Zo zag ik een uurtje geleden Joost zingen met een enorm opgezette wang omdat hij iets in zijn mond had. Roel stond weliswaar met een bierflesje in zijn hand te zingen met de microfoon, maar de hele tijd dat hij aan het zingen was heeft hij (gelukkig) geen slok genomen.

Het ene nummer na het andere schalt door de luidsprekers en de bewoners wisselen elkaar vol enthousiasme iedere keer weer af. En wanneer ze niet bij de microfoon staan, lopen ze wat rond, hangen op de bank, of wanneer er een nummer is wat ze "prachtig" vinden gaan ze dansend uit hun dak.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32247593
Moeilijk om er een verslag van te maken wat er in het huis gebeurd. ( Misschien dat Talpa nog een playlist kan leveren ).

Ze hebben nu in ieder geval de muziek waar ze vorige week zo om hebben lopen klagen.
Nu doen ze in ieder geval een poging om "The Rose" te zingen

[ Bericht 6% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 00:24:50 ]
  maandag 14 november 2005 @ 00:17:19 #4
16874 creno
born this way
pi_32247595
00.06: can't take my eyes of you
00.09: locomotion
00.12: torn
00.16: the rose
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 14 november 2005 @ 00:20:57 #5
16874 creno
born this way
pi_32247664
00.19: La isla bonita (van idols gillen ze erbij)

mijn oren hebben ook rust nodig,
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
  maandag 14 november 2005 @ 00:23:10 #6
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32247710
roel rob en joost zitten op de bank wat te eten en kijken toe hoe de vrouwen hun valse keeltjes open zetten
the rose werd verkracht
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 00:27:18 #7
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32247792
joost ligt bijna te slapen op de bank
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 00:28:26 #8
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32247811
0.23 i turn to you
Born this way
pi_32247844
Joost neemt even zijn rust op de bank.

Ondertussen is Chantal weer snel naar voren gekomen voor"I believe I can fly" van R. Kelly

Ze kraait als eerste de beginregel "I used to think that I could not go on"
pi_32247983
Nu even een stemmingnummer "Dans je de hele nacht met mij". Joost is gelijk weer van de partij en het nummer word gezongen door "het BB Cocktailtrio". Roel heeft in dit nummer duidelijk de eerste stem. De tekst is op zijn lijf geschreven en hij zingt uit volle borst "Lalalalalalalala lalalalalalalalala"

pi_32248118
Natuurlijk nemen de "artiesten" tussendoor ook even een momentje rust. Ze kijken onder het genot van een drankje geamuseerd dan naar de verrichtingen van hun huisgenoten.

Wat er dan in hun hoofd omgaat blijft voor ons nog even geheim.
  maandag 14 november 2005 @ 00:47:25 #12
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248201
0.47 what's up - 4 non blonds
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 00:52:57 #13
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248299
i wanne dance with somebody - whitney houston
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 00:56:37 #14
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248350
skeaterboy

waarbij roel woest de worden loopt te brullen ipv zingen!!
het is wat harder rock muziek en roel spingt en gaat uit zijn dak.

joost doet zijn best om de woorden uit zijn mond te persen en kijkt daarbij erg moeilijk!
Born this way
pi_32248470
Het groepsgevoel wordt in ieder geval goed beïnvloed door deze opdracht. Alle 8 de bewoners bevinden zich nog in de huiskamer, terwijl ze de afgelopen dagen rond deze tijd toch al ruimschoots hun "roddelpraatjes" in de slaapkamer aan het voeren waren.

Lieske is een tijdje in de badkamer geweest om haar haren te bewerken met de krultang. Nu is ook zij weer terug in de woonkamer en bezig met de laatste (?) voorbereiding voor haar volgende optreden.

maandag 14 november 2005 @ 01:05:00 #16
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248481
he love's me he love's me not!

de bewoners kennen dit nummer blijkbaar allemaal niet, ze brabbelen de tekst allemaal door elkaar, als er mee gezongen wordt op de band van de kareoke gaan ze enigsinds in de maat.
moeilijk nummer voor de bewoners maar gevne gelukkig niet op!

alhoewel de week opdracht al na een minuut of 10 al mislukt was doordat ze zich niet aan de regels hebben gehouden! wisselen door samen minimaal één regel samen te zingen!

that don't impress me - shiana twain

roel kent het nummer blijkbaar niet terwijl natalie en joost hun best doen netjes mee te zingen, kraait roel er een hoop woorden tussendoor!

idols eat your haert out!!
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 01:07:30 #17
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248520
i want your sex - george micheal
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 01:08:15 #18
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248530
joost wast zijn handen in de keuken
Born this way
pi_32248604
Toeval of niet? Het nummer I Want Your Sex. En Chantal en Rob hoor je toch steeds er samen boven uit.
"I want your sex...." "Have Sex with ME..."

Volgens mij bewust komt hierna het nummer "Serious"
  maandag 14 november 2005 @ 01:13:14 #20
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248621
think twice - Celine dion
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 01:16:59 #21
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248699
NAtuurlijk het feest nummer!!!!

Heb je even voor mij! - Frans bauer!

dido zegt dat ze het een kut nummer vindt

roel verkracht het nummer wederom door er de zinnen ontzettend debiel door heen te bleren
Born this way
pi_32248738
"Heb je even voor mij". Jammer dat we hier geen geluid bij hebben in het streamverslag. Roel doet zijn best om ook mee te zingen. Ja heus, niet gewoon oplezen, maar echt met gevoel gezongen.
Helaas zal het nooit een hit worden als het op CD uitgebracht wordt in zijn versie.
  maandag 14 november 2005 @ 01:20:11 #23
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248763
Rob zegt "die is zo mooi!!!"
Ingrid "wie kent dees??"

blijkbaar zijn er niet zo veel die het nummer kennen
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 01:24:51 #24
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248849
i will follow him - sister act

Lieske doet net of ze een non is en nathalie legt er veel gevoel in, rob zingt er als man krachtig door heen!

bij het versnellen van het nummer doet nathalie een tina turner dansje en daarna gaan ze met zijn drieen van links naar rechts
Born this way
pi_32248887
Natuurlijk begint na bijna 6 uur karaoke de eerste sporen van vermoeidheid en vertwijfeling op te treden bij sommigen. Joost zoekt zijn heil even in de tuin.
Het besef komt dat de opdracht ECHT 24 uur duurt. Dat valt toch wel tegen.

Joost besluit waarschijnlijk om de hulp van boven in te roepen om deze opdracht toch tot een goed einde te kunnen brengen.

Ondertussen wordt binnen uit volle borst gezongen "Schijn een lichie op mij...."

En het lijkt erop dat hij het er steeds benauwder bij krijgt en de eerste verschijnselen van een rauwe strot zich aankondigen bij Joost.

maandag 14 november 2005 @ 01:29:20 #26
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248929

[ Bericht 100% gewijzigd door keizerpinguin op 14-11-2005 01:30:04 (dubbele post foutje) ]
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 01:35:03 #27
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_32249024
1.35 Light my fire
....in de donkere nacht.
  maandag 14 november 2005 @ 01:36:04 #28
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32249040
come on baby light my fire

oh yeah zingen lieske en chantal

ingrid voegt zich later ook bij

Like a virgin! - madonna

nathalie zingt met haar leuke kinder stemmetje als een echte virgin
Born this way
pi_32249049
Chantal zoekt de nummers wel uit. Nu zingt ze uit volle borst "Light my fire". Zou ze dan toch van de gelegenheid gebruik maken om Rob iets duidelijk te maken???
pi_32249069
Dido vraagt of de anderen het goed vinden dat ze zo even gaat slapen, zodat ze het straks over kan nemen.
  maandag 14 november 2005 @ 01:38:22 #31
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32249084
Ingrid immiteerd madonna uit de videoclip
ze danst sexy en bukt alsof ze onder een brug door gaat op haar bootje!
Born this way
pi_32249110
"Like a Virgin". Maar als ik zo kijk en luister naar de personen die dit nummer proberen te zingen, dan heb ik toch zo mijn twijfels.
  maandag 14 november 2005 @ 01:40:37 #33
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32249116
roel bedekt zijn oren schud zijn hoofd en moet erg lachen om de act van de dames!!
hij vlugt snel naar de wc

dido kleed zich uit en maakt zich klaar voor de nacht om te gaan slapen
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 01:41:16 #34
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32249127
i feel like a women
Born this way
pi_32249129
Dido ligt ondertussen in bed. Roel is even wezen plassen en meld zich nu ook in de slaapkamer bij Dido.
Hij zegt dat de anderen hem gezegd hebben dat ze sceptisch zijn over zijn gevoelens voor Dido. Chantal vroeg of hij het niet vervelend vond dat gesprek van gisteravond dat Dido zei ik wil gewoon vrijgezel blijven en lekker feesten. Chantal en Ingrid hadden het er nog over gehad volgens Chantal zegt Roel.
Ingrid vroeg hem ben je nou verliefd, hou je koppie erbij en meer van dat gedoe.
Dido ergert zich daar dus behoorlijk aan wat ze nu hoort. Ze vind het behoorlijk irritant.
Dido heeft het gevoel dat ze haar daarvoor aan het nomineren zijn. Volgens Roel denken de anderen dat Dido hem aan het playen is. Dido snapt dat niet dat Ingrid zoiets zegt omdat zij toch ook iets met Menno had.
  maandag 14 november 2005 @ 01:44:55 #36
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32249193
joost is zichtbaar vermoeit en eet een lolly op de bank
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 01:45:31 #37
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32249209
joost meld dat ze al 9 uur bezig zijn
"leuk he" zegt hij
Born this way
pi_32249226
Dido vind het heel vervelend allemaal. "Chantal, ze zit er dan bij dat gesprek... en prrrrrr..., ik kan er niet tegen". Dido zegt tegen Roel dat het haar opvalt dat Chantal heel veel met Nathalie zit de laatste tijd en vraagt of Roel dit niet opgevallen is. Roel zegt dat hij heeft gezegd dat ze zich niet zo druk over hem moet maken, dat hij zich echt wel red. Dido vraagt zich af wat ze tegen haar hebben. Dat heeft ze nog nooit meegemaakt dat mensen haar niet aardig vinden.
  maandag 14 november 2005 @ 01:50:42 #39
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32249296
Rob lost Lieske weer op een foute manier af.
pi_32249305
"Het is gewoon een spelletje hier", zegt Roel. Ja en wat heeft dat er mee te maken, vraagt Dido. Misschien dat hun meer met het spelletje bezig zijn. Dat ze daarom misschien nomineren. Hij zegt dat Dido zich niet zo zorgen hoeft te maken over dat nomineren op de bank. De afgelopen nominatie heeft toch bewezen dat de mensen die moeten stemmen er anders over denken.
Volgens Dido heeft Naat gezegd dat zij teveel met Roel is. Ze kreeg ook te horen dat ze meer moest bespreken en heeft dan ook gesprek met Chantal gehad.
Verder verteld ze dat Chantal in de douche was en dat Dido naar haar toe ging en vroeg aan Chantal hoe het is. Of ze vind dat het nu beter tussen hun gaat. Jaaaa... jaaaaa.... had Chantal geantwoord. Dus zegt Dido: "als ze mij nu weer nomineert, dan is ze verkeerd bezig".

[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 15:45:02 ]
  maandag 14 november 2005 @ 01:52:26 #41
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32249332
if you don't know me by now -- simply red
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 01:53:43 #42
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32249355
bloed zweet en tranen
Born this way
pi_32249359
Roel zegt dat Dido er eigenlijk schijt aan moet hebben. Dat weet Dido ook wel, maar ze vind het moeilijk. Roel zegt haar: "Als je morgen zoiets hebt dat je niet meer verder met me wil, dan kan ik dat wel handelen, daar hoef je je geen zorgen over te maken". Dido probeert hem nogmaals duidelijk te maken dat de anderen voor Roel zijn en dat zoiets echt niet lekker voelt voor haar dat de anderen haar zo dwars zitten. Roel zegt: "Dat is van hun een manier van niet gunnen, daar moet je je geen zorgen over maken. Wat er tussen ons gebeurd is echt. Als ze zich daar druk over gaan maken dan graven ze hun eigen graf, dan vallen ze door de mand".
  maandag 14 november 2005 @ 01:55:00 #44
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32249371
joost lost nathalie weer af en weer niet op de goede manier!

nathalie springt op de bank en zwaait haar armen op de maat van de muziek
Born this way
pi_32249398
Roel zegt, ik denk dat ze rare dingen ook gaan denken dat je na de nominatie bij mij bent gaan slapen. Ze verzinnen allerlei rare theoriën. Maar daar hoeven we ons niet druk over te maken, wij weten beter. Dido snapt het wel, maar het zit haar hoog en ze zucht diep. Roel probeert haar te overtuigen dat ze zich niet zo druk moet maken. "Het duurt nog maar een maandje, en dan zijn we buiten en zien wij verder".
pi_32249473
"Ik wordt er gestoord van, dat weet ik wel", zegt Dido.
"Hou je kop erbij zeiden ze tegen mij", verteld Roel. Dus hij was verder gaan denken en wil nu gewoon er even over praten met Dido.
Nathalie zegt heel iets anders tegen Roel, zegt hij. Ze zegt doe je best, leukkk... Niet iets waar Roel paranoia van wordt
Over wat de anderen zeggen: "Ik weet dat het niet zo is, ik deel alles met je", zegt Roel. Dido is verontwaardigd dat de anderen niet begrijpen dat ze wat afhoudend is omdat ze net een k*trelatie achter de rug heeft waar ze nog overheen moet komen. Dat ze de tijd nodig heeft.
pi_32249502
"Nooit gedacht dat dit echt een dillema zou worden bij mij", zegt Dido. Raar om te zien dat er een groepje is dat wegloopt met mij en een groepje dat me echt niet uit kan staan. Roel zegt dat dit overdreven is, maar Dido zegt: "Juist niet".
pi_32249538
Dido wil even wat bekennen, waar ze zich voor schaamt. Ze zegt: "Ik vind het zelfs vervelend als Lieske leuk naar jou doet. Is je dat niet opgevallen hoe ik reageerde toen ze sjaggies voor je draaide. Ik roetste ze zo weg".
pi_32249585
"Ik zou je wel graag laten weten dat.... je moet niet zo bang zijn om je te laten gaan. Je hoeft niet krampachtig te doen of je in te houden. Je moet je niet af laten houden door je verleden."
Dido zegt dat ze zich niet echt in houd, dat ze best wel voelt met gevoel.
pi_32249619
"Hoe weet ik mezelf nou altijd in van die moeilijke situaties te brengen", vraagt Dido zich af.
Roel probeert haar gerust te stellen en maakt haar volop complimentjes. "Lief, grappig, intelligent en bovenal een kapot sexy vrouw, ja een kapot sexy vrouw".

pi_32249806
Dido: "Ben je nou al weer verliefd?"
Roel: "Ja ik ben 26, en gebeurd me ongeveer 1 keer in de 13 jaar"

Dido: "Ik schijt in mijn broek voor je vader, zoals die er uit ziet".
Roel: "Oke, dan geef ik je een kwartiertje met mijn vader".
pi_32249925
Dido gaf zojuist aan de persoon Roel heel erg leuk te vinden, maar zijn manier van leven niet. Roel vertelde vervolgens dat hij misschien wel klaar is met het krakersbestaan: "Ik wil ook gewoon een huis kopen, een keuken uitzoeken en een dikke auto onder mijn reet."

Ook het vermelden waard: Roel is zo dronken dat hij met zijn schenen de bedrand moest 'aftasten' alvorens hij bij Dido in bed kon kruipen.
pi_32250047
Dido maakt zich druk om het feit dat ze straks weer verdriet heeft om Roel. Dat ze straks buiten het huis weer zonder hem verder moet.
Ze wil graag eerst nog vrij zijn als ze uit het huis komt. "Zonder mij", vraagt Roel. "Nee niet in dat opzicht", zegt Dido. Ze weet het gewoon niet meer blijkt wel uit het gesprek.
Het valt haar moeilijk dat ze van iedereen commentaar krijgt.

Het is duidelijk dat de opmerkingen van de anderen in het huis haar er niet zekerder op maakt. Ze worstelt enorm met haar gevoelens voor Roel. Ze is gek op hem, maar bang dat ze hem kwijt is als ze weer uit het huis zijn.
pi_32250178
Roel gaat weer terug naar de huiskamer. Dido blijft in haar bed liggen om te proberen nog een beetje te slapen en vraagt aan Roel of hij haar straks wakker wil maken.

Alle andere bewoners zijn in de huiskamer nog druk bezig met de weekopdracht.
"No woman, no cry", wordt er nu gezongen. Toepasselijk misschien wel na het gesprek van Dido en Roel.

Hoe lang zullen ze het volhouden om met z'n allen wakker te blijven en elkaar af te lossen voor het zingen van de nummers. Ze zijn nu 7,5 uur onderweg. Straks zien we wel verder, ik kruip nu ook mijn bedje in.
  maandag 14 november 2005 @ 03:31:47 #55
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32250294
Om 3:22 zingen Rob, Joost en Chantal uit volle borst het gevoelige liedje van Stef Bos - Papa mee.
De tekst slaat wel in bij de bewoners en Ingrid knuffelt Nathalie.
Rob roept na afloop van het liedje 'Papa, deze was voor jou.' en Ingrid geeft Nathalie een dikke kus op de wang.

ik krijg geen caps van de stream, enkel een zwart vlak bij print-screen..
pi_32250472
Er wordt nog steeds redelijk enthousiast gezongen. Roel en Nathalie zingen momenteel Queen's 'Radio Gaga'. Dido en Lieske slapen en de overige bewoners doen een Al Bundy-immitatie.

pi_32250653
en er word nog steeds trouw gezongen door Chantal, Ingrid en Nathalie terwijl de bank leeg is met aflossers. Ik ben bang om het geluid aan te zetten om hier het huis niet wakker te laten schrikken dus kan niet even luisteren welk nummer ze aan het verkrachten zijn. Joost heeft inmiddels weer op de reservebank gaan zitten met wat te drinken. De overige 2 streams staan op de slaapkamer gericht.
  maandag 14 november 2005 @ 07:54:15 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32250871
Het zingen gaat nog steeds door, Ingrid, Joost en Rob geven hem van katoen met Bad Bad Leroy Brown. Stream 3 staat op een bed waar het hoofd ook verstopt is, op stream 4 ligt Dido te slapen.

edit: stream 3 is Roel, ik zie dat pas op het moment dat hij demonstratief een kussen tegen zijn oor drukt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sanne op 14-11-2005 08:08:58 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 14 november 2005 @ 08:58:46 #59
119994 aidyl
bla bla bla
pi_32251358
8.58 "Het feest kan beginnen want wij zijn binnen"

Joost zingt samen met Ingrid en zit er lekker naast met zn tekst
15 jaar te laat geboren...
pi_32251482

Thx AnTjUh en fritzi
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32251528
9.12 uur: K3 - Oma's aan de top

Joost & Nathalie schijnen niet helemaal te begrijpen hoe dit liedje gaat...
pi_32251630
- de liedjes van beleer (chantal zingt van onder de dekens vanaf de bank hard mee)
- bloed, zweet en tranen (rob heeft nu ook een microfoon gepakt)
pi_32251847
Rob, Nathalie, Ingrid, Joost en Chantal hebben de hele nacht doorgehaald.
Alleen Dido, Roel en Lieske hebben nog wat slaap van betekenis gehad.
Langslaapster Dido en Lieske nemen het zingen over, Roel slaapt nog.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32252241
Dido, Lieske en Nathalie zijn aan het zingen.
Chantal is naar bed gegaan. Roel ligt er nog in, het is echter de bedoeling dat hij Naat aflost.
Rob en Ingrid liggen op de bank wat te dutten; Joost probeert het, maar het wil niet erg.
Zelfs in de slaapkamers klinkt muziekgedreun.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 14 november 2005 @ 10:27:57 #65
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32252580

"Living on a Prayer" - Bon Jovi
Confidence through competence
pi_32252591
Joost en Nathalie staan weer druk te zingen.
Lieske doet ook weer wat meer mee.
Joost ziet er erg moe en rot uit.

Het viel me op dat nathalie zich ergens tussendoor ondanks dat ze wel veel aant zingen is toch nog heeft omgekleed

10.28 roel komt zn bed uit en joost vraagt of hij ze heeft horen zingen
roel: nee jou hoor je niet hoor joost...
pi_32252618
Dido & Lieske - Mamma Mia van Abba
pi_32252687
Roel, dido & Lieske - Waar is m'n feestneus gebleven
ik vraag me af of roel nu zingt of schreeuwt...het zit er in ieder geval tussenin
  maandag 14 november 2005 @ 10:34:57 #69
55709 Stereotomy
pi_32252728
Roel laat een enorme boer in de microfoon en krijgt klappen van Lieske en Dido
pi_32252982
10.38 Waarom nou jij - Marco borsato (lieske, roel & dido)
10.40 Ze is van mij (-normaal?) door dido & ingrid
10.42 ich bin bir du ...door naat, ingird & dido
10.45 no more,no more en hetzelfde groepje als vorige nummer blijft staan...
pi_32253013
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:46 schreef Karinnn het volgende:
10.40 Ze is van mij (-normaal?) door dido & ingrid
32 jaar van Doe Maar
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  maandag 14 november 2005 @ 10:58:54 #72
55709 Stereotomy
pi_32253224

Lieske neemt even pauze, terwijl Naat, Died en Ing De Bangles inzetten met "Eternal flaaaaaaaame"
pi_32253991
Dido, Chantal & Ingird zingen mee met Wannabe van de spice girls
Na afloop vragen Ingrid en Dido zich af wie er nou fout ging in het liedje

In de tussentijd ligt joost buiten rustig te slapen vanwege alle harde muziek
pi_32254052
lieske lijkt wel een nemo-visje, wel lief toch.... Chank(wal) en roelie op de bank: wishful thinking???
ingrid laat zich wel gelden bij deze opdracht, roelie ligt op kop bij de 'ik druk me snor'-verkiezing
Chank smeert d'r keel met een sjaggie. Joost is kapot, gaat buiten zitten en gaat dromen van een lekkere vent of Brenda ofzo daar istie nog niet uit.
-these boots are made for walking (liesje en didi)
-020se grachten (liesje en didi)
Liesje doet echt leuk, chank niet eens horen roddelen (dus deze opdracht heeft toch een positief punt).
-geen bananen vandaag (liesje, didi met ingrid)
-ben ik te min (rob declameert de tekst prachtig (zou zijn zangleraar zich bekend willen maken?)
Chank neemt over: geen verbe-tering....Liesje wil overnemen bij de Spice Girls maar Chank wil zelf 'sexy' gaan bewegen en Liesje druipt af. Chank hobbezakt verder en voelt zich Sporty Spice. Ik heb nog geen enkele goed uitgevoerde overname gezien: lezuh, nadenkten en uitvoeren: het is duidelijk op welk punt de BB-kandidaten niet zijn getest (of juist wel..).
pi_32254432
Muziek valt uit en bewoners zingen verder...dromen zijn bedrog van marco borsato begint(ALWEER haha...deze was giserenavond ook al)
pi_32254520
haha, chank knuffelt roellie wakker en roellie schrikt zich echt de t*ring wreed gewekt uit zijn zoete droompjes (mist de duim van ingrid)...naad rolt de badkamer uit en doet weer mee. bekend nederlandstalig: nog net haar nivo.
  maandag 14 november 2005 @ 12:17:39 #77
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32254979
Enkele impressies...

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32255154
dido en roel zitten te praten over dat het straks wel rustig zal zijn...
maar dat straks duurt nog wel zon 3.5 uur!

Sommige bewoners beginnen een beetje schor te klinken (nathalie, rob)
  maandag 14 november 2005 @ 12:29:16 #79
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32255207
"Nog zes uur.."
"Zes uur??"
"Nog zoiets, vijf zes uur"

[ Bericht 39% gewijzigd door eleusis op 14-11-2005 12:31:03 (Plaatjes) ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32255354
Dido, Roel & Rob staan 'My Way' van Herman Brood te zingen

nadatik dat gehoord heb is mijn geluid zacher gegaan want klinkt wel super erg
  maandag 14 november 2005 @ 13:00:13 #81
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_32255879
Chantal zingt nu, het lijkt wel een gepensioneerde cafe zangeres van 75 met een drank en nicotine stem. :S
pi_32256541
Your Song van Elton john...
Ingrid: Ey deze hebben we toch al gehad
pi_32256957
dido en nathalie zitten samen te praten
dido zegt: ik vind het leuk ook al kan ik niet zingen
nathalie: dat maakt niet uit, jijzit er soms zo naast dat je niet meer weet hoe het wel moet
dido: zing ik net zo erg als roel?
nathalie: nee joh, maar ja jij vind het toch ook schattig dat hij daar staat te zingen!

*er komt een nieuw nummer*
dido: zal ik mee doen???
nathalie: ja gewoon doen...maar dido je mag niet eten daar he!
  maandag 14 november 2005 @ 14:06:06 #84
16874 creno
born this way
pi_32257447
gerard joling loopt het huis in en gaat mee zingen
liefde op het eerste gezicht!!!

de bewoners gillen het uit!!
pi_32257454
De bewoners worden verrrast door een onverwachte gast Gerard Joling

Gerard begon met het nummer "Dit is Liefde" en alle bewoners deden mee

[ Bericht 34% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 19:29:25 ]
pi_32257515
O my god Nathalie hoopt vast op een cariere als achtergrondzangeresje

Wel leuk dit !
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 14 november 2005 @ 14:08:47 #87
130424 karstvdw
Red Rocket, Red Rocket!!!!
pi_32257522
niet míjn favoriet, die Joling
pi_32257527
ja hun tijdelijke plaatsgenootje (gerard woont ook in aalsmeer)
joost is er nu ook weer bij en alle bewoners schijnen het erg leuk t vinden en dansen/zingen goed mee!
  maandag 14 november 2005 @ 14:09:18 #89
16874 creno
born this way
pi_32257537
joost is ook vanuit de tuin met een slaperig gezicht naar binnen gekomen en doet gezellig met de rest mee
  maandag 14 november 2005 @ 14:10:34 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_32257566

Foreverblue
pi_32257610
Nee he nu zegt Joling nog tegen Nathalie dat t goed gaat, niet doen Gerard niet doen!!!!

Thx, Foreverblue

[ Bericht 39% gewijzigd door CartWOman op 14-11-2005 14:15:44 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 14 november 2005 @ 14:11:55 #92
16874 creno
born this way
pi_32257623
love is in your eye's van natuurlijk Gerard Joling
hij zegt dat de bewoners wel door moeten blijven zingen
"jullie kunnen wel goed zingen met zijn alle, ongeloofelijk"
"nu komt dat hoge stukje dat haal ik ook niet"
"mijn spijkerbroek zit ook niet strak genoeg"
pi_32257629

Thx, Trevanian
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32257687
allemaal even een paar zoenen van gerard en hij is weer weg...
  maandag 14 november 2005 @ 14:15:20 #95
16874 creno
born this way
pi_32257699
"lieve mensen het is kort maar krachtig, maar ik moet weer gaan" zegt gerard
  maandag 14 november 2005 @ 14:18:02 #96
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32257781
"lieve mensen het is kort maar krachtig, maar ik moet weer gaan"

oh nog eentje!! vragen ze
"Ok ik luister wel even naar jullie"
"ik kijk wel nog even het huis rond"
"een echte mannen stem, dat laat ik aan jullie over" (when the lady smile's )
ïk mag niet te lang blijven "
"he jongens succes"

iedereen word gezoend veel pleizer en zing door zet hem op!!

OK DOEI!!!!!!!!!!!
hij word uit gelaten en ze fluiten en gerard bedankt!
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 14:18:58 #97
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32257807
dido zegt dat ze het nog enger vond dan het scream masker, ze liet alles vallen
Born this way
pi_32257811
En toen was het dus weer tijd om te vertrekken en Gerard Leaves The Building
Via de zelfde weg zoals hij gekomen was, door de deur van de ex-babykamer,.

Bij het vertrek van Jolink kunnen de bewoners het nog steeds niet goed geloven.
Lieske zingt in ieder geval gewoon uit volle borst door.

Terwijl de andere bewoners (zie Chantal en Ingrid) nog vol ongeloof en dolenthousiast zijn.

[ Bericht 39% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 14:28:41 ]
pi_32258128
nathalie en dido gaan buiten in de tuin zitten praten.
ze staan helemaal perplex over het feit dat ze samen met gerard joling hebben staan zingen.
Nathalie vind het helemaal vaag/grappig dat hij ook nog zei 'klinkt best goed' en dat terwijl ze al 20 uur zonder slaap heeft staan zingen.
Dido zegt: toen die binnen kwam dacht ik nu gaat het niet helemaal goed meer met me, dat dacht ik echt.
Ook chantal komt naar buiten en vind het allemaal niet te bevatten
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 14:33:40 #100
128220 Peter6000
pi_32258199
Nathalie en Dido constateerden tevens dat het raar was dat Ingrid zo vreselijk schrok
En dat Ingrid, ondanks dat ze zo intelligent is, wel eens vaker erg geschrokken reageert.
<zat niet echt een roddeltoon in, meer constaterend>

pi_32258254
Dido en Nathalie in de tuin.
Nathalie:Zegt hij na 20 uur zingen..... gaat goed he.......

[ Bericht 11% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:56:23 ]
pi_32258899
Nu het liedje "één kopje koffie".

Sommige bewoners zijn er best wel aan toe. Maar complimenten, ze zijn nog steeds actief.

[ Bericht 26% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:27:31 ]
pi_32258957
Blijf bij mij van paul de leeuw gezongen door Joost & Ingrid en ze maken er een echt duetje van (zal dat mogenl, volgens de regels volgens mij niet )
pi_32259073
Nu is er weer een gedeeltelijke groepswissel. "Blijf bij mij", met als eerste stem onze allereigen Joost. Ingrid neemt terecht de tweede stem op zich. En Lieske, die staat er wel bij, maar die houdt toch wel haar geluid op de achtergrond. Want met het geluid van Joost als eerste stem wil eigenlijk niemand blijven

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:27:58 ]
pi_32259187
"Ik verscheurde je foto", een goed verwerkingsproces voor Dido voor haar verbroken relatie met Marcel zo te horen.

Ze staat volle borst mee te zingen. En gooit er haar hele kracht in.
Natuurlijk bijgestaan door Rob en Chantal vanwege de accent-klanken op de achtergrond.

Nathalie kan het allemaal niet meer zo goed aanhoren

[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:30:45 ]
pi_32259522
Rob is er ondertussen van overtuigd dat zijn been weer aardig goed blijft zitten. Of door de moeheid denkt hij er niet meer aan dat het wel eens los kan schieten.

Maar in ieder geval gaat hij even flink uit zijn dak en staat te rocken bij het nummer "Great ball of fire".
pi_32259784
Joost zingt weer uit volle borst mee. Hij profileert zich als de 2e Bono met het nummer "With or Without You"

Misschien in zijn gedachte al bij een finaleplaats in BB??

[ Bericht 26% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:54:52 ]
  maandag 14 november 2005 @ 15:47:49 #108
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32260172
afscheid nemen bestaat niet

Nathalie, die ligt op de bank te huilen, ze is ongesteld en vindt het hartstikke leuk maar is erg emotioneel!!

ingird zegt dat ze maar ff lekker moet gaan slapen

ze is gewoon kapot!!
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 15:52:04 #109
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32260297
nathalie gaat toch lekker verder met zingen
dans je de hele dag met mij
inclusief dansje
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 15:53:32 #110
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32260335
roel ligt op de bank en kijk liefde vol naar de dames die uit volle bost staan te zingen!!

ja magarita roept dido!! die is mooi!!
nathalie is schor en lijkt weer emotioneel te worden
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 15:54:41 #111
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32260369
nathalie zit er duidelijk door heen is schor slaat over en af en toe komt er geen geluid meer uit haar keeltje
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 15:55:50 #112
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32260413
rob doet er de beeldende gebaren bij en zit droevig op de bank mee te zingen
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 15:57:02 #113
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32260444
iedereen word er een beetje emotioneel van
chantal en nathalie troosten elkaar en lten de trane de vrije loop!!
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 15:57:49 #114
55709 Stereotomy
pi_32260490

Marguerita van Marco B.
  maandag 14 november 2005 @ 15:58:36 #115
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32260504
Het lijkt of dat BB er goed op in speelt en gaat nu de bewoners laten huilen met all by my self chantal legt haar hoofd in de schoot van roel en huilt wat af!!

"emotione" riep ze net daar voor
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 16:00:44 #116
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32260561
nathalie zwaait er wild op los met haar zakdoek!!!
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 16:03:17 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32260652
Chantal en Nathalie tijdens "All by myself"

[ Bericht 17% gewijzigd door scanman01 op 14-11-2005 22:31:43 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 14 november 2005 @ 16:03:39 #118
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32260664
De bewoners slaan helemaal door, Nathalie en Chantal lopen te jaenken...

pi_32260672
en de mannen doen hun werk
joost neemt nathalie in z'n armen: die zegt dat ze niet op kan houden met huilen
in de tussentijd staat rob met chantal in z'n armen

how sweet
  maandag 14 november 2005 @ 16:06:08 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32260747
"Waarom nou jij" begint... Dat zal nog wel even huilen blijven denk ik...
pi_32260768
De vermoeidheid slaat duidelijk toe bij de bewoners. De ene huilbui na de andere volgt.

Zo kan Nathalie haar tranen voor de zoveelste keer weer niet bedwingen. Ook Chantal heeft het moeilijk.

Ze zoekt even troost in de armen van Rob.

[ Bericht 15% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:52:21 ]
  maandag 14 november 2005 @ 16:13:36 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32260999

[ Bericht 29% gewijzigd door scanman01 op 14-11-2005 22:45:22 ]
  maandag 14 november 2005 @ 16:15:23 #123
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32261055

maandag 14 november 2005 @ 16:19:48 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32261200
Met een wijntje en een peukie gaat het al een stuk beter!

Ondertussen mishandelt Joost onze trommelvliezen...

Verschrikkelijk
pi_32261354
Chantal heeft het nog steeds moeilijk.

Toch vermant ze zich weer en gaat weer bij de microfoon staan om te zingen..

Het is nog ongeveer 1,5 uur te gaan voor de bewoners. Dan is in ieder geval de tijd van de weekopdracht voorbij. Of BB vindt dat ze alles goed gedaan hebben, daar moeten we dan ongetwijfeld nog wel weer een tijdje op wachten. Zoals de bewoners er nu uitzien verwacht ik in ieder geval dat het een rustig avondje zal gaan worden in het BB-huis.

[ Bericht 9% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:40:37 ]
pi_32261574
Ingrid staat alweer te roepen: we zijn dr bijna (dit roept ze geloof ik de laatste 3 uur al)
de bewoners zien er uit of ze er goed doorheen zitten en ook joost roept nu: we zijn al 23 uur bezig jongens!
De stemmen beginnen steeds minder te worden maar alsnog word er hard meegezongen en nog wat danspasjes gedaan
  maandag 14 november 2005 @ 16:40:11 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32261655
Impressie van "That's what friends are for"

[ Bericht 23% gewijzigd door scanman01 op 14-11-2005 22:35:20 ]
pi_32261711
Chantal schijnt zich weer hervonden te hebben onder het genot van een glaasje wijn.

Roel en Lieske lijken echt total-los te zijn. Ze hangen allebei op de bank met een gezichtje waar de vermoeidheid duidelijk van af te lezen is.

Nog even volhouden. Over een uur is het zover. Dan mag iedereen gaan rusten.

[ Bericht 7% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:41:59 ]
pi_32261887
Wake me up before you gogo

Daarna neemt Rob de plaats van Ingrid over met het nummer "Your in Heaven".
Ze proberen het in ieder geval met gevoel ze zingen

Chantal is weer duidelijk onder de indruk en heeft het weer moeilijk. Haar emoties komen voor de zoveelste keer weer boven

Daarna komt het nummer "I'll be there". Het lijkt wel alsof BB ze in het laatste uurtje nog even goed op hun emoties wil werken met de nummers die ze moeten zingen.

[ Bericht 24% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:44:14 ]
pi_32262096
Lieske gaat helemaal op in het zingen van "I'll be missing You"

[ Bericht 14% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:45:09 ]
pi_32262339
Nu weer een nummer van Simple Minds. ("As you walk on by"??? begint in ieder geval met Héhéhéhé, maar ben ff de titel kwijt, zal wel komen doordat ik zo lang naar de streams kijk )

Roel ligt ondertussen compleet uitgeteld op de bank

En natuurlijk komt nu het Nathalie repertoire. KvK met "Ik heb zo wawawa.. waanzinnig gedroomd". Ingrid neemt de plaats van Chantal weer over.

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:45:55 ]
  maandag 14 november 2005 @ 17:10:26 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32262430

[ Bericht 26% gewijzigd door scanman01 op 14-11-2005 22:36:35 ]
  maandag 14 november 2005 @ 17:11:14 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32262449

[ Bericht 26% gewijzigd door scanman01 op 14-11-2005 22:37:56 ]
pi_32262547
Nog iets meer dan een half uurtje. Verbazingwekkend hoe enthousiast de bewoners nog steeds zijn. Ze lossen elkaar regelmatig af en iedereen doet zijn duit in het zakje. Gezien de vorige weekopdrachten hebben ze (afgezien van hun zangtalenten) toch wel een complimentje verdiend.

Nu Joost en Nathalie die hun uiterste best doen met het nummer "Laat me nu toch niet alleen". Ze proberen hier hun hele ziel in te leggen. Rob en Chantal kijken op de achtergrond toe.

.

Ben benieuwd of ze morgen aan BB nog durven vragen of ze wat muziek in het BB-huis mogen hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:47:14 ]
pi_32263006
De bewoners beseffen dat het er bijna op zit. "Kom op jongens, nog een nummertje of twee", zegt Joost. Hij zingt nu samen met Dido.

En ze blijven uiterst geconcentreerd

En het gaat weer even over op een vrolijk nummer, waarbij ze het eerste gedeelte gewoon de tekst oplezen "Malle Babbe"

[ Bericht 9% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:49:36 ]
pi_32263337
'Ik heb je lief" wordt ook vol gevoel gezongen. Ingrid pakt Joost ff lekker vast en dijnt mee tijdens dit nummer.

[ Bericht 10% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:01:53 ]
  maandag 14 november 2005 @ 17:44:25 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32263362
De bewoners zingen met z'n allen (behalve Roel) We are the champions.

En toen was het afgelopen met de weekopdracht!

[ Bericht 9% gewijzigd door scanman01 op 14-11-2005 22:38:46 ]
pi_32263436
Het laatste nummer.... "We are the champions", de bewoners hebben dat denk ik nog niet helemaal in de gaten, want als de muziek stopt zingen ze allemaal "De zak van Sinterklaas".

Ze moeten nu van BB nog 1 nummer zingen krijgen ze te horen.
  maandag 14 november 2005 @ 17:48:27 #139
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32263490
Zo wat was dat voor nichterige voice-over? Nog een laatste nummer zei die.
Goed aangedikt voor mooie laatste shots voor tv...
pi_32263514
Ze moeten met z'n allen zingen en alles geven. "That's what are friends are for"

[ Bericht 8% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:01:24 ]
  maandag 14 november 2005 @ 17:50:52 #141
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32263565
Het laatste nummer is wederom "That's what friends are for". Het groepsgevoel zit er goed in.

De stem klinkt: "Jullie hebben de weekopdracht gehaald!"

maandag 14 november 2005 @ 17:51:07 #142
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32263571
'Jullie hebben de weekopdracht gehaald !'

verrassend !
pi_32263594
roel wil nog een uurtje of 3 door
pi_32263612
Beste bewoners..... jullie hebben de weekopdracht GEHAALD

En op verzoek van de bewoners mogen ze nog een keer "That's what friends are for" zingen.

[ Bericht 40% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 23:01:01 ]
  maandag 14 november 2005 @ 17:53:51 #145
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32263651
gehaald!!!! raar maar waar
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 17:57:15 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32263753
Impresse van de toegift: That's what friends are for, met de hele groep.

[ Bericht 22% gewijzigd door scanman01 op 14-11-2005 22:43:08 ]
pi_32263790
en ze blijven doorzingen haha...
(top dat ze het gehaald hebben, zwaar verdiend!)

lieske heeft het over haar stemmetje...ze vind hem erg geil
joost vind dit de leukste bb dag ooit
iedereen verteld nu dat het tegen viel en dat het zwaarder was dan verwacht
didoheeft het er meteen over dat ze lekker gaat nu
  maandag 14 november 2005 @ 17:58:55 #148
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32263808
Chantal : "069 -sex sex sex..''
  maandag 14 november 2005 @ 17:59:09 #149
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32263811
de dames pakken de micrfoon chantal en lieske en roepen met een heeshe stem... 069666 sex sex
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 18:00:53 #150
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32263864
En Ingrid ligt te janken op bed...
pi_32264114
dido en ingird hebben het er nog over hoe moe ze zijn
ook dido duikt dr bedje in want die is ook heel erg moe
pi_32264199
De andere bewoners hangen nu uitgeput maar voldaan.

Ondanks dat het soms een kwelling was voor de oren van de streamers, vind ik dat ze toch een complimentje verdient hebben voor hun doorzettingsvermogen deze keer

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 22:59:25 ]
  maandag 14 november 2005 @ 18:12:44 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32264247
Lieske had graag nog even haar makeup goed gedaan toen Joling langskwam..
Rob: "Oaaa kom op, hij valt toch niet op vrouwen"

ahahahah
pi_32264652
Ook nathalie & joost gaan hun bed opzoeken
Rob & Roel gaan nog even bubbelen envolgens mij is rob van plan daarna ook naar bed toe te gaan...word dus een rustig/saai avondje in het huis
pi_32264822
wil Rob naar de DBK komen

Ondertussen heeft Joost het bubbelbad opgezocht, is Roel ook onderweg naar het buiten en loopt Lieske nog in de badkamer rond.

De andere 4 dames liggen op hun bed wat te kletsen
  maandag 14 november 2005 @ 18:30:02 #156
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32264836
Iedereen snurkt maar dan klinkt..

EE EEEEE

Rob! Naar de dagboekkamer komen.
Rob! Naar de dagboekkamer komen.
pi_32264984
Rob heeft een enveloppe. Hij roept de anderen dat ze naar de meidenkamer moeten komen. Heeft het er over dat hij weer een opdracht bij zich heeft. Chantal heeft bijna geen stem meer over
pi_32265198
Het wachten is op Joost. Rob moet de inhoud van de enveloppe voorlezen. En iedereen moet verder op de meidenkamer blijven.

Beste Rob je hebt niet voor niets je verzoek bij BB ingeleverd. Je moet je maaltijd voor de bewoners klaarmaken. Iedereen zal van jou kipspecialiteit genieten. Jullie hebben de weekopdracht gehaald, maar niet zonder fouten. Zo zijn er fouten gemaakt bij het wisselen, viel er onder andere stilte bij de binnenkomst van Gerard Jolink. Dat heeft BB heus wel gezien. Maar het was een muzikale opdracht en jullie hebben je best gedaan. Daarom Rob maak jij je kipgerecht. En IEDEREEN moet aan tafel gaan zitten om te genieten van jou kipgerecht.
pi_32265287
De deur van de meidenkamer moet beter in het slot gedaan worden, roept BB om. Ze zullen dus nog even op de kamer moeten blijven zodat de spullen van de karaoke opgeruimd kunnen worden. Rob zegt dat hij ongeveer een uurtje nodig heeft om zijn kipgerecht klaar te maken. Hij rekent ook uit dat de bewoners naar zijn idee misschien een kwartiertje nodig hebben om zich aan te kleden voor het eten. Er wordt al gevraagd of ze even mogen slapen en dat Rob ze dan wakker maakt .
Ze willen nog even het licht op de slaapkamer uit doen. Maar volgens Rob mag dat niet van BB, het licht is namelijk gelijk weer aangegaan.
Lieske hoort nog steeds verschillende nummers van de muziek in haar hoofd.

[ Bericht 3% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 18:58:52 ]
pi_32265304
dat word dus geen saai BB avondje! De bewoners schijnen er nog niet veel zin in te hebben.
ze willen ook nog even slapen voordat het eten klaar is maar zodra rob het ligt uitzet doet bb het ligt weer aan...
pi_32265595
Terwijl op de stream duidelijk geluiden te horen zijn van het opruimen van de spullen van de karaoke-opdracht zijn de bewoners al aardig op weg om zich naar dromenland te verplaatsen.

[ Bericht 14% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 22:56:30 ]
pi_32266093
Hallo bewoners, hallo Rob, de slaapkamer mag open en wil je even naar de DBK komen, want daar staan de ingrediënten. Roel staat ook op en gaat richting het toilet. In de gang zegt hij tegen Rob: "Ik ben helemaal verrot".
pi_32266116
Roel verlaat ook de damensslaapkamer met de woorden richting rob dat hij helemaal verrot is.
pi_32266222
Als Roel van het toilet komt gaat hij naar zijn eigen slaapkamer toe, trekt zijn zwembroek uit en doet een onderbroek aan. Daarna kruipt hij in zijn EIGEN bed.
pi_32266368
Rob komt uit de DBK met zijn mand ingrediënten voor zijn befaamde kipschotel, die hij heeft gekregen van BB

[ Bericht 9% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 22:50:48 ]
pi_32267023
Dido heeft ook haar bed verlaten. Ze zit nu bij Rob in de keuken en rookt een peukje. De rest van de bewoners is nog in diepe rust. Rob is druk bezig met de voorbereidingen.

Alleen Roel ligt wat onrustig in zijn bed. Hij lijkt diep na te denken. Waarover????

[ Bericht 8% gewijzigd door M-en-A op 14-11-2005 22:53:27 ]
pi_32267108
En ze hebben het in de keuken ondertussen over............ de relatie tussen Dido en Roel, hoe kan het ook anders. Rob twijfelt of Dido wel duidelijk genoeg is richting Roel. Volgens hem weet Roel nog steeds niet echt waar hij nou aan toe is, omdat Dido hem toch steeds af houd. Dido verzekert Rob dat ze echt wel wat voelt voor Roel, anders ligt ze niet bij hem in bed zegt ze.
pi_32267207
Rob zegt dat Dido beter even met Roel kan gaan praten. Dido vertrekt naar de slaapkamer van Roel. Roel staat op en trekt zijn kleren aan. Hij heeft weinig zin om met Dido te praten lijkt het. "Nou, dan hebben we het er niet over....., dan niet", hoor ik Dido zeggen. Ondertussen gaat Roel zonder iets te zeggen gewoon door met zijn kleding aantrekken. Dido verdwijnt naar haar eigen bed toe.
pi_32267257
Roel gaat naar de badkamer en frist zich wat op door een hand water in zijn gezicht te gooien en zijn haar nat te maken. En daarna gelijk weer droog te wrijven met een handdoek
pi_32267381
Daarna gaat hij naar de keuken. "Ik voel me gewoon 15 man". "Wat is er gebeurd", vraagt Rob. "Wat is er gebeurd.... het is zo complex, daar heb ik geen zin in". Hij had er geen zin in om er allemaal overnieum mee te beginnen zegt hij tegen Rob. Rob adviseerd om het dan op een goede manier op te lossen. Door haar te zeggen dat ze buiten het huis wel verder zien.
Roel is behoorlijk gekwetst lijkt het. "Ik ben 26 en bijna afgestudeerd psycholoog, ik ben geen 15 meer". "Ik weet precies wat ik doe".
pi_32267459
Roel: "Zo een typetje als Linda, daar weet je tenminste gelijk wat je er aan hebt. Niet er omheen brijen enzo." "Ga je het zo aan haar uitleggen dan", vraagt Rob. "Ja", zegt Roel.
Het is duidelijk dat hij er (op dit moment) niet veel heil meer in ziet om nog langer energie te steken in een "mogelijke" relatie met Dido hier in het huis.
pi_32267563
Dido komt haar bed weer uit en naar de keuken. "Koffie??", vraagt Roel. "Ja..... uhhh nee doe maar niet". Ze gaat bij Roel in de huiskamer zitten. Ze is nog steeds boos zegt ze. (waar alles nou over gaat of hoe het begonnen is, ik heb geen idee)
pi_32267654
Wat ik een beetje proef uit het gesprek is ze dus boos hoe Roel reageerde toen ze bij hem op de slaapkamer kwam. Ze had iets gezegd wat alleen maar goed bedoeld was en Roel schijnt daar precies weer (volgens Dido) de verkeerde woorden uitgehaald te hebben.
Ze hebben het over het gesprek van gisteravond. En dus van wat ze net besproken hebben (dat gesprek heb ik dus niet gehoord, dus kan er geen details over geven).
pi_32267713
Roel zegt dat het gesprek wat ze samen in de huiskamer gehad hebben bij hem bepaalde dingen afzwakt. Dido snapt het allemaal niet meer. Ze geeft ook aan dat ze allemaal moe zijn. Roel probeert weer eens uit te leggen dat hij op het moment geen "Joepie" stemming kan voelen. Dat het volgens hem niet ingewikkeld is, maar dat het eerlijk, open, oprecht en simpel is. "Afknapper is misschien verkeerd uitgedrukt, maar het zwakt gewoon af. En dat is jammer. Ik ben verder niet ingewikkeld, misschien veeleisend, maar ja." "Ja dat ben je"zegt Dido. "Ja dat hoor ik wel vaker", zegt Roel.
Roel gaat nu in de ogen van Dido even te ver door te zeggen: "Misschien moeten we even naar de DBK gaan, dan kan ik vragen of ze de DVD even terug willen spoelen".
pi_32267966
Dido herhaalt nog maar weer is een keer dat ze toch ook een heleboel lieve dingen heeft gezegd. Roel: "Ik zeg het je alleen maar eerlijk joh..". Dido is daar dus duidelijk niet blij mee. "Ik wordt er zo kwaad om, gewoon omdat je me verkeerd begrijp. Afknapper?? Ik zeg het je de hele tijd al zo". "Ik spring niet gelijk vol in de armen, en jij verwacht dat wel van me. En dat is voor jou een afknapper, en als ik dat dan uitleg dan begrijp jij dat niet, dat snap ik niet".
pi_32268031
Dido kan er niet bij. In haar ogen gaat het juist de "betere kant" op. Roel zegt: "Dan heb ik die klik mischien verkeerd ingeschat. Ik ga niet zeggen dat ik niet veeleisend ben hoor.."
Dido zegt "je weet hoe het zit, je weet dat al dagen". Roel geeft aan dat er voor hem grenzen zijn.
pi_32268133
"Nou oke dan", zegt Dido.
"Je bent niet in een keer gereset naar nul hoor, je kunt je nog wel een paar afknappers veroorloven hoor," zegt Roel.
(de streams haperen hier wat, dus is nu ff moeilijk om letterlijk te volgen)
Roel: "Ik ben vrij simpel, en direct misschien." Dido: "eerst zeg je, oke het is zo, al blijft het zo dan is het me ook goed"
pi_32268371
Dido vind dat Roel haar niet mag afrekenen op het feit dat ze in sommige opzichten anders met dingen omgaat als Roel. Hij heeft het wel over haar persoonlijkheid. Roel vindt dat dat wel kan. Dat hij afrekent op persoonlijkheid en niet op een kromme teen.
pi_32268429
Dido vraagt wat Roel er nu verder aan wil doen. "Wat ik er aan wil doen nu? Geef me een zoen en dan hebben we het er morgen wel over". "Je krediet is nog lang niet op hoor", zegt hij
pi_32268583
Roel zegt dat hij voelt dat bepaalde dingen afzwakken. Dat vind hij zonde.
Dido vindt dat Roel iets aan haar vraagt dat ze niet kan veranderen.
Ze vindt het echt oneerlijk wat hij nu doet. Roel vind het geen probleem om er een nachtje over te slapen, maar Dido zegt dat zij dat niet kan. "Nou misschien komt dat dan omdat het mij minder doet dan dat het jou doet", zegt hij.
pi_32268642
Oepsss........ "wil je met me trouwen", zegt Roel nu met een glimlach.
pi_32268723
"Ik heb me bijna het maximale opengesteld wat ik HIER kan doen", zegt Dido. En legt hem nogmaals uit dat ze verschil maakt in haar openstelling in het huis of daarbuiten. Ze voelt schijnbaar toch wel weer een beetje hoop aan de horizon, want ze kan weer een beetje lachen.
Ze probeert Roel uit te leggen dat ze het gek vind dat hij het ene moment praat alsof het over is en daarna gewoon weer door praat dat er nog steeds mogelijkheden zijn. Ze vindt dat hij dat niet kan maken. "Je zegt de hele tijd dat je er begrip voor hebt. En dan kom je ineens hiermee aan zetten".
pi_32268793
"Als je zegt ik vind je niet meer interessant, als het niet loopt zoals het in mijn planning staat, vind ik je een grote lul", zegt Dido "Ik heb het je steeds gezegd, dus je wist het".
pi_32268870
"Als ik het kort samenvat komt het er op neer dat ik in mijn handjes klap en dat ik blij moet zijn", zegt Roel. Als Dido zegt dat hij dat niet zo moet zeggen en dat ze dat irritant vind als hij zo praat zegt Roel: "Ik klap toch ook in mijn handjes".
pi_32269123
Rob is in de keuken druk bezig geweest met het eten en komt in de huiskamer.
"Opgelost", vraagt hij. "Nee", zegt Dido. "Oke niet opgelost, als jullie elkaar maar begrijpen en het duidelijk is", zegt hij. "Nee duidelijk is het ook niet".
Rob vertrekt weer naar de keuken en laat ze weer alleen.

Roel en Dido laten het er maar even bij. "Zullen we nog even naar bed gaan", vraagt Roel. "Ja dat is goed, ik ben echt moe", zegt Dido
pi_32269283
"Ik heb je helemaal door", zegt Roel.
Dido: "Nee dat heb je niet, anders had je niet zulke stomme opmerkingen gemaakt".
Roel: "Ik ben gewoon veeleisend, dat zal het probleem zijn".

"Laten we nu maar gaan slapen".

Het lijkt er op dat de rust weer een beetje teruggekeerd is en dat ze het beiden nog weer eens een kans willen geven. (wordt vervolgd..... alleen nog niet bekend wanneer )
pi_32269342
Roel: "Keulen en Aken is niet op 1 dag gebouwd"

(Misschien kan/wil iemand het even overnemen, ik ben er even tussenuit )
pi_32270814
de bewoners zitten aan tafel en vinden de kip van rob erg lekker.
iedereen is erg moe enzit met zere keeltjes en een moe gezichtje aan tafel
echt veel gespreksstof is er niet
pi_32271090
De gesprekken die er zijn gaan voronamelijk over slapen: wanneer/hoelang etc.
Lieske, Joost, Chantal zijn eigenlijk de hele tijd al stil

Nathalie praat wel het meest terwijl ze zelf zegt haast niet te kunnen praten en het daarom maar beter niet kan doen

Ook een aantal liedjes die die dag voorbij gekomen waren worden besproken. Dat er veel emoties in zaten. zo heeft Chantal moeten huilen bij 'oh, oh den-haag' omdat het met zoveel emotie gezongen werd.

Dido verteld rob dat ze heerlijk gegeten heeft en lieske zegt dat de maaltijd haar goed deed. Chantal zegt dat dit waarschijnlijk komt omdat ze overdag bijna niets gegeten hebben die dag.
pi_32271272
Nathalie verteld voor de zoveelste keer dat ze het eten heerlijk vind. Joost en chantal zeggen meteen: ja ik ook hoor!

Dan gaat lieske het hebben over het verschil tussen pittig en mild eten. En wat de grens er tussen is. Dido zegt dat ze er niet tegen kan, dr hele mond staat in de fik en meer proest ze er niet van. Roel zegt dat ie het ook wel proeft maar hij vind het heerlijk.

Nathalie: ja ik vind het lekker. Verder zegt ze dat ze al dacht dat ze de opdracht niet gehaald hadden door een aantal foute wissels. Ook Roel zegt dat ie wel door had dat toen Gerard binnen kwam dat het toen stil was.
pi_32271486
Dan gaat het weer een tijdje over Gerard Joling en over een programma van hem (volgens mij ook een programma met Gordon)
En over dat het zo'n verassing was dat ie kwam. Dido over Ingird: Jij rende zo naar het beeldscherm en was lijkwit...echt hartstikke wit was je. Roel: ik schrok er niet van maar...het was raar.
Lieske: het lijkt me best moeilijk hier zo'n huis binnen lopen voor zo iemand.
Nathalie: dat doet ie zo'n 5 keer per dag
Joost: ik was net in slaap gedommeld en toen werd ik geroepen van joost gerard joling is er en toen ben ik op een soort van instinct naar binnen gerend en toen stond die daar
Dido: maar goed dat ze je wakker hebben gemaakt, dat we het niet vergeten waren
Roel: ja dat ie al weg was en dat we toen dachten van...owh joost ligt nog te slapen!
Joost: Dan was ik echt link geworden
Rob tegen chantal: Jij heb gewoon met hem staan praten. wat zei die?
Chantal: ja dat we het goed hadden en dat het een mooi huis was enzo

Nathalie begint over dat ze zo weer dr bedje in rolt en dat het voelt ofdat ze verplicht bij haar schoonouders moet eten.
pi_32271756
Rob vereld over hoe die het in de DBK over de kip heeft gehad.
Daarna vertellen ze omstebeurt hoe leuk ze de opdracht vinden.

Ingird begint over live & cooking waar de beste vriendin van gerard was en dat ze daar altijd mee optrad vroeger.

Nathalie begint nu weer een beetje wakker te worden zegt ze (weet ook niet wat ze wil)

Chantal is druk aan het vertellen over iemand die ze kent maar eigenlijk niet kende, maar niemand snapt het echt.
pi_32271926
Het gaat nu over bekende die je eigenlijk niet kent.
Zo verteld nathalie over een keer dat ze op straat liep en ludo van goede tijden tegen kwam, maar dan in eigen kleren ensow ( )
hij kwam recht op dr aflopen en ze dacht dat het een oude bekende was dus zei ze heel leuk heey en later besefde ze zich dat hij van televisie was...was heeelll raar achteraf natuurlijk!
Dan gaat het over bekende nederlanders, bij rob in het dorp woont ook iemand van een soap maar hij kent geen namen want hij kijkt dat soort dingen nooit.
Ja leuk he zegt dido dat zo'n gerard joling ons dan toch nog gaat knuffelen en zoenen en zo!
Nathalie denkt dat hij wel van tevoren naar het progarmma heeft gekeken.

Rob gaat uitleggen in wat voor dorp hij woont. De ene boederij staat nog in noord-holland en de andere in utrecht zegt hij. En dat er een leuke sfeer is.

(ook ik stop ermee, hoop dat iemand even overneemt )
  maandag 14 november 2005 @ 22:59:16 #194
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32273326
terwijl de rest van de bewoners in bed liggen te rotten, hebben rob en chantal de troep van het diner op geruimt!

Chantal staat fluitend de afwas te doen maar van de andere ontbreekt elk spoor!
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 23:01:39 #195
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32273387
lieske komt aan chantal vragen of ze ook mee gaat?! mar kan niet volgen of horen wat ....
het enige wat chatal zegt is "pas je wel op je gezicht??? "
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 23:02:09 #196
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32273412
lieske loopt door de kamer naar buiten.... ik denk dat ze gaat bubbelen!
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 23:02:59 #197
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32273440
rob is ondertussen aan het douchen
Born this way
pi_32273966
Rob en Lieske zitten samen in de jacuzzie. het gesprek gaat over nomineren.
Rob geeft Lieske raad "je moet op je eigen gevoel afgaan"
"Jij hoeft helemaal niet bang te zijn om te stemmen, je hebt al 6 stemmen gehad van anderen. Zou er heel makkelijk in zijn als ik jou was."
L "Ik heb daar Chan ook voor genomineerd een aantal weken geleden ook voor genomineerd."

L: Ene kant is het een klote positie waar ik in zit, andere kant ook wel relaxt dat ik met beide groepjes op kan schieten
R: Ach ja Lies je moet maar zo denken het is bijna afgelopen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32274090
Lieske had verwacht dat Menno het ver zou gaan schoppen, had nog nooit zo'n zelfverzekerd persoon meegemaakt. Dat hij er nu uit is zeg.
Rob: Ik prikte er op de eerste dag al doorheen
Heeft me bijna m'n kop gekost, maar zal je zeggen dat ik ver boven hem stond. Wist zeker dat ik niet zou gaan voor hem
pi_32274724
Chantal, Dido en Roel zijn inmiddels ook weer uit bed.
Praten nog wat na over de opdracht. Chantal Over Joost, wat zingt die gast hard zeg. En Rob durfde niet, die was verlegen.
pi_32275200
Lieske vind het raar dat mensen zeggen dat ze het niet om het geld doen, tuurlijk doet zij het ook niet om het geld. Maar ze is nog nooit zo dichtbij zoveel geld geweest. Tuurlijk wil ik winnen.
Gek idee, zoveel geld. Maar kan niet geloven dat ook IK ermee weg zou kunnen lopen.
Rob: Tuurlijk kan dat wel
Rob: Maar onthoudt 1 ding, het is en blijft een spelletje. Emoties mogen hoog oplopen.
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:07:16 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_32275319
pi_32275452
Zoooo wat is er veel gestreamd vandaag!
Top, mensen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')