Matig??quote:Op zondag 13 november 2005 19:04 schreef KARLOOWTJUH het volgende:
leuke matige grap voor als je vader op msn zit
Matig is hier een compliment, n00bquote:Op zondag 13 november 2005 19:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Matig??![]()
![]()
Ik wacht weer met smart op het moment dat hij online is vanavond...![]()
De laatste keer dat ik in zijn anus keek was het schoon.quote:Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Party_P het volgende:
misschien is het wel de waarheid
Nee.quote:
Je ontwetendheid maakt je mooiquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 19:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Matig??![]()
![]()
Ik wacht weer met smart op het moment dat hij online is vanavond...![]()
je komt uit een behoorlijk ontwricht gezin als ik dat zo leesquote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in zijn anus keek was het schoon.
WTF!! Ik wou hetzelfde zeggenquote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef Classics het volgende:
[..]
je komt uit een behoorlijk ontwricht gezin als ik dat zo lees![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het went, hij brengt mijn tampons in.
Wil ik ook wel doen!!quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het went, hij brengt mijn tampons in.
nog meer bekentenissen danquote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, ik kan het elke dochter aanraden hoor. Geen omkijken naar iedere maand en het is in een handomdraai gebeurd.
en nu hou ik óf op met de baileys óf met posten
Doe jij gekke dingen als je gedronken hebt?quote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, ik kan het elke dochter aanraden hoor. Geen omkijken naar iedere maand en het is in een handomdraai gebeurd.
en nu hou ik óf op met de baileys óf met posten
dat zie je toch je leest net het bewijsquote:Op zondag 13 november 2005 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe jij gekke dingen als je gedronken hebt?
![]()
Vraag dat maar aan papa!quote:Op zondag 13 november 2005 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe jij gekke dingen als je gedronken hebt?
![]()
Je had beter kunnen vragen of ze een foto van haar zelf zou willen postenquote:Op zondag 13 november 2005 20:34 schreef Classics het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
baileys maakt meer kapot dan je lief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |