Dat is die Armand lookalike....quote:
Gaat zeker niet doorquote:
Diep van binnen wil hij rapper worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
NY aight!
Neem dan een witte of blauwe pet.
dat is ze ongetwijfeld ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat meisje die bang is dat ze hees wordt, wat wordt die irritant neergezet op tv.![]()
Precies, die Mercha was niks en Mailah nog minder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
Dat hele groepje is vreselijk irritant.
Hoop 't voor d'r...ze is best...gezet. En echt geweldig zingen deed ze ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maike gaat afvallen, denk ik.
Die maike moet optiefen. Dat is toch geen idol?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef Dizer het volgende:
Maaike... wat is er aan de hand? Waarom zong je vandaag niet zo mooi?
En Maike, waarom ben je nou nog steeds hees?
NEEN! Mercha is leuk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb al een hekel aan 1 persoon.... dat is wel heel erg snel! En dat is dit mens:
[afbeelding]
Kurt Nilson wel dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die maike moet optiefen. Dat is toch geen idol?
Ik ben nou al fan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die maike moet optiefen. Dat is toch geen idol?
Jaaaaaaaaaaaaa, maar ze stopt *NU* met roken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:18 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat het Maike dr eigen stem is. Dat hese is echt een nepexcuus. En ze rookt er ook nog 's bij.![]()
![]()
Kamperquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb al een hekel aan 1 persoon.... dat is wel heel erg snel! En dat is dit mens:
[afbeelding]
Die lange?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
Wie was dat leuke blondje uit groepje 2?
Ik kreeg bij haar meteen Sunny flashbacks....quote:
nee op het eind komt het vast dat ze zo spannend in verschillende kamers zitten. En dan loopt de Jury naar binnen voor de uitslag. En dan komt de reclame en de rest volgende week.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef veldmuis het volgende:
Vandaag zie je toch nog niet op tv wie er wel of niet uitgetieft is?
Die heet tegenwoordig toch anders?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg bij haar meteen Sunny flashbacks....
Echt waar...?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die heet tegenwoordig toch anders?.
Jullie bedoelen niet Marescha?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die lange?
Die vond ik ook leuk..
Layla inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die heet tegenwoordig toch anders?.
Dat zou best kunnen. Weet het niet (meer).quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie bedoelen niet Marescha?
Opzouten inderdaad!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |