Geinig gedaanquote:Op zondag 13 november 2005 14:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's een servivaltopic tnx to apk.
Elke dag mag je drie keer 2 punten weggeven ...+2 of -2 minimaal 1X een -2
ennuh begin volgend jaar is die servival afgelopenmaar maak je niet dik je kreeg al zat punten erbij ..
Helemaal bij het beginwel ja, maar door mijn fout is dat nu op 17 gekomen.quote:
Je had die nacht portquote:Op zondag 13 november 2005 14:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Helemaal bij het beginwel ja, maar door mijn fout is dat nu op 17 gekomen.![]()
ik had lopen rotzooien dus moest ik de hele boel voor straf weer ordenen en toen ben ik per ongeluk uitgegaan van 17![]()
Was ik toen ook een beetje dronken![]()
Erg toevallig idd:quote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef demins het volgende:
Toevallig?
Was er vanmorgen vroeg bij. Tussen 08.00 en 09.00 werd op 3fm in het programma "Het huis van De Heer (gepresenteerd door Sander de Heer, waarom toch altijd die flauwe woordspelingen in radioprogrammatitels??)... Nou goed, in dat programma zit een item waarin een luisteraar op eigen verzoek wordt wakker gebeld. Via de telefoon dus. Ik hoorde toevallig een jongeman(?) die wakker werd gebeld. Hij vertelde dat hij de telefoon ver van zijn bed had gezet, dan was hij er zeker van dat hij eruit kwam, uit bed dus. Hij moest vroeg op, en nou komt het, omdat hij naar de verjaardag van z'n moeder moest, en dat was in Duitsland!
Heb ik dat gisteren hier of bij de Servival niet ook gelezen? Volgens mij APK! Kan ook Gert geweest zijn.
Dat wilde ik even met iedereen delen, dat moment!
Weet iemand meer?
quote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
En ik na jou want mama is jarig waardoor ik morgen naar fucking Duitsland moet.![]()
flugel op TV, APK op de radio en als het goed gaat LekkerSimpel straks ook nog in BBquote:Op zondag 13 november 2005 14:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Misschien was t APK![]()
Heel erg toevallig
Ik ben door fok ook al twee keer op tv geweestquote:
Volgens mij was Gert naar Parijsquote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef demins het volgende:
Toevallig?
Was er vanmorgen vroeg bij. Tussen 08.00 en 09.00 werd op 3fm in het programma "Het huis van De Heer (gepresenteerd door Sander de Heer, waarom toch altijd die flauwe woordspelingen in radioprogrammatitels??)... Nou goed, in dat programma zit een item waarin een luisteraar op eigen verzoek wordt wakker gebeld. Via de telefoon dus. Ik hoorde toevallig een jongeman(?) die wakker werd gebeld. Hij vertelde dat hij de telefoon ver van zijn bed had gezet, dan was hij er zeker van dat hij eruit kwam, uit bed dus. Hij moest vroeg op, en nou komt het, omdat hij naar de verjaardag van z'n moeder moest, en dat was in Duitsland!
Heb ik dat gisteren hier of bij de Servival niet ook gelezen? Volgens mij APK! Kan ook Gert geweest zijn.
Dat wilde ik even met iedereen delen, dat moment!
Weet iemand meer?
Zit hier binnen ook al met een lekkere warme trui aanquote:Op zondag 13 november 2005 14:24 schreef cuall het volgende:
Ligt dat huis ergens in het buitenland of zoze lopen daar met blote benen en balletjurkjes buiten alsof het heel warm is.
Het is hier in het oosten helemaal niet zo warm, moest ECHT een jas aan toen ik de hond ging uitlaten![]()
ik word een beetje moe van die houding van Roel..quote:Op zondag 13 november 2005 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Roel: Je moet eens van je hoofd afblijven
Lieske: Nee, heerlijk
Roel: Dwangmatig
quote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben door fok ook al twee keer op tv geweest![]()
Thnx! (Ik dacht al, dur is dur altijd wel eentje die ut voor mu opzoekt...)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |