ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
2 van die breezersletjes staan klaar.
Hij pijpt wel lekker, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
Zo'n vader lijkt me echt verschrikkelijk!
Zonnebankmongool is gewoon de Hitler-versie van een vader. Kindjes keihard hersenspoelen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
Dat dacht ik al!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die "Don't Say You Love Me" heeft eerder meegedaan!
Was je die moeder van vorig jaar al vergeten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
Kon niet op de naam komenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
* iiiiiiiiiiiiiiii*
Joel de tweede!
dat lukt 'm dus welquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Zonnebankmongool is gewoon de Hitler-versie van een vader. Kindjes keihard hersenspoelen.
Ah.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Zonnebankmongool is gewoon de Hitler-versie van een vader. Kindjes keihard hersenspoelen.
Ik zou me diep schamen met zo een paquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef Tirion het volgende:
"Tsja, het doet je wel wat als je zoon door is..."
Die pa... arme kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |