Dan wil ik een dual core monkeyquote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef nietzman het volgende:
Intel, AMD, IBM...
Boeie. Van mijn part stoppen ze er een aap met een rekenmachine in, als het maar hard gaat.
Ja, ik heb dat luie wijf NU opdracht gegeven d'r camera te gaan pakken.quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bij mij ging het ook niet echt hard; ben blij dat ik hem niet weg heb gedaan. Frontrow heb ik nu ook via mijn P900 en iSight is leuk, maar niet echt nodig.
Wil niet zeggen dat er geen pics mogen komen van de nieuwe iMac
quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef E.T. het volgende:
Ok...
dan niet
Ik wilde 'm net plaatsen, zit onder m'n appeltje-v...
maar mooi niet dus
quote:
Als jullie tijdens het eventuele rellen in Huize ET/Swets maar oppassen voor de nieuwe iMacquote:Op zondag 13 november 2005 23:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
't is voornamelijk degene boven je die 't verkloot heeft trouwens.. lui wijf... tssssskkkkk
maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jullie tijdens het eventuele rellen in Huize ET/Swets maar oppassen voor de nieuwe iMac![]()
who needs FTP?quote:Op zondag 13 november 2005 23:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze weet gewoon niet hoe ze met die Mac moet ftp'en natuurlijk
Heb je dat bureau nu nog niet opgeruimd?quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef E.T. het volgende:
Ok...
dan niet
Ik wilde 'm net plaatsen, zit onder m'n appeltje-v...
maar mooi niet dus
Ik vind het een zeer mooie prijs eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook al, kom alleen wat geld te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |