abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32311061
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:55 schreef Sportguy het volgende:
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar eindgebruikers reactie over het geluid wat het dingetje produceert, de ene review schrijft dat het top is, de andere een flop.
nou degene die het een flop noemt is waarschijnlijk doof. Het geluid is gewoon goed.
pi_32311612
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou degene die het een flop noemt is waarschijnlijk doof. Het geluid is gewoon goed.
Idd. En die oortjes zijn ook zo slecht nog niet.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32345539
Even een laatste vraag voordat ik de nano bestel.
Als ik de nano op de sitevan apple bestel + deze Lichtnet Adapter , is dat dan genoeg. Of moet ik nog een speciale kabel erbij bestellen om de nano aan te sluiten aan de Adapter?
Koning.
pi_32346434
Ik ga deze zaterdag er ook een halen, (zwarte 4Gb) wil hem al een tijdje maar heb nu mijn broer zo ver gekregen dat hij mee komt waardoor ik de studentenkorting krijg .

Heb vandaag met de nano van een vriendin zitten spelen, wat is het toch een verschrikkelijk mooi ding zeg!
pi_32347056
Een vriend van me liep er vandaag mee, wat een klein en mooi ding! Straks mijn ouders overtuigen dat het een must-have voor me is en anders nog ff doorsparen
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_32348121
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef Bob. het volgende:
Ik ga deze zaterdag er ook een halen, (zwarte 4Gb) wil hem al een tijdje maar heb nu mijn broer zo ver gekregen dat hij mee komt waardoor ik de studentenkorting krijg .

Heb vandaag met de nano van een vriendin zitten spelen, wat is het toch een verschrikkelijk mooi ding zeg!
Waar krijg je dan studentenkorting? (buiten de site van Apple)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_32348949
Volgensmij bij de Apple stores ook.
pi_32353482
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef tha_dark het volgende:
Even een laatste vraag voordat ik de nano bestel.
Als ik de nano op de sitevan apple bestel + deze Lichtnet Adapter , is dat dan genoeg. Of moet ik nog een speciale kabel erbij bestellen om de nano aan te sluiten aan de Adapter?
Bij de nano krijg je standaard een kabeltje waarmee je je nano zowel aan je pc als aan de (optionele) adapter kan hangen. Je hoeft dus geen speciale kabel erbij te bestellen.
pi_32356850
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Bij de nano krijg je standaard een kabeltje waarmee je je nano zowel aan je pc als aan de (optionele) adapter kan hangen. Je hoeft dus geen speciale kabel erbij te bestellen.
Dankje!
Dan ga ik nu denk even de witte nano 4G + Adapter bestellen
Koning.
pi_32358622
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dankje!
Dan ga ik nu denk even de witte nano 4G + Adapter bestellen
Veel plezier.
pi_32359266
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Veel plezier.
En gedaan!
Ik laat het wel horen als ik hem binnen heb.
Koning.
pi_32376814
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:38 schreef Remzz het volgende:
kan iemand dit bevestigen? haal het namelijk liever in de apple stores dan via internet, ondanks de gratis lasergravering op apple.nl
pi_32376833
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:38 schreef Remzz het volgende:
<dat dacht ik dus ook.. nou je krijg took wel korting, maar 2% en ik heb geen creditcard, dus ik kan hem niet met korting op internet bestellen.. ben ik naar zoon apple center gegaan (wat ze niet hebben in mijn woonplaats, dus moest ook nog een stuk er voor reizen), kom ik er achter dat ik dus 5 euro korting krijg
En vervolgens weer naar andere plaats gegaan om tubes te halen want die hadden ze daar ook niet
Maar nu heb ik hem wel eindelijk
pi_32376930
laadt de Nano op via de USB, dwz hetzelfde als de shuffle? of gewoon als bv de mini?
pi_32376958
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef Poepoog het volgende:
laadt de Nano op via de USB, dwz hetzelfde als de shuffle? of gewoon als bv de mini?
Via USB en Firewire
pi_32377034
maar hij heeft dus geen usb uitgang maar zo'n langgerekte uitgang?
pi_32377116
Jep, een "dock-connector"
pi_32377132
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:55 schreef Poepoog het volgende:
maar hij heeft dus geen usb uitgang maar zo'n langgerekte uitgang?
Ja zoals alle iPod's(op de Shuffle na dan)
pi_32377133
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Geqxon het volgende:
Jep, een "dock-connect"
Tnx!
pi_32377152
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja zoals alle iPod's(op de Shuffle na dan)
Dus mijn lader van de mini kan ook op de nano
pi_32377173
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Bob. het volgende:

[..]

<dat dacht ik dus ook.. nou je krijg took wel korting, maar 2% en ik heb geen creditcard, dus ik kan hem niet met korting op internet bestellen.. ben ik naar zoon apple center gegaan (wat ze niet hebben in mijn woonplaats, dus moest ook nog een stuk er voor reizen), kom ik er achter dat ik dus 5 euro korting krijg
En vervolgens weer naar andere plaats gegaan om tubes te halen want die hadden ze daar ook niet
Maar nu heb ik hem wel eindelijk
Ga ik liever naar de plaatselijke Nanoboer ..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_32377262
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dus mijn lader van de mini kan ook op de nano
Ja dat doe ik ook
pi_32381291
Kan iemand een pic posten incluis dat standaardbeschermhoesje met de Nano
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
pi_32381634
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik denk dat die variant nog niet geleverd word, maar dat kan ik mis hebben.
pi_32388346
Vanavond even tegen een vitrine zitten hijgen, damn wat een klein geil dingetje.

In de zaak waar ik ooit werkte hadden ze em niet liggen wel een ipod mini en de ipod photo. Daar halen vanwege ongenodigde gasten de echte en dummy toestellen iedere avond uit de vitrine maar damn zeg wat een krassen op die schermpjes.

Dat weerhoudt mij er toch weer van...

Maar nog steeds die twijfel wit of zwart, zwart of wit, wit of... .;)
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_32394916
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef Smaakpolitie het volgende:
nee die zit er nog niet bij, ik heb die van mij dus gister gehaald, en geen hoesje er bij gekregen..

Vraagje, bij extra's staan ook dingen als contacts,calendar en notes, maar hoe zet ik daar dingen bij?
pi_32403021
Dat hoesje wat er bij zit heb je niks aan. Dat is hetzelfde als degene bij de Ipod with video. Je moet je ipod dan uit het hoesje halen om er iets mee te kunnen doen

Op Ebay staan hoesjes al vanaf 8$, inclusief verzendkosten! en bescherming voor je beeldscherm etc. Daar heb ik er ook een besteld.
pi_32409252
Ik heb mijn iPod Nano inmiddels een halve week. Hij is super.

Wil graag ook gebruik maken van die fotojes die je kunt instellen van een album, alleen weet ik niet hoe je die fotos instelt in iTunes. Weet wel dat je per liedje een foto kan toevoegen, maar als ik van 100 liedjes appart een foto moet toevoegen terwijl het maar 6 cd's zijn + het feit dat hij voor elk liedje de afbeelding op je iPod zet. Dus album van 13 liedjes is dus 13x hetzelfde fototje op je iPod, ahja 1 per lied? Iemand enig idee hoe ik een foto toevoeg per album?
  zaterdag 19 november 2005 @ 21:33:08 #79
84009 girllover
You had me at hello
pi_32409619
Is het nou mogelijk om te shufflen op afspeellijstniveau? Ik krijg het niet voor elkaar. Als ik kies voor shufflen, gaat hij alle liedjes op mijn nano shufflen.
pi_32410174
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef girllover het volgende:
Is het nou mogelijk om te shufflen op afspeellijstniveau? Ik krijg het niet voor elkaar. Als ik kies voor shufflen, gaat hij alle liedjes op mijn nano shufflen.
Nee. Niet mogelijk.
pi_32412958
Is het mogelijk om de Apple remote te gebruiken op een nano dock?
pi_32445113
Kan iemand mij misschien vertellen wat de beschikbare ruimte is van de iPod Nano 2 GB? Er gaat namelijk altijd wat ruimte verloren door onder andere filesystem enzo..
pi_32445341
quote:
Op maandag 21 november 2005 07:52 schreef JeFFJuH het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de beschikbare ruimte is van de iPod Nano 2 GB? Er gaat namelijk altijd wat ruimte verloren door onder andere filesystem enzo..
2 * 1000 * 1000 / 1024 / 1024 = 1,91GB.

Dan trek je de firmware er nog vanaf, die op de een of andere rare manier ook op de HDD zit, en kom je op ongeveer 1,88GB uit.
pi_32450194
wat de fok is dit
steeds als ik m'n i pod een dag niet aan de lader heb gehangen en 'm wel heb uitgezet kan ik 'm niet meer aanzetten!!!!!!!!!!!!!! dat is toch niet normaal mag ik hopen?
pi_32450442
Je kunt wel per playlist shuffelen alleen dan moet je in de settings de shuffle op songs zetten. Als je in het hoofdmenuutje op shuffle druk gaat ie alles shuffelen (omdat je dan nog geen playlist hebt aangegeven).

het kan dus wel

Wat niet kan is shuffelen en repeated tegelijk. Dan kon zelfs mijn allereerste discman.
pi_32452125
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
wat de fok is dit
steeds als ik m'n i pod een dag niet aan de lader heb gehangen en 'm wel heb uitgezet kan ik 'm niet meer aanzetten!!!!!!!!!!!!!! dat is toch niet normaal mag ik hopen?
pi_32455664
Ik heb gisteren trouwens iPodLinux op mijn iPod gezet. Is opzich wel cool.

Ga vandaag proberen om er een videotje op af te spelen
pi_32457039
Ik heb soms dat sommige album arts verkeerd word weer gegeven. En als ik van het laatste nummer naar de eerste ga issie ook weg, pas halvewege het liedje weer
pi_32479192
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
wat de fok is dit
niemand? misschien zet ik 'm wel verkeerd uit ofzo (play ingedrukt houden)
pi_32479242
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:38 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb gisteren trouwens iPodLinux op mijn iPod gezet. Is opzich wel cool.

Ga vandaag proberen om er een videotje op af te spelen
En?
pi_32479970
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

en op hold zetten?
Tap tap tap
pi_32480005
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Geen id. Ik heb alleen af en toe, wanneer ik m van de pc probeer af te halen, ik de melding krijg dat hij in gebruik is (als ik externe hardware dus wil loskoppelen) Hold eraf, alle processen met een I ervoor afsluiten en toch blijft het.. Erg irritant..
pi_32480080
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:17 schreef Geqxon het volgende:

[..]

En?
Gelukt.

Je moet wel op een speciale manier de video's coderen, maar het werkt wel.

Ik heb btw bij www.bestskinsever.com zo'n folie besteld voor mijn iPod Nano. Het is exact hetzelfde als TheInvisibleShield, maar het is veel goedkoper ($ 6.00). Bovendien kost shipping naar Nederland niet eens zo gek veel: $ 2.50 maar.

Ik had dus zondag een folie daar besteld. Maar ik kon maar niet bij mijn order status komen. Even gemaild, bleek dat er een error was geweest in het systeem ofzo. Maar goed, hij zei ik heb je geld terug gestort, als je er nog een wil bestellen kan dat. Goed, heb ik er dus nog een besteld. Kreeg net een mailtje:

Hello,

Your order is shipping today. I have included an extra skin for your troubles.

Thank you.

Vroeg sinterklaas-kadootje dus

Zodra ik de envelop binnen heb zal ik mijn mening erover geven, maar vanwege de goede afhandeling van dit soort kleine probleempjes kan ik www.bestskinsever.com nu al aanraden
pi_32480085
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

en op hold zetten?
is ie dan pas echt uit?
pi_32480102
Moet je eerst itunes weer opstarten en syncen totdat itunes zegt dat je af mag koppelen. Er moet wel 'iets' verschillend zijn, anders synced hij niet, al was het maar een lettertje van de titel of een liedje wat je een keer meer afspeeld. Daarmee maak je hem als het ware wakker zodat ie wel goed afsluit.
pi_32480279
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Gelukt.

Ik heb btw bij www.bestskinsever.com zo'n folie besteld voor mijn iPod Nano. Het is exact hetzelfde als TheInvisibleShield, maar het is veel goedkoper ($ 6.00). Bovendien kost shipping naar Nederland niet eens zo gek veel: $ 2.50 maar.

Ik had dus zondag een folie daar besteld. Maar ik kon maar niet bij mijn order status komen. Even gemaild, bleek dat er een error was geweest in het systeem ofzo. Maar goed, hij zei ik heb je geld terug gestort, als je er nog een wil bestellen kan dat. Goed, heb ik er dus nog een besteld. Kreeg net een mailtje:

Hello,

Your order is shipping today. I have included an extra skin for your troubles.

Thank you.

Vroeg sinterklaas-kadootje dus

Zodra ik de envelop binnen heb zal ik mijn mening erover geven, maar vanwege de goede afhandeling van dit soort kleine probleempjes kan ik www.bestskinsever.com nu al aanraden
Je had toch al 2 of 3 hoesjes besteld

Ik heb nu voor 8$, beschermfolie voor mn hele nano én een siliconenhoesje uit Hongkong. Tegen krassen en stuiteren dus beveiligd
pi_32480326
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Gelukt.

Raar, ik had verwacht dat de processor had totaal niet zou trekken

Dit laat maar eens zien dat het niet hebben van een video-functie mogelijk marketing-technisch is.
pi_32480455
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:01 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Raar, ik had verwacht dat de processor had totaal niet zou trekken

Dit laat maar eens zien dat het niet hebben van een video-functie mogelijk marketing-technisch is.
De AVI's zijn ook uncompressed, dus de processor hoeft weinig te doen, maar het bestand wordt wel veel groter dan als je hem op de computer zou willen afspelen.
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:59 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Je had toch al 2 of 3 hoesjes besteld

Ik heb nu voor 8$, beschermfolie voor mn hele nano én een siliconenhoesje uit Hongkong. Tegen krassen en stuiteren dus beveiligd
Ja, maar ik denk dat ik de hoesjes ga verkopen. Aangezien zo'n folie (bijna) net zo goed beschermd tegen krassen, en je hem bijna niet erop ziet zitten. Ik verander nou eenmaal snel van idee.
pi_32480512
ok, kan iemand mij vertellen hoe je je i pod echt helemaal uitzet?
pi_32480600
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ok, kan iemand mij vertellen hoe je je i pod echt helemaal uitzet?
Accu eruit trekken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')