dat dan weer wel. Blijft een apart mannetje. Normaal erger ik me eraan als mensen hun carriere onnodig en tegen hun verstand in rekken, maar bij hem kan ik het wel weer waarderen.quote:Op zondag 13 november 2005 21:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
nou ja, zoals je zag, de aftakeling is inmddels bijna voltooid
En de eerste 6 rijden bij de beste 7 tijden ooit, alleen Uytdehaage staat nog op plaats 5 als je zijn SLC-tijd erbij pakt.quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerste 12 rijden een PR, als ik het goed heb.
Neuh, denk 't niet. Davis is meer van de kortere afstanden en Hedrick van de langere.quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Davis gaat toch niet onder de 6.10 rijden straks?
Ik zei het hier ook al, maar toen ik Ervik zag finishen twijfelde ik wel evenquote:Op zondag 13 november 2005 21:30 schreef Arcee het volgende:
Wat een tijden.
4 man onder 't oude W.R.
Hedrick pakt 't W.R., zoals ik al voorspelde.
En Romme met z'n tijd van Berlijn, 4 honderdste achter Uytdehaage.quote:Op zondag 13 november 2005 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de eerste 6 rijden bij de beste 7 tijden ooit, alleen Uytdehaage staat nog op plaats 5 als je zijn SLC-tijd erbij pakt.
Romme reed vorig jaar 6,14:70 in Berlijn, dus die staat er ook nog tussen.quote:Op zondag 13 november 2005 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de eerste 6 rijden bij de beste 7 tijden ooit, alleen Uytdehaage staat nog op plaats 5 als je zijn SLC-tijd erbij pakt.
Inderdaad, Hedrick rijdt een vol punt van z'n totaal of door z'n W.R. op de 5km.quote:Op zondag 13 november 2005 21:22 schreef spruud het volgende:
Hedrick neemt de eerste plaats over op de Adelskalendern van Uytdehaage.
Daar ga ik geen minuut van missen.quote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Bruce117 het volgende:
Komende vrijdag gaat het verder vanuit Salt Lake City.
De uitzending van de NOS op vrijdag is gepland van 21:50 tot 2:05.
Lange zit, maar wel mooi.
Normaal gesproken is de 1500 voor Davis en de 5000 voor Hedrick, maar ik moet het nog maar allemaal zien. Turijn schijnt 'werkijs' te zijn en dat zijn dus toch wel andere omstandigheden dan wat de Amerikanen gewend zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie vent die Chad, ik vrees wel dat NL het In Turijn alleen op de 10km kan winnen van de Amerikanen. Misschien op de 500 of 1000, maar daar zijn ook een hoop sterke concurrenten.
Dat wordt weer mooi, dat is zeker jaquote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Bruce117 het volgende:
Komende vrijdag gaat het verder vanuit Salt Lake City.
De uitzending van de NOS op vrijdag is gepland van 21:50 tot 2:05.
Lange zit, maar wel mooi.
achquote:Op zondag 13 november 2005 21:33 schreef Remzz het volgende:
Wat een ongelovelijke snelle tijden, je zegt nu bij een rondje 29,5 dat het minder gaat
Dijkstra had het zelfs over een voorzichtige start na een rondje 29,3, wie had dat 10 jaar geleden gedacht
Misschien dan toch de wonderbare opstanding van Ritsma. (Zou leuk zijn).quote:Op zondag 13 november 2005 21:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Turijn schijnt 'werkijs' te zijn en dat zijn dus toch wel andere omstandigheden dan wat de Amerikanen gewend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |