quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef Ivatje het volgende:
Zij is wel apart...Niet als die andere meisjes...ze lijken allemaal op elkaar...saai...
Zij heeft een apart gezicht, uitstraling, stem...
![]()
WAT?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef BVO het volgende:
Ze zijn allemaal veel ouder dan ik dacht.
Die Angelique en Davide ook al 34, Gabriël 31...
inderdaad, vanavond zag ze dr echt niet uit... dr leukheid word er ernstig door aangetast. maar ze blijft desondanks een van mijn favoritenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:24 schreef PeRi het volgende:
Ze was niet leuk. Dr styling, ze leek wel een olifantje. en over dr make up maar niet te spreken. Dr stem, zo nasaal. Dit was niet Ariël. Of wel, en dan mag ze echt naar huis.
Mishandeling, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
Eerst een caravan op d'r voet, nu van de trap gevallen
quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef SpaRood het volgende:
haar oksels...zweetvlek.....ewww
quote:Op zondag 11 december 2005 00:15 schreef sbientje het volgende:
je kan het harriet.. ehhhh ariel!
echt zooooo gelachen![]()
Ja getsie, dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden. Belachelijk.quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef SpaRood het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef SpaRood het volgende:
Daarom zit ze ook bij het circus hèquote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Onterecht door. Geen zuivere stem, wel een uitstraling, maar meer van een clown
Preciesquote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Daarom zit ze ook bij het circus hè
achja, bij het begin is het iets speciaals, en bij deze aflevering is er eerst een intro'tje over haarquote:Op zondag 11 december 2005 18:00 schreef Ivatje het volgende:
Ja wel, in elke aflevering hoor je iets over haar en circus...![]()
De makers willen natuurlijk een sfeertje creeeren rond haar persoontje. Iets wat haar uniek maakt.quote:Op zondag 11 december 2005 18:00 schreef Ivatje het volgende:
Ja wel, in elke aflevering hoor je iets over haar en circus...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |