quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jaja, opzettelijk en niet wederrechtelijk zal ik jou eens flink vernederen!![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Welnee, het leven was toendertijd keihard! Alle vakken waren jaarvakken, waar slechts een tentamen voor werd afgenomen. Deze tentamens duurden weleens 4 (ja VIER) uur..
Verder werden we regelmatig de rimboe van de Betafaculteit ingestuurd, alwaar we zelf onze weg naar de op instorten staande zaal moesten banen...
Bovendien werden de resultaten gepubliceerd op een (EEN) velletje papier dat bevestigd werd aan het prikbord. Niks geen internet![]()
In de computerruimte bevond zich het inmense aantal van 5 (VIJF) pc's. Wachttijden liepen op tot zeker tien minuten!
De zoeksystemen in de bieb waren geent op het alom gewaardeerde MSdos![]()
In de kantine hing immer een dikke mist van blauwe rook, en de asbakken waren overvol
Vroeger![]()
Vanaf 18 mag er afgeranseld wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ruik een gevalletje art. 249 Sr![]()
Heb je het wel gecheckt? Een AVAS verweer ("ja maar ik wist het niet en hij ziet er zo volwassen uit!") zit er niet in hoor: zie HR Leeftijd in art. 247 Sr NJ 1959, 102 03quote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Vanaf 18 mag er afgeranseld worden![]()
Je kunt binnenkort een dagvaarding verwachtenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:21 schreef Sessy het volgende:
Vanaf achttien maar?! Oh shit waar heb ik mij aan schuldig gemaakt!
Zeg, hou jij je mond eens, of wil jij soms ook billenkoek met mijn arrestenbundel uit 1998?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je het wel gecheckt? Een AVAS verweer ("ja maar ik wist het niet en hij ziet er zo volwassen uit!") zit er niet in hoor: zie HR Leeftijd in art. 247 Sr NJ 1959, 102 03![]()
Uit '98! Goed jaar meen ik me te herinneren. Ik wil daar wel een lekkere afranseling mee hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je mond eens, of wil jij soms ook billenkoek met mijn arrestenbundel uit 1998?![]()
ik moest lachen![]()
Dating? Maak daar maar een SM-party vanquote:Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef Leonoor het volgende:
Ik voel hier echt een behoefte aan worechtendating.fok.nl !
Ik zie in elk geval al 2 mensen die zich in gaan schrijven..
Als ik het hierboven zo lees, dan komen sommigen elkaar al tegen op de Keldertje-meets.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef Leonoor het volgende:
Ik voel hier echt een behoefte aan worechtendating.fok.nl !
Ik zie in elk geval al 2 mensen die zich in gaan schrijven..
Moet er niet eerst een aangifte zijn of zo? Unus testis, nullus testis - je kunt me niet alleen op m'n eigen verklaring pakken.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kunt binnenkort een dagvaarding verwachten![]()
Ik heb gemailed, maar ik ben nog steeds niet tot 't keldertje toegelatenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Als ik het hierboven zo lees, dan komen sommigen elkaar al tegen op de Keldertje-meets.![]()
Is de arrestenbundel niet kinky genoeg?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:24 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik heb gemailed, maar ik ben nog steeds niet tot 't keldertje toegelaten![]()
Geilquote:Op donderdag 24 november 2005 18:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
het handboek voor Nederlands vermogensrecht bij echtscheiding
Dat bedoel ik! Zulke kost kom je maar zelden tegen, en zeker de hardcover uitvoering is niet te versmadenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Sessy het volgende:
Het Nederlands vermogensrecht bij echtscheiding is alleen al naar zijn inhoud sado-masochistisch, ongeacht de omvang van het bovenbedoelde drukwerk.
Het Nederlandse huwelijksvermogensrecht is geweldig! Heerlijke kost, niet moeilijk over doen!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Sessy het volgende:
Het Nederlands vermogensrecht bij echtscheiding is alleen al naar zijn inhoud sado-masochistisch, ongeacht de omvang van het bovenbedoelde drukwerk.
Boeken van Rammelink Remmelink zijn okquote:Op donderdag 24 november 2005 12:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dating? Maak daar maar een SM-party van![]()
@ Diederik, jammer dat het een collectors item is, daar durf ik niet hard mee te slaan. Maar wellicht voldoet een boek van Remmelink ook?
Pff regeltjesneukerquote:Op donderdag 24 november 2005 13:21 schreef Sessy het volgende:
[..]
Moet er niet eerst een aangifte zijn of zo? Unus testis, nullus testis - je kunt me niet alleen op m'n eigen verklaring pakken.
Gelieve uw dagvaarding bij dezen als onverzonden te beschouwen.
Het kaalplukken is juist het mooiste onderdeel ervan!quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:36 schreef Sessy het volgende:
Ik had het eerder over 't feit dat je financieel wordt kaalgeplukt bij een echtscheiding, niet per se over jouw punt Noortje![]()
Maar dat komt er ook nog eens bij, inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |