quote:Op zondag 13 november 2005 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
klowjow krijgt nu al een tijd lang borstvoeding. Eigen verantwoordelijkheid,.
9.654.475 geldige stemmen en 12.127 ongeldige of blanco stemmen. Maakt in totaal 9.666.602 mensen die hun stem uitgebracht hebben, van de 12.076.611 kiesgerechtigden.quote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tien miljoen mensen hebben gestemd?
Zo, ik dacht dat het veel minder was.quote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef freako het volgende:
[..]
9.654.475 geldige stemmen en 12.127 ongeldige of blanco stemmen. Maakt in totaal 9.666.602 mensen die hun stem uitgebracht hebben, van de 12.076.611 kiesgerechtigden.
300.000/9.666.602 geeft 3,10%, afgerond dus 3%.
Google: BBC pitcairn.quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En kijk eens wat voor macho er tot stand is gekomen..
M., waar haal je die zinnen vandaan?
[ bron ]quote:The bombings are the strongest evidence yet that Iraq is no longer simply a magnet for international jihadis. Like Afghanistan under the Taliban, say counterterrorism experts, Iraq has become a base from which Al Qaeda can plan and launch attacks against its designated enemies, shifting both operatives and weapons into neighboring regimes its leaders hate as much as the US.
Nederland is groter dan je denkt.quote:Op zondag 13 november 2005 23:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zo, ik dacht dat het veel minder was.
Je ouders kopen iedere dag nieuwe, alleen op zondag gaat het niet.quote:Op maandag 14 november 2005 00:26 schreef Monidique het volgende:
O, als het zou moeten, vul ik natuurlijk zo een heel topic. Echter, ik wil dat niet en het hoeft niet. Mijn goudvissen zijn de hele tijd bij het wateroppervlak en... bluppen... zit er soms te weinig zuurstof in het water, of zoiets?
Voor mij hoeft het niet, ik vind het maar zielig om dieren en beesten hun hele leven te houden in kooien en kommen.quote:Op maandag 14 november 2005 00:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je ouders kopen iedere dag nieuwe, alleen op zondag gaat het niet.
Dat je achter een aimabel mombakkes een in wezen sinistere aard verschuilt, is mij nu wel duidelijk. Kun je niet gewoon letterlijk mijn vondsten overnemen, zoals ik het bij jou deed? Waarom dat antagonisme, burger M.?quote:Op maandag 14 november 2005 00:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet, ik vind het maar zielig om dieren en beesten hun hele leven te houden in kooien en kommen.
Ik zet mij af. Ik zet mij af tegen jou. Zodat ik niet gecorrumpeerd raak door de ideeën van anderen en zodat anderen duidelijk zien dat ik... Nee, sorry.quote:Op maandag 14 november 2005 00:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat je achter een aimabel mombakkes een in wezen sinistere aard verschuilt, is mij nu wel duidelijk. Kun je niet gewoon letterlijk mijn vondsten overnemen, zoals ik het bij jou deed? Waarom dat antagonisme, burger M.?
Wacht maar totdat je batterij er eerder een einde aan maakt.quote:Op maandag 14 november 2005 00:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Met mijn draadloze muis maak ik er een einde aan. Hihi.
Wat is er met mijn moeder?quote:Op maandag 14 november 2005 00:35 schreef Monidique het volgende:
Of je favoriete opiniemaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |