Lieske is nog jong over een aantal jaren zegt ze fuck the rules.quote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom stemt Lieske al niet op haar, de schijterd. (Lieske stemt op Joost denk ik.)
Ik denk dat de rest zich er niks van aantrekt; zolang de motivatie maar duidelijk is.
Volgens mij is het daar elke dag dan zondag, want ze zijn er maar weinig vóór 11 uur uitgekomenquote:09:30Het is zondag
En zoals het op een zondag hoort, wordt er lekker uitgeslapen.
Dan wordt de klap voor een aantal wel erg groot dat ze nog 15 dagen langer moeten blijven.quote:Op zondag 13 november 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben het steeds vaker over de datum 15 december. Ingrid krijgt langzaam het idee dat er iets niet klopt, maar de anderen denken nog steeds dat ze uiterlijk op 15 december weer thuis zijn. De dagen worden al geteld.
Broeken mogen toch niet bij balletpakjes?quote:Op zondag 13 november 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
En Nathalie is nog stééds bezig met het uitzoeken van een broek.....
quote:Op zondag 13 november 2005 13:17 schreef CartWOman het volgende:
Wat ziet Nathalie eruit...
Heeft ze Lieske's eerste balletjurkje gekregen?![]()
Past wel bij haar stemmetje. Eindelijk matcht uiterlijk met innerlijk bij Nathaliequote:Op zondag 13 november 2005 13:17 schreef CartWOman het volgende:
Wat ziet Nathalie eruit...
Heeft ze Lieske's eerste balletjurkje gekregen?![]()
ze is nu een uur bezig met het uizoeken van broek... Nu is ze laarzen aan het uitkiezen... Duurt vast nog wel een uur....quote:Op zondag 13 november 2005 13:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Broeken mogen toch niet bij balletpakjes?
Lijkt me een prima idee, vooral omdat ze ook nog inhoudelijk kunnen manipuleren, door slechts het scherpste deel van de motivatie uit te zenden.quote:Op zondag 13 november 2005 13:15 schreef versabommie het volgende:
maargoed lijkt me wel fair. BB zegt gewoon tegen de bewoners dat ze niet open hoeven te stemmen aan de keukentafel, en laat vervolgens de motivaties van de dbk zien. In de dbk zijn ze een stuk openhartiger dus wreder![]()
Je kan zien dat ze zich verschrikkelijk vervelen.quote:
Tenminste één persoon in het huis die zich nog een beetje weet te vermaken. Met zichzelf weliswaar.quote:Op zondag 13 november 2005 13:20 schreef gurkie het volgende:
Nahalie is zooo blij met al die spiegels in dat huis!
idd, en dan hebben we tenminste grote kans op bonje in de tent. Het mooiste zou dan zijn als bijvoorbeeld dido heel stiekum op roel zou hebben gestemd of chantal op ingrid, of roel op rob...quote:Op zondag 13 november 2005 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee, vooral omdat ze ook nog inhoudelijk kunnen manipuleren, door slechts het scherpste deel van de motivatie uit te zenden.
Maar ze moeten er wel tijd voor inruimen, in de uitzending. Dat vond ik vorige keer een misser, dan Bridget ze de hele tijd afremde met de opmerking dat ze het kort moesten houden.
quote:Op zondag 13 november 2005 13:22 schreef flugeltje het volgende:
En nu de sieraden...
En ze is volgens mij nog niet eens opgemaakt....
tegen de tijd dat die klaar is kan ze weer uitkleden en naar bed....
Daar dacht ik eerder ook al aan!quote:Op zondag 13 november 2005 13:22 schreef teamlead het volgende:
Moet nathalie ergens heen ofzomijn hemel...
Ze vertelde gisteren dat Ralf haar vaker vertelde wat ze aan moest doen en dan heel chagerijnig werd als ze toch wat anders aandeed.. Volgens mij werd hij chagerijnig omdat hij dan 3 uur moest wachten voor ze bedacht had wat ze nu precies aan zou doen...
quote:Op zondag 13 november 2005 13:22 schreef teamlead het volgende:
Moet nathalie ergens heen ofzomijn hemel...
Ze vertelde gisteren dat Ralf haar vaker vertelde wat ze aan moest doen en dan heel chagerijnig werd als ze toch wat anders aandeed.. Volgens mij werd hij chagerijnig omdat hij dan 3 uur moest wachten voor ze bedacht had wat ze nu precies aan zou doen...
Hoi beertjequote:
quote:
dag beertjequote:
Op een wishfull thinking beavershot in een van de eerste live's na.... is Bridget uberhaupt een misser...alhoewel...ze hadden ook weer dat andere ouwe lijk uit de kast kunnen trekken...das ook wel weer waar dan...quote:Op zondag 13 november 2005 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
Dat vond ik vorige keer een misser, dan Bridget ze de hele tijd afremde met de opmerking dat ze het kort moesten houden.
middag, moppie!quote:
Ik was vrijdag binnen een half uur klaar en ik had een bruiloft. Snap het echt dat iemand zo lang daar mnee bezig kan zijnquote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Staat Nathalie trouwens om vijf uur 's ochtens op als ze moet werken?
Jezus, ik zou er stapeldol van worden als ik zo was.... Ik ben 's morgens binnen vijf a tien minuten écht wel klaar....
quote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Het Haar-gedeelte van Nathalie's dag! Alert!
Ja want dit is te koud en dan heeft ze er niks leuk op en moet ze dus weer een uur voor die kast gaan staan omdat ze even naar buiten wil.quote:Op zondag 13 november 2005 13:26 schreef flugeltje het volgende:
Die gaat zometeen nog wat anders aantrekken hoor....
waarschijnlijk ben je een heel stuk knapper dan Nath.quote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Staat Nathalie trouwens om vijf uur 's ochtens op als ze moet werken?
Jezus, ik zou er stapeldol van worden als ik zo was.... Ik ben 's morgens binnen vijf a tien minuten écht wel klaar....
quote:Op zondag 13 november 2005 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Flugeltje vroeg het zich dus ook al af.
haar bikiniquote:Op zondag 13 november 2005 13:26 schreef flugeltje het volgende:
Die gaat zometeen nog wat anders aantrekken hoor....
Kan je nagaan dan had jij een bruiloft!! Zij heeft niks vandaagquote:Op zondag 13 november 2005 13:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik was vrijdag binnen een half uur klaar en ik had een bruiloft. Snap het echt dat iemand zo lang daar mnee bezig kan zijn
Neuh, dat heeft er niet veel mee te maken... Ik doe gewoon de moeite niet om er knap uit te zien...quote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben je een heel stuk knapper dan Nath.
Dus heb je niet veel make-up nodig om er knap uit te zien.
We hebben flugeltje dus al eens op tv kunnen bewonderen?? Vertelquote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zoveel tijd heb ik niet eens nodig voor ik ga stappen...
Sterker nog, ik heb ooit aan een tv-programma meegedaan en toen was ik ook binnen een half uur a drie kwartier helemaal klaar....
Oh ja, dat doet ze ook nog dagelijksquote:Op zondag 13 november 2005 13:29 schreef Day het volgende:
Straks komt het ingestudeerde poses-gedeelte: hoe zie ik er uit als ik zo sta, en zo, en als ik nou vooroverbuk, hoe zit er er dan uit?
quote:Op zondag 13 november 2005 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Kroonprinses Nathalie oefent de opvolging van Koningin Roos.
[afbeelding]
De regie heeft er ook genoeg vanquote:Op zondag 13 november 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat doet ze ook nog dagelijks![]()
Ik heb last van hyperventilatie en postte daarover wel eens op een forum... Ik ben toen gevraagd of ik mee wilde doen aan 'Je zal het maar hebben' van BNN.quote:Op zondag 13 november 2005 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
We hebben flugeltje dus al eens op tv kunnen bewonderen?? Vertel
quote:Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke halve zool heeft Scan verteld hoe hij dit soort gifjes moet maken ?
Mocht eens tijd wordenquote:Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De regie heeft er ook genoeg van![]()
.
quote:
Ik vond het juist leuk dat Scanman het nu ook kanquote:Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
het is wel een leuke gifquote:Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er z'n message-scroller in de woonkamer zou hangen, en dat je dan teksten kan insturen. (Uuieraard gescreened om te voorkomen dat er ongewenste informatie bij de bewoners aankomt)
Heeft Naat net een uurtje of 2 voor de spiegel gestaan, loopt de woonkamer in en ziet de tekst "Nee Nathalie, dit ziet er echt niet uit!" voorbij komen.
Hup, Nathalie weer de badkamer in.
quote:Op zondag 13 november 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er z'n message-scroller in de woonkamer zou hangen, en dat je dan teksten kan insturen. (Uiteraard gescreened om te voorkomen dat er ongewenste informatie bij de bewoners aankomt)
Heeft Naat net een uurtje of 2 voor de spiegel gestaan, loopt de woonkamer in en ziet de tekst "Nee Nathalie, dit ziet er echt niet uit!" voorbij komen.
Hup, Nathalie weer de badkamer in.
Ik word er zelf ook een beetje kierewiet van. Dus ik denk niet dat er nog veel zullen volgenquote:Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vond het juist leuk dat Scanman het nu ook kan
Scanman
Het lijkt mij vooral aardig wat werk.quote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er zelf ook een beetje kierewiet van. Dus ik denk niet dat er nog veel zullen volgen
Die zorgt tenminste dat ze een stevige kont krijgt.quote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef regenworm het volgende:
Lieske is al een flinke tijd met haar ochtend training
Dat vele werk valt dus erg mee. Je laadt gewoon een stuk of 15 foto's in zo'n animatie programma en je bent al bijna klaar. Maar zo vloeiend als een echt avi filmpjhe wordt het natuurlijk nooit.quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral aardig wat werk.
Maar een Lieske dansend kunnen we nog wel verwachten toch?
ah, schat... Ik zal zachtjes praten... Hier kopje koffie voor jequote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
Ik voel me een beetje zoals Nathalie eruit zien![]()
Heb een vette kater![]()
Laat het er maar niet horen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
Heb een vette kater![]()
WAT ZEG JE ? ....IK KAN JE NAUWELIJKS VERSTAAN KEWL!!!!quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
Heb een vette kater![]()
Ik loop dus behoorlijk achter op de techniek?quote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vele werk valt dus erg mee. Je laadt gewoon een stuk of 15 foto's in zo'n animatie programma en je bent al bijna klaar. Maar zo vloeiend als een echt avi filmpjhe wordt het natuurlijk nooit.
Welk progje?quote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vele werk valt dus erg mee. Je laadt gewoon een stuk of 15 foto's in zo'n animatie programma en je bent al bijna klaar. Maar zo vloeiend als een echt avi filmpjhe wordt het natuurlijk nooit.
Ah Cual niet zulke enge dingen zeggen hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
Heb een vette kater![]()
Dat niet alleen maar je houdt je lichaam en geest in conditie.quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Die zorgt tenminste dat ze een stevige kont krijgt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zoveel tijd heb ik niet eens nodig voor ik ga stappen...
Sterker nog, ik heb ooit aan een tv-programma meegedaan en toen was ik ook binnen een half uur a drie kwartier helemaal klaar....
Was die messagescroller er nu maar :'').quote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie gaat net pas weg uit de badkamer. Weet je wat het gekke is...ze is 2,5 uur bezig...maar ze heeft niet eens gedoucht!
beïnvloedtquote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Maar ze hebben dat dus al twee keer eerder meegemaakt. Ik ben bang dat dat hets temmen beïnvloed.
Leuk om te lezen. Dit was de eerste keer dat ik iets las van BB1 op fokquote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had je op de link van de quote kunnen klikken.
Bart Word Gebruikt...
quote:Op zondag 13 november 2005 13:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
WAT ZEG JE ? ....IK KAN JE NAUWELIJKS VERSTAAN KEWL!!!!![]()
Trekken je mondhoeken ook omlaag dan?quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
Heb een vette kater![]()
Het gaat niet goed met mij hèquote:
Big Brother Archiefquote:Op zondag 13 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Dit was de eerste keer dat ik iets las van BB1 op fok
Dat klopte nietquote:Op vrijdag 15 oktober 1999 12:43 schreef Maurisico het volgende:
Ik heb dit al verscheidene malen in meerdere topics geopperd.
Dus nu nogmaals: Willem is next.
Jawel hoor, om 12.47 uur.quote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie gaat net pas weg uit de badkamer. Weet je wat het gekke is...ze is 2,5 uur bezig...maar ze heeft niet eens gedoucht!
Ze is nog niet klaar hoor. Het kan makkelijk nog een uurtje duren.quote:Op zondag 13 november 2005 13:45 schreef Aventura het volgende:
Die ijdeltuiterij van Naat neemt extreme vormen aan. Ik vind het niet normaal om 3 uur met je uiterlijk bezig te zijn voordat je 'aangekleed'en klaar bent. en daarbij advies van drie verschillende mensen nodig hebt.
[afbeelding]
Oh stom van mij...toen stond ze nog met de douchestang haar gebit te reinigen.quote:
Ik denk dat 't komt omdat je baalt dat je ruzie hebt met je Fok!vriendje in BB5.quote:
quote:(en ik weet nog wel hoe het moet ook)
quote:Op zondag 13 november 2005 13:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat het er maar niet horen.
3 uur bezig geweest, en ze ziet er volgens jou uit als iemand met een vette kater.
Hij is nog steeds zoekendequote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me echt af, wat die vriend van Nathalie in haar ziet...
Dan krijg ik gewoon een pagina zonder topicsquote:
Ik ken het gevoel, gisteren de hele dag gezopen en een kater van hier tot ginder, maar ja, carnaval he!quote:Op zondag 13 november 2005 13:48 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er heel wat meer uren in zitten hoor, ging pas om 4.30 uur naar bed
Een hele nacht drinken is achteraf gezien niet zo slim geweestMaar wel lol gehad
Big Brother Archiefquote:Op zondag 13 november 2005 13:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan krijg ik gewoon een pagina zonder topics
Nou, eerlijk is eerlijk, ze is echt niet lelijk (tenzij ze d'r mondhoeken omlaag trekt).quote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ah Cual niet zulke enge dingen zeggen hoor.
Je zal nooit op een Nathalie lijken![]()
![]()
Om je vrolijk te maken.
* dikke knuf geeft
quote:
Denk je dat ik een gesprek kan aanvragen in de fok dbk?quote:Op zondag 13 november 2005 13:48 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat 't komt omdat je baalt dat je ruzie hebt met je Fok!vriendje in BB5.
Nau, daar heb ik de laatstte tijdt niet meer van overtuigt.quote:Jij maakt zelden een fout.
Hij herkent haar alleen in spiegelbeeldquote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef Kinga het volgende:
Ze is klaar en zet straks een petje of een muts opquote:Op zondag 13 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:
is ze nu klaar of is dit gewoon een pauze?
Was ze ook nog een beetje dronkenquote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh stom van mij...toen stond ze nog met de douchestang haar gebit te reinigen.
En zijn dat echt alle topics?quote:Op zondag 13 november 2005 13:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Wel lollig om te zien dat daar bijna niet een topic de 2de pagina haalde![]()
Toen max. 50 posts per topic volgens mij. Daarom kan je de hoeveelheid topics toen en nu ook niet vergelijken.quote:Op zondag 13 november 2005 13:54 schreef Jappie het volgende:
![]()
Wel lollig om te zien dat daar bijna niet een topic de 2de pagina haalde![]()
Nu begrijp ik het, ze wilde een goede "indruk" maken op het kussenquote:Op zondag 13 november 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Welverdiende rust na alle inspanning van de dag:
[afbeelding]
Hey krib, kep je gisteren maar meteen minpunten gegeven in het servivaltopic vanwege je multivla!quote:Op zondag 13 november 2005 13:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze is klaar en zet straks een petje of een muts op![]()
Die BB koffers zijn echt veel groter dan ze lijkenquote:Op zondag 13 november 2005 13:55 schreef MissX het volgende:
ik vind het toch best knap dat terwijl ze er al ruim 2 maanden inzit ze het voor elkaar krijgt nog steeds dingen aan te trekken die ik niet eerder gezien heb.
Ik denk 't wel, ja. *beetje gespannen afwacht*quote:Op zondag 13 november 2005 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Denk je dat ik een gesprek kan aanvragen in de fok dbk?
Alleen vandaag maar, hoor.quote:Nau, daar heb ik de laatstte tijdt niet meer van overtuigt.![]()
Ja, en meteen komt het gesprek op huidkankerquote:Op zondag 13 november 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
Lieske heeft weer eens wat. Aandachtsvlekjes zullen het wel zijn, van dat trieste pubertje.
Mooi! Ik heb meteen het laatste finale topic even gelezen.quote:
Het ws echt heel wat als een topic toen een deel 2 kreeg. En als je 1000 posts had was dat echt een hoogtepunt.quote:Op zondag 13 november 2005 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen max. 50 posts per topic volgens mij. Daarom kan je de hoeveelheid topics toen en nu ook niet vergelijken.
quote:Op zondag 13 november 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
Lieske heeft weer eens wat. Aandachtsvlekjes zullen het wel zijn, van dat trieste pubertje.
Zeker dus wel die 319 euro waardquote:Op zondag 13 november 2005 13:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die BB koffers zijn echt veel groter dan ze lijken.
50 ppt.quote:Op zondag 13 november 2005 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Toen max. 50 posts per topic volgens mij. Daarom kan je de hoeveelheid topics toen en nu ook niet vergelijken.
Dan duurde bij mij het laden en posten van 1 berichtje ook minimaal 5 minutenquote:Op zondag 13 november 2005 13:58 schreef MissX het volgende:
Het ws echt heel wat als een topic toen een deel 2 kreeg. En als je 1000 posts had was dat echt een hoogtepunt.
vandaar dat ze 319 euro kosten, het is een mary poppins koffer. Er blijven ongelimiteerd dingen uitkomen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die BB koffers zijn echt veel groter dan ze lijken.
Toen Ruud door overbezette lijnen verloor.quote:Op zondag 13 november 2005 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb meteen het laatste finale topic even gelezen.
Wat is dat nu voor Topicquote:Op zondag 13 november 2005 13:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey krib, kep je gisteren maar meteen minpunten gegeven in het servivaltopic vanwege je multivla!
Nou, als er dan dat soort roze balletdingen uitkomen dan hoeft het voor mij niet hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef MissX het volgende:
vandaar dat ze 319 euro kosten, het is een mary poppins koffer. Er blijven ongelimiteerd dingen uitkomen.
Hebben ze ze ook met de foto van een bewoner naar keuze + dartbord-motief?quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 13:58 schreef MissX het volgende:
Het ws echt heel wat als een topic toen een deel 2 kreeg. En als je 1000 posts had was dat echt een hoogtepunt.
Toen Ruud zeer terecht verloor. En wat heeft die man zich laten kennen na BB zeg. Ik kan me nietherinneren dat ik me later nog eens zo geergerd heb aan een oud BB bewoner.quote:Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen Ruud door overbezette lijnen verloor.
Oh: Big Brother 2
altijd handig als je een poetsdoek nodig hebt toch?quote:Op zondag 13 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als er dan dat soort roze balletdingen uitkomen dan hoeft het voor mij niet hoor.
Dat is een topic waarin vriendjes elkaar dikke minpunten kunnen geven.quote:
Jij ergert je aan vrijwel alle bewoners.quote:Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen Ruud zeer terecht verloor. En wat heeft die man zich laten kennen na BB zeg. Ik kan me nietherinneren dat ik me later nog eens zo geergerd heb aan een oud BB bewoner.
En borstkanker.quote:Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Is Lieske nu aan het hypochonderen en bang voor huidkanker??
Oh, helemaal geen slecht idee!quote:Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
altijd handig als je een poetsdoek nodig hebt toch?
Zit net dat topic te lezen waarin Danny superenthousiast is dat er 947 unieke bezoekers op een dag waren geweest.quote:Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
En oliebol2000 had er 2000 en dat was toen echt krankzinnig veel.
Dat kan custom geleverd wordenquote:Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hebben ze ze ook met de foto van een bewoner naar keuze + dartbord-motief?
da's een servivaltopic tnx to apk.quote:Op zondag 13 november 2005 14:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor Topic![]()
Kan ik nog van die punten afkomen omdat we de auto hebben ingeruild en begin volgend jaar een andere auto krijgen?
En vervolgens zegt ze dat ze nooit naar de dokter gaat.quote:Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Is Lieske nu aan het hypochonderen en bang voor huidkanker??
In dat geval ga ik maar wat sparenquote:
Ik mag vandaag nog, ik zal aan je denken.quote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Arcee het volgende:
Dat is een topic waarin vriendjes elkaar dikke minpunten kunnen geven.
OOHH is dat allesquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik? Dit jaar wel ja. Vorige edities was dat veel minder.quote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij ergert je aan vrijwel alle bewoners.
Aandachtsvlekjesquote:Op zondag 13 november 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
Zit niet zo te Dido'enquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Arcee het volgende:
iedereen begon op 17 punten, je hebt dus niet veel minpunten gehad maar pluspunten. Sterker volgens mij ben ik de enige die jou minpunten heeft gegeven ....fuck de roels is mijn nieuwe tactiekquote:Op zondag 13 november 2005 14:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH is dat allesToch knap dat ik 33 min punten heb terwijl ik geen vrienden heb
![]()
heyquote:Op zondag 13 november 2005 14:06 schreef demins het volgende:
Hallo allemaal!![]()
![]()
Even twee uurtjes posten, dan moet ik aan het eten beginnen!
Niksgeburt zeker?
Dat is die van Dido ook en bij haar werkt het iddquote:Op zondag 13 november 2005 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuck de roel is mijn nieuwe tactiek![]()
Sorry Isa.quote:
15, toch?quote:Op zondag 13 november 2005 14:10 schreef versabommie het volgende:
iedereen begon op 17 punten
Geinig gedaanquote:Op zondag 13 november 2005 14:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's een servivaltopic tnx to apk.
Elke dag mag je drie keer 2 punten weggeven ...+2 of -2 minimaal 1X een -2
ennuh begin volgend jaar is die servival afgelopenmaar maak je niet dik je kreeg al zat punten erbij ..
Helemaal bij het beginwel ja, maar door mijn fout is dat nu op 17 gekomen.quote:
Je had die nacht portquote:Op zondag 13 november 2005 14:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Helemaal bij het beginwel ja, maar door mijn fout is dat nu op 17 gekomen.![]()
ik had lopen rotzooien dus moest ik de hele boel voor straf weer ordenen en toen ben ik per ongeluk uitgegaan van 17![]()
Was ik toen ook een beetje dronken![]()
Erg toevallig idd:quote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef demins het volgende:
Toevallig?
Was er vanmorgen vroeg bij. Tussen 08.00 en 09.00 werd op 3fm in het programma "Het huis van De Heer (gepresenteerd door Sander de Heer, waarom toch altijd die flauwe woordspelingen in radioprogrammatitels??)... Nou goed, in dat programma zit een item waarin een luisteraar op eigen verzoek wordt wakker gebeld. Via de telefoon dus. Ik hoorde toevallig een jongeman(?) die wakker werd gebeld. Hij vertelde dat hij de telefoon ver van zijn bed had gezet, dan was hij er zeker van dat hij eruit kwam, uit bed dus. Hij moest vroeg op, en nou komt het, omdat hij naar de verjaardag van z'n moeder moest, en dat was in Duitsland!
Heb ik dat gisteren hier of bij de Servival niet ook gelezen? Volgens mij APK! Kan ook Gert geweest zijn.
Dat wilde ik even met iedereen delen, dat moment!
Weet iemand meer?
quote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
En ik na jou want mama is jarig waardoor ik morgen naar fucking Duitsland moet.![]()
flugel op TV, APK op de radio en als het goed gaat LekkerSimpel straks ook nog in BBquote:Op zondag 13 november 2005 14:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Misschien was t APK![]()
Heel erg toevallig
Ik ben door fok ook al twee keer op tv geweestquote:
Volgens mij was Gert naar Parijsquote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef demins het volgende:
Toevallig?
Was er vanmorgen vroeg bij. Tussen 08.00 en 09.00 werd op 3fm in het programma "Het huis van De Heer (gepresenteerd door Sander de Heer, waarom toch altijd die flauwe woordspelingen in radioprogrammatitels??)... Nou goed, in dat programma zit een item waarin een luisteraar op eigen verzoek wordt wakker gebeld. Via de telefoon dus. Ik hoorde toevallig een jongeman(?) die wakker werd gebeld. Hij vertelde dat hij de telefoon ver van zijn bed had gezet, dan was hij er zeker van dat hij eruit kwam, uit bed dus. Hij moest vroeg op, en nou komt het, omdat hij naar de verjaardag van z'n moeder moest, en dat was in Duitsland!
Heb ik dat gisteren hier of bij de Servival niet ook gelezen? Volgens mij APK! Kan ook Gert geweest zijn.
Dat wilde ik even met iedereen delen, dat moment!
Weet iemand meer?
Zit hier binnen ook al met een lekkere warme trui aanquote:Op zondag 13 november 2005 14:24 schreef cuall het volgende:
Ligt dat huis ergens in het buitenland of zoze lopen daar met blote benen en balletjurkjes buiten alsof het heel warm is.
Het is hier in het oosten helemaal niet zo warm, moest ECHT een jas aan toen ik de hond ging uitlaten![]()
ik word een beetje moe van die houding van Roel..quote:Op zondag 13 november 2005 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Roel: Je moet eens van je hoofd afblijven
Lieske: Nee, heerlijk
Roel: Dwangmatig
quote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben door fok ook al twee keer op tv geweest![]()
Thnx! (Ik dacht al, dur is dur altijd wel eentje die ut voor mu opzoekt...)quote:
snel.. .bel ralfquote:
Dat stoomding hebben ze al de hele tijd hoorquote:
Thnx! Ik heb een krankzinnig geheugen voor dat soort dingen...quote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat knap dat je die link legde, demins
quote:Op zondag 13 november 2005 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat stoomding hebben ze al de hele tijd hoor
(en één van de programma's was van menno buch aan het strand...stonden we in de veronicagids als: 'internetters ontmoeten elkaar bij daglicht')
Nou ben ik ook heel erg benieuwd of het APK wasquote:Op zondag 13 november 2005 14:31 schreef demins het volgende:
Thnx! Ik heb een krankzinnig geheugen voor dat soort dingen...![]()
Menno Buch? hmz....quote:Op zondag 13 november 2005 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat stoomding hebben ze al de hele tijd hoor
(en één van de programma's was van menno buch aan het strand...stonden we in de veronicagids als: 'internetters ontmoeten elkaar bij daglicht')
Rob weet heel goed dat Ingrid overweegt om hem te nomineren. Hij zoekt haar niet voor niks op de laatste dagen.quote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Rob en Ingrid hebben geen idee wie ze moeten nomineren.
Ik wil de regie helemaal niet bloot zien!quote:Op zondag 13 november 2005 14:30 schreef regenworm het volgende:
Toch wel erg jammer dat de regie geen bloot mag laten zien.
Heeft APK broers?quote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ben ik ook heel erg benieuwd of het APK was
Ja, ik vond het al zo geweldigquote:
Geen flauw ideequote:
Weet jij wie er in de regie zit? Wie weetquote:Op zondag 13 november 2005 14:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil de regie helemaal niet bloot zien!![]()
Nee, dat weet ik ook niet!quote:Op zondag 13 november 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij wie er in de regie zit? Wie weet
quote:Op zondag 13 november 2005 14:39 schreef D.Rose het volgende:
Joost: De lul van Groningen? Nou, dan ben ik de knots van Nijmegen
Chantal: en ik het lekkere wijf van Amsterdam
quote:Op zondag 13 november 2005 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik vond het al zo geweldigIk heb er nog wel foto's van
en waar ben jijquote:Op zondag 13 november 2005 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bolletje, Menno en Bibi
Achter de fotocameraquote:
shit...quote:
zwakjes en matig dit...zo jammer...quote:
En die gedachte werd door Menno niet opgepikt?? Helemaal geen voelsprieten, die Buch!quote:Op zondag 13 november 2005 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Het was trouwens Yvonne d'r schuld dat Menno met camerateam op ons afkwam. Zij riep hem. Ik dacht alleen 'oh nee, flikker op met die camera's!''
Chantal draait haar verhaaltje maar weer eens afquote:Op zondag 13 november 2005 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Roel draait zijn drugsverhaaltje maar weer eens af
Hij is 4 jaar met iemand geweest, en die had er nooit klachten over, behalve dat het stonk.
Hoeveel foto's wil je van me? 10, 20, 30?quote:Op zondag 13 november 2005 14:43 schreef versabommie het volgende:
zwakjes en matig dit...zo jammer...![]()
Volgens mij mag je stoned ook niet autorijdenquote:Op zondag 13 november 2005 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
Roel is de helft van de keren dat ie uitgaat "de bob"
Tuurlijk Roel
als je dan toch aan het uitdelen bent, begin maar met een stuk of 10quote:Op zondag 13 november 2005 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel foto's wil je van me? 10, 20, 30?
Ik moet ze wel eerst allemaal uploadenquote:Op zondag 13 november 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
als je dan toch aan het uitdelen bent, begin maar met een stuk of 10
quote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef demins het volgende:
[..]
Chantal draait haar verhaaltje maar weer eens af
Zij is 4 jaar met iemand geweest, en die had er nooit klachten over, behalve dat het stonk.
Ben allang blij dat er geen pc bestaan waarbij je de geuren ook kan ruikenquote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef demins het volgende:
[..]
Chantal draait haar verhaaltje maar weer eens af
Zij is 4 jaar met iemand geweest, en die had er nooit klachten over, behalve dat het stonk.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat ook eerst lasquote:Op zondag 13 november 2005 14:50 schreef cuall het volgende:
![]()
...mijn kater is al bijna weg, echt lachen dit
![]()
Hop, gefeliciteerd...bek vol tandenquote:Op zondag 13 november 2005 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel foto's wil je van me? 10, 20, 30?
Ow, het zijn nog allemaal verschillende ook!!!quote:Op zondag 13 november 2005 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet ze wel eerst allemaal uploaden
Vaag snap er geen bal van.quote:Op zondag 13 november 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
chantal: waar is lieske
dido: lieske is haar trui aan het scheren
chantal: dat vind ik heel normaal![]()
quote:
Ben nog een btje na dronken volgens mij sorryquote:Op zondag 13 november 2005 14:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu snap ik het helemaal niet meer....
Ik dacht al dat ik nog niet nuchter wasquote:Op zondag 13 november 2005 14:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben nog een btje na dronken volgens mij sorry![]()
Was ook te gezellie hier gisterquote:Op zondag 13 november 2005 14:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik nog niet nuchter was
![]()
![]()
Mogge Hobjequote:Op zondag 13 november 2005 15:03 schreef MissHobje het volgende:
Pff ik lees drank![]()
Mogge
Zijn de bewoners al op en top wakker ?
quote:Op zondag 13 november 2005 15:07 schreef Day het volgende:
"Men" schat Rob 34/35. De mensen die dat zeggen moeten nodig naar de opticiën.
zullen ze het wel over zijn iq hebben....wat een staatsmongool!quote:Op zondag 13 november 2005 15:07 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen ze het wel over zijn iq hebben....wat een staatsmongool!
Geloof je het zelf? Ik nietquote:Op zondag 13 november 2005 15:07 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[BB] Voor versabommie en teamlead 10x Isa
nouja.. Als je haar zo ziet zou je toch ook niet zeggen dat ze al 59 is?quote:Op zondag 13 november 2005 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is beledigd als ze haar 'echte leeftijd' zeggen
59quote:Op zondag 13 november 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
nouja.. Als je haar zo ziet zou je toch ook niet zeggen dat ze al 59 is?![]()
nu lovebear nogquote:Op zondag 13 november 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal ze dan balen als ze merkt dat bij de tv uitzendingen haar leeftijd steeds onder haar naam staatquote:Op zondag 13 november 2005 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is beledigd als ze haar 'echte leeftijd' zeggen
quote:Op zondag 13 november 2005 15:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zal ze dan balen als ze merkt dat bij de tv uitzendingen haar leeftijd steeds onder haar naam staat![]()
Yes!! Daarbij zijn de verwachtingen nog hoger gespannen!quote:
Alléén voor hen ?????quote:Op zondag 13 november 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
nu niet meteen het onderste uit de kan willen.. dalijk schrik je haar nog afquote:Op zondag 13 november 2005 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Yes!! Daarbij zijn de verwachtingen nog hoger gespannen!![]()
En nu wel met nudies!!![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 15:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Zou wel willen maar heb geen fotos meer op mn pc![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 15:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Zou wel willen maar heb geen fotos meer op mn pc![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |