hier op t forumquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Waar kan ik dat plaatje kwijt?
Host em even op www.tinypic.comquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
THANX
maar ik moet m toch op webspees kwijt of ben ik nou digibeet
hihi maar ik heb wel lolquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:37 schreef djenneke het volgende:
stoute jongenmeisje! sinterklaas zal wraak nemen!
Stiekem vind je het een hartstikke leuke grap.quote:
3 maanden geen zakgeld !quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
"er is een stuk poep in mijn anus blijven kleven"
hihihihihihihihi
Hij weet niet hoe hij dat moet veranderen en hij heeft collega's in zijn lijst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is een stuk poep in mijn anus blijven kleven heeft zich zojuist aangemeld
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:49 schreef djenneke het volgende:
Zeg hem dat het een virus is
istie helemaal in paniek
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jawel en hij gelooft dat het een virus is
Gekky Pappy
gewoon zeggen dat hij online een receptje moet krijgen van de digitale apothekerquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haha.. ik denk dat ie dit nog lang op zijn werk gaat horen..
er is een stuk poep in mijn anus blijven kleven zegt:
ik zet even de viirusscanner aan esther hoe moet dat ookal wer?
wat een rotdochter zegquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haha.. ik denk dat ie dit nog lang op zijn werk gaat horen..
er is een stuk poep in mijn anus blijven kleven zegt:
ik zet even de viirusscanner aan esther hoe moet dat ookal wer?
zoals de krant lezen en stomme grapjes makenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Vaders zitten niet op MSN. Vaders doen vaderachtige dingen.
De mijne wel. Met zn nieuwe telefoon.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Vaders zitten niet op MSN.
Dat vind ik nou nog eens een moaiequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Bijt nooit de hand die je voert.
Matig??quote:Op zondag 13 november 2005 19:04 schreef KARLOOWTJUH het volgende:
leuke matige grap voor als je vader op msn zit
Matig is hier een compliment, n00bquote:Op zondag 13 november 2005 19:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Matig??![]()
![]()
Ik wacht weer met smart op het moment dat hij online is vanavond...![]()
De laatste keer dat ik in zijn anus keek was het schoon.quote:Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Party_P het volgende:
misschien is het wel de waarheid
Nee.quote:
Je ontwetendheid maakt je mooiquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 19:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Matig??![]()
![]()
Ik wacht weer met smart op het moment dat hij online is vanavond...![]()
je komt uit een behoorlijk ontwricht gezin als ik dat zo leesquote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in zijn anus keek was het schoon.
WTF!! Ik wou hetzelfde zeggenquote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef Classics het volgende:
[..]
je komt uit een behoorlijk ontwricht gezin als ik dat zo lees![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het went, hij brengt mijn tampons in.
Wil ik ook wel doen!!quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het went, hij brengt mijn tampons in.
nog meer bekentenissen danquote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, ik kan het elke dochter aanraden hoor. Geen omkijken naar iedere maand en het is in een handomdraai gebeurd.
en nu hou ik óf op met de baileys óf met posten
Doe jij gekke dingen als je gedronken hebt?quote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, ik kan het elke dochter aanraden hoor. Geen omkijken naar iedere maand en het is in een handomdraai gebeurd.
en nu hou ik óf op met de baileys óf met posten
dat zie je toch je leest net het bewijsquote:Op zondag 13 november 2005 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe jij gekke dingen als je gedronken hebt?
![]()
Vraag dat maar aan papa!quote:Op zondag 13 november 2005 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe jij gekke dingen als je gedronken hebt?
![]()
Je had beter kunnen vragen of ze een foto van haar zelf zou willen postenquote:Op zondag 13 november 2005 20:34 schreef Classics het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
baileys maakt meer kapot dan je lief is
volgens vindt iemand iemandquote:Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je had beter kunnen vragen of ze een foto van haar zelf zou willen posten![]()
ik zou het best disturbing vinden als iemand mij op basis van de door mij gegeven informatiequote:
* Noir666 meldt zichquote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ik zou het best disturbing vinden als iemand mij op basis van de door mij gegeven informatievindt..
![]()
dat is het ookquote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ik zou het best disturbing vinden als iemand mij op basis van de door mij gegeven informatievindt..
![]()
goed nieuws pinjo dit topic mag blijkbaar open blijvenquote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 21:16 schreef marleenhoofd- het volgende:
stoer hoor.. en waren de buren er ook blij mee?
quote:Op zondag 13 november 2005 21:16 schreef marleenhoofd- het volgende:
stoer hoor.. en waren de buren er ook blij mee?
Wow van "Leuk! Papa's msn-naam veranderd in" naar een vrij ziek topic in slecht een post of 15quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef linda22222 het volgende:
Wat een gedoe met die tampons. Mijn vader likt mijn inlegkruisje gewoon schoon en dan kan ik er weer een dag mee tegenaan
da's maar een fabeltjequote:Op zondag 13 november 2005 21:27 schreef tho_Omas het volgende:
Drink eens Baileys met Sprite.
Rust zacht.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik ben overgegaan op cola lait.
En overigens is papa's naam nog immer dat van de poep aan zijn anus dus wat dat betreft kan ik ontopique blijven.
Bailey's en spirtus niet hoorquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
cola lait.
No shit Sherlockquote:Op zondag 13 november 2005 21:33 schreef Classics het volgende:
[..]
spiritus is geen instant death ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |