Hij heeft het over mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:46 schreef maril het volgende:
Ik heb die topic niet als spreekbuis gezet, heb buiten fok niet eens contact met SCH.
maar goed dit heeft kennelijk geen zin, als SCH terug is mag het mischien geplaatst worden![]()
Zou vervelend zijn. ze quote mij overigens vandaar mijn reactie erop.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij
Ik had een ban moeten krijgen![]()
Ik heb het over iedereen die updates van SCH plaatst. In het bewuste topics zijn dat dus 2 personen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij
Ik had een ban moeten krijgen![]()
Je moet eens weten hoe onprettig de FA's en Admins het vinden als iemand met een ban toch de gelegenheid krijgt om te posten via het account van een ander. Waar het op neer komt dat is dat dit soort gedrag niet wordt getolereerd en als mensen opnieuw deze constructie van posten gaan gebruiken dan zal het niet bij het sluiten van het topic blijven. Zie het maar als een waarschuwing.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind deze zin overigens niet prettig(zwak uitgedrukt), dat zou betekenis dat je niets mag zeggen hierover
anders krijg je een ban, zo komt dat tenmisten bij mij over.
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef ymme het volgende:
Ok.
Ik hoop dat snel al die leuke grappige users in F&F Op heel FOK!... zullen vertrekken en nooit meer van die 'volwassenen'reacties zullen plaatsen.
Nee joh, haha.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Open een topic erover ?
Wat betekent FB?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is FB, niet iets voor die post, dus ik denk toch echt dat je in een verkeerd topic zit
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat betekent FB?![]()
Kon het nergens anders kwijt, dus heb ik het maar hier gepropt, hebben jullie geen slowchat topic? Zoals de sportbar ofzoiets...
Ik ga echt geen topic openen over mannelijke en vrouwelijke schimmels.![]()
Is feedback, als je een vraag hebt over een topic of je wilt iets gewijzigd zien dan kun je dat hier besprekenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat betekent FB?![]()
Kon het nergens anders kwijt, dus heb ik het maar hier gepropt, hebben jullie geen slowchat topic? Zoals de sportbar ofzoiets...
Ik ga echt geen topic openen over mannelijke en vrouwelijke schimmels.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Whehehehe Bluezzie, wat heb je nu aan je schort hangen ???![]()
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Is feedback, als je een vraag hebt over een topic of je wilt iets gewijzigd zien dan kun je dat hier bespreken
kom open een topic Mirri, je eerste topic?![]()
Okee , overal waar Mirri komt dreigt er een slow(fast) chatquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Ik was net ff aan 't kijken of 't in de faq ofzo precies beschreven stond. Niet zo snel oordelen![]()
enne : lachen is gezond hoor![]()
Ik snap het niet helemaal.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Ik was net ff aan 't kijken of 't in de faq ofzo precies beschreven stond. Niet zo snel oordelen![]()
enne : lachen is gezond hoor![]()
Mirriquote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.![]()
Wat is een faq? Waarom werd Maril "boos" omdat jij zei: Bluezzie, wat heb je nou aan je schort hangen?
Wat had Bluez dan aan haar schort hangen?![]()
Mij??quote:
Niet zo gauw de moed verliezen, zet 'm anders in GC je weet maar nooit....... Gewoon proberen johquote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Mirri het volgende:
Nee, ik heb al eens eerder een topic geopend over ontevreden mensen, dat is nog steeds een groot succes, vandaag nog 5 posts ofzo.![]()
Ik deed dat uit eigen belang, voor school.![]()
Nogmaals, ik open dat topic niet, voor zoiets stoms.![]()
Je kan hier wel mooie foto,s neerzetten van je hond, foto,s van huisdierenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:07 schreef Mirri het volgende:
Neee, laat maar. Ik zei het alleen maar omdat ik het op dat moment tegenkwam in mijn biologiestencils.![]()
Omdat ik lachen moest omdat jij niet wist waar 't FB topic voor bedoeld is en Bluezz niet meteen duidelijk was in haar reactie ensow.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.![]()
Wat is een faq? Waarom werd Maril "boos" omdat jij zei: Bluezzie, wat heb je nou aan je schort hangen?
Jouw dusquote:Wat had Bluez dan aan haar schort hangen?![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef maril het volgende:
[..]
Je kan hier wel mooie foto,s neerzetten van je hond, foto,s van huisdieren![]()
Een brutale vraag, Waarom Bluezz? is het de gebeurtenissen van de laatste weken.?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Enneh voor de oplettende lezers :
Nieuwe mods gezocht voor F&F en CUL!
Ook, alles bij elkaar.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef maril het volgende:
Een brutale vraag, Waarom Bluezz? is het de gebeurtenissen van de laatste weken.
Fok bokt zo erg, dat ik 3 min. moet wachten tot een razendsnelle reaktie geplaatst isquote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik was al bang dat maril óók niet duidelijk was![]()
Neeeeeeeeee niet hieroquote:
Okè , moet ook aan jezelf denken heb trouwens vdw een topic over je kleinkind gezien altans de foto,squote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook, alles bij elkaar.
Gedoe, slijtage bij mij, niet meer elke post in F&F hoeven lezen, dát.
85% van wat ik doe kan ook als user.
De andere 15% mag nu een ander gaan doen
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik was al bang dat maril óók niet duidelijk was![]()
Hier moet de foto in Mirri [Honden] Centraal topic mét foto's *deel 6*
Leuke hond overgens![]()
Waarom?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee niet hiero
Zoek es een leuk topic uit, voor alles wat je met ons wilt delen Mirri :
Flora & Fauna
Dan bof je nog, bij mij gaat 't ook niet beter en ik heb regelmatig in een topic dat de leestekens van mijn toetsenbord * anders * in de post komen dus * : * ipv * [ * en dan moet ik zoeken waar de tekens verstopt zittenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fok bokt zo erg, dat ik 3 min. moet wachten tot een razendsnelle reaktie geplaatst is![]()
Mirri lieverd ik bedoelde Flora en Faunaquote:
Ja lach maar...... 't is jouw schuld dat ze 't letterlijk opvatte. Ik zag 't misverstand al aankomen maar dorstof moet id durfde zeggen? nee,dorst is leuker niks te zeggen ivm slowchattenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef maril het volgende:
[..]
Mirri lieverd ik bedoelde Flora en Fauna![]()
dus bovenstaande link is goed sorry voor de onduidelijkheid .
En dat kan weer gezellig hier, dus HOP daarheen met julliequote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef deedeetee het volgende:
Ja lach maar...... 't is jouw schuld dat ze 't letterlijk opvatte. Ik zag 't misverstand al aankomen maar dorst niks te zeggen ivm slowchatten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |