Denk aan de kleine zeemeermin.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:38 schreef rashudo het volgende:
Merci voor de aangepaste TT.. wist even niet zeker hoe ze heette.
En goed karakterquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Die zong zeker goed.
En ze zag er leuk uit.![]()
Zit ook al te zoekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:49 schreef Pony-Lover het volgende:
is er ook een foto van die hoer?
Of Portugees, een van die twee waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 23:39 schreef sbientje het volgende:
volgens mij was het spaans?
Op het podium was ze toch krukloosquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
En we zien haar volgende week weer.Ik denk dat we haar ook nog wel krukloos zullen zien. (in de workshops dus)
zij is wel het minst eng van heel idolsquote:Op zondag 20 november 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind haar eng.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef Ivatje het volgende:
Zij is wel apart...Niet als die andere meisjes...ze lijken allemaal op elkaar...saai...
Zij heeft een apart gezicht, uitstraling, stem...
![]()
WAT?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef BVO het volgende:
Ze zijn allemaal veel ouder dan ik dacht.
Die Angelique en Davide ook al 34, Gabriël 31...
inderdaad, vanavond zag ze dr echt niet uit... dr leukheid word er ernstig door aangetast. maar ze blijft desondanks een van mijn favoritenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:24 schreef PeRi het volgende:
Ze was niet leuk. Dr styling, ze leek wel een olifantje. en over dr make up maar niet te spreken. Dr stem, zo nasaal. Dit was niet Ariël. Of wel, en dan mag ze echt naar huis.
Mishandeling, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
Eerst een caravan op d'r voet, nu van de trap gevallen
quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef SpaRood het volgende:
haar oksels...zweetvlek.....ewww
quote:Op zondag 11 december 2005 00:15 schreef sbientje het volgende:
je kan het harriet.. ehhhh ariel!
echt zooooo gelachen![]()
Ja getsie, dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden. Belachelijk.quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef SpaRood het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef SpaRood het volgende:
Daarom zit ze ook bij het circus hèquote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Onterecht door. Geen zuivere stem, wel een uitstraling, maar meer van een clown
Preciesquote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Daarom zit ze ook bij het circus hè
achja, bij het begin is het iets speciaals, en bij deze aflevering is er eerst een intro'tje over haarquote:Op zondag 11 december 2005 18:00 schreef Ivatje het volgende:
Ja wel, in elke aflevering hoor je iets over haar en circus...![]()
De makers willen natuurlijk een sfeertje creeeren rond haar persoontje. Iets wat haar uniek maakt.quote:Op zondag 11 december 2005 18:00 schreef Ivatje het volgende:
Ja wel, in elke aflevering hoor je iets over haar en circus...![]()
Hmm dat idee krijg ik ook. Vond haar vanavond eigenlijk niet bijzonder. Stom gekleed, slecht gezongen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De makers willen natuurlijk een sfeertje creeeren rond haar persoontje. Iets wat haar uniek maakt.
idd, ze zag er een beetje vreemd uit zaterdag...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef rashudo het volgende:
Opeens viel haar onderkin op, daarvoor niet?
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
idd, ze zag er een beetje vreemd uit zaterdag...
Ze ziet er ook verschrikkelijk eng uit!quote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond haar slecht.
Die stem leek een beetje 'nep'.
Ja, het verbaasde me toen ik zag dat al 28 is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:52 schreef BVO het volgende:
Ze ziet er trouwens véél jonger uit dan 28.
Het tegenovergestelde van Aaronquote:Op maandag 26 december 2005 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het verbaasde me toen ik zag dat al 28 is.
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef Syytön het volgende:
Zo, sommige mensen nemen het heel sportief op als ze verliezen... Ariel dus niet zo
Mwah, er werd in principe verteld dat ze niet slechter is maar het is interessanter voor de kijkers om te zien hoe moeilijk de zwangere 't gaat krijgen met dat kind in d'r buik, zou ik ook niet echt blij mee zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond dat ze erg sjago deed.
Okay, wel te snappen, maar iets sportiever mocht wel.
Vind je het gek? De jury wilde er liever iemand anders uitgooien, maar die zat niet op de stoeltjes. Daarna werd er eigenlijk gezegd dat ze een zwangere meer kans willen geven, om te kijken hoe dat gaat. Lijkt me ook iets teveel van het goede voor Ariel..quote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef Syytön het volgende:
Zo, sommige mensen nemen het heel sportief op als ze verliezen... Ariel dus niet zo
Ow dat opzich wel hoor. Enige 2 die minder waren, waren Serge en I-jay. 2 mannen dus, nuff said. Had die 2 wel liever weg zien gaan, wat een drama waren die 2 zeg..quote:Op zondag 1 januari 2006 15:22 schreef Magics het volgende:
Wat een domme pech. Maar ik snap niet dat er zo weinig op haar gestemd is ook...
Mee eens, ik vond die 2 deze keer niks waard, Ariel wel. Die andere ben ik even de naam van kwijt maar die vond ik ook slechter.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ow dat opzich wel hoor. Enige 2 die minder waren, waren Serge en I-jay. 2 mannen dus, nuff said. Had die 2 wel liever weg zien gaan, wat een drama waren die 2 zeg..
nou...dat was misshcien hoe zij het opvatte...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, er werd in principe verteld dat ze niet slechter is maar het is interessanter voor de kijkers om te zien hoe moeilijk de zwangere 't gaat krijgen met dat kind in d'r buik, zou ik ook niet echt blij mee zijn.
Bron: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article93139.ecequote:,,Dit is een heel zware schok,’’ aldus Ariël even na twaalf uur met gevoel voor drama. Met een plastic glaasje champagne binnen handbereik blikte ze terug op haar laatste Idols-minuten. Ze kreeg drie procent van de stemmen. ,,Ik sloeg helemaal dicht. Ik vind het namelijk wel vreemd dat ik wegmoet. Vanaf het moment dat ik met krukken de audities binnenkwam, was ik populair. Daarom had ik dit niet van het publiek verwacht.’
Nou ja, zeggen dat je heel er populair was is natuurlijk een beetje stom als je maar 3% van de stemmen kreeg.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:38 schreef Vanyel het volgende:
Waarom mag zo iemand niet gewoon chagrijnig zijn als ie eruit gestemd wordt? Het is toch gewoon kut, om dan een beetje nep te gaan doen alsof het je allemaal niet boeit vind ik veel stommer.
En dat ze er überhaupt uit gegooid werd is natuurlijk helemaal debiel.
weet je dat ik dat nog geen eens heb opgemerkt? lag zeker nog half te slapenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef kwakveense het volgende:
er is een groot verschil tussen gewoon eerlijk zeggen dat je het klote vindt dat je eruit ligt en degene die er wel in blijft niet eens meer een blik waardig gunnen en nieteens even feliciteren...
terecht teleurgesteld want ze was gewoon niet de slechtste! I-Jay en Serge waren dat.... gewoon zonde dat ze nu al weg is, ze had nog wel een weekjequote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n quote na twaalven moet je niet al te letterlijk nemen natuurlijk. Ze was gewoon erg teleurgesteld, meer niet.
Geen artiestennaam, gewoon een verbastering. Net als mensen die Pieter heten Piet genoemd worden ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Wel een beetje vaag dat je een artiestennaam neemt nu al...
Lekkere verbasteringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen artiestennaam, gewoon een verbastering. Net als mensen die Pieter heten Piet genoemd worden ofzo
Komt best vaak voor hoor, mensen die een andere roepnaam hebben dan dat ze werkelijk heten...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekkere verbastering
Pieter die Piet heet kan nog
Maar als je Harriet heet en je noemt jezelf Ariel.. Nou dat lijkt me beetje vergezocht
Dan kan ik ook wel als verbastering inplaats van mijn echte naam Tom , mijzelf Jan-Jaap gaan noemen![]()
Dan is het toch geen verbasteringquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Komt best vaak voor hoor, mensen die een andere roepnaam hebben dan dat ze werkelijk heten...
Nee, wel een artiestennaam idd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan is het toch geen verbastering
japzquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, wel een artiestennaam idd.
jah nu viel het inderdaad ook bij mij op!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat nu ik de krukkenstrijd voor de tweede keer zie dat het inderdaad erg opvalt hoe egocentrisch Ariel bezig was. er kon nauwelijks een applausje voor Renske af...
teleurgesteld zijn is goed en begrijpelijk, maar zij voelde zich al het zieligste hoopje mens nog voordat ze haar naam hoorde roepen door de jury. Ze snapte echt niet hoe Nederland haar nu al op die kruk kon zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef BVO het volgende:
Vrij normale reactie vond ik het.
Eindelijk??? Harriet, je bent al wel 5 hele zaterdagavonden live bij Idols geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
Ga je nu zelf elke zaterdag kijken?
Ariel: “Ik ben van plan om eindelijk weer eens te gaan stappen op zaterdagavond. Eindelijk kan ik weer eens zelf bepalen wat ik op die avond ga doen.”
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef slaapwandelaar het volgende:
vind dr een plons de kikker bek hebben en blij dat ze er uit is !!!
Alle finalisten dus van Renske tot de persoon die 2de word mogen pas 3 maanden na de finale een plaat uitbrengenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Henriette de circus-kamper-doos... waar blijft haar single?
Die komt niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Henriette de circus-kamper-doos... waar blijft haar single?
Precies.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze operatie was nog nodig voor haar vorige blessure, dus ongeloofwaardig kun je het niet noemen.
Ja of wel... herkent iedereen dr wel anders hadden ze zoiets van... wie is dat nu?????? Maar ja met krukken weet je meteen wie wie isquote:Op zondag 5 maart 2006 13:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies.![]()
Lijkt mij ook niet dat iemand voor zijn/haar lol met krukken gaat lopen.
Ze is toch gewoon in februari geopereerd? Logisch toch dat ze nog op krukken looptquote:Op maandag 6 maart 2006 21:50 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja of wel... herkent iedereen dr wel anders hadden ze zoiets van... wie is dat nu?????? Maar ja met krukken weet je meteen wie wie is
De krukken waren wel grappig, maar Ariel nietquote:Op maandag 6 maart 2006 23:28 schreef Andiyan het volgende:
Ariël was wel grappig vanavond, met speciale krukken in zebramotief op het podium.
ja, waren leuke krukken iddquote:Op maandag 6 maart 2006 23:28 schreef Andiyan het volgende:
Ariël was wel grappig vanavond, met speciale krukken in zebramotief op het podium.
Ellen soloquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef superhero87 het volgende:
Zie de day before sterrenparty topic
I've got the music in me
Eternal - I wanna be the only one (Floortje en Raffaela)
Floortje en Raffaela: It's My Party en My Guy [samen]
Lady Marmelade(Ariel, Renske en Charissa)
Wonderwall, I don't wanna miss a thing, [iets van I-Jay]..door Christon (op gitaar), Marescha en I-Jay
Reach Out, I'll Be There met Harm, Äaron en Serge
Angelique: Hemel en Aarde
Ellen: Super Duper Love
Floortje: Can't Say Goodbye
Raffaela: Back in Love Again
Allen: I'm Every Woman, Rock You Baby,Love is in the air.
Alleen de laatste 4 hadden solo's on/of duo's. De rest hadden alleen triootjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Helemaal geen duo of solo van Ariel?
En dan ook nog niet spontaan...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een graftak was dat zeg
Vooral samen met die gruwelijke Italiaanse nicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |