Vuns!!! Dat menneke is 12!!!!quote:Op zondag 13 november 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
Kom maar hier hoor lieverd....![]()
Ik vang je wel op![]()
Ach.... het zou wel van een goede smaak getuigenquote:
op schepperij slimpiequote:Op zondag 13 november 2005 14:26 schreef outcast_within het volgende:
^-^ en je bent al 12, hoe moet dat nu toch verder
(zowiezo 12jarige op het internet? en ook nog sites bouwen? ik heb ff iets gemist in internetrevolutieland)
leukste stuk van die site: Hoi, dit is de banner pagina. Dit zijn onze EIGEN gemaakte banners en dus niet afpakken!!! We kunnen je altijd vinden
Ziedaar. Da's toch een mooie manier om gelijk voor te kunnen lopen op je leeftijdsgenoten. Ik wed dat je de eerste van de klas zou zijnquote:
Ik mag hier geen eerlijk antwoord op gevenquote:Op zondag 13 november 2005 14:22 schreef Electro-Worm het volgende:
nee geen knufffel. Dat is voor noobs![]()
Vond dat vriendinnetje van je best lekker ja.quote:Op zondag 13 november 2005 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tonks neukt alles wat los en vast zit
quote:Op zondag 13 november 2005 14:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Vond dat vriendinnetje van je best lekker ja.
Thema feestquote:Op zondag 13 november 2005 14:31 schreef Doodmetaal het volgende:
Je loopt achter hoor, het volgende schoolfeest staat pijpen al op de agenda.
Meestal wat jonger achja.quote:Op zondag 13 november 2005 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
12 jaar moet kunnen toch tonks?![]()
Dankjewel Nostradamosquote:Op zondag 13 november 2005 14:31 schreef Doodmetaal het volgende:
Je loopt achter hoor, het volgende schoolfeest staat pijpen al op de agenda.
Sin Cityquote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Meestal wat jonger achja.
Ik zeg altijd maar zo,
Als ze maar help gillen dan ben ik tervree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |