Inderdaad maar een malle regel van die Noren.quote:Op zondag 13 november 2005 21:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nope, die gekke Noren rekenen alleen tijden in Noorwegen als nationaal record.
Geen 28-ers, maar toch lage 29-ers, ruim voldoende voor een WRquote:Op zondag 13 november 2005 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
Die slotronden van Ervik zie ik Hedrick eigenlijk niet rijden..
Op deze manier gaan we verdomd rap richting 6 minuten. Zou schaatsen dan stiekem toch nog een beetje leuk zijnquote:Op zondag 13 november 2005 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Debiel, dat is al 5 seconden onder het oude WR van Uytdehaage.
Schaatsen was en is altijd al leukquote:Op zondag 13 november 2005 21:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Op deze manier gaan we verdomd rap richting 6 minuten. Zou schaatsen dan stiekem toch nog een beetje leuk zijn
dat dan weer wel. Blijft een apart mannetje. Normaal erger ik me eraan als mensen hun carriere onnodig en tegen hun verstand in rekken, maar bij hem kan ik het wel weer waarderen.quote:Op zondag 13 november 2005 21:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
nou ja, zoals je zag, de aftakeling is inmddels bijna voltooid
En de eerste 6 rijden bij de beste 7 tijden ooit, alleen Uytdehaage staat nog op plaats 5 als je zijn SLC-tijd erbij pakt.quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerste 12 rijden een PR, als ik het goed heb.
Neuh, denk 't niet. Davis is meer van de kortere afstanden en Hedrick van de langere.quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Davis gaat toch niet onder de 6.10 rijden straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |