abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:10:41 #51
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_32285642
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef The_Duce het volgende:

[..]

Oh, het zou verboden moeten worden! Schoordijk in de van naar Spanje, naar Barceeeeelona
Handgeschreven overhead-sheets zijn wel echt de bom!
Waar zat je ergens?
Nulla verba sed acta
pi_32286385
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:10 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Handgeschreven overhead-sheets zijn wel echt de bom!
Waar zat je ergens?
Bij Kernvak Privaatrecht deed hij 't ook al handgeschreven. Overigens is 't wel een goede gozer hoor die Hondius
pi_32290076
Hondius, de man die thuis waarschijnlijk 3 uur lang bezig was met een (aardig mooie) tekening van een kelk (had te maken met een arrest). Om vervolgens slechts 5 seconden zijn tekening op de overheadprojector te laten zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2005 17:05:53 ]
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:24:51 #54
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_32290595
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hondius, de man die thuis waarschijnlijk 3 uur lang bezig was met een (aardig mooie) tekening van een kelk (had te maken met een arrest). Om vervolgens slechts 5 seconden zijn tekening op de overheadprojector te laten zien.
Hij had vandaag ook weer een aantal meesterlijke tekeningen, operaties waarbij een schaar in iemand was blijven zitten enzo, ik was deeply impressed.. Hij maakt mooiere handgeschreven sheets dan Fesevur bij Kernvak Privaat..
Maar vertel, welke vakken volg jij nu behalve grondslagen Privaat?
Nulla verba sed acta
pi_32291980
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 00:37 schreef VeX- het volgende:

[..]

Goed zeg. Ik had ook een 7,5. Voor Internationaal Publiekrecht toch?
Jup Welke casus had jij? Ook die van week 10? Ik was echt blij, veel hoger dan dit geeft ze namelijk niet
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:04:07 #56
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_32296563
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef _-rally-_ het volgende:
Geen flauw idee Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten.

Hm, wat kost het als ik jou inhuur om dat ff drie van de vier zaken te doen
Volgens mij heb ik het meeste van mijn materiaal (zoals pleitnota's e.d.) van die OU cdrom nog wel liggen. Dealtje maken?
pi_32296876
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:04 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het meeste van mijn materiaal (zoals pleitnota's e.d.) van die OU cdrom nog wel liggen. Dealtje maken?
Oh, je kent 'm ? Dan is 't voor jou helemaal een eitje

Is 't trouwens zinvol met dat ding te wachten tot ik ook materieel strafrecht heb bestudeerd ?
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:29:52 #58
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_32297288
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:15 schreef _-rally-_ het volgende:
Oh, je kent 'm ? Dan is 't voor jou helemaal een eitje
Heb eraan meegewerkt in de testfase van dit OU product. Kreeg ik voor betaald ook.
quote:
Is 't trouwens zinvol met dat ding te wachten tot ik ook materieel strafrecht heb bestudeerd ?
Wat ik me van de strafrecht aspecten herinner, niet echt.. Dat kan je zo ook vast wel.
pi_32297558
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:29 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Heb eraan meegewerkt in de testfase van dit OU product. Kreeg ik voor betaald ook.
[..]

Wat ik me van de strafrecht aspecten herinner, niet echt.. Dat kan je zo ook vast wel.
Dank voor het gestelde vertrouwen; je weet tenslotte hoe enorm gepassioneerd ik ben inzake het strafrechtelijke
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_32298077
Ik doe momenteel straf(proces)recht, internationaal-en europees recht en rechtseconomie.

Europees recht is kut, maar dat heb ik al eerder vermeld. En verder ga ik of een strafrecht of een bestuursrecht master doen.
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:49:47 #61
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_32298114
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef flubub het volgende:

[..]

Jup Welke casus had jij? Ook die van week 10? Ik was echt blij, veel hoger dan dit geeft ze namelijk niet
Nee, ik had die van week 8 over mensenrechten.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_32298849
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:24 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Hij had vandaag ook weer een aantal meesterlijke tekeningen, operaties waarbij een schaar in iemand was blijven zitten enzo, ik was deeply impressed.. Hij maakt mooiere handgeschreven sheets dan Fesevur bij Kernvak Privaat..
Maar vertel, welke vakken volg jij nu behalve grondslagen Privaat?
Kernvak Internationaal & Europees Recht en Grensoverschijdende aspecten van het strafrecht .
pi_32325285
Ben ik maar net echt aan de scriptie begonnen, heb ik er nu al geen zin meer in
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_32327973
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:54 schreef Thisbe het volgende:
Mogen we het onderwerp weten? of heb je dat al verteld... heb ik even gemist namelijk
pi_32364369
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:54 schreef Thisbe het volgende:
Heb je dan niet soort van het verkeerde onderwerp gekozen ?
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:59:59 #66
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_32364791
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:38 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Ja

Overigens, vandaag bij Bijzondere overeenkomsten ging het ALWEER over die Schoordijk
Ik heb hem afgelopen dinsdag nog even gesproken.

Vraagt hij aan een studiegenote: "Welke richting doe jij?"
Meisje: "Vooral internationaal strafrecht en mensenrechten"
Schoordijk (met knipoog): "Dat is toch eigenlijk geen vak hè?"
Meisje:

Toen vroeg hij wat ik deed.
Ik: "Ja, het échte werk hè."
Schoordijk: "Ah, privaatrecht"
Ik: "Natuurlijk"

vrijdag 18 november 2005 @ 09:05:30 #67
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_32364881
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef Sessy het volgende:
Ik zit te denken, we worden uitgenodigd op de uvt om in het kader van Recht&Maatschappij naar een zitting van de Commissie Gelijke Behandeling te gaan. Is dat interessant? Ik bedoel haar adviezen zijn niet eens bindend en zo.
Ik ben twee jaar geleden wel geweest en ik vond het erg interessant!

Juist omdat het geen rechter met bindende uitspraken is, is zo'n zitting een stuk losser. Die commissieleden stellen echt pittige vragen aan de partijen en iedereen krijgt alle tijd om het verhaal te vertellen. Daardoor is het best meeslepend. Bij ons ging het om een neger die op de werkplek gediscrimineerd werd en wiens contract niet meer verlengd werd nadat hij daar moeilijk over had gedaan.
pi_32372932
Je hebt je aangemeld op een vak met een maximumcapaciteit. Bij deze kunnen we je berichten dat je deel mag nemen aan het vak. De inschrijving kun je vanaf heden in Osiris raadplegen.

Dat wordt mediaten
pi_32389608
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:41 schreef The_Duce het volgende:
Je hebt je aangemeld op een vak met een maximumcapaciteit. Bij deze kunnen we je berichten dat je deel mag nemen aan het vak. De inschrijving kun je vanaf heden in Osiris raadplegen.

Dat wordt mediaten
Valt later veel geld in te verdienen. Als mediator. Is helemaal "hot" op het moment. Vooral in arbeidsgeschillen.
pi_32392128
Lijkt me ook interessant om te doen. Met de toenemende druk op het rechterlijk apparaat ontkomen we er gewoon niet aan dat er straks veel aan allerlei soorten buitengerechtelijke afhandeling moet worden gedaan. Mediation ook.
pi_32393442
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:18 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Mogen we het onderwerp weten? of heb je dat al verteld... heb ik even gemist namelijk
Jawel hoor: de onduidelijkheid van enkele fiscaalrechtelijke gevolgen van de uitoefening van de wilsrechten. Klinkt als een leesbaar onderwerp nietwaar?
pi_32394137
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Jawel hoor: de onduidelijkheid van enkele fiscaalrechtelijke gevolgen van de uitoefening van de wilsrechten. Klinkt als een leesbaar onderwerp nietwaar?
fiscaal is cool. En wilsrechten, daar moet ik januari het één en ander over weten; zit nu met ene boek van Van Mourik en Nuytink (van wie overigens de laatste een velen male beter leesbare schrijfstijl heeft, maar de eerste lekkere droge humor) op schoot...
pi_32394223
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Een beetje goede scriptie zit zó in elkaar dat je als je 'm x jaar na je afstuderen leest, je er niets meer van begrijpt. Dus wat dat betreft ga je de goede kant op .
pi_32413334
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

fiscaal is cool. En wilsrechten, daar moet ik januari het één en ander over weten; zit nu met ene boek van Van Mourik en Nuytink (van wie overigens de laatste een velen male beter leesbare schrijfstijl heeft, maar de eerste lekkere droge humor) op schoot...
Nuytink is een poeperd van Mourik ook trouwens, grote bek maar een klein hartje
pi_32413387
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:15 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Een beetje goede scriptie zit zó in elkaar dat je als je 'm x jaar na je afstuderen leest, je er niets meer van begrijpt. Dus wat dat betreft ga je de goede kant op .
Het allermooiste is natuurlijk als ie al na een jaar hopeloos verouderd is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')