Ik was in Japan en was zo druk dat geen internet vermaak er aan toe kwam. Het was wel erg lief dat vele aan mij dachten en mij ( soms ) een berichtje stuurdequote:Op zondag 13 november 2005 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jou dus al genomineerd. Waar ben je al die tijd geweest?
Klinkt goed! Leuk dat je terug bent.quote:Op zondag 13 november 2005 23:37 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
Ik was in Japan en was zo druk dat geen internet vermaak er aan toe kwam. Het was wel erg lief dat vele aan mij dachten en mij ( soms ) een berichtje stuurde![]()
Maar persoonlijke omstandigheben weerhielden mij van reageren. Ik was alles zat.
Achteraf was het jaar in Japan zo lekkker dat ik er ooit een huis ga kopen en er zeker eens per jaar ben voor 3 maanden.
Je zou bijna zeggen dat ik de film heb gezien, zoveel gokken zijn goedquote:Op zondag 13 november 2005 23:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is Shoko Kitano. Dus trek je conclussie's.
Ach, het kan altijd erger. Ik kan me twee screenshots herinneren van films met minder dan 200 votes op IMDB. Een Chinese en een Boliviaanse ofzo. Die werden niet zo heel snel geraden.quote:Op maandag 14 november 2005 00:06 schreef 7eVeNL het volgende:
ik dacht dat mijn screenshots uit Big Fish lastig waren, maar dat is niets vergeleken met deze opgaven
Jawel, die wel. Blijkbaar ook niet zo blijven hangen, want de screenshots deden het niet. Nou ja, ik wist nog wel dat er wat schilderijen in zaten, maar... enfin.quote:Op maandag 14 november 2005 00:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Sokolsky +1
Heb je die nog niet gezien, Sok?
O-Wquote:Op zondag 13 november 2005 23:59 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Het zijn alle tekens uit Westerse en het Oosten. ( behalve de rups )
needless to say I got no clue
Netjes! Op deze foto vind ik 'm nog niet zo makkelijk te herkennen. Die herkenbare kaaklijn komt niet zo naar voren.quote:Op maandag 14 november 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Javier Bardem?
Nee een Amerikaanse film. Jaren 70 maar dat moge wel duidelijk zijn gezien de outfits.quote:Op maandag 14 november 2005 00:49 schreef RuneRose het volgende:
een strand en veel mensen? Battle Royalle? geen idee, heb de film niet gezine, ik gok maar wat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |