abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32246594

Vorige topic: Het grote iPod Nano topic deel 4

Voor de twijfelaars (foei!): iPod nano vs iPod mini

Op speciaal verzoek: linkje naar de studenten(korting)pagina van Apple.

TT is nu wel correct gespeld -> 'nano' is zonder hoofdletter.

En hier weer verder over deze prachtige gadget.

[ Bericht 7% gewijzigd door Roeni3 op 14-11-2005 19:07:37 ]
pi_32246835
even een tvp'tje
pi_32248620
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef FokLex het volgende:
even een tvp'tje
wat hij zegt
pi_32252322
Linkje naar studentenkorting in de OP zou wel handig zijn. Zelf kan ik hem 1-2-3 zo niet vinden alleen
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32253875
quote:
Op maandag 14 november 2005 01:13 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

wat hij zegt
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_32259287
Ik kon net m'n ipod niet aanzetten, denk dat de batterij op was, heb 'm 2 dagen niet gebruikt. maar als je de play knop ingedrukt houdt dan gaat ie toch uit? want volgens mij heb ik dat gewoon gedaan.
pi_32259379
Hoe is het geluid nou van die nano's ? Ik ben zelf "verpest" door sony-discman's waar ik altijd een goed geluid in vond.

En is het nog steeds zo dat je je muziek via een software pakket op je ipod moet zetten maw. je kunt de nano niet als een externe schijf benaderen ?

Ik ben wel benieuwd naar wat eindgebruiker reactie al die review sites zijn ook niet alles.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_32259486
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef Sportguy het volgende:
Hoe is het geluid nou van die nano's ? Ik ben zelf "verpest" door sony-discman's waar ik altijd een goed geluid in vond.

En is het nog steeds zo dat je je muziek via een software pakket op je ipod moet zetten maw. je kunt de nano niet als een externe schijf benaderen ?

Ik ben wel benieuwd naar wat eindgebruiker reactie al die review sites zijn ook niet alles.
ja je hebt idd nog itunes nodig, dat is wel jammer. maar het erop zetten gaat echt supersnel, had eerst een 1,5 gig mp3 speler van Philips en daarmee ging het heel erg sloom. je kunt er wel dingen a la een externe harde schijf opzetten maar dan kan je het niet meer afspelen.

en het geluid is gewoon goed
pi_32259495
je kunt 'm geloof ik wel als externe schijf gebruiken, maar je kunt niet zomaar nummers er naartoe slepen, dat moet nog altijd via iTunes.
Naar het geluid vergeleken met sony discmans ben ik ook wel benieuwd eigenlijk
Tap tap tap
pi_32259514
oh ik ben weer te traag
Tap tap tap
pi_32263950
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja je hebt idd nog itunes nodig, dat is wel jammer. maar het erop zetten gaat echt supersnel, had eerst een 1,5 gig mp3 speler van Philips en daarmee ging het heel erg sloom. je kunt er wel dingen a la een externe harde schijf opzetten maar dan kan je het niet meer afspelen.

en het geluid is gewoon goed
Klinkt goed maar ergens huiver ik altijd van software die je nodig hebt om iets op een extern apparaat te zetten, omslachtig gedoe vind ik dat maar.
Hoe gaat dat met dat i-tunes en je normale mp3 collectie ? (legaal gedownloade mp3's en eigen rips)
pi_32264018
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:03 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Klinkt goed maar ergens huiver ik altijd van software die je nodig hebt om iets op een extern apparaat te zetten, omslachtig gedoe vind ik dat maar.
Hoe gaat dat met dat i-tunes en je normale mp3 collectie ? (legaal gedownloade mp3's en eigen rips)
hoe bedoel je hoe gaat dat? Ik zocht eigenlijk ook een mp3 speler waar je de nummers gewoon op kon slepen maar het gaat echt super snel, als je usb 2.0 hebt in ieder geval, sneller dan bij mijn oude creative waarop je wel nummers kon slepen. en je kan het itunes setup bestand gewoon op je ipod zetten zodat je die altijd bij je hebt
pi_32264344
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hoe bedoel je hoe gaat dat?
Hoe die software werkt, moet je altijd internet hebben of niet maw. heb je controle over die software? Ik ben niet zo gecharmeerd van dit soort omwegen mede dankzij de sony mp3-spelers en software, die weigeren je eigen mp3's te importeren. Die moet je eerst naar atrac formaat omcoderen.
quote:
Ik zocht eigenlijk ook een mp3 speler waar je de nummers gewoon op kon slepen maar het gaat echt super snel, als je usb 2.0 hebt in ieder geval, sneller dan bij mijn oude creative waarop je wel nummers kon slepen. en je kan het itunes setup bestand gewoon op je ipod zetten zodat je die altijd bij je hebt
USB2.0 is tegenwoordig geen probleem, waarom koos je nu geen creative meer, te snel defect ?
pi_32264378
hoe zit het met de krasgevoeligheid van dit mooie apparaat? is het echt zo erg als het beweerd word, want ik ben erg geinteresseerd om een Nano aan te schaffen maar voor dat geld wil ik ook echt waar voor mijn geld.
pi_32264559
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:15 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Hoe die software werkt, moet je altijd internet hebben of niet maw. heb je controle over die software? Ik ben niet zo gecharmeerd van dit soort omwegen mede dankzij de sony mp3-spelers en software, die weigeren je eigen mp3's te importeren. Die moet je eerst naar atrac formaat omcoderen.
ik heb 1 album dat ik zelf geript heb erop gezet en dat werkt gewoon.
quote:
USB2.0 is tegenwoordig geen probleem, waarom koos je nu geen creative meer, te snel defect ?
nano is lief
pi_32264574
zit nog te twijfelen over een Nano en een iPod mini

iPod mini heeft een veel groter opslagcapaciteit van 4gb op zich teveel voor mij, maar belangrijkste aan de mini vind ik de de verscheidene kleuren en de behuizing van aluminium.

Nano heeft welliswaar een veel kleinere opslagcapaciteit voor hetzelfde geld 2gb (opzich ruim genoeg voor mij, want mijn muzieklijst bestaat maar uit 500mb moenteel), maar heeft wel vele voordelen ten opzichte van de mini o.a.:
-kleurenscherm
-ongelooflijk kleine formaat
-nieuwste gadget
maar een groot nadeel vind ik de krasgevoeligheid, dat is ook de voornaamste reden dat ik nog twijfel tussen een mini en een nano?

iemand suggesties?
pi_32264598
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef mie_at_work het volgende:
hoe zit het met de krasgevoeligheid van dit mooie apparaat? is het echt zo erg als het beweerd word, want ik ben erg geinteresseerd om een Nano aan te schaffen maar voor dat geld wil ik ook echt waar voor mijn geld.
heb die van mij pas iets van 5 dagen en er zitten al redelijk wat krasjes op, vind het geen probleem, alleen die vingerafdrukken zijn niet zo mooi
pi_32264642
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

heb die van mij pas iets van 5 dagen en er zitten al redelijk wat krasjes op, vind het geen probleem, alleen die vingerafdrukken zijn niet zo mooi
dat vind ik echt een heel grote minpunt aan dit prachtige apparaat

vind het namelijk heel erg zonde om bijna ¤200 neer te leggen voor iets wat er bijna gelijk als 2dehands uitziet
pi_32264651
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef mie_at_work het volgende:
zit nog te twijfelen over een Nano en een iPod mini

iPod mini heeft een veel groter opslagcapaciteit van 4gb op zich teveel voor mij, maar belangrijkste aan de mini vind ik de de verscheidene kleuren en de behuizing van aluminium.

Nano heeft welliswaar een veel kleinere opslagcapaciteit voor hetzelfde geld 2gb (opzich ruim genoeg voor mij, want mijn muzieklijst bestaat maar uit 500mb moenteel), maar heeft wel vele voordelen ten opzichte van de mini o.a.:
-kleurenscherm
-ongelooflijk kleine formaat
-nieuwste gadget
maar een groot nadeel vind ik de krasgevoeligheid, dat is ook de voornaamste reden dat ik nog twijfel tussen een mini en een nano?

iemand suggesties?
nano
enige reden waarom ik een mini zou nemen is de grotere opslagcapaciteit maar dat maakt voor jou niets uit zeg je, dus haal maar een nano, hij is erg mooi
pi_32264798
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:24 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

dat vind ik echt een heel grote minpunt aan dit prachtige apparaat

vind het namelijk heel erg zonde om bijna ¤200 neer te leggen voor iets wat er bijna gelijk als 2dehands uitziet
nou dat vind ik erg meevallen hoor, ik zie die krasjes niet eens tenzij ik erop let. ikzelf vind het in ieder geval geen reden om er geen te kopen, ik heb 'm omdat ie zo prachtig klein is.
pi_32265051
pi_32265654
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nano
enige reden waarom ik een mini zou nemen is de grotere opslagcapaciteit maar dat maakt voor jou niets uit zeg je, dus haal maar een nano, hij is erg mooi
Dat de mini geen kleurenscherm heeft vind ik ook wel jammer, want ik vind dat schermpje op de nano wel erg klein voor foto's enzo
Maar dat gekras op de nano vind ik echt erg... Ik ben zo iemand die altijd krasjes en vingerafdrukken zit te tellen, en hij is een stukkie duurder, dus ik moet als de sodemieter doorsparen voor een mini voor die niet meer te krijgen zijn
Tap tap tap
pi_32266004
FP even geupdate met wat linkjes die hierboven genoemd zijn.
  maandag 14 november 2005 @ 19:59:21 #26
84009 girllover
You had me at hello
pi_32267451
Even twee kleine vraagjes:
1) Zijn er al beschermhoesjes voor de nano?
2) Waar zit de stop-knop? Ik heb het idee dat het ding doorspeelt zolang je het apparaat niet uitzet.
pi_32268245
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:59 schreef girllover het volgende:
Even twee kleine vraagjes:
1) Zijn er al beschermhoesjes voor de nano?
Jazeker,

Handyman verkoopt losse beschermhoesjes voor 10 ¤ p.stuk
Bol.com e.a zaken verkopen beschermhoesjes per 5 voor ongeveer 25 à 30 ¤
  maandag 14 november 2005 @ 20:51:46 #28
84009 girllover
You had me at hello
pi_32268970
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jazeker,

Handyman verkoopt losse beschermhoesjes voor 10 ¤ p.stuk
Bol.com e.a zaken verkopen beschermhoesjes per 5 voor ongeveer 25 à 30 ¤
Oké, bedankt!
pi_32269150
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef FokLex het volgende:
even een tvp'tje
...
pi_32285441
na verscheidene reviews te hebben bekeken ben ik tot de conclusiegekomen dat ik toch maar voor de nano ga

nu maar wachten tot volgende maand tot ik eindelijk weer geld heb

[ Bericht 17% gewijzigd door mie_at_work op 15-11-2005 14:16:05 ]
pi_32290584
Weet iemand al of de iSkins hier te verkrijgen zijn(Die in een pakje van 5)?
pi_32290621
Dat zijn de iPod Nano tubes. Ik heb ze af en toe wel eens ergens gezien op inet, maar over het algemeen zijn ze nog steeds slecht verkrijgbaar.

De iSkin kun je gewoon uit Amerika halen.
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:29:04 #33
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_32290690
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_32290717
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:26 schreef EvilWasp het volgende:
Dat zijn de iPod Nano tubes. Ik heb ze af en toe wel eens ergens gezien op inet, maar over het algemeen zijn ze nog steeds slecht verkrijgbaar.

De iSkin kun je gewoon uit Amerika halen.
Ah je hebt gelijk ik bedoel de tubes
pi_32296889
Op de site van Apple kan ik niet gevonden krijgen wat je er allemaal bij krijgt.
Want ik koop er denk meteen een lichtnetadapter bij maar dan moet ik ook nog een iPod Connector-naar-USB-kabel hebben. Want op de site staat niet duidelijk of je die bij je Nano nodig hebt ofniet. Dus wat krijg je er allemaal bij als je die iPod nano via de apple site koopt?
Koning.
pi_32297713
ik denk hetzelfde als wat je overal erbij krijgt, dus zo'n usb dingetje voor naar je i-pod en dat was het wel zo'n beetje.
pi_32298081
Dus ik heb alleen de lichtnetadapter nodig en dus niet dat kabeltje er nog is los bijkopen?
Anders krijg ik dalijk die adapter thuis en blijkt dat ik er nog wat voor nodig heb.
Koning.
pi_32298192
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/77]
Op de site van Apple kan ik niet gevonden krijgen wat je er allemaal bij krijgt.
Want ik koop er denk meteen een lichtnetadapter bij maar dan moet ik ook nog een iPod Connector-naar-USB-kabel hebben. Want op de site staat niet duidelijk of je die bij je Nano nodig hebt ofniet. Dus wat krijg je er allemaal bij als je die iPod nano via de apple site koopt?
Ik heb zelf een USB-oplader, en daarop sluit ik de USB kabel aan die ik ook voor de computer gebruik.
pi_32298786
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef tha_dark het volgende:
Dus ik heb alleen de lichtnetadapter nodig en dus niet dat kabeltje er nog is los bijkopen?
Anders krijg ik dalijk die adapter thuis en blijkt dat ik er nog wat voor nodig heb.
Die zit al bij je iPod.
Hoop ik.
Ik vroeg me namelijk hetzelfde af
Tap tap tap
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:17:12 #41
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_32298979
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:59 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Oud nieuws
Zal wel, maar in dit topic nog niet tegengekomen en er was iemand die er naar vroeg dus .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_32300628
Mijn vader krijgt z'n nano over een week of 3, op de 5e december. Ik zal er ook eens mee gaan spelen dan.
pi_32300924
Nog even een vraag over de usb kabel, inhakend op het oplader verhaal. Is de aansluiting op de ipod een beetje normaal of moet je in geval van vervangende kabel naar een dure apple kabel grijpen ?

Persoonlijk vind ik het usb-oplaad gedoe wel grappig maar niet handig op vakantie, kabeltje kun je slopen, adapter moet je weer extra d'r bij kopen. Dan overweeg ik mogelijk toch nog een mp3-ding waar oplaadbare AA of AAA bats ingaan, die neem ik dan toch al mee.
pi_32301010
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef Sportguy het volgende:
Nog even een vraag over de usb kabel, inhakend op het oplader verhaal. Is de aansluiting op de ipod een beetje normaal of moet je in geval van vervangende kabel naar een dure apple kabel grijpen ?
Nee is niet normaal , je moet echt een Apple kabel hebben.
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:31:01 #45
84009 girllover
You had me at hello
pi_32301595
Is het mogelijk om met een nano de shufflefunctie te gebruiken op afspeellijstniveau (0in plaats van voor alleliedjes op je hele nano)? Als ik mijn afspeellijst met dancemuziek shuffle, heb ik er weinig behoefte aan dat mijn jaren-60-afspeellijst er doorheen wordt geshuffled.
pi_32305451
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef girllover het volgende:
Is het mogelijk om met een nano de shufflefunctie te gebruiken op afspeellijstniveau (0in plaats van voor alleliedjes op je hele nano)? Als ik mijn afspeellijst met dancemuziek shuffle, heb ik er weinig behoefte aan dat mijn jaren-60-afspeellijst er doorheen wordt geshuffled.
Ja gewoon in de afspeellijst gaan staan en dan de shuffle functie aan als ik het goed heb.
pi_32305512
Tvp dus
  woensdag 16 november 2005 @ 07:46:24 #48
84009 girllover
You had me at hello
pi_32305639
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:39 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja gewoon in de afspeellijst gaan staan en dan de shuffle functie aan als ik het goed heb.
Volgens mij heb ik dat wel geprobeerd. Ik was in een afspeellijst en het liedje speelde en vervolgens ben ik teruggegaan in het hoofdmenu en heb op shuffle geklikt. Maar ik ga het opnieuw proberen, want misschien heb ik iets niet goed gedaan.
pi_32306832
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef Remzz het volgende:

[..]

Maar die krijg je toch bij je nano of niet?
Koning.
pi_32308436
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja dat betekend dus weer extra opletten / oppassen voor lompe actie van mezelf en anderen waardoor zo'n kabel waar "alles" mee gedaan moet worden niet te slopen.

Bij deze i-pod is het ook zo dat de accu niet op normale wijze te verwisselen is ? Maar ik ben nog steeds benieuwd naar eindgebruikers reactie over het geluid wat het dingetje produceert, de ene review schrijft dat het top is, de andere een flop.
pi_32311061
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:55 schreef Sportguy het volgende:
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar eindgebruikers reactie over het geluid wat het dingetje produceert, de ene review schrijft dat het top is, de andere een flop.
nou degene die het een flop noemt is waarschijnlijk doof. Het geluid is gewoon goed.
pi_32311612
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou degene die het een flop noemt is waarschijnlijk doof. Het geluid is gewoon goed.
Idd. En die oortjes zijn ook zo slecht nog niet.
pi_32345539
Even een laatste vraag voordat ik de nano bestel.
Als ik de nano op de sitevan apple bestel + deze Lichtnet Adapter , is dat dan genoeg. Of moet ik nog een speciale kabel erbij bestellen om de nano aan te sluiten aan de Adapter?
Koning.
pi_32346434
Ik ga deze zaterdag er ook een halen, (zwarte 4Gb) wil hem al een tijdje maar heb nu mijn broer zo ver gekregen dat hij mee komt waardoor ik de studentenkorting krijg .

Heb vandaag met de nano van een vriendin zitten spelen, wat is het toch een verschrikkelijk mooi ding zeg!
pi_32347056
Een vriend van me liep er vandaag mee, wat een klein en mooi ding! Straks mijn ouders overtuigen dat het een must-have voor me is en anders nog ff doorsparen
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_32348121
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef Bob. het volgende:
Ik ga deze zaterdag er ook een halen, (zwarte 4Gb) wil hem al een tijdje maar heb nu mijn broer zo ver gekregen dat hij mee komt waardoor ik de studentenkorting krijg .

Heb vandaag met de nano van een vriendin zitten spelen, wat is het toch een verschrikkelijk mooi ding zeg!
Waar krijg je dan studentenkorting? (buiten de site van Apple)
pi_32348949
Volgensmij bij de Apple stores ook.
pi_32353482
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef tha_dark het volgende:
Even een laatste vraag voordat ik de nano bestel.
Als ik de nano op de sitevan apple bestel + deze Lichtnet Adapter , is dat dan genoeg. Of moet ik nog een speciale kabel erbij bestellen om de nano aan te sluiten aan de Adapter?
Bij de nano krijg je standaard een kabeltje waarmee je je nano zowel aan je pc als aan de (optionele) adapter kan hangen. Je hoeft dus geen speciale kabel erbij te bestellen.
pi_32356850
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Bij de nano krijg je standaard een kabeltje waarmee je je nano zowel aan je pc als aan de (optionele) adapter kan hangen. Je hoeft dus geen speciale kabel erbij te bestellen.
Dankje!
Dan ga ik nu denk even de witte nano 4G + Adapter bestellen
Koning.
pi_32358622
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dankje!
Dan ga ik nu denk even de witte nano 4G + Adapter bestellen
Veel plezier.
pi_32359266
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Veel plezier.
En gedaan!
Ik laat het wel horen als ik hem binnen heb.
Koning.
pi_32376814
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:38 schreef Remzz het volgende:
kan iemand dit bevestigen? haal het namelijk liever in de apple stores dan via internet, ondanks de gratis lasergravering op apple.nl
pi_32376833
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:38 schreef Remzz het volgende:
<dat dacht ik dus ook.. nou je krijg took wel korting, maar 2% en ik heb geen creditcard, dus ik kan hem niet met korting op internet bestellen.. ben ik naar zoon apple center gegaan (wat ze niet hebben in mijn woonplaats, dus moest ook nog een stuk er voor reizen), kom ik er achter dat ik dus 5 euro korting krijg
En vervolgens weer naar andere plaats gegaan om tubes te halen want die hadden ze daar ook niet
Maar nu heb ik hem wel eindelijk
pi_32376930
laadt de Nano op via de USB, dwz hetzelfde als de shuffle? of gewoon als bv de mini?
pi_32376958
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef Poepoog het volgende:
laadt de Nano op via de USB, dwz hetzelfde als de shuffle? of gewoon als bv de mini?
Via USB en Firewire
pi_32377034
maar hij heeft dus geen usb uitgang maar zo'n langgerekte uitgang?
pi_32377116
Jep, een "dock-connector"
pi_32377132
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:55 schreef Poepoog het volgende:
maar hij heeft dus geen usb uitgang maar zo'n langgerekte uitgang?
Ja zoals alle iPod's(op de Shuffle na dan)
pi_32377133
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Geqxon het volgende:
Jep, een "dock-connect"
Tnx!
pi_32377152
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja zoals alle iPod's(op de Shuffle na dan)
Dus mijn lader van de mini kan ook op de nano
pi_32377173
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Bob. het volgende:

[..]

<dat dacht ik dus ook.. nou je krijg took wel korting, maar 2% en ik heb geen creditcard, dus ik kan hem niet met korting op internet bestellen.. ben ik naar zoon apple center gegaan (wat ze niet hebben in mijn woonplaats, dus moest ook nog een stuk er voor reizen), kom ik er achter dat ik dus 5 euro korting krijg
En vervolgens weer naar andere plaats gegaan om tubes te halen want die hadden ze daar ook niet
Maar nu heb ik hem wel eindelijk
Ga ik liever naar de plaatselijke Nanoboer ..
pi_32377262
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dus mijn lader van de mini kan ook op de nano
Ja dat doe ik ook
pi_32381291
Kan iemand een pic posten incluis dat standaardbeschermhoesje met de Nano
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
pi_32381634
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik denk dat die variant nog niet geleverd word, maar dat kan ik mis hebben.
pi_32388346
Vanavond even tegen een vitrine zitten hijgen, damn wat een klein geil dingetje.

In de zaak waar ik ooit werkte hadden ze em niet liggen wel een ipod mini en de ipod photo. Daar halen vanwege ongenodigde gasten de echte en dummy toestellen iedere avond uit de vitrine maar damn zeg wat een krassen op die schermpjes.

Dat weerhoudt mij er toch weer van...

Maar nog steeds die twijfel wit of zwart, zwart of wit, wit of... .;)
pi_32394916
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef Smaakpolitie het volgende:
nee die zit er nog niet bij, ik heb die van mij dus gister gehaald, en geen hoesje er bij gekregen..

Vraagje, bij extra's staan ook dingen als contacts,calendar en notes, maar hoe zet ik daar dingen bij?
pi_32403021
Dat hoesje wat er bij zit heb je niks aan. Dat is hetzelfde als degene bij de Ipod with video. Je moet je ipod dan uit het hoesje halen om er iets mee te kunnen doen

Op Ebay staan hoesjes al vanaf 8$, inclusief verzendkosten! en bescherming voor je beeldscherm etc. Daar heb ik er ook een besteld.
pi_32409252
Ik heb mijn iPod Nano inmiddels een halve week. Hij is super.

Wil graag ook gebruik maken van die fotojes die je kunt instellen van een album, alleen weet ik niet hoe je die fotos instelt in iTunes. Weet wel dat je per liedje een foto kan toevoegen, maar als ik van 100 liedjes appart een foto moet toevoegen terwijl het maar 6 cd's zijn + het feit dat hij voor elk liedje de afbeelding op je iPod zet. Dus album van 13 liedjes is dus 13x hetzelfde fototje op je iPod, ahja 1 per lied? Iemand enig idee hoe ik een foto toevoeg per album?
  zaterdag 19 november 2005 @ 21:33:08 #79
84009 girllover
You had me at hello
pi_32409619
Is het nou mogelijk om te shufflen op afspeellijstniveau? Ik krijg het niet voor elkaar. Als ik kies voor shufflen, gaat hij alle liedjes op mijn nano shufflen.
pi_32410174
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef girllover het volgende:
Is het nou mogelijk om te shufflen op afspeellijstniveau? Ik krijg het niet voor elkaar. Als ik kies voor shufflen, gaat hij alle liedjes op mijn nano shufflen.
Nee. Niet mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')