abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:00:52 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32275196
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 14 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:15:18 #2
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32275479
de meeste bewoners slapen!
Born this way
pi_32275765
Inmiddels is iedereen naar bed vertrokken. Dido ligt weer bij Roel
Chantal zit nog wat te kletsen met Ingrid. Over dat Dido zich niet prettig voelt en hoe ze Roel naar bed heeft "gestuurd".
Terwijl hij zich druk maakte over het feit dat Dido ineens verdwenen was, wist Chantal dat Dido bij hem in bed lag. "Roel maak je niet zo druk, ga nou maar naar bed"
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32277148

alles in diepe rust zo te zien
  dinsdag 15 november 2005 @ 02:09:38 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_32277178
Dido had even een Dido momentje. Schijnt wel vaker te gebeuren.
Ze schrok opeens wakker en zat rechtop in bed.





Muerte.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32277290

♀ sorry blauwe kader blijft nog ff Y maar geeft wel de rust in het huis weer
pi_32277656


[ Bericht 17% gewijzigd door CartWOman op 15-11-2005 10:12:31 ]
pi_32277870
huis nog in diepe ruste
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:24:00 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32279815
10:24 Nog steeds geen actie waar te nemen, stelletje lapzwansen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:25:41 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32279846
10:25 INGRID EXIT!!!! de slaapkamer, waarschijnlijk om ff te pissen!
En daarmee maakt ze Dido & Chantal wakker!

10:26 De haan kraait.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32279850
Allesen iedereen nog steeds in diepe rust.
Ingrid heeft net haar bed verlaten, lijkt een sanitaire stop te zijn geweest.. Erachteraan DE HAAN!!!!
Opstaan mensen.!!
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32279908
Voorlopig lijken ze er helemaal geen zin in te hebben. Rob is de eerste dis dan toch maar overeind komt.
De haan laat nog maar eens iets van zich horen.

Joost velaat dan toch maar z'n bed, gevolgd door Rob.
Iemand (Ingrid?) klaagt erover dat het nog donker is buiten.

10:30
Rob loopt even een rondje door de tuin om naar de tijd te gaan kijken. Chantal en Dido zijn nu ook uit bed.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32280083
Voor de overige bewoners, degenen die nu nog in rust liggen. Volgens mij alleen Ingrid nog, (heb Roel ook nog niet gesignaleerd overigens). Kraait de haan nogmaals.

Rob heeft overal pijn zo zegt ie. De rest is vooral nog moe.
Duurt ook nog wel een dag zegt Rob tegen de rest voor je volledig hersteld bent van die nacht doorgaan
Rob: "Ze hadden ons wakker moeten maken met ons laatste nummer" (Zou ie dat echt hebben gewild )


Ook Lieske is nog moe

[ Bericht 31% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 11:02:10 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32280236
Roel ligt inmiddels als enige nog steeds in bed.



10:50
Ook Roel is weer wakker en komt de slaapkamer uit.



[ Bericht 41% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 11:01:26 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32283289
Rob en Lieske zijn buiten aan het sporten, terwijl Roel en Dido in de jacuzzi zitten.



Joost is wat te eten aan het maken en voorziet ze buiten van thee.



Na het sporten heeft ook Lieske plaatsgenomen in de jacuzzi
En de rest van het span? Die liggen binnen compleet voor pampus. Saai dagje.



[ Bericht 25% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 12:59:28 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:50:12 #16
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32283335
roel en dido zitten als tortelduifjes in het bubbelbad, rob rent samen met lieske rondjes door de tuin

[ Bericht 0% gewijzigd door keizerpinguin op 15-11-2005 12:59:56 ]
Born this way
pi_32284186
Lieske is ook in het bubbelbad erbij gaan zitten en praat met dido en roel over dat ze helemaal niet het idee hebben dat ze in BB zitten.
Daarna gaat het over dat lieske haar oudersaltijd dingen mee laat nemen zoals lampjes etc terwijl ze aan de overkant van haar huis een groot winkelcentrum heeft.
Dido wil Roel z'n haar anders doen maar Roel heeft er geen zin in. Als dido haar plan verteld zegt Lieske dat ze het niks vind.
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2005 @ 13:24:09 #18
128220 Peter6000
pi_32284368
pi_32284386
Ook Rob zit inmiddels in de jacuzzi.
Gesprekken gaan nog steeds over koetjes en kalfjes. Het haar van Roel passeert oa. de revue. Dido vind het haar van Roel mooier op deze manier en wil niet dat hij de tondeuse eroverheen haalt.



13:35
Lieske denkt dat de 1e BB inmiddels al 8 jaar geleden is , omdat er 3 jaar geen BB is geweest en dit al nummer 5 is. Ja dat klopt zegt Chantal en volgens mij hebben we ook een nieuw huis.

[ Bericht 60% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 13:37:38 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32284533
Dido: roel alsjeblieft wil je je haar zo laten? Ik vind het zo zo zo mooi zo.
Roel: sooo dit is chantage man
Dido: big brother, geef pleeeaasse die tondeuse niet!
Roel: big brother, geef m alsjeblieft wel!!!

(lieske verlaat het bad om binnen wat drinken te halen)

Dido: Zie je nou hoe leuk het is! Echt!Het is veel leuker dan dat korte haar. En dat heb ik al tegen je gezegd en toch ga je het er weer afhalen.
Roel: wat een gedoe, met gel in mijn handen. en nog geen twee weken later heb ik een bad hairday.
Dido: Maar het is echt echt echt heel leuk (en gooit zich in zijn armen) Wil je het er echt weer afhalen?
Roel: ja
Dido: Ik denk dat iedereen naar je zit te kijken denkt: mmmmmm! En dan dat witte hemd aan: mmmmmmm!

(dido zit bij Roel op schoot, Rob komt aanlopen)

Rob: kunnen jullie heel even van elkaar afblijven!
Dido: we hebben elkaar nog niet eens aangeraakt vandaag!

Dido: Rob, kijk eens naar zijn haar, dat is toch veel cooler, echt gaaf!
Rob: ik vind het nou net niet zo leuk, het moet er nog even doorheen, het zal wel weer leuk worden, maar het is nu allemaal evenlang
Dido: het is toch veel leuker dan het hele korte, dat is zo'n standaardkapsel
Rob: ik vond het juist mooi! Stond hem goed!
Dido: ik vind dit veel mooier, alle vrouwen vinden dat! Vraag het aan Nathalie, je zal het zien!
Roel: ok, maar dan vraag ik het op mijn manier!

Roel: ik heb mijn kast al opgeruimd, heb al gebreid, en born to be wild gezongen, moet ik nou ook nog een kuifje kweken?
Dido: nou zeg ik pas me toch ook aan!
Roel: Wat dan?
Dido: ik drink elke avond wijn!

Even later gaat het weer over Roel zijn haar. Hij heeft zondag al gevraagd aan big brother om de tondeuse, ze hadden gezegd dat het goed zou komen, het is nu al dinsdag. Rob denkt dat dit komt omdat Dido steeds zegt dat ze het mooi vond!

Rob: dido is het sapje van big brother
Dido: wat is dat?
Rob: het liefje van...
Roel: weet je wat er in het woordenboek bij sapje staat? Uitgeperst!
pi_32285043
rob, lieske, dido &roel hebben het over het nomineren.
ze hebben het over het nomineren.
er word gedacht dat nathalie de enige is dat ze niet op de bank terecht komt, voor de rest weten ze het niet.
Ze denken dat Roel, Dido & Joost sowieso op de bank zitten. Lieske zegt nog niet te weten op wie ze moet stemmen en er ook helemaal geen zin in heeft. Rob zegt dat ie het wel weet.
pi_32287553
Ingrid, Naat, Chantal en Joost zitten te kletsen in de slaapkamer. Voornamelijk over het avondeten.


Joost gaat de voorraad drank trekken en er liggen nog 4 flessen rose
Dan hebben ze het nog even over de live uitzending van as donderdag
Ingrid denkt dat er donderdag geen openlijke nominaties komen, omdat het er dan te dik bovenop zou liggen. Ze denkt wel dat er iets heel leuks gaat gebeuren, zo'n gevoel heeft ze.
Ing: Of dat ze iets met de oud-bewoners gaan doen, dat die mogen bepalen wie er weg moet of nomineren ofzo.
Chantal begint over de Engelse BB, daar was het mogelijk dat een oud bewoner ten alle tijde terug kon komen. Dat zou wat zijn zeg. Diegene heeft dan alle beelden gezien. Wat denk je van Menno zegt ze, die komt dan echt wel z'n wraak halen.
Stel je voor zeg dat Menno terug zou komen, die koppen dan. Dan kan je mij wegdragen zegt Chantal. Rob is tenslotte ook teruggekomen. Dus zeg nooit, nooit. En dat ie er dan een weg moet sturen Gnagnagna. Oe, zegt Naat dan weet ik wel wie.
Chantal hoopt wel dat er iets leuks gaat gebeuren, want ze vind de donderdag echt een hel. Ze zijn het er wel over eens dat er iig iets verrassends gaat gebeuren.

Dido, Rob en Roel zitten ondertussen nog steeds in de jacuzzi

[ Bericht 4% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 15:54:37 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:21:04 #23
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32288943
Robbie is volgens Nathalie naar zijn meest favoriete plek in huis: de Dbk.

Lieske denkt dat voor zijn pukkel op zijn rug is.
Dit blijkt te kloppen, Rob komt de DBK uit met een tube zalf die Lieske meteen herkent.
Het is dezelfde zalf die zij altijd voor haar exzeem gebruikt.
Rob snapt er niets van want hij heeft geen exzeem maar een grote pukkel met bloed erin.
Joost wil dan die pukkel ook wel eens bewonderen en Rob doet zijn shirt waarna Joost vol afgrijzen de pukkel bekijkt.

Lieske en Nathalie liggen op hun bed te trictraccen.
Joost ligt bij hen op bed iets te lezen.
Dido en Roel liggen in de jacuzzi.
Ook Ingrid ligt op bed.
Chantal nog niet getraceerd.
eurobilltracker.com
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:27:02 #24
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32289104
Chantal gevonden. Zij was in de woonkamer en zij wordt door Ingrid verrast met panty's.
Chantalis er reuze blij mee. Zij had vanmorgen aan BB om panty's gevraagd en nu dus al gekregen.

Samen gaan ze buiten zitten kletsen.
Chantal vraagt aan Ingrid of zij Menno mist.
"Dat valt wel mee"zegt Ingrid.
Zij praten over de fotoboeken. Ingrid blijkt niet in het fotoboek te staan van Dido.
Ingrid gaat het wel erg spannend vinden, het nomineren.
Ingrid:'Aaan de andere kant denk ik ook schijt. Ik moet schijt aan alles hebben"
Chantal heeft dat gevoel ook.

Streams klappen eruit!
eurobilltracker.com
pi_32289121
Dido en Roel liggen nog steeds samen in de jacuzzi. Hebben een tijdlang behoorlijk close gekregen. Maar Roel kreeg het er warm van. Dido "Kan je daar niet tegen dan dat ik zo bij je kom liggen"
Roel "Nou dat gaat me niet in m'n koue kleren zitten nee" Dido: "O leuk"
Roel vind dat Dido hem gek maakt, Dido is zich van geen kwaad bewust.



Ingrid roept Chantal naar buiten toe...
Ze verrast Chantal met panties waar ze die ochtend om heeft gevraagd. Chantal is er dolblij mee
C" Mis je Menno
I: "Nee, valt wel mee"
C: "Menno gaf je wel een speciaal gevoel. Meld het dat je er goed uitziet, dat ga je wel missen denk ik"



[ Bericht 6% gewijzigd door Snaptnix op 15-11-2005 16:35:50 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')