abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 november 2005 @ 00:02:39 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32220904
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 12 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32221409
Er wordt volop gepraat over wanneer nou wel en wanneer nou niet klaar zijn voor een relatie. Vooral Dido heeft hierbij het woord en is (mede door zichzelf) het onderwerp van gesprek. Chantal, Rob en Roel luisteren en geven tussendoor ook hun mening richting Dido.

00.20 Chantal en Nathalie zijn ondertussen al naar bed gegaan en liggen zo te zien in diepe rust. Het is tenminste stil op de meidenkamer.

Joost loopt nog wat rond, haalt een kaars uit de huiskamer en neemt die mee richting keuken. Het is voor hem misschien wel een te moeilijk onderwerp, want nu komt hij weer met een stompje kaars vanuit de keuken om die op de huiskamertafel te leggen. En gelijk loopt hij weer richting keuken. Geen idee wat hij daar aan het doen is, niks van te zien op de streams.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32221426
net bericht gepost en blijkt het dat de dames toch weer aan het kletsen zijn. Op dit moment nog niet veel bijzonders in ieder geval. Maar ja, dat zijn we daar wel gewend.

Ondertussen gaat het gesprek over relaties in de huiskamer weer door. Dido kan er niet tegen als ze aan de kant gezet wordt. "Dan breekt écht écht waar mijn hart".

Ik ben iemand die verschrikkelijk veel van iemand kan houden, zegt Dido. Dat moet je niet doen Dido, reageerd Rob. "Dat kan alleen als je iemand naast je hebt die boven je uitstijgt Dido" vult Roel aan. "Ja dat klopt, zo iemand moet ik hebben, heb je gelijk in", zegt ze.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32221608
Sinds de dip die ze gekregen heeft toen het met Marcel uitgegaan is, is ze alleen maar leuke dingen voor zichzelf gaan doen. Daar is BB een van de dingen van. En sinds ze meer dingen doet waar ze zelf zin in heeft en voor zichzelf voelt ze zich steeds beter.

Het interesseert haar in ieder geval niets waar Aalsmeer ligt, ze is er voor dat er op school meer aan psychologie gedaan wordt dan aan Aardrijkskunde.

Joost is er ondertussen ook weer bij gaan zitten.

Ook al kan er maar iemand je duidelijk maken dat het niet het einde van de wereld is of zo. Ik had echt het gevoel dat ik aan het einde van de wereld zat, zegt Dido.
Ik heb nooit zo een verdriet en pijn gehad, zegt Roel. Gelukkig voor jou, antwoord Dido.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32221639
"Als jij het gevoel hebt dat ik niet de jongen voor jou ben, terwijl ik de grond voor je zou kussen, tuurlijk doet het dan pijn. Maar ik geloof niet dat het voor mij het einde van de wereld is. Ik zal het jammer vinden. Maar het leven gaat door", zegt Roel
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32221658
Joost mengt zich er tussen, door te vragen of het de bewoners is opgevallen dat er nu 5 kaarsen staan, terwijl er net 4 kaarsen stonden.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32221730
Roel gaat gewoon door met zijn verhaal richting Dido. Joost "druipt af" richting keuken, laat even de waterkraan lopen, komt terug en gaat er weer bij zitten.
Roel, Rob en Dido spreken alle drie over hun gevoelens wanneer een relatie uit raakt. Joost luistert, kruipt richting Dido op de bank en eet popcorn. Dan richt Joost zich tot Rob. Roel en Dido praten nu samen door over ervaringen van hun zelf.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zondag 13 november 2005 @ 00:49:53 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32221847
Er klinkt schutting geschreeuw!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 13 november 2005 @ 00:52:54 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32221908
De bewoners gaan naar buiten. Dido: "Straks krijg ik weer een waarschuwing.."

<schutting schreeuwers> WIe zijn jullie?
"Dido! Roel!!1"
<schutting schreeuwers> Euuuuu jullie zijn KOEL

De schutting schreeuwers gaan weer weg.

Joost: "Ik zeg maar niet dat ik er ook ben, want dan zeggen ze vast Hey sukkel!"
Rob: "Toch leuk dat het [BB] leeft."
Joost: "Ik wilde vragen wat er in de wereld gebeurt."



[ Bericht 10% gewijzigd door eleusis op 13-11-2005 00:57:08 (+) ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32221921
Cool! Reactie op schuttingschreeuwers! Nou ff niet lullig doen, big brother...
Ze hebben het heel netjes gehouden!
pi_32221935
Buiten weer geluid van luidruchtige voorbijgangers. De vier gaan naar buiten en proberen op te vangen wat er geroepen wordt. Dido en Roel hun namen worden geroepen. "Jullie zijn Cool" wordt er geroepen.
Joost: "Ik zeg maar niet dat ik er ook ben, want dan zeggen ze vast hoi sukkel" Rob waarschuwt dat ze wel eens een waarschuwing kunnen krijgen. Ook horen ze: "Big Brother is Coolll". Joost: "Ik had ze willen vragen wat er momenteel in de wereld gebeurd."



[ Bericht 11% gewijzigd door M-en-A op 13-11-2005 00:59:51 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32221964
Ze gaan weer naar binnen en de conversatie van voor het buitenlawaai zijn voorbij. Rob vertelt weer eens over dingen die hij meegemaakt heeft in verband met zijn "been".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222003
Rob vertelt over scheetgeluiden uit z'n been, bij klanten... of met tennissen.
"Wat heb je nou aan je been?" Na de les: "Ik mis een been..." "ja ja..."
en dan gaan ze knijpen.. En dan geloven ze het nog niet. Soms moet ik er op kloppen of helemaal laten zien voor ze het geloven.
Dido: "Cool, Rob!"
pi_32222115
Dido laat zien hoe de "stokes-ademhaling" gaat. Joost vraagt of ze wel eens iemand dood heeft zien gaan. Dido verteld dat ze wel eens bij iemand die dood was een kunstgebit terug heeft gedaan. En ze antwoord Joost dat ze mensen op haar werk goed kan scheiden van privé (zoals bijv. je oma, vraagt Joost).
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222155
Joost: "Dido als ik dood ga, maak ik dan ook stuiptrekkingen?"
Dido: "Ligt er aan hoe je dood gaat hè"
Joost: "Nou, bijvoorbeeld als jij me wurgt".
Dido: "Nouuu, DAN zul je zeker wel even stuiptrekken denk ik".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222260
Dido heeft aangegeven dat ze bij Roel komt slapen.
Als ze haar tanden gaat poetsen dan dollen de 3 jongens nog even door over het onderwerp "slapen" in het BB-huis.
Roel gaat nu ook richting Dido. Joost stelt voor dat ze nog even blijven zitten om Roel en Dido nog even tijd te geven
Dido komt uit de douche naar de keuken (waar Rob en Joost nu staan te praten) en vraagt of ze ook komen slapen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222273
Dido: "Ik kom weer bij je slapen lekker hè". Roel: "Hmmmm. Wel complex zo hoor"



Regie is weer perfect. 4 streams op de tuin. En daarna 4 streams op de meidenslaapkamer. Daarna 4 keer op Dido en Roel, maar weinig geluid.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222407
Dido nestelt zich dicht tegen Roel en vraagt: "Waarom klikt het nou met die andere meiden niet, met Nana wel, maar met die anderen niet".



"Nana is echt mijn vriendin", zegt Dido. Ze vind het ook fijn dat Roel met haar overweg kan.

Daarna begint ze over de opdracht van "de Rode Schoentjes". Ze zag er echt tegenop. Heeft heel erg haar best gedaan. Snapt nog niet dat het gelukt is, want ze had altijd moeite met proefwerken en examens
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222449
Dido en Roel hebben de dekbedden over dwars gelegd. Maar Dido heeft het gevoel dat ze dan het dekbed steeds omhoog moet trekken, omdat ze het onderste zo laag voelt zitten. "Huhhh, wat trekken?", vraagt Roel zacht lachend.

Joost: "Dan moet je het onderste dekbed over het bovenste dekbed leggen, dan ligt dat veel beter". Dido en Roel doen dat en inderdaad vinden ze dat beter liggen. Dido bedankt Joost voor de tip.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222542
Joost komt nu met een verhaal wat hij wil gaan doen als hij de volgende keer het huis uit moet. "Dido dan koop ik een bestelbusje voor 200 euro, dan rij ik daar mee door de poort naar binnen, zo op het huis af, en dan neem ik die kluis met 200.000 euro mee naar huis......"

Ineens gaan de streams weer naar de tuin toe. Geluid van langsrijdend verkeer en hier en daar wat geschreeuw: "hééé....... hééé". Nu zelf het geblaf van een hond.

Streams weer terug op de slaapkamer. Rob, Joost, Roel en Dido liggen nog steeds wat te kletsen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222654
Joost haalt weer eens de bonenweek als onderwerp naar boven. Hij heeft niet kunnen schijten, zelfs geen scheet gelaten. "Kun je na gaan hoe schoon je lichaam dan is Joost", zegt Rob. "Ja maarrrr... stel je eens voor, een vluchtelingenkamp in Somalië, die hadden nog beter te eten dan wij. Ik had echt honger hoor". "Hoe verklaar je dan dat we aangekomen zijn in die rantsoenweken", zegt Rob.
"Rob zou je mij een terechte winnaar vinden", vraagt Joost. "NEE", is het resolute antwoord.
Joost is blij dat te horen, want hij wil er toch uit om de kluis te kunnen stelen, zegt hij nog eens.
Rob biedt aan dat als hij wint dat hij iedereen mee neemt op vakantie. Daar is Joost blij mee, want dat is nou net een reden voor hem om Rob niet als winnaar te willen hebben. Hij zegt ook dat Roel heeft beloofd dat hij ze mee neemt naar de WK-voetbal in Duitsland.
Joost heeft al weer een idee als hij wint. Hij vraagt dan aan iedereen wat hun favoriete auto is. Dan krijgen ze alle 12 van hem een schaalmodel auto.
Rob zegt dat hij iedereen dan mee wil nemen naar Ibiza. "Cool", zegt Dido. Joost doet een tegenbod: "Ik neem jullie mee naar Valkenburg". "Dan mag ik toch wel samen met Roel op 1 kamer hè", vraagt Dido.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222821
Rob maakt een grapje door te vragen of Roel zich aan het aftrekken is. "Nee tuurlijk niet", zegt Roel. Joost springt gelijk zijn bed uit en doet het licht aan. Even controleren zegt hij.

"Joooosstt, JIJ hebt echt een erectie joh", zegt Dido. NEEEEEEE zegt Joost. Hij beweert gewoon een grote te hebben. Volgens hem had hij een complex dat die van hem klein is, maar sinds hij hier in huis is en die van de anderen gezien heeft is hij zijn complex kwijt. Dido vraagt zich af in welke spiegel Joost hier in het huis kijkt. Volgens haar kijkt hij steeds in de vergrootspiegel.

Joost gaat nog even een poosje door. Hij weet van geen ophouden.
Rob: "Joost, sta even op, ga even naar de douche, 2 rukken en je bent er vanaf. Dan kun je er over ophouden".

Maar goed, Joost blijft maar doorzeuren, en de rest is ook enorm melig met dit onderwerp. Dus ik stop maar even met verslaggeving voordat jullie bij het lezen last van je ogen krijgen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32222912
Joost heeft zojuist zijn schoen gezet voor de tv met een wortel erin, Dido en Roel zijn tussen het gepraat door in de slaapkamer aan het zoenen.
pi_32222917
Joost is zijn bed uitgegaan en naar de huiskamer gelopen. Hij heeft de zitblokken aan de kant geschoven en zet zijn schoen bij de "open haard". Daarna gaat hij naar de keuken en haalt er stukjes wortel en een schoteltje water.



Trots loopt hij terug naar de slaapkamer en wil er niks van horen als Rob zegt dat het niet helpt bij een electrische haard. "Er komt toch niemand binnen Joost, dan had je het in het washok moeten zetten".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32223167
Ze kletsen en ouweh**ren nog wat door. Dan kruipt Dido boven op Roel voor een heftige kus.



Ze rolt weer terug en zegt: "Nou jongens, welterusten". "Pffff.... is wel heet hier hoor, met die twee dekbedden". Rob:"Nee Dido, je ligt met een hete klomp NAAST je". "Jaaa, een hete KLOMP, zeg dat wel", zegt ze lachend.

Daarna zegt ze toch te proberen te slapen. Maar op een of andere manier kan ze niet ophouden om dubbelzinnige opmerkingen te maken. Toch zegt ze ineens: "Nou hou ik me mond".

Rob begint te zingen: "Do you love me...", en dan "ja doe ik om jullie in slaap te zingen hoor".

Nadat hij een stukje heeft gezongen zegt Rob: "Jongens, welterusten allemaal".
Dido wenst hem ook welterusten en het wordt (tijdelijk??) stil op de kamer.

(Sjippsssss, ben ik toch weer bezig om dingen letterlijk weer te geven)
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')