quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik lang niet elke dag op de unimaar dit is natuurlijk wel een drijveer om wat vaker te komen
![]()
Hieronder trouwens ook wat brakke opnames van hetcollege van vanochtend... neem aan dat jij ook duidelijk zichtbaar in beeld ben Thisbe?
http://www.badongo.com/file.php?file=sinterklaas+college+Kortmann__2005-11-29_college_kortmann.3gp&s=black
Zozo, mevrouw Bierbergenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ben ook elke dinsdagochtend op zoek naar The_Duce... Dacht ik vorige week dat ik wist wie het was, zat diegene maandag ook bij college rechtsgeschiedenis, en dat volgt 'ie dus niet
Ik wil een hint! (Ben ik inmiddels al wel gespot, of is het wederzijds...)?
En de deur ging vandaag ook echt om 11 uur dicht, hilarisch, mensen die om 1 over 11 heel verbaasd aan de deur gingen rammelen (Slob zou zeggen: Je kunt ook even op het Janskerkhof een kopje koffie gaan drinken en in de 2e helft terug komen...).
Ben je vandaag nog op de JFv-kamer geweest, of ga je morgen op de excursie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef Thisbe het volgende:
Nee ik sta NIET op het filmpje, ik zat recht achter je, helemaal bovenaanLeuk filmpje trouwens!
De spanning stijgt, nietwaar?Wellicht dat ik zo af en toe een hint laat vallen........
Halloquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk van: ik ga hier toch ff spieken... maar jij bent echt héél erg.
Nee helaas niet, ik heb een afspraak morgen...Ga jij wel?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:49 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ben je vandaag nog op de JFv-kamer geweest, of ga je morgen op de excursie?
Ik ben toch ook wel benieuwd..
Ja, ik heb er zin in. Ik maak deel uit van de organiserende commissie ook, dus hoefde ik gelukkig niet in de rij om me in te schrijven..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee helaas niet, ik heb een afspraak morgen...Ga jij wel?
Nou, misschien over het algemeen genomen niet... maar in dit concrete geval ging het over een vak waarvan ik de studiepuntjes toch al weer een aardige poos binnen hebquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want je bent niet slim genoeg om de tentamens te halen?
Het zal niet lang meer duren,quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef Thisbe het volgende:
Let op, mijn hint geinspireerd door Kortmann![]()
Lichtvoetig schrijdt zij door de faculteit,
op het hoofd een hoed, een vlotte meid.
thans een rode jas, en zie,
tikt ze elke dag achter de pc,
een stuk voor scriptie of BJ
Succes!
Ja, dan organiseren wij een tegeninvasiequote:Op dinsdag 29 november 2005 19:04 schreef Pool het volgende:
Ik krijg de neiging om morgen de trein naar Nijmegen te pakken en ook fok!kers te gaan spotten.
Hoewel ik hier in Tilburg ook nog Sessy, Mr_G en 1-1-1-1-1-1-1-1-1 moet vinden.
op rijm graagquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:15 schreef Sessy het volgende:
Ik doe morgen m'n vaardigheid van 12.00-12.30 in yz12
Mwhaha, ik heb ook al in jouw en Sessy's fotoboek gekeken om te kijken of ik jullie al eens langs heb zien lopen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:04 schreef Pool het volgende:
Ik krijg de neiging om morgen de trein naar Nijmegen te pakken en ook fok!kers te gaan spotten.
Hoewel ik hier in Tilburg ook nog Sessy, Mr_G en 1-1-1-1-1-1-1-1-1 moet vinden.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef Thisbe het volgende:
Let op, mijn hint geinspireerd door Kortmann![]()
Lichtvoetig schrijdt zij door de faculteit,
op het hoofd een hoed, een vlotte meid.
thans een rode jas, en zie,
tikt ze elke dag achter de pc,
een stuk voor scriptie of BJ
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |