SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heet Adewale Akinnouye Agbaje en zat ook in The Mummy Returns.quote:Op zondag 13 november 2005 18:00 schreef Retuobak het volgende:
Lost, OZ, Bourne Identiity als het die gast uit Lost is dus
Wat raar dat niemand zijn naam wistquote:Op zondag 13 november 2005 18:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heet Adewale Akinnouye Agbaje
Ja dat vond ik nou ook.quote:Op zondag 13 november 2005 18:05 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Wat raar dat niemand zijn naam wist
Volgens mij kreeg jij het punt.quote:Op zondag 13 november 2005 18:08 schreef Patch het volgende:
Is nou alles duidelijk geworden met de punten & laatste vragen op de laatste pagina's van het vorige topic?
Voor The Village-vraag?quote:Op zondag 13 november 2005 18:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg jij het punt.
Je krijgt geloof ik toch het punt voor de eerste vraag. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 13 november 2005 18:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Voor The Village-vraag?
Of voor The exorcism of Emily Rose?
quote:Op zondag 13 november 2005 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Goldeneye en Tommorow Never Dies. Is het antwoord (hoop ik) op de vraag
Dat is Hagrid. Robbie Coltrane.quote:Op zondag 13 november 2005 18:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is het wel één van de nieuwe Bonds? Zat namelijk te denken aan die Rus, die in twee films terugkomt.
Ik heb gezegd dat jij het punt mocht hebben, omdat we op een geven moment want in de knel zaten omdat er twee vragen liepen. Alleen heeft 7eVeNL dat nog niet in een post gezet volgens mij. De The Vilage vraag weet ik niet,quote:Op zondag 13 november 2005 18:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Voor The Village-vraag?
Of voor The exorcism of Emily Rose?
mr_anonimous +1quote:Op zondag 13 november 2005 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
You only live twice?
Achternaam klopt idd.quote:
The one and only.quote:Op zondag 13 november 2005 18:52 schreef Retuobak het volgende:
Edward Fox?
Uit welke film komt deze quote?quote:Personage 1: Mom! Look at me!
[jumps in pool]
Personage 1: How was that?
Personage 2: Your third somersault was a little sloppy but what do I know, huh? It's been so long since i qualified for the Olympics.
Personage 1: You were in the Olympics?
Personage 2: No, I got pregnant with *** and couldn't go. Now I'm Pro Choice.
Retuobak + 1quote:Op zondag 13 november 2005 19:07 schreef Retuobak het volgende:
maandag?
Welke acteur in welke film?quote:Thank you for participating in our drill. Had this been an actual emergency, y'all would have been *eaten*. 'Cause you don't listen! You're ignorant! That's the problem with y'all New Yorkers, you're hardheaded. "Oh, we've seen it all." I come in, I ask you nicely... how's a man gonna come busting through the back of a subway - then the worm comes in, and it's, "Oh, another 600 foot worm. Save us, Mr. Black Man!" You all...
quote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef dolle_hond het volgende:
jon heder?
achternaam = kleurquote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef dolle_hond het volgende:
hint?
7eVeNL + 1quote:
ik had die 2 al geteldquote:Op zondag 13 november 2005 22:07 schreef Patch het volgende:
[..]
7eVeNL + 1
Ik krijg nog 2 punten van jou....![]()
zozo wat een servicequote:
hey !quote:Op zondag 13 november 2005 22:16 schreef Oscar-Wilde het volgende:
the cell
geen flauw idee dan, mar ken de film welquote:
Nu moet ik iemand anders nomineren in de categorie 'plotseling met pensioen' !quote:Op zondag 13 november 2005 22:16 schreef Oscar-Wilde het volgende:
the cell
quote:Op zondag 13 november 2005 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu moet ik iemand anders nomineren in de categorie 'plotseling met pensioen' !
Ja Patch en btw gefeli met je nieuwe baan. Misschien is die al 1 jaar oud, maar het is de gedachte die teltquote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ben ik aan t opnemen,
doe is een gok Patch
yup helemaal!quote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef hornage het volgende:
big fish
Wat hornage zegtquote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ben ik aan t opnemen,
doe is een gok Patch
klopt dit niet?quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef hornage het volgende:
night watch
Hoiquote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
kan nooit op mij slaan. Enkel de afwezige die opeens van zich laat horen![]()
hoi btw![]()
da's erg zonde...quote:Op zondag 13 november 2005 22:43 schreef Sokolsky het volgende:
Big Fish? Hm, dan is er van die film niet veel blijven hangen
Het stuk bij de heks (Helena Bonham Carter). Die voorspelt hoe iemand zal sterven (toch?)quote:Op zondag 13 november 2005 22:43 schreef Sokolsky het volgende:
Big Fish? Hm, dan is er van die film niet veel blijven hangen
ditoquote:Op zondag 13 november 2005 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tis een van de verdraagbaarste tim burtons die ik ken
nee, wyccie, heel lief. Maar ik verdien geen awardquote:
Ah, er begint me al weer iets te dagen...quote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het stuk bij de heks (Helena Bonham Carter). Die voorspelt hoe iemand zal sterven (toch?)
Daarom koos ik ook voor deze scene, als ik Ewan mcgregor in bloemenveld had laten zien was dat weer te makkelijk geweestquote:Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ah, er begint me al weer iets te dagen...
Patch: ik vond 'm best goed, maar kan me deze shots niet meer voor de geest halen; ik herinner het me als een nogal kleurrijk geheel
quote:Op zondag 13 november 2005 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tis een van de verdraagbaarste tim burtons die ik ken
quote:Op zondag 13 november 2005 22:48 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
nee, wyccie, heel lief. Maar ik verdien geen award
Ik ben super trots op het feit dat een zeker persoon mijn awards heeft en blijf op haar stemmen
Ik heb jou dus al genomineerd. Waar ben je al die tijd geweest?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
FOK! FTR AWARDS 2005
![]()
![]()
![]()
Gerard Depardieu Award- User die ineens onverwacht met pensioen is gegaan - Oscar-Wilde
en dat is goed. Deze scene zit nog helemaal na de aftiteling.quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Constantine.
Ik had de scené niet eens herkent. Herkende alleen duidelijk dat het om een pagina uit Hellblazer ging.quote:Op zondag 13 november 2005 23:13 schreef hornage het volgende:
[..]
en dat is goed. Deze scene zit nog helemaal na de aftiteling.
Lonewolf2003 + 1
Ik was in Japan en was zo druk dat geen internet vermaak er aan toe kwam. Het was wel erg lief dat vele aan mij dachten en mij ( soms ) een berichtje stuurdequote:Op zondag 13 november 2005 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jou dus al genomineerd. Waar ben je al die tijd geweest?
Klinkt goed! Leuk dat je terug bent.quote:Op zondag 13 november 2005 23:37 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
Ik was in Japan en was zo druk dat geen internet vermaak er aan toe kwam. Het was wel erg lief dat vele aan mij dachten en mij ( soms ) een berichtje stuurde![]()
Maar persoonlijke omstandigheben weerhielden mij van reageren. Ik was alles zat.
Achteraf was het jaar in Japan zo lekkker dat ik er ooit een huis ga kopen en er zeker eens per jaar ben voor 3 maanden.
Je zou bijna zeggen dat ik de film heb gezien, zoveel gokken zijn goedquote:Op zondag 13 november 2005 23:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is Shoko Kitano. Dus trek je conclussie's.
Ach, het kan altijd erger. Ik kan me twee screenshots herinneren van films met minder dan 200 votes op IMDB. Een Chinese en een Boliviaanse ofzo. Die werden niet zo heel snel geraden.quote:Op maandag 14 november 2005 00:06 schreef 7eVeNL het volgende:
ik dacht dat mijn screenshots uit Big Fish lastig waren, maar dat is niets vergeleken met deze opgaven
Jawel, die wel. Blijkbaar ook niet zo blijven hangen, want de screenshots deden het niet. Nou ja, ik wist nog wel dat er wat schilderijen in zaten, maar... enfin.quote:Op maandag 14 november 2005 00:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Sokolsky +1
Heb je die nog niet gezien, Sok?
O-Wquote:Op zondag 13 november 2005 23:59 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Het zijn alle tekens uit Westerse en het Oosten. ( behalve de rups )
needless to say I got no clue
Netjes! Op deze foto vind ik 'm nog niet zo makkelijk te herkennen. Die herkenbare kaaklijn komt niet zo naar voren.quote:Op maandag 14 november 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Javier Bardem?
Nee een Amerikaanse film. Jaren 70 maar dat moge wel duidelijk zijn gezien de outfits.quote:Op maandag 14 november 2005 00:49 schreef RuneRose het volgende:
een strand en veel mensen? Battle Royalle? geen idee, heb de film niet gezine, ik gok maar wat.
quote:
Victorinox +1quote:Op maandag 14 november 2005 10:09 schreef victorinox het volgende:
Salma Hayek - Once Upon a Time in Mexico
Nope...quote:Op maandag 14 november 2005 10:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Fargo?
Dat is goed.quote:Op maandag 14 november 2005 10:18 schreef Patch het volgende:
Big Fish weer?
gister ook al Big Fish foto'squote:Op maandag 14 november 2005 10:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is goed. [afbeelding]
Patch +1
weer?
Ik zie het net ja...quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 10:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Cruel Intentions?
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 10:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Jane Austens Mafia?
quote:Op maandag 14 november 2005 10:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dodgeball?
Hij kocht de rental version, samen met 3 andere B-films....quote:Op maandag 14 november 2005 10:43 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik heb dus echt geen idee wat voor komedies dreamworks heeft geproduceerd
Ik ken alleen het animatiewerk.
Was de dvd net uit toen Frans hem kocht? Dus iets uit 2003 ofzo?
Ik ook niet en heb de Ring 2 ook niet gezien. Loop gewoon te gokken welke film ik denk Bauer wel eens zou kunnen kopen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:43 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik heb dus echt geen idee wat voor komedies dreamworks heeft geproduceerd
Ik ken alleen het animatiewerk.
Was de dvd net uit toen Frans hem kocht? Dus iets uit 2003 ofzo?
quote:Op maandag 14 november 2005 10:47 schreef mr_anonimous het volgende:
School of rock?
ShaoliN + 1quote:Op maandag 14 november 2005 10:46 schreef ShaoliN het volgende:
Old School?
hij kocht ook nog Hell's Kitchen o.a.quote:Op maandag 14 november 2005 10:50 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat FB een niet-nederlandstalige film koopt
Welke film?quote:The film thatand
watch in his apartment is the John Woo film _Yinghung bunsik II (1987)_
Had 'em gisterochtend weer eens opgezet, als 'ie die pooier wil gaan slachten, iets daarvoor.quote:
EricusMaximus +1!quote:Op maandag 14 november 2005 11:14 schreef EricusMaximus het volgende:
Lijkt me 2001: a space odyssey ?
High Fidelity --- Nr 20quote:Op maandag 14 november 2005 11:30 schreef RuneRose het volgende:
Ray
This is Spinal Tap
O Brother Where Art Thou?
Amadeus
The Pianist
Almost Famous
High Fidelity
Pink Floyd the Wall
As it is in Heaven?
Dat vraag ik me eigenlijk ook af nu...quote:Op maandag 14 november 2005 11:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bedoel je nu films waarin gezongen wordt etc., beter gezegd musical-achtige films of film die op één of andere manier over muziek gaan?
Les Choristes --- Nr 16quote:Op maandag 14 november 2005 11:32 schreef RuneRose het volgende:
Ray
This is Spinal Tap
O Brother Where Art Thou?
Amadeus
The Pianist
Almost Famous
High Fidelity
Pink Floyd the Wall
Les choristes
die met monroe, some like it hot?
Bleu omdat het over een componist gaat denk ikquote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef Sokolsky het volgende:
Wat doen Bleu en Zivot je cudo ni die muziek top25?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:05 schreef Sokolsky het volgende:
Sylvia Saint?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Anne Parilaud?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Who's harry crumb?
Nee. Hij is van Italiaanse afkomst.quote:Op maandag 14 november 2005 12:31 schreef RuneRose het volgende:
David Morse?
Dolle_Hond +1quote:Op maandag 14 november 2005 12:37 schreef dolle_hond het volgende:
jude ciccollella oid
washington heigts en 24
Ooh, da's een goeie, dat zal 'em vast zijn.quote:Op maandag 14 november 2005 12:45 schreef Mennosson het volgende:
Spiderman 2?
en die is goedquote:Op maandag 14 november 2005 12:44 schreef Patch het volgende:
eerste indruk: Ed Wood?
geloof me, da's geen pretjequote:Op maandag 14 november 2005 12:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
arme patch moet die weer een vraag bedenken.
mr_anonimous + 1quote:Op maandag 14 november 2005 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Eugene Levy?
Patch +1quote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Patch het volgende:
parenthood
quote:Op maandag 14 november 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Small Soldiers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |