Is wel vrij lang hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:06 schreef Devilnl het volgende:
wauwss.
mjah mijne gaat maar tot max 1minuut sluitertijd.. Schijnbaar niet genoeg
Ik heb die foto genomen met een analoge camera. sluitertijd van seconde of 5-10... weet niet meer precies hoelang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee veel lichter nog
Ik heb momenteel alleen geen statief.
Dat ja, die 4e heb ik nog niet zo lang terug in een museum zien hangenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef ..zapper het volgende:
Is het niet de bedoeling dat je ze zelf hebt gemaakt?
Scherp...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef ..zapper het volgende:
Is het niet de bedoeling dat je ze zelf hebt gemaakt?
Leuk bezig!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:57 schreef NoXxa het volgende:
Heb sinds vorige week m'n nieuwe camera. Vanacht even aan het experimenteren geweest met sluiteretijden en lichtjes. Dit is het resultaat.
1. Tim
[afbeelding]
2. Rob
[afbeelding]
3.Multicolor leds
[afbeelding]
4.Kringen in het water of kerstversiering
[afbeelding]
5. Blacklight, heb hier nog wel een vet idee voor een foto met witte kleren etc. Komt nog een keer hier te staan.Je ziet hier alleen een silhouet van iemand (vaag..)
[afbeelding]
Bedoel je zo iets?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:57 schreef NoXxa het volgende:
5. Blacklight, heb hier nog wel een vet idee voor een foto met witte kleren etc. Komt nog een keer hier te staan.Je ziet hier alleen een silhouet van iemand (vaag..)
[afbeelding]
Vette shit, dat bedoel ik. Ik zou alleen een keer iets met streepjes of een apart patroon willen doen. Ben er inmiddels nog niet aan toe gekomen. Wel ff lekker wezen hobbyen netquote:
Dit is nou een goed voorbeeld waarbij 't niet storend is, dat de horizon in het midden zitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:06 schreef dvr het volgende:
De belichtingstijd was 3/4 seconde en de camera steunde alleen op een ronde balustrade. Dankzij de beeldstabilisatie in de camera is de foto toch nog behoorlijk scherp geworden.
[afbeelding]
die is wel dik hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
Subtiel kickje maar weer eeens
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |