De praktijk wijst al vanaf midden jaren 90 uit dat het BLIJKBAAR heel goed geheim is te houden, ook al gebeurd het zo opvallend. Wanneer kijkt een gemiddeld burger naar boven?quote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zo'n enorme operatie is bijna onmogelijk geheim te houden, nog even los van het feit waarom je het überhaupt geheim zou willen houden...
-weg-quote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb hem even bekeken en als je denkt dat jouw link het bewijs en de verklaring voor "chemtrails" is, dan kan ik iets opnoemen wat iig niet 100% is...
"Er is geen bewijs dus wordt het erg goed geheim gehouden." Jaja, Zeer kromme redenatie.quote:Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef WWSK het volgende:
[..]
De praktijk wijst al vanaf midden jaren 90 uit dat het BLIJKBAAR heel goed geheim is te houden, ook al gebeurd het zo opvallend. Wanneer kijkt een gemiddeld burger naar boven?
Als er ook maar 1 spatje van waar was, dan was er al lang een keer een lek geweest van uit de immense organisatie die nodig is om zoiets te regelen. Ik heb nog nooit iemand horen beweren dat hij voor een bedrijf heeft gewerkt en meewerkte aan chemtrails bijvoorbeeld... Terwijl iedereen dat in principe anoniem op het internet zou kunnen zeggen, al was het maar als hoax (ik krijg me toch een leuk idee ineensquote:Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef WWSK het volgende:
[..]
De praktijk wijst al vanaf midden jaren 90 uit dat het BLIJKBAAR heel goed geheim is te houden, ook al gebeurd het zo opvallend. Wanneer kijkt een gemiddeld burger naar boven?
Dat bedoel ik er dus mee dat mensen mijn links niet lezen waarbij dit soort domme, overbodige vragen niet nodig zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef LostFormat het volgende:
[..]
"Er is geen bewijs dus wordt het erg goed geheim gehouden." Jaja, Zeer kromme redenatie.
Andere vraag dan: als ze de gehele operatie zo ontzettend goed geheim weten te houden waarom doen ze dan niet wat meer moeite om de trails onzichtbaar te maken om zo ook nog de laatste bewijzen te laten verdwijnen?
Die zijn er dus wel, duidelijk een noob die totaal ongeïnformeerd sprookjes komt vertellen alszijnde waarheden. Zie vorige chemtrailtopic, een van de laatste pagina's. Zelfs als vermoedelijke hoaxes zijn die er, waarbij een in de vorm van een vliegtuigmonteur, maar die geloof ik zelf ook niet.quote:Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er ook maar 1 spatje van waar was, dan was er al lang een keer een lek geweest van uit de immense organisatie die nodig is om zoiets te regelen. Ik heb nog nooit iemand horen beweren dat hij voor een bedrijf heeft gewerkt en meewerkte aan chemtrails bijvoorbeeld... Terwijl iedereen dat in principe anoniem op het internet zou kunnen zeggen, al was het maar als hoax (ik krijg me toch een leuk idee ineens), maar zelfs dat zie je niet...
Als je het zo goed weet en het zo duidelijk is, waarom kun je het dan niet in het kort in eigen woorden hier vertellen?quote:Op zondag 13 november 2005 22:58 schreef WWSK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er dus mee dat mensen mijn links niet lezen waarbij dit soort domme, overbodige vragen niet nodig zijn.
Zie pagina 1, dat document van Edward Teller en ga het 's een keertje lezen. Dan zal je zien waarom ik moet lachen om dit soort vragen.
Wat heb jij een verschrikkelijk irritante manier van discussie voeren.quote:Op zondag 13 november 2005 22:58 schreef WWSK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er dus mee dat mensen mijn links niet lezen waarbij dit soort domme, overbodige vragen niet nodig zijn.
Zie pagina 1, dat document van Edward Teller en ga het 's een keertje lezen. Dan zal je zien waarom ik moet lachen om dit soort vragen.
Dat is mooi, dat betekent dat ik het goed doe en mensen irriteer met de harde pijnlijke waarheid. Anders zou jij je er niet aan storen.quote:Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat heb jij een verschrikkelijk irritante manier van discussie voeren.
Zie eerdere post hierboven van mij gericht aan iemand anders, voor jou geldt hetzelfde.quote:Ik heb dat pdfje even snel doorgescant maar meer dan een rapport over hoe het broeikaseffect kan worden voorkomen zie ik niet zo snel. Misschien dat ik ergens overheen gelezen heb maar aangezien jij er zo veel verstand van hebt kun je ook misschien even de relevante punten aanhalen ipv weer alleen maar naar ellelange bronnen te verwijzen.
Kort in eigen woorden vertellen is iets anders als quoten.quote:Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef WWSK het volgende:
" Als je het zo goed weet en het zo duidelijk is, waarom kun je het dan niet in het kort in eigen woorden hier vertellen?"
Omdat dat document copyright heeft en omdat het te veel is om op te noemen. Ik ga het niet in gedeeltes doen. Je wilt je huiswerk doen of je wilt dat niet doen. Heb je niet genoeg interessen, blijf dan weg wegens een gebrek aan kennis. Zo simpel zie ik het.
Ik heb het idee dat jij net zo weinig zin hebt om dat stuk tekst door te spitten naar relevante onderwerpen als ik. Mooi excuus wel.quote:Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef WWSK het volgende:
" Als je het zo goed weet en het zo duidelijk is, waarom kun je het dan niet in het kort in eigen woorden hier vertellen?"
Omdat dat document copyright heeft en omdat het te veel is om op te noemen. Ik ga het niet in gedeeltes doen. Je wilt je huiswerk doen of je wilt dat niet doen. Heb je niet genoeg interessen, blijf dan weg wegens een gebrek aan kennis. Zo simpel zie ik het.
Nee hoor, dat betekent dat je ontzettend uit de hoogte doet en voor de rest niet de moeite doet om je standpunten uit te leggen. Ik vind het best dat jij hierin gelooft maar als jij alleen maar hier zit om dat te verklaren zonder uitleg te geven dan zit je hier verkeerd. Doe dan gewoon niet mee aan een discussie op een discussie forum.quote:Op zondag 13 november 2005 23:03 schreef WWSK het volgende:
[..]
Dat is mooi, dat betekent dat ik het goed doe en mensen irriteer met de harde pijnlijke waarheid. Anders zou jij je er niet aan storen.
Dus niet genoeg interesse. Pech voor jou, niet voor mij. Het moge duidelijk zijn dat ik meer verstand heb van het onderwerp als de gemiddelde fok!-ontkenner, want interesse om de beschikbare informatie door te nemen is er niet bij dit soort mens. Het is al heel snel "te veel" om allemaal door te nemen.quote:Op zondag 13 november 2005 23:08 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij net zo weinig zin hebt om dat stuk tekst door te spitten naar relevante onderwerpen als ik. Mooi excuus wel.
Misschien wist je dat oprecht nog niet, maar de praktijk is vaak anders als dat het op papier staat geschreven. Welkom in de grote mensen wereld.quote:Een van de laatste zinnen uit dat document: "The purpose of this paper is not to advocate definite solutions. It's only to argument the scientific effort to find solutions of general acceptability and benefit"
Ik geloof er niet in, geloven is voor mensen die niet weten.quote:Op zondag 13 november 2005 23:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat betekent dat je ontzettend uit de hoogte doet en voor de rest niet de moeite doet om je standpunten uit te leggen. Ik vind het best dat jij hierin gelooft maar als jij alleen maar hier zit om dat te verklaren zonder uitleg te geven dan zit je hier verkeerd. Doe dan gewoon niet mee aan een discussie op een discussie forum.
Tuurlijk gaat dat wel in het kort. De strekking van het stuk is dat het broeikaseffect kan worden tegengegaan door er voor te zorgen dat minder zonlicht de aarde (op grondniveau) bereikt door absorptie van het zonlicht in hogere luchtlagen.quote:Op zondag 13 november 2005 23:06 schreef WWSK het volgende:
Gaat niet in het kort, dat zie je zo als je dat bestand ziet. Zei ik ook al vergelijkbaar in mijn eerdere reactie. Begrijpend lezen aub.
Het is inderdaad te veel om door te nemen. Neem daarom eens de tijd om de relevante stukken er uit te pikken ipv alleen een linkje neer te dumpen. Je vertelt er nog en eens bij wat er wordt verteld, wie de schrijver is, wat dit rapport uitlegt, wat hier zo belangrijk aan is.quote:Op zondag 13 november 2005 23:11 schreef WWSK het volgende:
[..]
Dus niet genoeg interesse. Pech voor jou, niet voor mij. Het moge duidelijk zijn dat ik meer verstand heb van het onderwerp als de gemiddelde fok!-ontkenner, want interesse om de beschikbare informatie door te nemen is er niet bij dit soort mens. Het is al heel snel "te veel" om allemaal door te nemen.
Dit bedoel ik dus met uit de hoogte doen. Dat hoeft dus helemaal niet.quote:Misschien wist je dat oprecht nog niet, maar de praktijk is vaak anders als dat het op papier staat geschreven. Welkom in de grote mensen wereld.
Als je er zoveel meer verstand van hebt, moet je het ook kunnen uitleggen, maar dat ontbreekt tot nog toe.quote:Op zondag 13 november 2005 23:11 schreef WWSK het volgende:
[..]
Dus niet genoeg interesse. Pech voor jou, niet voor mij. Het moge duidelijk zijn dat ik meer verstand heb van het onderwerp als de gemiddelde fok!-ontkenner, want interesse om de beschikbare informatie door te nemen is er niet bij dit soort mens. Het is al heel snel "te veel" om allemaal door te nemen.
quote:Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef LostFormat het volgende:
Okay aan degene die het geloven: waarom wordt het gedaan, welk nut heeft het? Wie doet het? Wie betaalt het? Is er naast de trails zelf er enig bewijs van? (er moeten toch mensen aan meewerken, de chemische stoffen moeten ergens vandaan gehaald worden, gefabriceerd worden.. dit alles moet sporen en getuigen nalaten)
Of hij zegt dat 'i moet lachen en plaatst een link.quote:
Het is een studie uit 1997. Dus toen waren de trails er al jaren (volgens believers sinds ongeveer 1990, anderen (waaronder ik) zeggen dat ze er al langer zijn).quote:DISCLAIMER
This document was prepared as an account of work sponsored by an agency of
the United States Government. Neither the United States Government nor the
University of California nor any of their employees, makes any warranty, express
or implied, or assumes any legal liability or responsibility for the accuracy,
completeness, or usefulness of any information, apparatus, product, or process
disclosed, or represents that its use would not infringe privately owned rights.
Reference herein to any specific commercial product, process, or service by trade
name, trademark, manufacturer, or otherwise, does not necessarily constitute or
imply its endorsement, recommendation, or favoring by the United States
Government or the University of California. The views and opinions of authors
expressed herein do not necessarily state or reflect those of the United States
Government or the University of California, and shall not be used for advertising
or product endorsement purposes.
Lol, een TRU adept die het heeft over sprookjes vertellen als zijnde waarhedenquote:Op zondag 13 november 2005 22:59 schreef WWSK het volgende:
[..]
Die zijn er dus wel, duidelijk een noob die totaal ongeïnformeerd sprookjes komt vertellen alszijnde waarheden. Zie vorige chemtrailtopic, een van de laatste pagina's. Zelfs als vermoedelijke hoaxes zijn die er, waarbij een in de vorm van een vliegtuigmonteur, maar die geloof ik zelf ook niet.
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 13 november 2005 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lol, een TRU adept die het heeft over sprookjes vertellen als zijnde waarheden... Jij bent nou precies het soort user waardoor TRU zo'n waardeloos forum is
.
Als je de ongearceerde dingen ook leest zul je zien dat het niet echt veel met chemtrails te maken heeft. En dat het een voorstel is van een aantal professoren, om het broeikas effect tegen te gaan. Het is nog lang niet uitgewerkt. Het is niet: doe dit, want dan gaan we het broeikaseffect tegen.quote:Op maandag 14 november 2005 07:01 schreef WWSK het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
En voor de rest: ik blijf niet in herhalingen treden, die desinteresse om een artikeltje door te nemen (zoveel is het geel gearceerde bij elkaar opgeteld ook weer niet), is niet mijn probleem en gaat het ook niet worden. Gaat dat ooit nog doordringen? Of moet ik dat voor de 4e keer gaan herhalen?
quote:Op zondag 13 november 2005 23:41 schreef Knarf het volgende:
En de disclaimer zegt genoeg:
Ik ben in mijn vorige post ook niet echt kort geweest dacht ik zo.quote:Op zondag 13 november 2005 23:06 schreef WWSK het volgende:
Gaat niet in het kort, dat zie je zo als je dat bestand ziet. Zei ik ook al vergelijkbaar in mijn eerdere reactie. Begrijpend lezen aub.
Het enige wat je herhaalt zijn de links en url's.quote:Op maandag 14 november 2005 07:01 schreef WWSK het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
En voor de rest: ik blijf niet in herhalingen treden, die desinteresse om een artikeltje door te nemen (zoveel is het geel gearceerde bij elkaar opgeteld ook weer niet), is niet mijn probleem en gaat het ook niet worden. Gaat dat ooit nog doordringen? Of moet ik dat voor de 4e keer gaan herhalen?
zie OP, er zijn verschillende theoriën over het waarom.quote:Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef LostFormat het volgende:
Okay aan degene die het geloven: waarom wordt het gedaan,
Beetje hetzelfde als hierbovenquote:welk nut heeft het?
daar kan je ook al theoriën over vinden in dit topic (boven jouw post)quote:Wie doet het?
diezelfde groep ? de overheid ?quote:Wie betaalt het?
quote:Is er naast de trails zelf er enig bewijs van? (er moeten toch mensen aan meewerken, de chemische stoffen moeten ergens vandaan gehaald worden, gefabriceerd worden.. dit alles moet sporen en getuigen nalaten)
Vreemd genoeg spreekt men op Apocalypse en niburu al over "vanaf de jaren 60".quote:Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef WWSK het volgende:
[..]
Wat een generaliserende onzin.quote:Op zondag 13 november 2005 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lol, een TRU adept die het heeft over sprookjes vertellen als zijnde waarheden... Jij bent nou precies het soort user waardoor TRU zo'n waardeloos forum is
.
daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 14 november 2005 09:11 schreef UncleScorp het volgende:
Weermodificatie bestaat ... seeding the clouds bestaat ... ze willen zelfs regenfabrieken bouwen ...
Dus de techniek bestaat, en alle nieuwigheden worden gebruikt/misbruikt door de militairen ...
Dat is dan ook algemeen bekend, in Rusland wordt het regelmatig gedaan. Komt zelfs gewoon op het 8 uur journaal, dus er is niks geheimzinnigs aan. Ik geloof (maar dat kan ik hartstikke mis hebben) dat ze zilverchloride gebruiken, is in elk geval eenvoudig te achterhalen. De laatste keer dat het in het nieuws was, was met de viering van 60 jaar einde WO2, toen wilde ze het graag droog hebben in Moskou, dus strooien ze dat spul over wolken zodat ze eerder leeg regenen.quote:Op maandag 14 november 2005 09:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar ben ik van overtuigd.
Maar dat er opzettelijk iets in de uitstoot van vliegutigen is toegevoegd en wat dat dan zou moeten zijn...
beats me.
Aangezien dat wel de strekking is van de site en docu die je ons aangaf te moeten lezen/kijken.quote:Op zondag 13 november 2005 22:42 schreef WWSK het volgende:
[..]
Wanneer heb je mij in de vorige discussie zien vertellen dat het bedoeld is om mensen uit te roeien?Daar is de betonnen bord voor de kop weer, informatie lijkt niet tot jou door te dringen, het lijkt wel alsof ik beter af ben met het praten tegen een boom, die luistert misschien nog.
[..]
-Oh ja, laten we het volk vooral niet vertellen dat de aarde opwarmt. De panieksgolf zou de elite ten onder kunnen doen gaan...quote:Als dit DE reden en DE ENIGE reden is (wat ik niet geloof), waarom mensen inlichten? De elite weet heel goed hoe snel er paniek uitbreekt onder de bevolking.
[..]
Negeren deed ik het niet, zag niet de waarde van het stuk in... Nu nog steeds niet, nadat ik het meerdere maken gelezen heb. (Voor jouw informatie, dit stuk wordt bij elke "chemtrail" discussie aangehaald, en gezien het feit dat er al tig topics zijn over "chemtrails" was ik al en bree dop de hoogte van het stuk.quote:Jij blijkbaar nog niet, want in het vorige topic negeerde je deze hele duidelijke harde aanwijzing maar even voor het gemak.
Een stuk samenvatten heeft niets met copyright te maken.quote:Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef WWSK het volgende:
Omdat dat document copyright heeft en omdat het te veel is om op te noemen. Ik ga het niet in gedeeltes doen. Je wilt je huiswerk doen of je wilt dat niet doen. Heb je niet genoeg interesse, blijf dan weg wegens een gebrek aan kennis. Zo simpel zie ik het.
Weermodificatie bestaat al zo lang de mens bestaat.quote:Op maandag 14 november 2005 09:11 schreef UncleScorp het volgende:
Weermodificatie bestaat ... seeding the clouds bestaat ... ze willen zelfs regenfabrieken bouwen ...
Dus de techniek bestaat, en alle nieuwigheden worden gebruikt/misbruikt door de militairen ...
Nee tuurlijk niet, niemand kan hier wat bewijzen ...quote:Op maandag 14 november 2005 10:06 schreef The_stranger het volgende:
Dit echter is geen bewijs, nog aanwijzing dat "chemtrails" bestaan.
Zoals gewoonlijk heeft vooral het internet vragen doen rijzen ipv antwoorden te brengen.quote:Op maandag 14 november 2005 09:45 schreef Mirage het volgende:
Hoe kijk jij tegen chemtrails aan en hoe is dat zo gekomen ?
We krijgen je nog wel zoverquote:Op maandag 14 november 2005 10:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus ondertussen ben ik al serieus geminderd in mijn believers-overtuiging ...
Ja da is door al dat gesproei in de lucht hé, ik word zomaar gebrainwashedquote:
Dat er onderzoek naar gedaan wordt en dat het als eerste wordt gebrukt door militairen als het iets blijkt te doen, ben ik met je eens.quote:Op maandag 14 november 2005 09:11 schreef UncleScorp het volgende:
Dat is iig al wat.quote:Op maandag 14 november 2005 10:18 schreef UncleScorp het volgende:
Dus ondertussen ben ik al serieus geminderd in mijn believers-overtuiging ... Ik kan me wel voorstellen dat er af en toe wel es iets gesproeid wordt ... maar als je het dagelijks aantal trails in de lucht ziet, kan ik me moeilijk voorstellen dat het zo'n grote operatie is dat er dagelijks/wekelijks gesproeid moet worden
Dat zal het zijn!!quote:Op maandag 14 november 2005 13:20 schreef UncleScorp het volgende:
Ja da is door al dat gesproei in de lucht hé, ik word zomaar gebrainwashed
Vroeger zag je die uitstoot niet bij vliegtuigen, ik keek er vaak naar als kind, om ze te zien oplossen na korte tijd.quote:Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar wie zegt dat die straaljagers bezig zijn met vernietiging? Waarom altijd uitgaan van een doemscenario?
Kan toch ook zijn dat ze iets uitlaten dat de co2 uitstoot doet verminderen. Wat voor belang hebben ze om het allemaal te vernietigen? Zelfs de Amerikaanse overheid wilt een betere wereld zien als je het mij vraagt. Denk niet dat instanties die een arsenaal aan straaljagers hebben dingen kapot maken.
Doem-scenario's opstellen is misschien spannend
Klinkt meer alsof mensen last hebben van uitlaatgassen van auto'squote:Symptomen van blootstelling aan chemtrails:
Allergieën, pijnlijke en verstopte voorhoofdsholten; Droge hoest, die maar niet weg wil gaan; Bloedneuzen, bloed in slijm; Gezwollen, brandende, tranende en ontstoken ogen; Griepachtige koorts, zere keel; Longontsteking, bronchitis; Mycoplasma infecties; Migraine of vreselijke hoofdpijnen; Pijn in rug of nek, zeer stijve nek; Plotselinge duizeligheid, in de war raken, warrig denken; Buitengewone vermoeidheid, lethargisch, niet in staat te concentreren; Luide oorsuizingen;
Depressie, angstaanvallen; Ingewandstoornissen, opgeblazen gevoel; Gewrichtspijnen, spierpijnen; Dorst (ook voor huisdieren) of geen eetlust; Verlies van controle van de blaas, tics of spasmen; Terugkerende schimmelinfecties; Geur en smaak van metaal, olie of roest.
http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=19613quote:Op woensdag 16 november 2005 02:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof mensen last hebben van uitlaatgassen van auto's
Jij gaat wel heel erg ver zegquote:Op woensdag 16 november 2005 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vroeger zag je die uitstoot niet bij vliegtuigen, ik keek er vaak naar als kind, om ze te zien oplossen na korte tijd.
Tegenwoordig is het echt abnormaal ze waaieren kilometers uit in de lucht..
( op de grond lijken het meters, in de lucht zullen het wel kilometers zijn dan)
Stel een medisch concern wil een bepaald nieuw medicijn verkopen, werkt samen met blabla... Dit soort scenario's zijn eng om bij stil te staan, maar waarom zou dit niet mogelijk zijn?
Dan zou je, je ook kunnen afvragen wat men de kinderen tegenwoordig inent, of wat er in je griepspuitje zit..Je weet het niet......
Nog erger stel men weet precies waar je boodschappen doet, dankzij de pasjes, en men wil van je af want je bent gevaarlijk.. Hahaha en dan weet men dat je elke woensdag spruitjes eet bv, nou dan gooien ze wekenlang op elke woensdag het hele spruitjesvak vol met giftige spruiten... Why not?
oke oke ik heb een levendige fantasie, kan er zo een heel verhaal op voortborduren
Fantasie, mijn beste..kan ver gaanquote:Op woensdag 16 november 2005 02:29 schreef Quarks het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel erg ver zeg
Why not? Omdat de spruitjes door onafhankelijke organisaties worden onderzocht voordat ze in de schappen liggen.
Stel nou, als ze daar door weten te komen en ze zijn nog giftig, zullen er een heleboel boze klanten teruggaan naar de supermarkt waarna de supermarkt ze waar apart moet laten onderzoeken.
Zo krijgen er een heleboel mensen weet van, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Wat bedoel je met "een nieuw medicijn verkopen"?
En in dat griepspuitje zit een cocktail van griepvirussen, wat mensen resistent moet maken tegen de meeste griepvirussen.
Dat is geen smog, dat is normale luchtvervuiling.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=19613
zie hier de dagelijks smog etc,vooral overdag is ons land behoorlijk rooddddddd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |