abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2005 @ 00:02:39 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32220904
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 12 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32221409
Er wordt volop gepraat over wanneer nou wel en wanneer nou niet klaar zijn voor een relatie. Vooral Dido heeft hierbij het woord en is (mede door zichzelf) het onderwerp van gesprek. Chantal, Rob en Roel luisteren en geven tussendoor ook hun mening richting Dido.

00.20 Chantal en Nathalie zijn ondertussen al naar bed gegaan en liggen zo te zien in diepe rust. Het is tenminste stil op de meidenkamer.

Joost loopt nog wat rond, haalt een kaars uit de huiskamer en neemt die mee richting keuken. Het is voor hem misschien wel een te moeilijk onderwerp, want nu komt hij weer met een stompje kaars vanuit de keuken om die op de huiskamertafel te leggen. En gelijk loopt hij weer richting keuken. Geen idee wat hij daar aan het doen is, niks van te zien op de streams.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32221426
net bericht gepost en blijkt het dat de dames toch weer aan het kletsen zijn. Op dit moment nog niet veel bijzonders in ieder geval. Maar ja, dat zijn we daar wel gewend.

Ondertussen gaat het gesprek over relaties in de huiskamer weer door. Dido kan er niet tegen als ze aan de kant gezet wordt. "Dan breekt écht écht waar mijn hart".

Ik ben iemand die verschrikkelijk veel van iemand kan houden, zegt Dido. Dat moet je niet doen Dido, reageerd Rob. "Dat kan alleen als je iemand naast je hebt die boven je uitstijgt Dido" vult Roel aan. "Ja dat klopt, zo iemand moet ik hebben, heb je gelijk in", zegt ze.
pi_32221608
Sinds de dip die ze gekregen heeft toen het met Marcel uitgegaan is, is ze alleen maar leuke dingen voor zichzelf gaan doen. Daar is BB een van de dingen van. En sinds ze meer dingen doet waar ze zelf zin in heeft en voor zichzelf voelt ze zich steeds beter.

Het interesseert haar in ieder geval niets waar Aalsmeer ligt, ze is er voor dat er op school meer aan psychologie gedaan wordt dan aan Aardrijkskunde.

Joost is er ondertussen ook weer bij gaan zitten.

Ook al kan er maar iemand je duidelijk maken dat het niet het einde van de wereld is of zo. Ik had echt het gevoel dat ik aan het einde van de wereld zat, zegt Dido.
Ik heb nooit zo een verdriet en pijn gehad, zegt Roel. Gelukkig voor jou, antwoord Dido.
pi_32221639
"Als jij het gevoel hebt dat ik niet de jongen voor jou ben, terwijl ik de grond voor je zou kussen, tuurlijk doet het dan pijn. Maar ik geloof niet dat het voor mij het einde van de wereld is. Ik zal het jammer vinden. Maar het leven gaat door", zegt Roel
pi_32221658
Joost mengt zich er tussen, door te vragen of het de bewoners is opgevallen dat er nu 5 kaarsen staan, terwijl er net 4 kaarsen stonden.
pi_32221730
Roel gaat gewoon door met zijn verhaal richting Dido. Joost "druipt af" richting keuken, laat even de waterkraan lopen, komt terug en gaat er weer bij zitten.
Roel, Rob en Dido spreken alle drie over hun gevoelens wanneer een relatie uit raakt. Joost luistert, kruipt richting Dido op de bank en eet popcorn. Dan richt Joost zich tot Rob. Roel en Dido praten nu samen door over ervaringen van hun zelf.
  zondag 13 november 2005 @ 00:49:53 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32221847
Er klinkt schutting geschreeuw!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 13 november 2005 @ 00:52:54 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32221908
De bewoners gaan naar buiten. Dido: "Straks krijg ik weer een waarschuwing.."

<schutting schreeuwers> WIe zijn jullie?
"Dido! Roel!!1"
<schutting schreeuwers> Euuuuu jullie zijn KOEL

De schutting schreeuwers gaan weer weg.

Joost: "Ik zeg maar niet dat ik er ook ben, want dan zeggen ze vast Hey sukkel!"
Rob: "Toch leuk dat het [BB] leeft."
Joost: "Ik wilde vragen wat er in de wereld gebeurt."

[ Bericht 10% gewijzigd door eleusis op 13-11-2005 00:57:08 (+) ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32221921
Cool! Reactie op schuttingschreeuwers! Nou ff niet lullig doen, big brother...
Ze hebben het heel netjes gehouden!
pi_32221935
Buiten weer geluid van luidruchtige voorbijgangers. De vier gaan naar buiten en proberen op te vangen wat er geroepen wordt. Dido en Roel hun namen worden geroepen. "Jullie zijn Cool" wordt er geroepen.
Joost: "Ik zeg maar niet dat ik er ook ben, want dan zeggen ze vast hoi sukkel" Rob waarschuwt dat ze wel eens een waarschuwing kunnen krijgen. Ook horen ze: "Big Brother is Coolll". Joost: "Ik had ze willen vragen wat er momenteel in de wereld gebeurd."

[ Bericht 11% gewijzigd door M-en-A op 13-11-2005 00:59:51 ]
pi_32221964
Ze gaan weer naar binnen en de conversatie van voor het buitenlawaai zijn voorbij. Rob vertelt weer eens over dingen die hij meegemaakt heeft in verband met zijn "been".
pi_32222003
Rob vertelt over scheetgeluiden uit z'n been, bij klanten... of met tennissen.
"Wat heb je nou aan je been?" Na de les: "Ik mis een been..." "ja ja..."
en dan gaan ze knijpen.. En dan geloven ze het nog niet. Soms moet ik er op kloppen of helemaal laten zien voor ze het geloven.
Dido: "Cool, Rob!"
pi_32222115
Dido laat zien hoe de "stokes-ademhaling" gaat. Joost vraagt of ze wel eens iemand dood heeft zien gaan. Dido verteld dat ze wel eens bij iemand die dood was een kunstgebit terug heeft gedaan. En ze antwoord Joost dat ze mensen op haar werk goed kan scheiden van privé (zoals bijv. je oma, vraagt Joost).
pi_32222155
Joost: "Dido als ik dood ga, maak ik dan ook stuiptrekkingen?"
Dido: "Ligt er aan hoe je dood gaat hè"
Joost: "Nou, bijvoorbeeld als jij me wurgt".
Dido: "Nouuu, DAN zul je zeker wel even stuiptrekken denk ik".
pi_32222260
Dido heeft aangegeven dat ze bij Roel komt slapen.
Als ze haar tanden gaat poetsen dan dollen de 3 jongens nog even door over het onderwerp "slapen" in het BB-huis.
Roel gaat nu ook richting Dido. Joost stelt voor dat ze nog even blijven zitten om Roel en Dido nog even tijd te geven
Dido komt uit de douche naar de keuken (waar Rob en Joost nu staan te praten) en vraagt of ze ook komen slapen
pi_32222273
Dido: "Ik kom weer bij je slapen lekker hè". Roel: "Hmmmm. Wel complex zo hoor"

Regie is weer perfect. 4 streams op de tuin. En daarna 4 streams op de meidenslaapkamer. Daarna 4 keer op Dido en Roel, maar weinig geluid.
pi_32222407
Dido nestelt zich dicht tegen Roel en vraagt: "Waarom klikt het nou met die andere meiden niet, met Nana wel, maar met die anderen niet".

"Nana is echt mijn vriendin", zegt Dido. Ze vind het ook fijn dat Roel met haar overweg kan.

Daarna begint ze over de opdracht van "de Rode Schoentjes". Ze zag er echt tegenop. Heeft heel erg haar best gedaan. Snapt nog niet dat het gelukt is, want ze had altijd moeite met proefwerken en examens
pi_32222449
Dido en Roel hebben de dekbedden over dwars gelegd. Maar Dido heeft het gevoel dat ze dan het dekbed steeds omhoog moet trekken, omdat ze het onderste zo laag voelt zitten. "Huhhh, wat trekken?", vraagt Roel zacht lachend.

Joost: "Dan moet je het onderste dekbed over het bovenste dekbed leggen, dan ligt dat veel beter". Dido en Roel doen dat en inderdaad vinden ze dat beter liggen. Dido bedankt Joost voor de tip.
pi_32222542
Joost komt nu met een verhaal wat hij wil gaan doen als hij de volgende keer het huis uit moet. "Dido dan koop ik een bestelbusje voor 200 euro, dan rij ik daar mee door de poort naar binnen, zo op het huis af, en dan neem ik die kluis met 200.000 euro mee naar huis......"

Ineens gaan de streams weer naar de tuin toe. Geluid van langsrijdend verkeer en hier en daar wat geschreeuw: "hééé....... hééé". Nu zelf het geblaf van een hond.

Streams weer terug op de slaapkamer. Rob, Joost, Roel en Dido liggen nog steeds wat te kletsen.
pi_32222654
Joost haalt weer eens de bonenweek als onderwerp naar boven. Hij heeft niet kunnen schijten, zelfs geen scheet gelaten. "Kun je na gaan hoe schoon je lichaam dan is Joost", zegt Rob. "Ja maarrrr... stel je eens voor, een vluchtelingenkamp in Somalië, die hadden nog beter te eten dan wij. Ik had echt honger hoor". "Hoe verklaar je dan dat we aangekomen zijn in die rantsoenweken", zegt Rob.
"Rob zou je mij een terechte winnaar vinden", vraagt Joost. "NEE", is het resolute antwoord.
Joost is blij dat te horen, want hij wil er toch uit om de kluis te kunnen stelen, zegt hij nog eens.
Rob biedt aan dat als hij wint dat hij iedereen mee neemt op vakantie. Daar is Joost blij mee, want dat is nou net een reden voor hem om Rob niet als winnaar te willen hebben. Hij zegt ook dat Roel heeft beloofd dat hij ze mee neemt naar de WK-voetbal in Duitsland.
Joost heeft al weer een idee als hij wint. Hij vraagt dan aan iedereen wat hun favoriete auto is. Dan krijgen ze alle 12 van hem een schaalmodel auto.
Rob zegt dat hij iedereen dan mee wil nemen naar Ibiza. "Cool", zegt Dido. Joost doet een tegenbod: "Ik neem jullie mee naar Valkenburg". "Dan mag ik toch wel samen met Roel op 1 kamer hè", vraagt Dido.
pi_32222821
Rob maakt een grapje door te vragen of Roel zich aan het aftrekken is. "Nee tuurlijk niet", zegt Roel. Joost springt gelijk zijn bed uit en doet het licht aan. Even controleren zegt hij.

"Joooosstt, JIJ hebt echt een erectie joh", zegt Dido. NEEEEEEE zegt Joost. Hij beweert gewoon een grote te hebben. Volgens hem had hij een complex dat die van hem klein is, maar sinds hij hier in huis is en die van de anderen gezien heeft is hij zijn complex kwijt. Dido vraagt zich af in welke spiegel Joost hier in het huis kijkt. Volgens haar kijkt hij steeds in de vergrootspiegel.

Joost gaat nog even een poosje door. Hij weet van geen ophouden.
Rob: "Joost, sta even op, ga even naar de douche, 2 rukken en je bent er vanaf. Dan kun je er over ophouden".

Maar goed, Joost blijft maar doorzeuren, en de rest is ook enorm melig met dit onderwerp. Dus ik stop maar even met verslaggeving voordat jullie bij het lezen last van je ogen krijgen.
pi_32222912
Joost heeft zojuist zijn schoen gezet voor de tv met een wortel erin, Dido en Roel zijn tussen het gepraat door in de slaapkamer aan het zoenen.
pi_32222917
Joost is zijn bed uitgegaan en naar de huiskamer gelopen. Hij heeft de zitblokken aan de kant geschoven en zet zijn schoen bij de "open haard". Daarna gaat hij naar de keuken en haalt er stukjes wortel en een schoteltje water.

Trots loopt hij terug naar de slaapkamer en wil er niks van horen als Rob zegt dat het niet helpt bij een electrische haard. "Er komt toch niemand binnen Joost, dan had je het in het washok moeten zetten".
pi_32223167
Ze kletsen en ouweh**ren nog wat door. Dan kruipt Dido boven op Roel voor een heftige kus.

Ze rolt weer terug en zegt: "Nou jongens, welterusten". "Pffff.... is wel heet hier hoor, met die twee dekbedden". Rob:"Nee Dido, je ligt met een hete klomp NAAST je". "Jaaa, een hete KLOMP, zeg dat wel", zegt ze lachend.

Daarna zegt ze toch te proberen te slapen. Maar op een of andere manier kan ze niet ophouden om dubbelzinnige opmerkingen te maken. Toch zegt ze ineens: "Nou hou ik me mond".

Rob begint te zingen: "Do you love me...", en dan "ja doe ik om jullie in slaap te zingen hoor".

Nadat hij een stukje heeft gezongen zegt Rob: "Jongens, welterusten allemaal".
Dido wenst hem ook welterusten en het wordt (tijdelijk??) stil op de kamer.

(Sjippsssss, ben ik toch weer bezig om dingen letterlijk weer te geven)
  zondag 13 november 2005 @ 02:06:54 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32223168
Chantal kon blijkbaar niet slapen en is er weer uitgegaan, ze ziet er niet echt happy uit..

zondag 13 november 2005 @ 02:12:36 #27
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32223270
Chantal laat de kaarten spreken...

pi_32223347
Chantal is weer in de huiskamer. Ze heeft een tijdje voor zich uit zitten staren en een sigaret gerookt. Ze pakt de kaarten maar weer eens en spreidt ze uit op de bank. Ze trekt een kaart, maar voor ik heb kunnen zien wat er op staat stopt ze hem weer weg en schudt de kaarten opnieuw.

Als ze dan weer de kaarten uitlegt en er een uit pakt zet ze hem tegen de rugleuning van de bank.
Op het kaartje staat: "Het lukt alleen als ik het mogelijk maak om het te laten gebeuren". Ze kijkt er even naar en ruimt de kaarten op.

Daarna drinkt ze een glas sap leeg. Gaat de kussens van de grond op de bank leggen. Dan pakt ze de "sprei" vouwt die op en legt alles netjes neer.

Daarna loopt ze terug naar de slaapkamer. Ze schudt met haar hoofd heen en weer, alsof ze een enorm vastzittende spierbundel in haar nek heeft. Dan kruipt ze in bed, ligt snikkende geluiden??
  zondag 13 november 2005 @ 02:18:14 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32223364

[ Bericht 22% gewijzigd door eleusis op 13-11-2005 02:19:16 (Plaatjes) ]
pi_32223422
Alles lijkt nu op de meidenkamer en de jongenskamer volledig in rust. Al klinkt er nog wel wat gesteun en gekreun vanuit de meidenkamer.

(Ook ik ga er maar is mee stoppen, slaap lekker )
  zondag 13 november 2005 @ 11:14:19 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32226509
Bewoners zijn aan het ontbijten in de tuin op het moment dat ik de streams aan zet.
Ingrid zegt dat "het" nog maar vier weken is. Over vier weken zou BB dus afgelopen zijn. Volgens Joost is het vier weken vanaf donderdag want ze gaan er op een donderdag uit. Chantal zegt dat het dan nog vier weken feest is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 13 november 2005 @ 11:24:20 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32226709
Het poepgedrag van Nathalie wordt besproken. Rob en Joost weten er alles van. "Ja, die moet meteen." "Nog net niet rennen."
Volgens Joost kun je je vuurwerk het beste in België kopen. Net over de grens, Belgen zijn aardig dus je spreekt er gewoon een aan of er een vuurwerkwinkel in de buurt zit. In ieder dorp zit wel een vuurwerkwinkeltje. Nathalie wil weten of je het ook in Antwerpen kan kopen. Joost zegt dat ie dat niet weet hij haalt het altijd net over de grens. Volgens Lieske is het vanaf haar huis zes uur rijden naar Antwerpen. Naat roept dat ze dan al bijna in Parijs zit.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 13 november 2005 @ 11:29:39 #33
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32226841
Dido heeft het erg naar haar zin gehad tijdens haar vakantie in Lloret de Mar.
Was een tentje, en daar betaalde je vijftig gulden, en dan kon je de hele avond zuipen. Wijn, bier, cocktails. Dus daar gingen we eerst naar toe voor we echt uit gingen.
Roel zegt dat het wel lekker is zo'n platte vakantie. Hij heeft het over de Moef Ga-Ga. Die kent Dido ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sanne op 13-11-2005 11:38:08 ]
  zondag 13 november 2005 @ 11:52:02 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32227371
Het gesprek gaat nu over bijzettafeltjes. Niet de moeite om te verslaan, sorry.

Om het goed te maken een shot van Frizti:

[ Bericht 47% gewijzigd door Sanne op 13-11-2005 12:04:42 ]
  zondag 13 november 2005 @ 12:00:15 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32227579
Chantal en Rob zingen Love hurts van Nazareth. De tekst blijkt moeilijker dan verwacht.
Rob zegt dat hij daar heel vaak op geschuifeld heeft.
Chantal: "Ik werd nooit gevraagd met schuifelen."
Rob wel, hij ging altijd schuifelen en herinnert zich het nog goed. "Dan had je zo'n meisje in je armen en die stond helemaal te trillen."
Chantal kan niet delen in dit sentiment en voegt daar een Gna gna gna aan toe.
  zondag 13 november 2005 @ 12:16:29 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32227902
Roel en Chantal hebben een onderonsje over Dido. Rob zingt een soort aria. Lieske springt in de tuin. Dido en Nathalie bezig in de badkamer. Roel is klef over Dido, heeft het over een soort van houden van gevoelenTJE. Chantal zegt: "Ja zwak het maar af."

(Scanman)
  zondag 13 november 2005 @ 12:19:36 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32227953
Roel: "Ze is liever voor me dan van buitenaf lijkt."
Chantal: "Mmmm."
Roel: "Zeker."

Rob blijft zingen, ze zijn moeilijk te verstaan.
  zondag 13 november 2005 @ 12:31:59 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32228195
Chantal doucht!!!
Weliswaar in badpak, maar dit is de eerste keer dat ik het met mijn eigen ogen aanschouw.

(Aventura)

[ Bericht 34% gewijzigd door Sanne op 13-11-2005 12:35:21 (foto erbij) ]
pi_32229780
Roel ligt te dutten op de bank, Dido en Joost zitten op de bank, Rob is bezig in de keuken, Ing en Lieske sporten, Chantal zit in de zon.

Dido en Joost nemen zich voor om even te praten.
Joost zegt dat 'ie Roel zo leuk vindt...als 'ie slaapt. Dido zegt dat Roel 's nachts slecht slaapt, Roel draait zich nog eens om.
Joost wil op z'n limburgs praten, misschien dat ze dan een diepzinnig gesprek kunnen voeren. Dido doet een poging maar Joost vindt het niet om aan te horen, dus Dido gaat over in het pools en zweeds. Joost vindt het schitterend.

Chantal wast af en inmiddels zijn Lieske en Ingrid ook weer binnen, Lieske zit even bij Dido en Joost over talen te kletsen en Ingrid maakt fruit voor zichzelf klaar.

Thx, Scanman

In de badkamer is Nathalie al tijden bezig met haar haar en make-up, na 1,5 uur met haar kleding bezig te zijn geweest.
Ah, ze is klaar (?) en loopt naar de kamer om zich te laten bewonderen, ze vinden het echt leuk...
Joost denkt dat het jurkje leuker staat zonder broek eronder.

Lieske wil in het bubbelbadje, Joost niet want hij krijgt er uitslag van. Lieske ook, maar ze smeert zich in met uierzalf.

Nu staat Nathalie in de slaapkamer om ook dáar de spiegels een blik op haar te gunnen.

Thx, Scanman

[ Bericht 11% gewijzigd door CartWOman op 13-11-2005 13:50:55 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32230836
Nathalie gaat vol in de make-up in de zon liggen.

Thx, isabeau

Ingrid heeft buikpijn, Chantal spreekt haar bestraffend toe over haar medicijngebruik, Ing geeft Chantal gelijk. Vóor BB is ze onderzocht en was alles goed. Dido zegt dat ze het fijn vindt dat ze uitgebreid zijn onderzocht voor BB.

Lieske heeft een klein plekje op haar borst en vindt het een beetje eng, ze gaat als ze thuis is alle moedervlekken laten onderzoeken. Ingrid verteld over het verwijderen van een moedervlek, dat dat een simpele ingreep is.
Dido zegt tegen Lieske dat ze zich niet zo'n zorgen moet maken.
"Nee?" zegt Lieske, "Gelukkig maar."
Ze praten nog wat over pigmentvlekken en enge ziektes.
(Op de achtergrond is Joost uit volle borst aan het zingen, geen beeld van.)
Lieske maakt zich toch weer zorgen nu, Chantal en Dido proberen haar gerust te stellen door te zeggen dat zij ook overal plekjes hebben. Lieske zegt dat ze haar moeder er wel 100 keer naar heeft laten kijken.
Dido begint nog even over Nathalie, dat die een litteken heeft overgehouden.
Lieske gaat zo onder de douche nog 10 minuten naar haar plekje kijken.
"Misschien zit er 'ie er al jaren, deze zit aan de zijkant van m'n borst. Ik zie al helemaal een open plek in m'n borst voor me."

Thx, regenworm

Chantal ligt buiten bij Nathalie, Nathalie vindt het heerlijk zo even weg te dromen. Het lijkt volgens haar of de rust weer terug is nu. Chantal: "Nah, ik weet het niet... ik kan m'n vinger er niet goed op leggen nog, je kan wel gaan gissen maar dan wordt het weer roddelen en dat wil ik niet. Je moet het zelf doen. Ik had graag dan even iemand willen bellen."
Nathalie zegt dat ze waarneemt en opslaat en wat zegt als het nodig is, "Praten is niet erg maar om dingen te zeggen die niet waar zijn is lastig, Tot je het zeker weet, maar dat weet je hier bijna nooit."
Chantal maakt weer de vergelijking dat je thuis dingen anders aanpakt, dat dingen niet besproken worden. Ze is een beetje bang dat het snel voorbij zal zijn met de gezelligheid.
nathalie vraagt of ze last heeft van spanning in het huis.
Chantal: "Ja, ik vind dat het de beurt is aan een ander om er wat van te zeggen. Ik zit wel eens naast iemand en dan vóel ik een enorme spanning ij mensen."
Nathalie voelt bij Chantal wanneer ze dat voelt.
Chantal heeft Ing gevraagd of ze kan huichelen, 'ja' heeft Ingrid gezegd. Chantal kan dit zelf niet, heeft daar veel moeite mee. Ze voelt veel aan, dus ook als het niet oprecht is. "Ik kan niet veinzen, iedere dag neem ik me voor het te proberen maar het lukt me niet. Ik ben wel open en duidelijk."

Joost komt vragen of ze wat willen drinken. Chantal heeft wel zin in rosé. Joost gaat ze verwennen, zegt 'ie.

Chantal zegt dat Joost met z'n ziel onder z'n arm loopt nu. Nathalie vindt dat 'ie zoveel met menno optrok, volgens Chantal moest 'ie wel. Rob trok al veel met Roel op.
Chantal: "Hij komt wankel te staan en dat voelt 'ie. Hij durft zichzelf niet meer te zijn, qua spontane uitspattingen, best wel zielig."
Nathalie vindt dat hij door de vrouwen goed opgevangen wordt. Ook door Ingrid, voor haar valt er ook een gat.
Nathalie had niks met Menno dus kon ze er ook niet met Joost over praten.
Chantal had gemixte gevoelens over het vertrek met Menno. Ze vinden beiden dat het voor Menno beter is geweest. Nathalie: "Hij werd spierwit, alsof 'ie een spook zag..."
Ze gaan verder over het aftellen, nog 4,5 weken, en praten over Rikkert, niet boeiend.

Dido zit zich op te tutten in de kamer met wederom alle aandacht van Roel en Rob.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32231132
Joost en Dido houden Chantal en Nathalie gezelschap buiten, Joost heeft een fles rosé en nootjes meegenomen.

In de badkamer knijpt Lieske een meëeter uit.

In de keuken geeft Roel een drumsolo weg op het aanrecht en Rob en Ingrid staan effe te swingen.
Roel vraagt aan Rob: "Wat gaan we doen, ouwe?"
Rob loopt naar buiten en Roel vraagt: "Gaan we al zuipen?"
Het antwoord is bevestigend en Roel duikt de koelkast in voor een biertje. Het hele stel verkast naar buiten.

Thx, Scanman

Lieske (nog in de badkamer) smeert haar gezicht in, en spoelt het vervolgens weer af.

Thx, regenworm

[ Bericht 6% gewijzigd door CartWOman op 13-11-2005 14:53:26 ]
pi_32231695
Rob en Ingrid liggen een stukje apart van de rest.

Rob vraagt Ingrid of ze ergens mee zit. "Ja", zegt Ingrid, "Met de nominaties, ik weet het nu écht niet."
Rob antwoord kortaf en resoluut dat het erbij hoort, dat ze niet allemaal vrienden kunnen blijven.
Ingrid vindt het achteraf niet erg, maar vantevoren wel.
Rob: "Je moet het voor jezelf weten, je moet gewoon euh... tis wel een spel. Het is wat je wil. Ik praat er verder niet over, is niet leuk bepaalde dingen te zeggen. Voor een man is een mannenconcurrent anders. Voor een vrouw is het anders. Ik weet dat Roel en Joost op de bank komen."
Ingrid noemt dat een veilige gedachte. Ze wil met veel mogelijk zitten maar vindt het vervelend zo te denken.
Volgens Rob ga je anders over 2 of 3 weken. ( Hijzelf blijkbaar niet )
Ingrid blijft bang.
Rob: "Je moet niet denken dat iemand je om je persoonlijkheid nomineert, je moet nu iemand kiezen. Je moet er lekker van genieten, als het over is is het over. Zit je weer lekker thuis."

Veel herhalingen nu, Rob begint elke zin met "Je moet..."

Volgens Rob blijft Roel zeker zitten, dus moet je andere mensen eruit halen. " Daar moet je op een gegeven moment naar toe. Ik weet dat Roel overleeft, ik weet niet hoe Joost ligt, hier is het allemaal wel grappig. Ik zou het ook niet weten wie beter ligt en wie niet. Voel je je verder goed?"
"Ja", zegt Ingrid. "Ik wil dat het leuk blijft maar dat kan niet. Dat kutgeld erbij."
Rob vraagt wat Ing's ouders doen. Ingrid's vader werkt in een hotel, regelt daar alles, haar moeder doet niks meer. Ze maakt zich ook zorgen wat de buitenwereld van haar vindt. Haar vrienden zijn makkelijk en ze kan zich niet voorstellen dat ze een SMSje zouden sturen voor haar.

Rob: "je moet je prettig blijven voelen, anders wordt je ongelukkig en blijf je zo onzeker. Je bent een leuke meid, geloof dat nou maar. Omdat je niet weet hoe mensen over je denken ben je jezelf niet helemaal."
Ingrid ontkent dit en zegt dat ze helemaal zichzelf is.
Volgens Rob moet ze overal schijt aan hebben. Dit beaamt Ingrid van harte, en noemt nog wat zaken waarin ze teveel van een ander liet afhangen.
Rob hoopt dat ze dé man snel zal tegenkomen, dat hij hoopt dat die man er ook voor háar is, dus niet te snel na BB iets met een man beginnen.

De rest drinkt, eet en kletst wat.

Thx, Peter6000

[ Bericht 2% gewijzigd door CartWOman op 13-11-2005 14:56:14 ]
pi_32231990
Wie wil het overnemen?
  zondag 13 november 2005 @ 15:46:22 #44
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32233364
De bewoners zitten warm aangekleed in de tuin over van alles en nog wat te praten. Volgens mij is het niet zo interessant, maar ik ga nu een poging te doen het gesprek te volgen .

Edit: alle microfoons staan open en al het geluid krijg je door elkaar te horen via de streams. Beste regie! Zo kan ik toch geen streamverslag schrijven !
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 13 november 2005 @ 16:58:48 #45
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32235270
De bewoners zijn gesommeerd naar de damesslaapkamer te gaan.
Het zou wel even kunnen duren werd gewaarschuwd.
Nadat iedereen naar de toilet is geweest verdwijnen ze de slaapkamer in.
Dido nestelt zich in de armen van Roel.
Zij vragen zich af wat de weekopdracht zal worden.
Joost (kreunend):" 24 uur naar leuke films kijken, oh wat erg".

Dan horen ze ineens muziek en denkt Rob aan een opdracht met 24 uur zingen.
"Oh, leuk"zegt Dido, "of 24 uur karaoke".
En weer dendert er muziek door het huis.
Rob: "Zachtjes, jongens" Maar ze zingen toch mee. Muziek stopt weer.
Joost:"Er wordt een bruine kroeg van gemaakt"
eurobilltracker.com
  zondag 13 november 2005 @ 17:02:27 #46
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32235346
Lieske vraagt zich af of er beelden worden uitgezonden van de badkamer.
Rob zegt zeer stellig: "Nee, dat heb ik gevraagd en er worden geen beeelden van de badkamer uitgezonden.

De bewoners denken echt dat ze karaoke krijgen want ze horen ook een microfoon, ze verheugen zich er enorm op. Tot donderdag karaoke, roepen zeblij.

Chantal vraagt ineens aan Dido:"Wat doe jij met die handjes"
Verontwaardig antwoordt Dido dat zij alleen maar Roel over been aait.
eurobilltracker.com
  zondag 13 november 2005 @ 17:12:38 #47
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32235566
17.05. Ze zitten nog steeds op de slaapkamer en wat doen ze:...... zingen.
Rob en Chantal doen hun best om Oerend hard te verkrachten.
All night long wordt gezongen.
Volgens Nathalie wordt het een weekopdracht met muziek.
Chantal heeft in Thailand veel aan karaoke gedaan. In haar hotel was een karaoke bar. Hele films heeft zij ervan.
Nathalie: "Turkse karaoke!!! En dat heb ik gewonnen!!!
De vriend van Chantal heeft Thais gezongen.
Joost heeft in Turkije een cd van Tarkan gekocht. Daar reageert Roel ongelovig op.
Joost: Ja, 4 jaar gekeden.
Chantal: "Jij heb toch ook wel vreselijke cd's in huis" verdedigt zij Joost en noemt hem een technolul.
eurobilltracker.com
  zondag 13 november 2005 @ 17:18:26 #48
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32235720
Dan vraagt Roel: "Dan gaat die kukeleku, maar je kunt toch niet met een stijve meteen opspringen"
Volgens Joost heeft iedere man een stijve als hij opstaat.
Lieske: Ëcht"?
Zelfs door de kraaiende haan gaat die odol niet weg.
Het is een bewijs van mannelijkheid als je met een stijve lul op staat, volgens Joost. Hij hoopt dat het thuis weer terugkomt.
Ook het pisavontuur van Roel wordt weer besproken.
Hij zegt dat hij nu bekend staat als de HEKKENPISSER.Hij is daar pissed over.
Lieske vindt het echt smerig, er zijn toch toiletten zegt ze.
Roel kijkt Lies enigszins kwaad aan omdat ze erover door blijft drammen.
eurobilltracker.com
  zondag 13 november 2005 @ 17:23:38 #49
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32235870
Nathalie is nog nooit agressief geweest. Zij lost het wel verbaal op. Zij wordt nooit fysiek.
Dit vertelt ze tegen Lieske.
Chantal vraagt Joost of hij denkt dat zij agressief is. De anderen denken dat zij het wel verbaal doet.
"Ik zou in mijn broek schijten als jij tegen mij verbaal tekeer zou gaan"' zegt Lieske tegen Chantal.

Nu terug naar de kamer!
eurobilltracker.com
  zondag 13 november 2005 @ 17:33:34 #50
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32236136
En inderdaad : microfoon voor karaoke!
Chantal moet de opdracht voorlezen.
Dido grijpt meteen de microfoon en kondigt Chantal aan.
Eerst blert Chantal door de microfoon. Dido kan niet genoeg krijgen van de microfoon en grijpt hem weer.
(ik stream niet als het echt zingen wordt, dan is het MUTE)
Ze kunnen er allemaal niet genoeg van krijgen.
24 uur lang aan 1 stuk door gezongen worden. Langer dan 1 regel stoppen en opdracht is mislukt.
Aflossen: De bewoner die aan het zingen geeft te kennen dat hij wil stoppen. De aflosser moet iig 1 regel samen zingen de dan pas mag de ander stoppen.
Toilet bezoek mag niet tijdens zingen.
Na het lezen van de opdracht moeten er 2 personen naar de DBK om alles nog eens door te praten.

Roel en Dido willen dat iedereen wakker moet blijven. Daar is men het mee eens.
CHantal zegt nu al dat zij alle teksten kent. Joost wil samen met Chantal naar de DBK.
Dido wil weten of de opdracht al mislukt is als 'n zanger zich vergist.
Roel wil weten of er gedronken en gerookt mag worden tijdens de opdracht.
eurobilltracker.com
pi_32236539
De weekopdracht gaat van start.

Ze beginnen met Hey Babe van Cooldown Café

Het is even wennen, maar tot nu toe hebben ze er nog steeds plezier in.

[ Bericht 30% gewijzigd door M-en-A op 13-11-2005 18:16:42 ]
pi_32237345

Thx Frizti
pi_32237726
Ook de kabouterdans van Kabouter Plop wordt nog enthousiast uitgevoerd.

(thx zeeuws jongetje)

Benieuwd hoe lang ze het nog vol houden om met alle nummers allemaal zo enthousiast mee te blijven doen. Tenslotte is 24 uur achter elkaar best lang als er niemand even rust neemt.

Plannen over de exacte invulling van de uren hebben de bewoners nog steeds niet gemaakt.
"Ergens" zullen ze toch moeten eten en een poging tot slapen inlassen.

Ik moet zeggen dat als je het geluid van de stemmen er uit kunt filteren, dat het nog wel redelijk klinkt die achtergrondmuziek
pi_32237753

Het eerste uur zit er bijna op, nog maar 23 uur tegaan

[ Bericht 32% gewijzigd door M-en-A op 13-11-2005 21:07:27 ]
  zondag 13 november 2005 @ 19:43:21 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32239599
Ingrid, Nathalie en een super enthousiaste Lieske doen Fame van Irene Cara.

Daarna is Genie in a bottle aan de beurt.

(Scanman)
  zondag 13 november 2005 @ 19:48:53 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32239777
Rob neemt het direct over als de eerste klanken van "Met de vlam in de pijp" van Henk Wijngaard door de speakers schalt. Dido doet met hem mee, alleen zo zacht dat je alleen maar Rob hoort.

Dido, Lieske en Ingrid gaan door met Elton John's "Don't let the sun go down on me."

[ Bericht 14% gewijzigd door Sanne op 13-11-2005 19:58:30 ]
  zondag 13 november 2005 @ 20:26:15 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32240915
Het is niet om aan te horen zo vals af en toe. Roel is van ellende maar op bed gaan liggen.
  zondag 13 november 2005 @ 20:37:04 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32241255
Chantal spant de kroon met Mississipi van Pussycat.
Het geluid van de streams moet uit, ik heb nog nooit zoiets vreselijks gehoord.
pi_32241284
Terwijl de anderen nog volop pogingen doen om te "zingen" heeft Roel het wel even gehad. Hij zoekt zijn bed op en doet een poging om wat te slapen.

Extra detail misschien: de dames schijnen er meer van te genieten om achter de microfoon plaats te nemen dan de heren.
pi_32241451
I can't stand the rain........ and I can't stand the streams anymore. Tijd om de boxen maar weer even wat zachter te zetten

Nu The Mamma's & The Pappa's Monday, Monday.
Rob zingt mee: "Monday, monday, so good to me....." En natuurlijk ook voor ons "so good" als de karaoke afgelopen is. Zoals jullie tot nu toe wel hebben kunnen zien in het streamverslag is het moeilijk om er nog een beetje verhaal van te maken.
Sanne doet goed haar best .
Maar het duo Rob en Dido.... had dus echt de finalist in de NiX-Factor geweest.
  zondag 13 november 2005 @ 20:45:56 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32241554
Joost probeert er nog een slinger aan te geven met een zeer creatieve Pretty Woman.
  zondag 13 november 2005 @ 20:54:18 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32241802
Chantal doet haar best op Private Dancer, helaas wel een noot of vier lager dan het origineel.

Old McDonald had a farm gaat haar al een stuk beter af, maar blijft vals.

Joost en Nathalie doen Mister Bo Jangles.

[ Bericht 21% gewijzigd door Sanne op 13-11-2005 21:01:53 ]
  zondag 13 november 2005 @ 21:03:08 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32242065
Chantal kraait On the radio....

boxen gaan hier weer drie minuten uit.
pi_32242399
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef Sanne het volgende:
Joost probeert er nog een slinger aan te geven met een zeer creatieve Pretty Woman.
  zondag 13 november 2005 @ 21:23:40 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32242654
Roel is zijn bed weer uit gekomen en rommelt wat in de keuken.
Ingrid, Chantal en Naat zingen Zij gelooft in mij...
pi_32243740
Chantal zingt Red red wine.... het is errug vals!
pi_32243801
Nu 'krijg toch allemaal de klere', gezongen door Rob, Nathalie en Ingrid. Jeetje, dit is niet echt genieten zeg, om hier 24 uur naar te luisteren.
  zondag 13 november 2005 @ 22:34:54 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32244935
Het zingen gaat nog steeds door, is nog steeds vals, en heel moeilijk te verslaan.
Ze beginnen nu aan Guus Meeuwis.
  zondag 13 november 2005 @ 22:47:20 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32245351
De meeste dromen zijn bedrog...
  zondag 13 november 2005 @ 22:50:46 #70
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32245465
Red Nex - Cotton Eyed Joe
  zondag 13 november 2005 @ 23:03:08 #71
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32245973
Doctor Beat ging niet echt lekker, Girl's just wanna have fun zal ook niet op cd worden uitgebracht.
  zondag 13 november 2005 @ 23:09:30 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32246149
Rob grijpt zijn kans bij Daar gaat ze van Clouseau.
  zondag 13 november 2005 @ 23:14:13 #73
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32246270
Gimme Gimme Gimme a man after midnight.
Chantal springt op en komt bij Dido en Joost staan zingen.
  zondag 13 november 2005 @ 23:22:34 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32246428
Vergeleken met het gekraai hiervoor klinkt Heaven van Do door Ingrid, Lieske en Nathalie ineens erg prettig in de oren.
  zondag 13 november 2005 @ 23:38:48 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32246804
Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen

The Weather Girls - It's raining men.

ik stop ermee, nachtploeg nemen jullie het over?
  zondag 13 november 2005 @ 23:49:02 #76
16874 creno
born this way
pi_32247071
23.46: mambo number 5
23.48: LIKE A PRAYER (offtopic: )
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 14 november 2005 @ 00:04:27 #77
16874 creno
born this way
pi_32247410
23.53: I got you babe (van beavis and buthead roept ingrid)
en roel staat met een flesje bier in zijn handen mee te zingen. daar werd nog even lekker op ingezoomd.

23.56: liedje van herman van veen, hilversum drie
23.59: my girl
00.03: we are family
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 14 november 2005 @ 00:05:38 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_32247427
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32251123
Bedankt, lieve streamers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')