Lieske is nog jong over een aantal jaren zegt ze fuck the rules.quote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom stemt Lieske al niet op haar, de schijterd. (Lieske stemt op Joost denk ik.)
Ik denk dat de rest zich er niks van aantrekt; zolang de motivatie maar duidelijk is.
Volgens mij is het daar elke dag dan zondag, want ze zijn er maar weinig vóór 11 uur uitgekomenquote:09:30Het is zondag
En zoals het op een zondag hoort, wordt er lekker uitgeslapen.
Dan wordt de klap voor een aantal wel erg groot dat ze nog 15 dagen langer moeten blijven.quote:Op zondag 13 november 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben het steeds vaker over de datum 15 december. Ingrid krijgt langzaam het idee dat er iets niet klopt, maar de anderen denken nog steeds dat ze uiterlijk op 15 december weer thuis zijn. De dagen worden al geteld.
Broeken mogen toch niet bij balletpakjes?quote:Op zondag 13 november 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
En Nathalie is nog stééds bezig met het uitzoeken van een broek.....
quote:Op zondag 13 november 2005 13:17 schreef CartWOman het volgende:
Wat ziet Nathalie eruit...
Heeft ze Lieske's eerste balletjurkje gekregen?![]()
Past wel bij haar stemmetje. Eindelijk matcht uiterlijk met innerlijk bij Nathaliequote:Op zondag 13 november 2005 13:17 schreef CartWOman het volgende:
Wat ziet Nathalie eruit...
Heeft ze Lieske's eerste balletjurkje gekregen?![]()
ze is nu een uur bezig met het uizoeken van broek... Nu is ze laarzen aan het uitkiezen... Duurt vast nog wel een uur....quote:Op zondag 13 november 2005 13:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Broeken mogen toch niet bij balletpakjes?
Lijkt me een prima idee, vooral omdat ze ook nog inhoudelijk kunnen manipuleren, door slechts het scherpste deel van de motivatie uit te zenden.quote:Op zondag 13 november 2005 13:15 schreef versabommie het volgende:
maargoed lijkt me wel fair. BB zegt gewoon tegen de bewoners dat ze niet open hoeven te stemmen aan de keukentafel, en laat vervolgens de motivaties van de dbk zien. In de dbk zijn ze een stuk openhartiger dus wreder![]()
Je kan zien dat ze zich verschrikkelijk vervelen.quote:
Tenminste één persoon in het huis die zich nog een beetje weet te vermaken. Met zichzelf weliswaar.quote:Op zondag 13 november 2005 13:20 schreef gurkie het volgende:
Nahalie is zooo blij met al die spiegels in dat huis!
idd, en dan hebben we tenminste grote kans op bonje in de tent. Het mooiste zou dan zijn als bijvoorbeeld dido heel stiekum op roel zou hebben gestemd of chantal op ingrid, of roel op rob...quote:Op zondag 13 november 2005 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee, vooral omdat ze ook nog inhoudelijk kunnen manipuleren, door slechts het scherpste deel van de motivatie uit te zenden.
Maar ze moeten er wel tijd voor inruimen, in de uitzending. Dat vond ik vorige keer een misser, dan Bridget ze de hele tijd afremde met de opmerking dat ze het kort moesten houden.
quote:Op zondag 13 november 2005 13:22 schreef flugeltje het volgende:
En nu de sieraden...
En ze is volgens mij nog niet eens opgemaakt....
tegen de tijd dat die klaar is kan ze weer uitkleden en naar bed....
Daar dacht ik eerder ook al aan!quote:Op zondag 13 november 2005 13:22 schreef teamlead het volgende:
Moet nathalie ergens heen ofzomijn hemel...
Ze vertelde gisteren dat Ralf haar vaker vertelde wat ze aan moest doen en dan heel chagerijnig werd als ze toch wat anders aandeed.. Volgens mij werd hij chagerijnig omdat hij dan 3 uur moest wachten voor ze bedacht had wat ze nu precies aan zou doen...
quote:Op zondag 13 november 2005 13:22 schreef teamlead het volgende:
Moet nathalie ergens heen ofzomijn hemel...
Ze vertelde gisteren dat Ralf haar vaker vertelde wat ze aan moest doen en dan heel chagerijnig werd als ze toch wat anders aandeed.. Volgens mij werd hij chagerijnig omdat hij dan 3 uur moest wachten voor ze bedacht had wat ze nu precies aan zou doen...
Hoi beertjequote:
quote:
dag beertjequote:
Op een wishfull thinking beavershot in een van de eerste live's na.... is Bridget uberhaupt een misser...alhoewel...ze hadden ook weer dat andere ouwe lijk uit de kast kunnen trekken...das ook wel weer waar dan...quote:Op zondag 13 november 2005 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
Dat vond ik vorige keer een misser, dan Bridget ze de hele tijd afremde met de opmerking dat ze het kort moesten houden.
middag, moppie!quote:
Ik was vrijdag binnen een half uur klaar en ik had een bruiloft. Snap het echt dat iemand zo lang daar mnee bezig kan zijnquote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Staat Nathalie trouwens om vijf uur 's ochtens op als ze moet werken?
Jezus, ik zou er stapeldol van worden als ik zo was.... Ik ben 's morgens binnen vijf a tien minuten écht wel klaar....
quote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Het Haar-gedeelte van Nathalie's dag! Alert!
Ja want dit is te koud en dan heeft ze er niks leuk op en moet ze dus weer een uur voor die kast gaan staan omdat ze even naar buiten wil.quote:Op zondag 13 november 2005 13:26 schreef flugeltje het volgende:
Die gaat zometeen nog wat anders aantrekken hoor....
waarschijnlijk ben je een heel stuk knapper dan Nath.quote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Staat Nathalie trouwens om vijf uur 's ochtens op als ze moet werken?
Jezus, ik zou er stapeldol van worden als ik zo was.... Ik ben 's morgens binnen vijf a tien minuten écht wel klaar....
quote:Op zondag 13 november 2005 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Flugeltje vroeg het zich dus ook al af.
haar bikiniquote:Op zondag 13 november 2005 13:26 schreef flugeltje het volgende:
Die gaat zometeen nog wat anders aantrekken hoor....
Kan je nagaan dan had jij een bruiloft!! Zij heeft niks vandaagquote:Op zondag 13 november 2005 13:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik was vrijdag binnen een half uur klaar en ik had een bruiloft. Snap het echt dat iemand zo lang daar mnee bezig kan zijn
Neuh, dat heeft er niet veel mee te maken... Ik doe gewoon de moeite niet om er knap uit te zien...quote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben je een heel stuk knapper dan Nath.
Dus heb je niet veel make-up nodig om er knap uit te zien.
We hebben flugeltje dus al eens op tv kunnen bewonderen?? Vertelquote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zoveel tijd heb ik niet eens nodig voor ik ga stappen...
Sterker nog, ik heb ooit aan een tv-programma meegedaan en toen was ik ook binnen een half uur a drie kwartier helemaal klaar....
Oh ja, dat doet ze ook nog dagelijksquote:Op zondag 13 november 2005 13:29 schreef Day het volgende:
Straks komt het ingestudeerde poses-gedeelte: hoe zie ik er uit als ik zo sta, en zo, en als ik nou vooroverbuk, hoe zit er er dan uit?
quote:Op zondag 13 november 2005 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Kroonprinses Nathalie oefent de opvolging van Koningin Roos.
[afbeelding]
De regie heeft er ook genoeg vanquote:Op zondag 13 november 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat doet ze ook nog dagelijks![]()
Ik heb last van hyperventilatie en postte daarover wel eens op een forum... Ik ben toen gevraagd of ik mee wilde doen aan 'Je zal het maar hebben' van BNN.quote:Op zondag 13 november 2005 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
We hebben flugeltje dus al eens op tv kunnen bewonderen?? Vertel
quote:Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke halve zool heeft Scan verteld hoe hij dit soort gifjes moet maken ?
Mocht eens tijd wordenquote:Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De regie heeft er ook genoeg van![]()
.
quote:
Ik vond het juist leuk dat Scanman het nu ook kanquote:Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
het is wel een leuke gifquote:Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er z'n message-scroller in de woonkamer zou hangen, en dat je dan teksten kan insturen. (Uuieraard gescreened om te voorkomen dat er ongewenste informatie bij de bewoners aankomt)
Heeft Naat net een uurtje of 2 voor de spiegel gestaan, loopt de woonkamer in en ziet de tekst "Nee Nathalie, dit ziet er echt niet uit!" voorbij komen.
Hup, Nathalie weer de badkamer in.
quote:Op zondag 13 november 2005 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er z'n message-scroller in de woonkamer zou hangen, en dat je dan teksten kan insturen. (Uiteraard gescreened om te voorkomen dat er ongewenste informatie bij de bewoners aankomt)
Heeft Naat net een uurtje of 2 voor de spiegel gestaan, loopt de woonkamer in en ziet de tekst "Nee Nathalie, dit ziet er echt niet uit!" voorbij komen.
Hup, Nathalie weer de badkamer in.
Ik word er zelf ook een beetje kierewiet van. Dus ik denk niet dat er nog veel zullen volgenquote:Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vond het juist leuk dat Scanman het nu ook kan
Scanman
Het lijkt mij vooral aardig wat werk.quote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er zelf ook een beetje kierewiet van. Dus ik denk niet dat er nog veel zullen volgen
Die zorgt tenminste dat ze een stevige kont krijgt.quote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef regenworm het volgende:
Lieske is al een flinke tijd met haar ochtend training
Dat vele werk valt dus erg mee. Je laadt gewoon een stuk of 15 foto's in zo'n animatie programma en je bent al bijna klaar. Maar zo vloeiend als een echt avi filmpjhe wordt het natuurlijk nooit.quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral aardig wat werk.
Maar een Lieske dansend kunnen we nog wel verwachten toch?
ah, schat... Ik zal zachtjes praten... Hier kopje koffie voor jequote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
Ik voel me een beetje zoals Nathalie eruit zien![]()
Heb een vette kater![]()
Laat het er maar niet horen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
Heb een vette kater![]()
WAT ZEG JE ? ....IK KAN JE NAUWELIJKS VERSTAAN KEWL!!!!quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
Heb een vette kater![]()
Ik loop dus behoorlijk achter op de techniek?quote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vele werk valt dus erg mee. Je laadt gewoon een stuk of 15 foto's in zo'n animatie programma en je bent al bijna klaar. Maar zo vloeiend als een echt avi filmpjhe wordt het natuurlijk nooit.
Welk progje?quote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vele werk valt dus erg mee. Je laadt gewoon een stuk of 15 foto's in zo'n animatie programma en je bent al bijna klaar. Maar zo vloeiend als een echt avi filmpjhe wordt het natuurlijk nooit.
Ah Cual niet zulke enge dingen zeggen hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef cuall het volgende:
Heb een vette kater![]()
Dat niet alleen maar je houdt je lichaam en geest in conditie.quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Die zorgt tenminste dat ze een stevige kont krijgt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zoveel tijd heb ik niet eens nodig voor ik ga stappen...
Sterker nog, ik heb ooit aan een tv-programma meegedaan en toen was ik ook binnen een half uur a drie kwartier helemaal klaar....
Was die messagescroller er nu maar :'').quote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie gaat net pas weg uit de badkamer. Weet je wat het gekke is...ze is 2,5 uur bezig...maar ze heeft niet eens gedoucht!
beïnvloedtquote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Maar ze hebben dat dus al twee keer eerder meegemaakt. Ik ben bang dat dat hets temmen beïnvloed.
Leuk om te lezen. Dit was de eerste keer dat ik iets las van BB1 op fokquote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had je op de link van de quote kunnen klikken.
Bart Word Gebruikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |