abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32524645
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Jaja, opzettelijk en niet wederrechtelijk zal ik jou eens flink vernederen!
pi_32528148
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:53 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Welnee, het leven was toendertijd keihard! Alle vakken waren jaarvakken, waar slechts een tentamen voor werd afgenomen. Deze tentamens duurden weleens 4 (ja VIER) uur..
Verder werden we regelmatig de rimboe van de Betafaculteit ingestuurd, alwaar we zelf onze weg naar de op instorten staande zaal moesten banen...
Bovendien werden de resultaten gepubliceerd op een (EEN) velletje papier dat bevestigd werd aan het prikbord. Niks geen internet
In de computerruimte bevond zich het inmense aantal van 5 (VIJF) pc's. Wachttijden liepen op tot zeker tien minuten!
De zoeksystemen in de bieb waren geent op het alom gewaardeerde MSdos
In de kantine hing immer een dikke mist van blauwe rook, en de asbakken waren overvol
Vroeger
Leuk om te horen.

Die goede oude tijd
pi_32531565
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik ruik een gevalletje art. 249 Sr
Vanaf 18 mag er afgeranseld worden
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_32531961
Vanaf achttien maar?! Oh shit waar heb ik mij aan schuldig gemaakt!
pi_32532415
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Vanaf 18 mag er afgeranseld worden
Heb je het wel gecheckt? Een AVAS verweer ("ja maar ik wist het niet en hij ziet er zo volwassen uit!") zit er niet in hoor: zie HR Leeftijd in art. 247 Sr NJ 1959, 102 03
pi_32532453
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:21 schreef Sessy het volgende:
Vanaf achttien maar?! Oh shit waar heb ik mij aan schuldig gemaakt!
Je kunt binnenkort een dagvaarding verwachten
pi_32532664
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heb je het wel gecheckt? Een AVAS verweer ("ja maar ik wist het niet en hij ziet er zo volwassen uit!") zit er niet in hoor: zie HR Leeftijd in art. 247 Sr NJ 1959, 102 03
Zeg, hou jij je mond eens, of wil jij soms ook billenkoek met mijn arrestenbundel uit 1998?
ik moest lachen
  donderdag 24 november 2005 @ 11:59:13 #108
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_32532959
Ik voel hier echt een behoefte aan worechtendating.fok.nl !
Ik zie in elk geval al 2 mensen die zich in gaan schrijven..
Nulla verba sed acta
pi_32533123
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Zeg, hou jij je mond eens, of wil jij soms ook billenkoek met mijn arrestenbundel uit 1998?
ik moest lachen
Uit '98! Goed jaar meen ik me te herinneren. Ik wil daar wel een lekkere afranseling mee hoor
pi_32533283
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef Leonoor het volgende:
Dating? Maak daar maar een SM-party van
@ Diederik, jammer dat het een collectors item is, daar durf ik niet hard mee te slaan. Maar wellicht voldoet een boek van Remmelink ook?
  donderdag 24 november 2005 @ 12:31:29 #111
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_32533817
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef Leonoor het volgende:
Als ik het hierboven zo lees, dan komen sommigen elkaar al tegen op de Keldertje-meets.
pi_32534982
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je kunt binnenkort een dagvaarding verwachten
Moet er niet eerst een aangifte zijn of zo? Unus testis, nullus testis - je kunt me niet alleen op m'n eigen verklaring pakken.

Gelieve uw dagvaarding bij dezen als onverzonden te beschouwen.
pi_32535058
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:31 schreef Pool het volgende:

[..]

Als ik het hierboven zo lees, dan komen sommigen elkaar al tegen op de Keldertje-meets.
Ik heb gemailed, maar ik ben nog steeds niet tot 't keldertje toegelaten
pi_32543103
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:24 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik heb gemailed, maar ik ben nog steeds niet tot 't keldertje toegelaten
Is de arrestenbundel niet kinky genoeg? Probeer het eens met het handboek voor Nederlands vermogensrecht bij echtscheiding? Daar heeft nog niemand weerstand aan kunnen bieden
pi_32543991
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:12 schreef Thisbe het volgende:

[..]

het handboek voor Nederlands vermogensrecht bij echtscheiding
Geil
Что было, то прошло..
pi_32544531
Het Nederlands vermogensrecht bij echtscheiding is alleen al naar zijn inhoud sado-masochistisch, ongeacht de omvang van het bovenbedoelde drukwerk.
pi_32544668
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Sessy het volgende:
Het Nederlands vermogensrecht bij echtscheiding is alleen al naar zijn inhoud sado-masochistisch, ongeacht de omvang van het bovenbedoelde drukwerk.
Dat bedoel ik! Zulke kost kom je maar zelden tegen, en zeker de hardcover uitvoering is niet te versmaden
  donderdag 24 november 2005 @ 22:22:03 #118
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_32550274
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Sessy het volgende:
Het Nederlandse huwelijksvermogensrecht is geweldig! Heerlijke kost, niet moeilijk over doen!
Hier kom ik misschien maandag nog op terug als ik mn tentamencijfer terug krijg
Nulla verba sed acta
pi_32556752
Ik had het eerder over 't feit dat je financieel wordt kaalgeplukt bij een echtscheiding, niet per se over jouw punt Noortje
Maar dat komt er ook nog eens bij, inderdaad!
pi_32564633
@s4nd3r-tj3
Wel Dinsdag naar Staatsrecht naar het sinterklaascollege van Kortmann gaan he! Dat wordt het leukste college wat je dit jaar gaat krijgen! Ga er zelf ook speciaal met 'n paar vrienden naartoe en Kortmann in de rust een zak pepernoten overhandigen zo briljant is dat college!
pi_32565528
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:11 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dating? Maak daar maar een SM-party van
@ Diederik, jammer dat het een collectors item is, daar durf ik niet hard mee te slaan. Maar wellicht voldoet een boek van Remmelink ook?
Boeken van Rammelink Remmelink zijn ok , kom maar een keer rossen

[ Bericht 3% gewijzigd door Diederik_Duck op 25-11-2005 13:57:09 (freudiaanse vertyping) ]
pi_32565558
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:21 schreef Sessy het volgende:

[..]

Moet er niet eerst een aangifte zijn of zo? Unus testis, nullus testis - je kunt me niet alleen op m'n eigen verklaring pakken.

Gelieve uw dagvaarding bij dezen als onverzonden te beschouwen.
Pff regeltjesneuker
pi_32580062
Ik neuk tenminste nog iets
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:48:46 #124
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_32597671
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:36 schreef Sessy het volgende:
Ik had het eerder over 't feit dat je financieel wordt kaalgeplukt bij een echtscheiding, niet per se over jouw punt Noortje
Maar dat komt er ook nog eens bij, inderdaad!
Het kaalplukken is juist het mooiste onderdeel ervan!
(En ik prefereer Leo boven Noortje...)
Nulla verba sed acta
pi_32641032
Mon, Nov 28, 2005 -- ARRE-RE0122-1-2005: Sinterklaascollege C. Kortmann
Op dinsdag 29 november a.s. om 08.45 uur vindt het Sinterklaascollege van prof. mr. C.A.J.M. Kortmann plaats (deze week is geruild met het college van prof. mr. P.J.P. Tak dat op vrijdag a.s. plaatsvindt). Prof. Kortmann verzoekt alle studenten enige vorm van muziekinstrument mee te nemen. Dat kan varieren van een draaiorgel tot pannendeksel en van mondharmonica tot triangel.

wordt een bende
pi_32641180
Zoals ik op de vorige pagina ook al zei: ich bin dabei! En geloof me maar dat die sinterklaascolleges van Kortmann geniaal zijn!
pi_32641201
Hilarisch Wat staat er dan te gebeuren?
pi_32641415
Normaal gesproken heeft ie voor sinterklaas een gedicht in elkaar geflanst van driekwartier waarin hij de actualiteit, het vak staatsrecht (want daar zouden de colleges in feite over moeten gaan... ) en het studentenleven analyseert. Kortmann geldt overigens met zn leeftijd, zn wandelstokje en staat van dienst als de Nijmegen-rechten-faculteit-coryfee bij uitstek, en kan over de meest onzinnge dingen nog een hele show maken.

Wat ie trouwens met alle muziekinstrumenten van plan is weet ik niet....
  maandag 28 november 2005 @ 13:59:59 #129
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_32644274
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:01 schreef DonStefano het volgende:
Normaal gesproken heeft ie voor sinterklaas een gedicht in elkaar geflanst van driekwartier waarin hij de actualiteit, het vak staatsrecht (want daar zouden de colleges in feite over moeten gaan... ) en het studentenleven analyseert. Kortmann geldt overigens met zn leeftijd, zn wandelstokje en staat van dienst als de Nijmegen-rechten-faculteit-coryfee bij uitstek, en kan over de meest onzinnge dingen nog een hele show maken.

Wat ie trouwens met alle muziekinstrumenten van plan is weet ik niet....
Goed dat ik het hier nog even meelees, ik heb mijn wekker alvast gezet voor morgenochtend..
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_32646071
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:59 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Goed dat ik het hier nog even meelees, ik heb mijn wekker alvast gezet voor morgenochtend..
Zal ik ook nog gaan? For old times sake!
Het is toch zo'n lieve man hè? En hij weigert mij steevast met mijn voornaam aan te spreken, terwijl andere docenten mij een koosnaampje hebben gegeven
pi_32657454
Vandaag had ik college grondslagen van het recht van de heer Hol (een rechter). Ik vind die man niet onaardige college's geven, dus daar ga ik dan braaf heen. Iig, 10 minuten na de pauze komen er nog eens wat mensen binnen kakken die dan ook nog eens in het midden van de zaal willen gaan zitten, i.p.v. stil en bescheiden in een hoekje. Nou dat trok Hol erg slecht. Sterker nog, hij beval die mensen de zaal te verlaten, wat hij naar eigen zeggen nog nooit had gedaan. Er werd echter geen aanstalte gemaakt volgens mij. Ik hoopte op een rel met de security en al er bij maar helaas. Hol ging over op een preek van een minuut ofzo waarna hij zei dat ze mochten blijven zitten. Ik denk uit onmacht om het zichzelf niet al te moeilijk te maken. Iig, het was wel smullen. Je voelde de zaal echt schrikken, hij straalde echt even gezag uit, alhoewel het dus niet erg goed leek te werken.

Overigens ben ik er nog niet uit of dit echt een uitzondering was of dat ik gewoon een naïeve 1e jaars ben.

Ook leuk qua Utrechtse docenten: Ewoud Slob. (privaat/romeins recht) Schept er een genoegen in om eens in de zoveel tijd keihard 'tering' te roepen. Is gewoon altijd lachen vind ik. De keer dat hij het whiteboard met een watervaste edding marker beschreef en daarna probeerde te wissen was ook niet verkeerd moet ik zeggen.

[ Bericht 7% gewijzigd door smvs op 28-11-2005 22:40:59 ]
  maandag 28 november 2005 @ 23:41:45 #132
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_32659650
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:30 schreef smvs het volgende:
Ook leuk qua Utrechtse docenten: Ewoud Slob. (privaat/romeins recht) Schept er een genoegen in om eens in de zoveel tijd keihard 'tering' te roepen. Is gewoon altijd lachen vind ik. De keer dat hij het whiteboard met een watervaste edding marker beschreef en daarna probeerde te wissen was ook niet verkeerd moet ik zeggen.
Ewout Slob heeft vandaag bij Romeins Recht wel iemand de zaal uitgestuur (die kwam ook 35 minuten te laat, 10 minuten voor het begin van de pauze...).
quote:
Slob: Het lijkt me beter als u even op de gang wacht tot de pauze!
Student: Uh, u bedoelt...???
Slob: Ja, gaat u maar weer even naar buiten!
Ik kijk nu al uit naar bijzondere ovk morgen: Er is aangekondigd dat om 11 uur de deur op slot gaat en dat de laatkomers lekker mogen wachten tot de 2e helft!
Nulla verba sed acta
pi_32659926
quote:
Vandaag had ik college grondslagen van het recht van de heer Hol (een rechter).
Persoonlijk vind ik 'm een van de betere docenten. Heb 'm gehad voor rechtsfilosofie en heb weinig zulke leuke HC gehad over zulke niet boeiende stof.
quote:
Ik kijk nu al uit naar bijzondere ovk morgen: Er is aangekondigd dat om 11 uur de deur op slot gaat en dat de laatkomers lekker mogen wachten tot de 2e helft!
Stond zelfs al op WebCT. Maar wat was die vent (blauwe trui) vreselijk a-relaxt. Ik dacht vorige week echt dat het weer zo'n deeltijdgozer was die begon te blaten maar 't was een docent Gast die HC gaf was daarentegen wel goed: dan ben je gewoon te laat
pi_32661888
Gaat er nog iemand as donderdag naar de Nobiles Carrieredagen in de Jaarbeurs te Utrecht? Op die donderdag is er de zogenaamde juirstenplaza waar vele bedrijven aanwezig zullen zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar het Ministerie van Buitenlandse zaken en Allen & Overy. Inderdaad, heel verschillend ...
Before all else, be armed.
pi_32663298
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:41 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Ewout Slob heeft vandaag bij Romeins Recht wel iemand de zaal uitgestuur (die kwam ook 35 minuten te laat, 10 minuten voor het begin van de pauze...).
[..]

Terecht tot de tweede macht. Niets is erger dan te-laat-kom-paupers.
pi_32663301
quote:
*verhaal*
Hol heeft inderdaad weinig natuurlijke autoriteit. En dat is zeker jammer te noemen. Ik zou het wel weten als docent in zijn positie. .
  dinsdag 29 november 2005 @ 08:20:52 #137
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_32663669
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:43 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Op dinsdag 29 november a.s. om 08.45 uur vindt het Sinterklaascollege van prof. mr. C.A.J.M. Kortmann plaats (deze week is geruild met het college van prof. mr. P.J.P. Tak dat op vrijdag a.s. plaatsvindt). Prof. Kortmann verzoekt alle studenten enige vorm van muziekinstrument mee te nemen. Dat kan varieren van een draaiorgel tot pannendeksel en van mondharmonica tot triangel.

wordt een bende
Ah dat lees ik net te laat. Naja ik heb mijn portie al gehad 2 jaar geleden. Toen was het overigens 'alleen' een mooie voordracht in dichtvorm. Was een leuk college.
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:54:21 #138
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_32664800
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:43 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:

wordt een bende
Verslapen..
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_32665479
Het was weer eens geweldig We hebben zelfs met z'n allen Sinterklaasliedjes gezongen onder begeleiding van gezoem en enkele "instrumenten"
pi_32665541
Leuk mutsje had je trouwens op Don Hopelijk vindt ie je letter lekker!
pi_32667179
Hee, je was er dus ook!

Vond het eerlijk gezegd wat minder dan afgelopen twee jaren, de scherpte was er een beetje af! En die opmerking dat NEC nooit een wedstrijd wint...

Overigens heb ik met mijn telefoontje wel nog audio-visueel beeldmateriaal van de sinterklaasliedjes kunnen maken (toen was Kortmann wel op dreef..!!), die zal ik vanavond als ik thuis ben ff posten!

pi_32668366
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef DonStefano het volgende:
Hee, je was er dus ook!
Jezus Don, we hadden zelfs oogcontact! Is mijn stralende persoonlijkheid je niet eens opgevallen?
pi_32668429
Schijnbaar niet dus....

Je zit nu toevallig niet in t Studeon he? Want ik heb dus echt volstrekt geen idee wie jij bent...
pi_32668660
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:38 schreef DonStefano het volgende:
Schijnbaar niet dus....

Je zit nu toevallig niet in t Studeon he? Want ik heb dus echt volstrekt geen idee wie jij bent...
Jawel, ik probeer zo onopvallend mogelijk te Fokken
pi_32668795
Hmz.... ik zie niemand in mijn nabije omgeving Fokken blijf dus in het duister tasten

Ga nu wat Reftervoedsel naar binnenwerken... but i will continue my investigation!
pi_32668887
Ik ben een beetje gemeen, ik kan je van hieruit zien Achter de paal, helemaal achterin! O, nu ga ik net weg, verdorie
pi_32671244
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben een beetje gemeen, ik kan je van hieruit zien
komt natuurlijk door die op m''n kop.... maar word er wel 'n beetje paranoia van!
pi_32673140
Big Brother is watching you...Nu ik je gespot heb, ga ik je elke dag begluren
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:14:25 #149
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_32673894
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben ook elke dinsdagochtend op zoek naar The_Duce... Dacht ik vorige week dat ik wist wie het was, zat diegene maandag ook bij college rechtsgeschiedenis, en dat volgt 'ie dus niet

Ik wil een hint! (Ben ik inmiddels al wel gespot, of is het wederzijds...)?

En de deur ging vandaag ook echt om 11 uur dicht, hilarisch, mensen die om 1 over 11 heel verbaasd aan de deur gingen rammelen (Slob zou zeggen: Je kunt ook even op het Janskerkhof een kopje koffie gaan drinken en in de 2e helft terug komen...).
Nulla verba sed acta
pi_32674411
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:42 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig ben ik lang niet elke dag op de uni maar dit is natuurlijk wel een drijveer om wat vaker te komen

Hieronder trouwens ook wat brakke opnames van het college van vanochtend... neem aan dat jij ook duidelijk zichtbaar in beeld ben Thisbe?

http://www.badongo.com/file.php?file=sinterklaas+college+Kortmann__2005-11-29_college_kortmann.3gp&s=black
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')