abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32245561
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, zo'n enorme operatie is bijna onmogelijk geheim te houden, nog even los van het feit waarom je het überhaupt geheim zou willen houden...
De praktijk wijst al vanaf midden jaren 90 uit dat het BLIJKBAAR heel goed geheim is te houden, ook al gebeurd het zo opvallend. Wanneer kijkt een gemiddeld burger naar boven?
pi_32245573
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb hem even bekeken en als je denkt dat jouw link het bewijs en de verklaring voor "chemtrails" is, dan kan ik iets opnoemen wat iig niet 100% is ...
-weg-

[ Bericht 15% gewijzigd door Mirage op 14-11-2005 09:37:24 ]
pi_32245694
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef WWSK het volgende:

[..]

De praktijk wijst al vanaf midden jaren 90 uit dat het BLIJKBAAR heel goed geheim is te houden, ook al gebeurd het zo opvallend. Wanneer kijkt een gemiddeld burger naar boven?
"Er is geen bewijs dus wordt het erg goed geheim gehouden." Jaja, Zeer kromme redenatie.

Andere vraag dan: als ze de gehele operatie zo ontzettend goed geheim weten te houden waarom doen ze dan niet wat meer moeite om de trails onzichtbaar te maken om zo ook nog de laatste bewijzen te laten verdwijnen?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_32245719
quote:

[..]

Als er ook maar 1 spatje van waar was, dan was er al lang een keer een lek geweest van uit de immense organisatie die nodig is om zoiets te regelen. Ik heb nog nooit iemand horen beweren dat hij voor een bedrijf heeft gewerkt en meewerkte aan chemtrails bijvoorbeeld... Terwijl iedereen dat in principe anoniem op het internet zou kunnen zeggen, al was het maar als hoax (ik krijg me toch een leuk idee ineens ), maar zelfs dat zie je niet...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32245791
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef LostFormat het volgende:

[..]

"Er is geen bewijs dus wordt het erg goed geheim gehouden." Jaja, Zeer kromme redenatie.

Andere vraag dan: als ze de gehele operatie zo ontzettend goed geheim weten te houden waarom doen ze dan niet wat meer moeite om de trails onzichtbaar te maken om zo ook nog de laatste bewijzen te laten verdwijnen?
Dat bedoel ik er dus mee dat mensen mijn links niet lezen waarbij dit soort domme, overbodige vragen niet nodig zijn.

Zie pagina 1, dat document van Edward Teller en ga het 's een keertje lezen. Dan zal je zien waarom ik moet lachen om dit soort vragen.
pi_32245842
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als er ook maar 1 spatje van waar was, dan was er al lang een keer een lek geweest van uit de immense organisatie die nodig is om zoiets te regelen. Ik heb nog nooit iemand horen beweren dat hij voor een bedrijf heeft gewerkt en meewerkte aan chemtrails bijvoorbeeld... Terwijl iedereen dat in principe anoniem op het internet zou kunnen zeggen, al was het maar als hoax (ik krijg me toch een leuk idee ineens ), maar zelfs dat zie je niet...
Die zijn er dus wel, duidelijk een noob die totaal ongeïnformeerd sprookjes komt vertellen alszijnde waarheden. Zie vorige chemtrailtopic, een van de laatste pagina's. Zelfs als vermoedelijke hoaxes zijn die er, waarbij een in de vorm van een vliegtuigmonteur, maar die geloof ik zelf ook niet.
pi_32245866
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:58 schreef WWSK het volgende:

[..]

Dat bedoel ik er dus mee dat mensen mijn links niet lezen waarbij dit soort domme, overbodige vragen niet nodig zijn.

Zie pagina 1, dat document van Edward Teller en ga het 's een keertje lezen. Dan zal je zien waarom ik moet lachen om dit soort vragen.
Als je het zo goed weet en het zo duidelijk is, waarom kun je het dan niet in het kort in eigen woorden hier vertellen?
pi_32245899
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:58 schreef WWSK het volgende:

[..]

Wat heb jij een verschrikkelijk irritante manier van discussie voeren.

Ik heb dat pdfje even snel doorgescant maar meer dan een rapport over hoe het broeikaseffect kan worden voorkomen zie ik niet zo snel. Misschien dat ik ergens overheen gelezen heb maar aangezien jij er zo veel verstand van hebt kun je ook misschien even de relevante punten aanhalen ipv weer alleen maar naar ellelange bronnen te verwijzen.
pi_32245930
" Als je het zo goed weet en het zo duidelijk is, waarom kun je het dan niet in het kort in eigen woorden hier vertellen?"

Omdat dat document copyright heeft en omdat het te veel is om op te noemen. Ik ga het niet in gedeeltes doen. Je wilt je huiswerk doen of je wilt dat niet doen. Heb je niet genoeg interesse, blijf dan weg wegens een gebrek aan kennis. Zo simpel zie ik het.
pi_32245983
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Wat heb jij een verschrikkelijk irritante manier van discussie voeren.
Dat is mooi, dat betekent dat ik het goed doe en mensen irriteer met de harde pijnlijke waarheid. Anders zou jij je er niet aan storen.
quote:
Ik heb dat pdfje even snel doorgescant maar meer dan een rapport over hoe het broeikaseffect kan worden voorkomen zie ik niet zo snel. Misschien dat ik ergens overheen gelezen heb maar aangezien jij er zo veel verstand van hebt kun je ook misschien even de relevante punten aanhalen ipv weer alleen maar naar ellelange bronnen te verwijzen.
Zie eerdere post hierboven van mij gericht aan iemand anders, voor jou geldt hetzelfde.
pi_32246011
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef WWSK het volgende:
" Als je het zo goed weet en het zo duidelijk is, waarom kun je het dan niet in het kort in eigen woorden hier vertellen?"

Omdat dat document copyright heeft en omdat het te veel is om op te noemen. Ik ga het niet in gedeeltes doen. Je wilt je huiswerk doen of je wilt dat niet doen. Heb je niet genoeg interessen, blijf dan weg wegens een gebrek aan kennis. Zo simpel zie ik het.
Kort in eigen woorden vertellen is iets anders als quoten.
pi_32246060
Gaat niet in het kort, dat zie je zo als je dat bestand ziet. Zei ik ook al vergelijkbaar in mijn eerdere reactie. Begrijpend lezen aub.
pi_32246114
quote:

Omdat dat document copyright heeft en omdat het te veel is om op te noemen. Ik ga het niet in gedeeltes doen. Je wilt je huiswerk doen of je wilt dat niet doen. Heb je niet genoeg interessen, blijf dan weg wegens een gebrek aan kennis. Zo simpel zie ik het.
Ik heb het idee dat jij net zo weinig zin hebt om dat stuk tekst door te spitten naar relevante onderwerpen als ik. Mooi excuus wel.

Een van de laatste zinnen uit dat document: "The purpose of this paper is not to advocate definite solutions. It's only to argument the scientific effort to find solutions of general acceptability and benefit"
pi_32246185
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:03 schreef WWSK het volgende:

[..]

Dat is mooi, dat betekent dat ik het goed doe en mensen irriteer met de harde pijnlijke waarheid. Anders zou jij je er niet aan storen.
Nee hoor, dat betekent dat je ontzettend uit de hoogte doet en voor de rest niet de moeite doet om je standpunten uit te leggen. Ik vind het best dat jij hierin gelooft maar als jij alleen maar hier zit om dat te verklaren zonder uitleg te geven dan zit je hier verkeerd. Doe dan gewoon niet mee aan een discussie op een discussie forum.
pi_32246193
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:08 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij net zo weinig zin hebt om dat stuk tekst door te spitten naar relevante onderwerpen als ik. Mooi excuus wel.
Dus niet genoeg interesse. Pech voor jou, niet voor mij. Het moge duidelijk zijn dat ik meer verstand heb van het onderwerp als de gemiddelde fok!-ontkenner, want interesse om de beschikbare informatie door te nemen is er niet bij dit soort mens. Het is al heel snel "te veel" om allemaal door te nemen.
quote:
Een van de laatste zinnen uit dat document: "The purpose of this paper is not to advocate definite solutions. It's only to argument the scientific effort to find solutions of general acceptability and benefit"
Misschien wist je dat oprecht nog niet, maar de praktijk is vaak anders als dat het op papier staat geschreven. Welkom in de grote mensen wereld.
pi_32246241
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:10 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Nee hoor, dat betekent dat je ontzettend uit de hoogte doet en voor de rest niet de moeite doet om je standpunten uit te leggen. Ik vind het best dat jij hierin gelooft maar als jij alleen maar hier zit om dat te verklaren zonder uitleg te geven dan zit je hier verkeerd. Doe dan gewoon niet mee aan een discussie op een discussie forum.
Ik geloof er niet in, geloven is voor mensen die niet weten.
pi_32246257
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:06 schreef WWSK het volgende:
Gaat niet in het kort, dat zie je zo als je dat bestand ziet. Zei ik ook al vergelijkbaar in mijn eerdere reactie. Begrijpend lezen aub.
Tuurlijk gaat dat wel in het kort. De strekking van het stuk is dat het broeikaseffect kan worden tegengegaan door er voor te zorgen dat minder zonlicht de aarde (op grondniveau) bereikt door absorptie van het zonlicht in hogere luchtlagen.
En Lostformat geeft de conclusie van het stuk weer.

In het stuk wordt nergens specifiek de link gelegd met chemtrails. Het is bovendien een wetenschappelijk artikel van 1997 dat de mogelijkheid onderzoekt, en jij beweert dat het sinds halverwege de jaren 90 al geïmplementeerd is, terwijl het artikel specifiek aangeeft dat het nog geen definitieve oplossingen biedt. En dan zou het al op grote schaal ingezet worden?
pi_32246281
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:11 schreef WWSK het volgende:

[..]

Dus niet genoeg interesse. Pech voor jou, niet voor mij. Het moge duidelijk zijn dat ik meer verstand heb van het onderwerp als de gemiddelde fok!-ontkenner, want interesse om de beschikbare informatie door te nemen is er niet bij dit soort mens. Het is al heel snel "te veel" om allemaal door te nemen.
Het is inderdaad te veel om door te nemen. Neem daarom eens de tijd om de relevante stukken er uit te pikken ipv alleen een linkje neer te dumpen. Je vertelt er nog en eens bij wat er wordt verteld, wie de schrijver is, wat dit rapport uitlegt, wat hier zo belangrijk aan is.
quote:
Misschien wist je dat oprecht nog niet, maar de praktijk is vaak anders als dat het op papier staat geschreven. Welkom in de grote mensen wereld.
Dit bedoel ik dus met uit de hoogte doen. Dat hoeft dus helemaal niet.
pi_32246294
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:11 schreef WWSK het volgende:

[..]

Als je er zoveel meer verstand van hebt, moet je het ook kunnen uitleggen, maar dat ontbreekt tot nog toe.
pi_32246339
Nogmaals:
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef LostFormat het volgende:
Okay aan degene die het geloven: waarom wordt het gedaan, welk nut heeft het? Wie doet het? Wie betaalt het? Is er naast de trails zelf er enig bewijs van? (er moeten toch mensen aan meewerken, de chemische stoffen moeten ergens vandaan gehaald worden, gefabriceerd worden.. dit alles moet sporen en getuigen nalaten)
pi_32246456
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:18 schreef LostFormat het volgende:
Nogmaals:
[..]
Dovemans oren vrees ik.
underground forever baby
pi_32246509
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef Laton het volgende:

[..]

Dovemans oren vrees ik.
Of hij zegt dat 'i moet lachen en plaatst een link.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 13 november 2005 @ 23:41:02 #73
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32246863
En de disclaimer zegt genoeg:
quote:
DISCLAIMER
This document was prepared as an account of work sponsored by an agency of
the United States Government. Neither the United States Government nor the
University of California nor any of their employees, makes any warranty, express
or implied, or assumes any legal liability or responsibility for the accuracy,
completeness, or usefulness of any information, apparatus, product, or process
disclosed, or represents that its use would not infringe privately owned rights.
Reference herein to any specific commercial product, process, or service by trade
name, trademark, manufacturer, or otherwise, does not necessarily constitute or
imply its endorsement, recommendation, or favoring by the United States
Government or the University of California. The views and opinions of authors
expressed herein do not necessarily state or reflect those of the United States
Government or the University of California, and shall not be used for advertising
or product endorsement purposes.
Het is een studie uit 1997. Dus toen waren de trails er al jaren (volgens believers sinds ongeveer 1990, anderen (waaronder ik) zeggen dat ze er al langer zijn).

(wat doet dat pentagram eigenlijk in dat stuk?)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32247152
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:59 schreef WWSK het volgende:

[..]

Die zijn er dus wel, duidelijk een noob die totaal ongeïnformeerd sprookjes komt vertellen alszijnde waarheden. Zie vorige chemtrailtopic, een van de laatste pagina's. Zelfs als vermoedelijke hoaxes zijn die er, waarbij een in de vorm van een vliegtuigmonteur, maar die geloof ik zelf ook niet.
Lol, een TRU adept die het heeft over sprookjes vertellen als zijnde waarheden ... Jij bent nou precies het soort user waardoor TRU zo'n waardeloos forum is .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32250687
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lol, een TRU adept die het heeft over sprookjes vertellen als zijnde waarheden ... Jij bent nou precies het soort user waardoor TRU zo'n waardeloos forum is .
Wat doe je hier dan?

En voor de rest: ik blijf niet in herhalingen treden, die desinteresse om een artikeltje door te nemen (zoveel is het geel gearceerde bij elkaar opgeteld ook weer niet), is niet mijn probleem en gaat het ook niet worden. Gaat dat ooit nog doordringen? Of moet ik dat voor de 4e keer gaan herhalen?
  maandag 14 november 2005 @ 07:29:08 #76
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32250793
quote:
Op maandag 14 november 2005 07:01 schreef WWSK het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan?

En voor de rest: ik blijf niet in herhalingen treden, die desinteresse om een artikeltje door te nemen (zoveel is het geel gearceerde bij elkaar opgeteld ook weer niet), is niet mijn probleem en gaat het ook niet worden. Gaat dat ooit nog doordringen? Of moet ik dat voor de 4e keer gaan herhalen?
Als je de ongearceerde dingen ook leest zul je zien dat het niet echt veel met chemtrails te maken heeft. En dat het een voorstel is van een aantal professoren, om het broeikas effect tegen te gaan. Het is nog lang niet uitgewerkt. Het is niet: doe dit, want dan gaan we het broeikaseffect tegen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32251141
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:41 schreef Knarf het volgende:
En de disclaimer zegt genoeg:
, wat heeft die disclaimer met trails te maken? Er zijn 100.000den artikelen met een vergelijkbare disclaimer te vinden.

En idd, het hele artikel gaat zo ver ik kan zien niet over trails. Of beweren jullie dat elk artikel mbt Co2 uitstoot en/of klimaat verandering over trails gaat?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_32251285
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:06 schreef WWSK het volgende:
Ik ben in mijn vorige post ook niet echt kort geweest dacht ik zo.
Of heb je daar soms overheen gelezen?

Dat PDF bestand heb ik ook gelezen en heeft maar heel weinig van doen met bewijsvoering van chemtrails. Eerder over hoe je een broeikaseffect kan voorkomen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32251508
Weermodificatie bestaat ... seeding the clouds bestaat ... ze willen zelfs regenfabrieken bouwen ...
Dus de techniek bestaat, en alle nieuwigheden worden gebruikt/misbruikt door de militairen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32251510
quote:
Op maandag 14 november 2005 07:01 schreef WWSK het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan?

Het enige wat je herhaalt zijn de links en url's.

Ik heb van jou nog geen enkele uitleg gezien, ik dacht dat ik toch ook wel even genoeg mijn best had gedaan om uit te leggen dat die stoffen die ze 'ontdekt' hebben onwijze onzin is.
Vind je het niet eens tijd worden om ons ook eens van jou alwetende kennis te berichten?
Blijkbaar geloof je er niet in, je weet het zeker. Je weet het doordat je stapels bewijs hebt liggen. Of weet je het omdat je ooit een documentaire hebt gezien van een een of andere sjaak die een mooi verhaal verteld waar de nodige hiaten in zitten?

En kom nou niet weer aan met die sites, filmpjes en pdf files want die heb ik gelezen, bekeken en ik heb zelf het eea aan onderzoek gedaan en kwam tot de conclusie dat het grote onzin is.

Aan jou de eer om in je EIGEN woorden, met je EIGEN onderzoek aan ons te vertellen hoe die chemtrails werken, waar ze uit bestaan en wat ze doen.
Niet jezelf verschuilen achter een pdf file die niet eens over het onderwerp gaat of een vage film met een geile pedo als commentator.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32251747
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef LostFormat het volgende:
Okay aan degene die het geloven: waarom wordt het gedaan,
zie OP, er zijn verschillende theoriën over het waarom.
quote:
welk nut heeft het?
Beetje hetzelfde als hierboven
quote:
Wie doet het?
daar kan je ook al theoriën over vinden in dit topic (boven jouw post)
quote:
Wie betaalt het?
diezelfde groep ? de overheid ?
quote:
Is er naast de trails zelf er enig bewijs van? (er moeten toch mensen aan meewerken, de chemische stoffen moeten ergens vandaan gehaald worden, gefabriceerd worden.. dit alles moet sporen en getuigen nalaten)
alhoewel er natuurlijk wel meer dingen zijn die eerst niet bevestigd werden vanaf hogerhand en later bleken de "uitgelekte" verhalen toch te kloppen.

Echt eenlijnig is de theorie niet, en aangezien ik er niet van overtuigd ben dàt het zo is zou ik ook niet weten welke theorie ik het meest waarschijnlijk acht. Ze zijn allen net zo waarschijnlijk en tegelijkertijd net zo "niet overtuigend" voor mij.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32251771
quote:

[..]

Vreemd genoeg spreekt men op Apocalypse en niburu al over "vanaf de jaren 60".
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32251822
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat een generaliserende onzin.
In Onzin/General/Klb etc... overal heb je mensen die niet prettig communiceren.
Is heel fok dan opeens niet goed ?

User is weg, dus nu ontopic en lief verder.
Sir Winston Churchill
pi_32251872
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:11 schreef UncleScorp het volgende:
Weermodificatie bestaat ... seeding the clouds bestaat ... ze willen zelfs regenfabrieken bouwen ...
Dus de techniek bestaat, en alle nieuwigheden worden gebruikt/misbruikt door de militairen ...
daar ben ik van overtuigd.

Maar dat er opzettelijk iets in de uitstoot van vliegutigen is toegevoegd en wat dat dan zou moeten zijn...
beats me.
Ik ontken zeker niet dat er iets in zou kunnen zitten, en ik ontken ook zeker niet dat er zaken beïnvloed worden ( ik ga er eigenlijk vanuit dat dat iig wel het geval is).

Hoe kijk jij tegen chemtrails aan en hoe is dat zo gekomen ?
Sir Winston Churchill
pi_32252013
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

daar ben ik van overtuigd.

Maar dat er opzettelijk iets in de uitstoot van vliegutigen is toegevoegd en wat dat dan zou moeten zijn...
beats me.
Dat is dan ook algemeen bekend, in Rusland wordt het regelmatig gedaan. Komt zelfs gewoon op het 8 uur journaal, dus er is niks geheimzinnigs aan. Ik geloof (maar dat kan ik hartstikke mis hebben) dat ze zilverchloride gebruiken, is in elk geval eenvoudig te achterhalen. De laatste keer dat het in het nieuws was, was met de viering van 60 jaar einde WO2, toen wilde ze het graag droog hebben in Moskou, dus strooien ze dat spul over wolken zodat ze eerder leeg regenen.

Het probleem wat je zelf ook al aangaf is dat er geen sprake is van theorieen maar van speculaties. Je kunt vanalles en nogwat verzinnen, maar je kunt geen bewijs vóór of tegen leveren. Het is dus net zoiets als "God bestaat (niet)".
pi_32252178
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:42 schreef WWSK het volgende:

[..]

Wanneer heb je mij in de vorige discussie zien vertellen dat het bedoeld is om mensen uit te roeien? Daar is de betonnen bord voor de kop weer, informatie lijkt niet tot jou door te dringen, het lijkt wel alsof ik beter af ben met het praten tegen een boom, die luistert misschien nog.
[..]
Aangezien dat wel de strekking is van de site en docu die je ons aangaf te moeten lezen/kijken.
(http://www.carnicom.com/contrails.htm)
Veder praat je niet tegen me, je strooit met links (die je zelf niet leest/kijkt)
quote:
Als dit DE reden en DE ENIGE reden is (wat ik niet geloof), waarom mensen inlichten? De elite weet heel goed hoe snel er paniek uitbreekt onder de bevolking.
[..]
-Oh ja, laten we het volk vooral niet vertellen dat de aarde opwarmt. De panieksgolf zou de elite ten onder kunnen doen gaan...
-Oh wacht, het volk weet dat al? Al jaren? mmmm...
-Laten we dan vooral niet vertellen dat we een plan hebben om het tegen te gaan, denk aan de doodsangsten die het volk zal hebben...

Duidelijk..

Wat nu paniek? Was er paniek toen met CFK's verving door minder schadelijke stoffen? Was er paniek toen lood uit de brandstof gehaald werd?
quote:
Jij blijkbaar nog niet, want in het vorige topic negeerde je deze hele duidelijke harde aanwijzing maar even voor het gemak.
Negeren deed ik het niet, zag niet de waarde van het stuk in... Nu nog steeds niet, nadat ik het meerdere maken gelezen heb. (Voor jouw informatie, dit stuk wordt bij elke "chemtrail" discussie aangehaald, en gezien het feit dat er al tig topics zijn over "chemtrails" was ik al en bree dop de hoogte van het stuk.
Ik denk nog steeds dat jij dat niet bent, gezien je volgende reply:
quote:
Omdat dat document copyright heeft en omdat het te veel is om op te noemen. Ik ga het niet in gedeeltes doen. Je wilt je huiswerk doen of je wilt dat niet doen. Heb je niet genoeg interesse, blijf dan weg wegens een gebrek aan kennis. Zo simpel zie ik het.
Een stuk samenvatten heeft niets met copyright te maken.
Dat het stuk te groot is, slaat ook nergens op.

Laat ik dan een beknopte samenvatting geven:

Het begint met de constatering dat de aarde opwarmt
Daarna komt een theoretische oplossing aan bod
Dan gaat het over welke manier van toepassing van die theoretische oplossing (3 mogelijkheden)
Waarna verschillende distibutie mogelijkheden gedetaileerder besproken worden
Het eindigt met de gedachte dat dit slechts een theoretisch verhaal is, dat de wetenschap in principe ver genoeg gevorderd is.

Chemtrails? die zie ik niet, en dus de waarde van dit document voor deze discussie ook niet.
(was dat nou zo moeilijk?)
quote:
Weermodificatie bestaat al zo lang de mens bestaat.
Al in de 18e/19e eeuw gebruikte men zogenaamde hagelkanonnen om buien op andere plekken te laten uitregenen/hagelen.
Sinds de opkomst van de luchtvaart kan men verder gaan (en hoger) en probeert men sinds de jaren '20/'30 al met silverjodide (en andere stoffen) het weer aan te passen aan de iegen wensen.
Logisch dat de militairen daar gebruik van maken, een vijand in een hagelstorm is makkelijker te overwinnen dan een vijand in een lekker weertje met 20'C.

Dit echter is geen bewijs, nog aanwijzing dat "chemtrails" bestaan.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_32252234
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:06 schreef The_stranger het volgende:
Dit echter is geen bewijs, nog aanwijzing dat "chemtrails" bestaan.
Nee tuurlijk niet, niemand kan hier wat bewijzen ...
Maar het blijft een doordenkertje ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32252398
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:45 schreef Mirage het volgende:
Hoe kijk jij tegen chemtrails aan en hoe is dat zo gekomen ?
Zoals gewoonlijk heeft vooral het internet vragen doen rijzen ipv antwoorden te brengen.
Het aantal contrails is de laatste jaren precies toegenomen (in mijn buurt dan toch). Zelfs boven mijn huis worden soms gigantische schaakborden gemaakt.
Ik heb dan een tijdje actief meegepost in chemtrail-topics als believer tot The_Stranger mij es een vluchtplan van boven mijn woonplaats liet zien. Daarop was ergens wel te zien dat het een "druk" kruispunt bleek te zijn.
Tevens leek zijn uitleg ook redelijk geloofwaardig ... een vliegtuig laat een contrail na, deze verplaatst zich mee met de wind, daarna komt een ander vliegtuig op dezelfde route en laat ook een contrail na, nu zijn er dus al 2 evenwijdige contrails , enz ...
Dus ondertussen ben ik al serieus geminderd in mijn believers-overtuiging ... Ik kan me wel voorstellen dat er af en toe wel es iets gesproeid wordt ... maar als je het dagelijks aantal trails in de lucht ziet, kan ik me moeilijk voorstellen dat het zo'n grote operatie is dat er dagelijks/wekelijks gesproeid moet worden ...
pi_32255579
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus ondertussen ben ik al serieus geminderd in mijn believers-overtuiging ...
We krijgen je nog wel zover
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_32256350
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:47 schreef The_stranger het volgende:
We krijgen je nog wel zover
Ja da is door al dat gesproei in de lucht hé, ik word zomaar gebrainwashed

They're seeding the clouds today
Watch nothing's going to go your way
and when you go to sleep tonight
You'll be dreaming of the T.V. screen
When you go to sleep tonight
You'll find you have that same old dream
When you go to sleep tonight
You'll be watching you on T.V. screen
***Tuxedomoon***
pi_32257611
Chemtrails...tja het bevat ook andere chemische stoffen dan alleen water! Verder zouden de mensen die zich zo druk maken om het feit dat er gevaarlike stoffen in deze chemtrails zich eens moeten verdiepen in de uitlaatgassen van auto's.
Deze zijn veel schadelijker voor je gezondheid.

Verder het verhaal dat ze bacterieen hebben aangetroffen in de chemtrails? Hoe denken jullie dat ze uberhaupt willen doen?? Weten jullie wel hoeveel moeite het kost en in welke hoeveelheden je deze aan zou moeten maken wil je dat elke dag sproeien?? Wat zou in godsnaam het NUT zijn?

Ik kan me best voorstellen dat er iets veranderd is in de kerosine enof in de motoren etc.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_32263395
quote:
Dat er onderzoek naar gedaan wordt en dat het als eerste wordt gebrukt door militairen als het iets blijkt te doen, ben ik met je eens.
Of het al effectief is, is punt twee (ik denk van niet).
En ik denk iig niet dat het al op zo grote schaal wordt toegepast dat we dagelijks de resultaten kunnen zien (vandaag zag ik weer mooie contrails in de lucht trouwens).
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:18 schreef UncleScorp het volgende:
Dus ondertussen ben ik al serieus geminderd in mijn believers-overtuiging ... Ik kan me wel voorstellen dat er af en toe wel es iets gesproeid wordt ... maar als je het dagelijks aantal trails in de lucht ziet, kan ik me moeilijk voorstellen dat het zo'n grote operatie is dat er dagelijks/wekelijks gesproeid moet worden
Dat is iig al wat.
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:20 schreef UncleScorp het volgende:
Ja da is door al dat gesproei in de lucht hé, ik word zomaar gebrainwashed
Dat zal het zijn!!
[conspirancy-mode]The Stranger had natuurlijk in dit topic gezien dat je wel een extra dosis kon gebruiken. Zo zie je maar je kunt beter je mond houden [/conspirancy-mode]

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2005 17:46:55 ]
pi_32275173
Gisteren werd er weer flink boven Breda gesproeid.
  dinsdag 15 november 2005 @ 01:01:41 #94
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32276458
vandaag nie in rotterdam komt op zich op hetzelfde neer...maarja ik heb mijn eigen gedachte over dit "voor mijn ogen nog nooit voorschouwde fenomeen " wel geloof ik in militaire applicaties !
pi_32304730
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar wie zegt dat die straaljagers bezig zijn met vernietiging? Waarom altijd uitgaan van een doemscenario?

Kan toch ook zijn dat ze iets uitlaten dat de co2 uitstoot doet verminderen. Wat voor belang hebben ze om het allemaal te vernietigen? Zelfs de Amerikaanse overheid wilt een betere wereld zien als je het mij vraagt. Denk niet dat instanties die een arsenaal aan straaljagers hebben dingen kapot maken.

Doem-scenario's opstellen is misschien spannend
Vroeger zag je die uitstoot niet bij vliegtuigen, ik keek er vaak naar als kind, om ze te zien oplossen na korte tijd.
Tegenwoordig is het echt abnormaal ze waaieren kilometers uit in de lucht..
( op de grond lijken het meters, in de lucht zullen het wel kilometers zijn dan)

Stel een medisch concern wil een bepaald nieuw medicijn verkopen, werkt samen met blabla... Dit soort scenario's zijn eng om bij stil te staan, maar waarom zou dit niet mogelijk zijn?
Dan zou je, je ook kunnen afvragen wat men de kinderen tegenwoordig inent, of wat er in je griepspuitje zit.. Je weet het niet......
Nog erger stel men weet precies waar je boodschappen doet, dankzij de pasjes, en men wil van je af want je bent gevaarlijk.. Hahaha en dan weet men dat je elke woensdag spruitjes eet bv, nou dan gooien ze wekenlang op elke woensdag het hele spruitjesvak vol met giftige spruiten... Why not?

oke oke ik heb een levendige fantasie, kan er zo een heel verhaal op voortborduren
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32304769
quote:
Symptomen van blootstelling aan chemtrails:
Allergieën, pijnlijke en verstopte voorhoofdsholten; Droge hoest, die maar niet weg wil gaan; Bloedneuzen, bloed in slijm; Gezwollen, brandende, tranende en ontstoken ogen; Griepachtige koorts, zere keel; Longontsteking, bronchitis; Mycoplasma infecties; Migraine of vreselijke hoofdpijnen; Pijn in rug of nek, zeer stijve nek; Plotselinge duizeligheid, in de war raken, warrig denken; Buitengewone vermoeidheid, lethargisch, niet in staat te concentreren; Luide oorsuizingen;
Depressie, angstaanvallen; Ingewandstoornissen, opgeblazen gevoel; Gewrichtspijnen, spierpijnen; Dorst (ook voor huisdieren) of geen eetlust; Verlies van controle van de blaas, tics of spasmen; Terugkerende schimmelinfecties; Geur en smaak van metaal, olie of roest.
Klinkt meer alsof mensen last hebben van uitlaatgassen van auto's
pi_32304812
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Klinkt meer alsof mensen last hebben van uitlaatgassen van auto's
http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=19613

zie hier de dagelijks smog etc,vooral overdag is ons land behoorlijk rooddddddd
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 16 november 2005 @ 02:29:51 #98
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32304820
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Vroeger zag je die uitstoot niet bij vliegtuigen, ik keek er vaak naar als kind, om ze te zien oplossen na korte tijd.
Tegenwoordig is het echt abnormaal ze waaieren kilometers uit in de lucht..
( op de grond lijken het meters, in de lucht zullen het wel kilometers zijn dan)

Stel een medisch concern wil een bepaald nieuw medicijn verkopen, werkt samen met blabla... Dit soort scenario's zijn eng om bij stil te staan, maar waarom zou dit niet mogelijk zijn?
Dan zou je, je ook kunnen afvragen wat men de kinderen tegenwoordig inent, of wat er in je griepspuitje zit.. Je weet het niet......
Nog erger stel men weet precies waar je boodschappen doet, dankzij de pasjes, en men wil van je af want je bent gevaarlijk.. Hahaha en dan weet men dat je elke woensdag spruitjes eet bv, nou dan gooien ze wekenlang op elke woensdag het hele spruitjesvak vol met giftige spruiten... Why not?

oke oke ik heb een levendige fantasie, kan er zo een heel verhaal op voortborduren
Jij gaat wel heel erg ver zeg

Why not? Omdat de spruitjes door onafhankelijke organisaties worden onderzocht voordat ze in de schappen liggen.
Stel nou, als ze daar door weten te komen en ze zijn nog giftig, zullen er een heleboel boze klanten teruggaan naar de supermarkt waarna de supermarkt ze waar apart moet laten onderzoeken.

Zo krijgen er een heleboel mensen weet van, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Wat bedoel je met "een nieuw medicijn verkopen"?

En in dat griepspuitje zit een cocktail van griepvirussen, wat mensen resistent moet maken tegen de meeste griepvirussen.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32304848
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:29 schreef Quarks het volgende:

[..]

Jij gaat wel heel erg ver zeg

Why not? Omdat de spruitjes door onafhankelijke organisaties worden onderzocht voordat ze in de schappen liggen.
Stel nou, als ze daar door weten te komen en ze zijn nog giftig, zullen er een heleboel boze klanten teruggaan naar de supermarkt waarna de supermarkt ze waar apart moet laten onderzoeken.

Zo krijgen er een heleboel mensen weet van, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Wat bedoel je met "een nieuw medicijn verkopen"?

En in dat griepspuitje zit een cocktail van griepvirussen, wat mensen resistent moet maken tegen de meeste griepvirussen.
Fantasie, mijn beste..kan ver gaan Maar toch zeg nooit, nooit..
We staan toch allemaal geregistreerd> Is het dan niet interessant om als medisch concern te onderzoeken wat bepaalde virussen doen bij oudere mensen, en jongere mensen, en middelbare leeftijd mensen, en sportende en gezonde.. bedoel...in principe kan men echt alles van je achterhalen, zelfs wat je eet, en wat je doet... Dus kan men ook griepspuiten labelen..bv
Maar misschien is dit alles wel een futuristische blik weet ik veel?
  woensdag 16 november 2005 @ 02:36:08 #100
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32304878
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=19613

zie hier de dagelijks smog etc,vooral overdag is ons land behoorlijk rooddddddd
Dat is geen smog, dat is normale luchtvervuiling.
Dat Nederland een van de zwaarst bevuilde gebieden is, wist ik al.

* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')