Hmm dat idee krijg ik ook. Vond haar vanavond eigenlijk niet bijzonder. Stom gekleed, slecht gezongen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De makers willen natuurlijk een sfeertje creeeren rond haar persoontje. Iets wat haar uniek maakt.
idd, ze zag er een beetje vreemd uit zaterdag...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef rashudo het volgende:
Opeens viel haar onderkin op, daarvoor niet?
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
idd, ze zag er een beetje vreemd uit zaterdag...
Ze ziet er ook verschrikkelijk eng uit!quote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond haar slecht.
Die stem leek een beetje 'nep'.
Ja, het verbaasde me toen ik zag dat al 28 is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:52 schreef BVO het volgende:
Ze ziet er trouwens véél jonger uit dan 28.
Het tegenovergestelde van Aaronquote:Op maandag 26 december 2005 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het verbaasde me toen ik zag dat al 28 is.
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef Syytön het volgende:
Zo, sommige mensen nemen het heel sportief op als ze verliezen... Ariel dus niet zo
Mwah, er werd in principe verteld dat ze niet slechter is maar het is interessanter voor de kijkers om te zien hoe moeilijk de zwangere 't gaat krijgen met dat kind in d'r buik, zou ik ook niet echt blij mee zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond dat ze erg sjago deed.
Okay, wel te snappen, maar iets sportiever mocht wel.
Vind je het gek? De jury wilde er liever iemand anders uitgooien, maar die zat niet op de stoeltjes. Daarna werd er eigenlijk gezegd dat ze een zwangere meer kans willen geven, om te kijken hoe dat gaat. Lijkt me ook iets teveel van het goede voor Ariel..quote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef Syytön het volgende:
Zo, sommige mensen nemen het heel sportief op als ze verliezen... Ariel dus niet zo
Ow dat opzich wel hoor. Enige 2 die minder waren, waren Serge en I-jay. 2 mannen dus, nuff said. Had die 2 wel liever weg zien gaan, wat een drama waren die 2 zeg..quote:Op zondag 1 januari 2006 15:22 schreef Magics het volgende:
Wat een domme pech. Maar ik snap niet dat er zo weinig op haar gestemd is ook...
Mee eens, ik vond die 2 deze keer niks waard, Ariel wel. Die andere ben ik even de naam van kwijt maar die vond ik ook slechter.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ow dat opzich wel hoor. Enige 2 die minder waren, waren Serge en I-jay. 2 mannen dus, nuff said. Had die 2 wel liever weg zien gaan, wat een drama waren die 2 zeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |