Toch net voor die tijd nog gematched spannenddddquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:52 schreef Butra het volgende:
[..]
Je bent al te laat, is om 15:30 begonnen. Australia 6-3 voor.
Of een tv bij je computer zettenquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:59 schreef Iceman_J het volgende:
Heb zojuist een laptop gekocht van mn gokwinsten van de afgelopen wekenVanaf nu is het voor mij dus ook mogelijk om voor de televisie te gaan zitten en vandaar in te zetten op evenementen
Dus: nog meer winsten
![]()
Ik wed alleen via BF. Over het algemeen doe ik soort van surebets, voor zover deze bestaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:02 schreef JamesDean het volgende:
[..]
Of een tv bij je computer zettenMaar netjes, post je picks aub zodat de laptopafname nog groter zal worden voor het eind van het jaar
![]()
Is inmiddels geregeldquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang duurt zo'n pot rugby? Nog steeds 10-6 trouwens.
En Cult, je hebt mail.
Nee. Die speler moet dan 10 minuten aan de kant blijven, maar er komt wel een vervanger in.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef JamesDean het volgende:
Geel voor een speler van Australie, nu spelen ze met man minder of niet?
Oh ok, ja dat hoor ik aan het commentaar bij de BBC. Nou ja ik wacht het wel af, ik ga geen rare sprongen meer maken. Het is in ieder geval wel spannend nuquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef Butra het volgende:
[..]
Nee. Die speler moet dan 10 minuten aan de kant blijven, maar er komt wel een vervanger in.
Australie wel zwaar onder druk nu.
Pakistan staat veel zwaarder onder drukquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef Butra het volgende:
Nee. Die speler moet dan 10 minuten aan de kant blijven, maar er komt wel een vervanger in.
Australie wel zwaar onder druk nu.
Ik zet er ook wat op en een tientje op Tsjechië.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef Butra het volgende:
Moet Guus het maar doen vanavond. Al heb ik daar niet al te veel op staan.
Wil je je precieze picks + stakes ff ruim van tevoren posten vanavond?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer.
Dan maar weer NHL en NBA vannacht
"t is nog goedgekomenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:31 schreef Iceman_J het volgende:
Hm... beetje jammer van macedonië wel... staan gewoon achter tegen liechtensteinNouja... nog 20 minuten... go Macedonië!
Heb net even een beetje alles doorgenomen voor de NHL..quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:46 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
Wil je je precieze picks + stakes ff ruim van tevoren posten vanavond?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef msteggink het volgende:
Italie bedanktAlle combo's tot nu toe goed, op zwitserland na (heb nog 115 combo's lopen
)
heb je het niet lang volgehoudenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:52 schreef koekjesmonstertje het volgende:
ik kap ermee. was leuk te gokken. have fun all. see y@..!
En de Devils hebben al gewonnen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb net even een beetje alles doorgenomen voor de NHL..
Devils, Nashville, Rangers en Flyers worden mijn main picks. Daar ga ik combo's mee maken. Ik kan me niet voorstellen dat die gaan verliezen. Islanders en Senators winnen denk ik ook wel, Ottawa waarschijnlijk zeker, maar ik vind de odd te laag om er veel op te gaan zetten.
Klasse hoor van Pierce.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:27 schreef Butra het volgende:
Nog wat gezet op Davenport (live @ 2.66).
Dat 50/50 ging over het doorgaan. Niet over deze wedstrijd dus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef jmac het volgende:
quote van 1.72 voor trinidad vind ik weinig aangezien Beenhakker overal verkondigd dat het zeker 50/50% kans is voor beide teams in deze wedstrijd. De Bookies denken het beter te weten?
Bedankt voor de linkquote:Op zondag 13 november 2005 00:51 schreef Greetings het volgende:
mms://212.199.221.153/1042444
Nee hoor. Hoogstens 2 of 3 minuten.quote:Op zondag 13 november 2005 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Loopt wel een kleine tien minuten achter zie ik.
Vergeleken met livescore.com is het verschil bij een minuut of 7-8.quote:Op zondag 13 november 2005 00:54 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoogstens 2 of 3 minuten.
Ja, maar livescore staat ook vaak 15 minuten op "90e minuut".quote:Op zondag 13 november 2005 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vergeleken met livescore.com is het verschil bij een minuut of 7-8.
Niet echt, bij livescore ging het ongeveer in één refresh van 0-0 naar 1-1quote:Op zondag 13 november 2005 01:17 schreef Greetings het volgende:
1-1 staat het. Ik was even weg, maar liep ie ver achter ten opzichte van livescore?
Loopt zelfs voor op het scorebord van de FIFA WK site.quote:Op zondag 13 november 2005 01:17 schreef Greetings het volgende:
1-1 staat het. Ik was even weg, maar liep ie ver achter ten opzichte van livescore?
Devils 3-2 winst, Nashville 3-1, Rangers 6-1, Flyers 5-4, Ottawa 6-1 en Islanders 5-2quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb net even een beetje alles doorgenomen voor de NHL..
Devils, Nashville, Rangers en Flyers worden mijn main picks. Daar ga ik combo's mee maken. Ik kan me niet voorstellen dat die gaan verliezen. Islanders en Senators winnen denk ik ook wel, Ottawa waarschijnlijk zeker, maar ik vind de odd te laag om er veel op te gaan zetten.
Atlanta Trashers, Toronto en de Avalanches zijn leuke picks voor een gokje. Atlanta speelt tegen Carolina. Die hebben thuis nog een ongeslagen status, maar Atlanta is ook in een goede vorm. De Hurricanes moeten gewoon een keer verliezen. Toronto heeft Montreal al een keer eerder veslagen, de keeper van Montreal heeft de statistieken ook tegen qua wedstrijden vs Toronto. Colorado speelt tegen Calgary, de top powerplay (6de) en penalty killing (3de) tegen de slechtste (24ste en 26ste). Colorado heeft ze al eerder verslagen met 7-3.
mag ik u bedankenquote:Op zondag 13 november 2005 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
NHL was weer okay. Jammer van Colorado, maar toch weer winst
[..]
Devils 3-2 winst, Nashville 3-1, Rangers 6-1, Flyers 5-4, Ottawa 6-1 en Islanders 5-2
quote:Op zondag 13 november 2005 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
NHL was weer okay. Jammer van Colorado, maar toch weer winst
[..]
Devils 3-2 winst, Nashville 3-1, Rangers 6-1, Flyers 5-4, Ottawa 6-1 en Islanders 5-2
Ik heb meer gegeven dan jij per maand ooit zal verdienenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef msteggink het volgende:
Italie bedanktAlle combo's tot nu toe goed, op zwitserland na (heb nog 115 combo's lopen
)
NG: Geef zelf geld...
Da's wel erg makkelijk om dat gewoon zo te zeggen... Misschien zeg je dat wel tegen de toekomstig CEO van Shellquote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik heb meer gegeven dan jij per maand ooit zal verdienen
WTF, dit is een goktopic. Ga ergens anders je boomknuffelaars teksten verspreiden.quote:Op zondag 13 november 2005 12:55 schreef SnuggLe het volgende:
Msteggink: wat zeur je met ' geef zelf geld'. Reageer dan niet, OF geef zelf ook wat. NG heeft zeker wel wat gegeven, ik ook. Dat hij het hier vraagt vind ik niet meer dan normaal. Als je ziet wat er hier doorheen gegokt wordt (verloren vaak ook), daar kunnen daar 100 man een jaar van leven.
Dus: zet eens een week lang 10% minder in, daar ga je ook niet dood aan, en stort dat op 800800.
Makkelijk om excusen te vinden waarom je niet zou storten.
Advies om je centen ook eens aan hulpbehoevenden te schenken kan geen kwaad in een topic als dit. Ik ga er dus gewoon mee door en trek me niks aan van vloekende knaapjes zoals jij.quote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef sr_firewire het volgende:
WTF, dit is een goktopic. Ga ergens anders je boomknuffelaars teksten verspreiden.
Hier wordt gegokt, en jij hebt niks te maken wat ik ( en anderen ) met hun eigen geld doen. Dus flikker een end weg aub...
Ik was van plan het elke zondag te doen, dan zijn de meeste gokkers hier aanwezig. Wat is het vandaag voor dag?quote:Op zondag 13 november 2005 14:24 schreef JamesDean het volgende:
NG ik vind dat je ook wel hier aandacht mag vragen voor het probleem en dat je de mensen vraagt ipv wat geld in te zetten op sportwedstrijden zij geld schenken aan giro 800800, omdat je dan zeker weet dat het geld goed besteed wordt.
Alleen wordt het voor sommige mensen wel wat vervelend als je die oproep maar blijft herhalen. Dus wees niet overvloedig met je oproepen, zo heel af en toe kan geen kwaad
"Tilten voor Pakistan"quote:Op zondag 13 november 2005 15:18 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Wanneer ga je weer eens tilten NG?
amen...quote:Op zondag 13 november 2005 15:57 schreef sr_firewire het volgende:
En flikker nou maar gewoon op met je gebrabbel linkse boomknuffelaar, dit is een goktopic. Als je Jezus wil uithangen doe je dat maar bij jou in de gereformeerd dorpje, maar niet hier.
FT FC Brussels 0 - 1 Oud-Heverleequote:Op zondag 13 november 2005 00:54 schreef Maybach het volgende:
12-11-2005 20:00:00 Vg Oostende - Charleroi / 1X2 / Charleroi 1.16![]()
12-11-2005 20:00:00 Westerlo - Racing Mechelen / 1X2 / Westerlo 1.12![]()
12-11-2005 20:00:00 Moeskroen - Torhout / 1X2 / Moeskroen 1.12![]()
12-11-2005 19:30:00 Noorwegen - Tsjechië / 1X2 / Tsjechië 2.30![]()
12-11-2005 21:00:00 Uruguay - Australië / 1X2 / Uruguay 1.55![]()
12-11-2005 22:00:00 Spanje - Slovakije / 1X2 / Spanje 1.28![]()
12-11-2005 20:45:00 Zwitserland - Turkije / Aantal Goals / < 2.5 1.63![]()
13-11-2005 14:00:00 FC Brussels - OH Leuven / 1X2 / FC Brussels 1.38
Als dit morgen niet tot een goed einde komt word ik boos! (@14.94)
Mjah, maar ja, dan zou ik met een handicap op een gelijkspel gokken. Denk toch als Nederland wint het met 1 goal verschil is.quote:Op zondag 13 november 2005 18:25 schreef Triep het volgende:
Jong oranje met een handicap (-1) is wel een aardige nl 3.2
Cool, daar ben ik zeer geinteresseerd in. Kan je die eventueel inscannen, of is er een link waar ik hem zo kan lezen?quote:Op zondag 13 november 2005 18:40 schreef HoIIandia het volgende:
staat een aardig stukje over betfair in de economie sectie van de volkskrant van zaterdag
Ik heb geen scanner.quote:Op zondag 13 november 2005 18:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Cool, daar ben ik zeer geinteresseerd in. Kan je die eventueel inscannen, of is er een link waar ik hem zo kan lezen?
Hmm ok, standaard verhaaltje dus. Alleen dat van "maar wel Nederlanders mogen accepteren" lijkt me een foute interpretatie. Zo is nooit een uitspraak geweest. Het punt is dat BF dreigt eventuele gemiste inkomsten op de Lotto te verhalen, als ze nu hun site voor NL sluiten, en later bij het Europese Hof eventueel alsnog gelijk krijgen. Daarom heeft de Lotto gezegd dat ze nog open mogen blijven, omdat ze dat risico niet aandurven.quote:Op zondag 13 november 2005 19:09 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
Ik heb geen scanner.
Het artikel gaat over dat betfair 90% van de wedmarkt in de UK heeft veroverd vanaf 2000, het artikel gaat met name in op de britse wedkantoren die dus verlaten zijn.
Verder wordt er gemeld dat betfair na WK 2006 naar de beurs gaat en dat de lotto een zaak vorig jaar heeft gewonnen zodat ze geen reclame mogen maken hier, maar wel nederlanders mogen accepteren.
Verder staat er een opsomming van opmerkelijke weddenschappen...
Ik weet niet of het artikel ergens online staat...
aha ok, van di egemiste inkomsten wist ik niet.quote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hmm ok, standaard verhaaltje dus. Alleen dat van "maar wel Nederlanders mogen accepteren" lijkt me een foute interpretatie. Zo is nooit een uitspraak geweest. Het punt is dat BF dreigt eventuele gemiste inkomsten op de Lotto te verhalen, als ze nu hun site voor NL sluiten, en later bij het Europese Hof eventueel alsnog gelijk krijgen. Daarom heeft de Lotto gezegd dat ze nog open mogen blijven, omdat ze dat risico niet aandurven.
idd ,foute interpretatie van mij.quote:In Nederland verloor betfair vorig jaar een rechtszaak die door de lotto was aangespannen. Inmiddels is er cassatie ingesteld bij de Hoge Raad. Betfair maakt geen reclame in Nederland, maar Nederlandse spelers worden geaccepteerd
Ik ga voor Los Angeles tegen columbus.quote:Op zondag 13 november 2005 19:58 schreef raz0r1986 het volgende:
iemand trouwens nog tips voor de nhl vanacht
Slecht ideequote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef VinnieJones het volgende:
Oke ik gooi maar weer wat leven in het topic ..
Vinnie beroepsgokker aan het worden is ??
Heb wat lopen nadenken..
En ga me misschien wat meer in het wedden verdiepen.
De afgelopen maanden ging het erg wisselvallig met mijn bets..
Heb mijn Finance department om rapport gevraagd :
Na de vakantie( augustus) mijn hoogte- en dieptepunten..
verlies -1200
winst + 900
Nu heb ik weer iets van 200 euri op saldo..
PS speel wel low stake, bets van 20 eur minimaal.. 50 maximaal..
==
Nu NBA begonnen is gaat het weer erg goed..
Voetbalbets haal je na het middenseizoen ook het meeste winst mee.
Dus zat ik te denken aan om een kleine lening aan te vragen..
Mijn informanten hebben het volgende voorgesteld:
3000 euro opnemen..
Over een jaar betaal je terug : 3.300 euro
==============
Rente = 300
Dit haal je makkelijk eruit.(als je wint maakt natuurlijk)
En voor de zekerheid zet ik elke maand 200 euro apart van mijn salaris..
Mocht het verkeerd uitvallen..
Nu nog een goede money management systeem kiezen, en daadwerkelijk uitvoeren !!![]()
Graag wil ik jullie meningen hierover..
Goed idee, of slecht idee ??
Vinnie investments BV
![]()
Je kan met die bedragen wel redelijk makelijk wat winst maken....bijvoorbeeld met live betting op tennis: speler A staat voor met 6-1 5-3 en 40-0 en is aan het serveren. Bij betfair staat de odd dan vaak nog op 1.01. Zet je dan 3000 euro in, win je 30 euro met een weddenschap van niks.quote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef VinnieJones het volgende:
Heb wat lopen nadenken..
En ga me misschien wat meer in het wedden verdiepen.
De afgelopen maanden ging het erg wisselvallig met mijn bets..
Heb mijn Finance department om rapport gevraagd :
Na de vakantie( augustus) mijn hoogte- en dieptepunten..
verlies -1200
winst + 900
Nu heb ik weer iets van 200 euri op saldo..
PS speel wel low stake, bets van 20 eur minimaal.. 50 maximaal..
==
Nu NBA begonnen is gaat het weer erg goed..
Voetbalbets haal je na het middenseizoen ook het meeste winst mee.
Dus zat ik te denken aan om een kleine lening aan te vragen..
Mijn informanten hebben het volgende voorgesteld:
3000 euro opnemen..
Over een jaar betaal je terug : 3.300 euro
==============
Rente = 300
Dit haal je makkelijk eruit.(als je wint maakt natuurlijk)
En voor de zekerheid zet ik elke maand 200 euro apart van mijn salaris..
Mocht het verkeerd uitvallen..
Nu nog een goede money management systeem kiezen, en daadwerkelijk uitvoeren !!![]()
Graag wil ik jullie meningen hierover..
Goed idee, of slecht idee ??
Vinnie investments BV
![]()
Theorie is aardig... idee is kut; leen NOOIT geld om te gokken/weddenquote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef VinnieJones het volgende:
Nee hoor, bij Betfair staat de odd dan 99 van de 100 keer op "niks". De hele back-kant is dan leeg, geen gek die nog een odd van 1,01 aanbiedt bij zo'n stand.quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef Triep het volgende:
Je kan met die bedragen wel redelijk makelijk wat winst maken....bijvoorbeeld met live betting op tennis: speler A staat voor met 6-1 5-3 en 40-0 en is aan het serveren. Bij betfair staat de odd dan vaak nog op 1.01.
Vanacht nog mee gemaakt met Pierce. Match point, 1ste set gewonnen en tie-braek. Odd stond nog op 1.04quote:Op zondag 13 november 2005 20:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Betfair staat de odd dan 99 van de 100 keer op "niks". De hele back-kant is dan leeg, geen gek die nog een odd van 1,01 aanbiedt bij zo'n stand.
Ja duh. Bij een tie-break kan het er na 1 punt heel anders uitzien. Dat is bij 6-1 5-1 40-0 wel ff anders he.quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef Triep het volgende:
[..]
Vanacht nog mee gemaakt met Pierce. Match point, 1ste set gewonnen en tie-braek. Odd stond nog op 1.04
OK dat is ook niet zo slim van mijzelf, heb nu helemaal niks.quote:Op zondag 13 november 2005 18:22 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
FT FC Brussels 0 - 1 Oud-Heverlee
Hier is iemand boos aan het worden..... Heb je wel met combis ingezet of 1 rijtje ?
"You need to find a match where the probability of a draw between the teams is small and there is a good change of at least one goal being scored."quote:Op zondag 13 november 2005 21:55 schreef DJqbl5 het volgende:
ik heb een in mjn ogen erg mooie tactiek gevonden.....
mensen lees dit maar is
http://www.betmatching.co.uk/Football_Trading.htm
Wat een onzin daar. Die odds die hij daar opnoemt kloppen voor geen meter.quote:Op zondag 13 november 2005 21:55 schreef DJqbl5 het volgende:
ik heb een in mjn ogen erg mooie tactiek gevonden.....
mensen lees dit maar is
http://www.betmatching.co.uk/Football_Trading.htm
hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef Greetings het volgende:
Als River wint: +88
Als River niet wint: +73
Go River!![]()
Ooit van surewins gehoord?quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?![]()
ja cker, maar ben altijd zo benieuwd naar de stakes + de wedstrijd was nog niet eens begonnen.quote:
Ja dat wel, maar dat moest wel omdat dit niet zo'n grote surewin was. Normaal kan je met een paar honderd aan beide kanten al aardig wat veiligstellen. En dat de wedstrijd nog niet is begonnen, dat is alleen maar logisch... backen op een bookie, layen op BF. Kan alleen maar voor de wedstrijd.quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
ja cker, maar ben altijd zo benieuwd naar de stakes + de wedstrijd was nog niet eens begonnen.
Heb je cker met aardige grote bedragen gewerkt
jep voor mij ook , en spanje met een handicap@5 euro tegen slovenie is ook gratis geld , heb hem alvast geplaatst voordat ie morgen weer op 4.30 staat ofzo..quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef jmac het volgende:
Haha is miss Ghana niet Joods? (aan haar neus te zien...)
Mager weekje qua voetbal deze weekIk zeg: Big value@ Italië @1.60 tegen Ivoorkust. Italië won met 'gemak' van Nederland en Ivoorkust moet natuurlijk ook 'makkelijk' verslagen worden. Zeker thuis. Natuurlijk is het vriendschappelijk maar ik zie 1.60 (of 2.38 1/1) als gratis money!
Wat jullie?
Is altijd met surewins, anders loop je gewoon risico.quote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef DJqbl5 het volgende:
o aha je speelt op 2 verschillende sites
Pas hiermee op, want Spanje is natuurlijk al zo goed als door en zal niet alles op alles zetten om te scoren in Slovenie.....quote:Op zondag 13 november 2005 22:42 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
jep voor mij ook , en spanje met een handicap@5 euro tegen slovenie is ook gratis geld , heb hem alvast geplaatst voordat ie morgen weer op 4.30 staat ofzo..voor de rest mager weekje idd
Heb jij nog trucs om hoge backs te vinden bij bookies en lays die 5% daar onder liggen?quote:Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef Greetings het volgende:
[..]
Is altijd met surewins, anders loop je gewoon risico.
Simpel: zoeken.quote:Op zondag 13 november 2005 22:54 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Heb jij nog trucs om hoge backs te vinden bij bookies en lays die 5% daar onder liggen?
Yeps, it`s me!quote:Op zondag 13 november 2005 22:50 schreef jmac het volgende:
idd. spanje zal genoegen nemen met klein verlies of gelijkspel
ps: bruggigol: psv netwerk?
Clevelandquote:Op maandag 14 november 2005 01:01 schreef Triep het volgende:
Ja cleveland 42 - 27 op de Magic!
L.A. al gewonnen en de Oilers staan in de startblokken!
Kan je er niet zoveel tijd insteken dat je weet waar je moet zijn voor de goede odds en surewins? Er zullen vast genoeg mensen zijn die van het gokken kunnen leven en megawinsten behalen. Als je de juiste bookies bezoekt, veel research doet, moet dat te doen zijn lijkt mequote:Op maandag 14 november 2005 01:52 schreef VinnieJones het volgende:
Oke geen lening dus![]()
Alhoewel het niet zoveel geld is 3000 euri , dat heb ik met 4/5 maanden 'krap leven' weer bij elkaar gesprokkeld..
Het probleem zit hem bij dat je met groot geld zult moeten beginnen..
Met een 200 euro account kom je niet ver mee.
Of je moet een mega combo goed hebben..
Dat wordt dus met klein beginnen, en misschien over een aantal maanden pas groot spelen..
Als ik dat geld dan niet al aan onnodige dingen heb uitgegeven![]()
![]()
En als de zuid-amerikanen winnen verlies je 250 euriesquote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef VincentAdam het volgende:
Ik ben ook weer terug na 2.5 maanden pauze. Ik zie dat NG ook weer terug is, ghehe.
Wat vinden jullie van Australie (tegen uruqay) @ 2.38 op Betfair?
The Draw staat rond de 3.4
Ik denk aan een flinke inzet 250 euries,
Ik denk aan ¤176.47 op de 2.38
en 73.53 op de 3.4
Wanneer de Aussies winnen, heb ik 170 euro winst, en bij gelijk spel geen winst of verlies.
Echt?quote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef Triep het volgende:
[..]
En als de zuid-amerikanen winnen verlies je 250 euries![]()
Moet winnen, betekent niet dat ze ook gaan winnen. Nogal een verschil hequote:Op maandag 14 november 2005 16:25 schreef VincentAdam het volgende:
staat op een odd van 3.6.
Dan win je 94 euro bij bij een gelijk spel of winst...
Australie MOET winnen, heeft niks aan een gelijkspel, dus lijkt mij 170 euro winst en break even bij gelijksspel aantrekkelijker. Wat vind jij?
Omdat Edmonton gisteren heeft gespeeld, er werkelijkwaar niets van bakte en 8 powerplays onbenut liet. Colorado daarentegen is bezig aan een goede run, zijn in vorm en hebben de Oilers al twee keer verslagen dit seizoen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef raz0r1986 het volgende:
iemand nog tips van nhl en nba vanacht , waarom staan de oilers zo hoog genoteerd tegen colorado?
Another day, another dollar.quote:Op maandag 14 november 2005 17:14 schreef Butra het volgende:
Mn eerste NBA bet van het seizoen:
Memphis vs. Lakers under 186,5 @ 1.90.
[afbeelding]
DEFENSE!
Geheel offtopic:quote:
Die snap ik ff niet. verreist enige uitleg aubquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:02 schreef Butra het volgende:
Fed x Bandy @ 1.70.
Zie jullie bij de bank.
Bij mij doet livescore.cc het sinds kort niet meer..... Alleen livescore.com, maar daar kan ik alleen voetbaltussenstanden op zien. Heb jij een andere site met livescores ???quote:
Livescore.com/tennisquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:44 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Bij mij doet livescore.cc het sinds kort niet meer..... Alleen livescore.com, maar daar kan ik alleen voetbaltussenstanden op zien. Heb jij een andere site met livescores ???
Ja ik zie het, foutje. Maar er zijn geen andere sites dus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Livescore.com/tennis
Verder helpt zoeken op de naam van het toernooi of atp tennis via google ook wel eens
masters-cup.comquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:07 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja ik zie het, foutje. Maar er zijn geen andere sites dus.
Coria staat in de onderlinge resultaten inderdaad wel 3-1 voor, maar die 3 gewonnen wedstrijden waren alle 3 op gravel. Nal B heeft de laatste wedstrijd gewonnen op de aus open met 7 5 5 7 3 6 0 6quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef Jopiler het volgende:
Federer en Nalbandian @ 1.70.
Waarom zijn de odds op Coria zo hoog? head-to-head leidt Coria. Coria is erg wisselvallig, maar Nalbandian maakt het ook vaak niet waar, als het juist wél verwacht wordt.
75 euro @ 1.38 op Federer hierzo.
Ik heb Coria maar ff @ 12 gepakt om nog op tijd bij de bank te zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:02 schreef Butra het volgende:
Fed x Bandy @ 1.70.
Zie jullie bij de bank.
ik doe meequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:12 schreef Butra het volgende:
Ik had nog wat losgeld in mn broekzak:
10 euro op Australie to qualify @ 3.25.
@ 5,30 bedoel je....quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:54 schreef superjoden het volgende:
25652016 15 Nov 21:00 4.3 Northern Ireland v Portugal [HTFT] X/2 @ 4.3 2.00 -
quote:
Hmm, ok.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef superjoden het volgende:
[..]niet bij gb
N. Ireland
-¤8.00
Portugal
¤4.48
The Draw
-¤8.00
Ik en vrouwlief vormen samen een Hemels geluk op aarde, broeder Breukinkquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:54 schreef Breukink het volgende:
Geheel offtopic:
Hoe is het trouwens met de aankomende mevrouw Notoir_Gek??
Je was een tijdje weg en nu weer terug....
Het is echt duidelijk een bookie die dat aanbiedt... nu @ 2,04 trouwens.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:13 schreef Butra het volgende:
Die NBA teasers van Betfair zijn echt werelds.![]()
Vannacht:
Milwaukee +9,5 / Toronto +14,5 @ 2.00.
Wedden op 2 fixers, jij hebt lef.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Butra, ik neem aan dat het vandaag Davydenko en Puerta is?
Of is die Gonzalez echt zo goed
Davydenko is inderdaad niet de betrouwbaarstequote:Op woensdag 16 november 2005 09:39 schreef Butra het volgende:
[..]
Wedden op 2 fixers, jij hebt lef.
Nee serieus, Gonzalez is de betere speler indoor, maar deze odds zijn veel te laag. Davydenko is te wisselvallig, zn overwinning tegen die geblesseerde opa zegt me niets.
Australië - Uruguay. Live op Ned-1quote:Op woensdag 16 november 2005 10:15 schreef peetjepuh het volgende:
Wie heeft er een livestream van de westrijd Australie - Uruguay!?
kan nog steeds Butraquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:21 schreef superjoden het volgende:
[..]
ik doe mee
2005-11-15 17:19:59 N°25023815 5.00 15.00 ¤
16-11-2005 10:00:00 WK Playoff : Uruguay - Australië / Winnend / Geplaatst / Australië (1) 3.00
kan nog steeds Butraquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:21 schreef superjoden het volgende:
[..]
ik doe mee
16-11-2005 10:00:00 WK Playoff : Uruguay - Australië / Winnend / Geplaatst / Australië (1) 3.00
Deze wordt uitgeprint en boven mn bed gehangen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:12 schreef Butra het volgende:
Ik had nog wat losgeld in mn broekzak:
10 euro op Australie to qualify @ 3.25.
Dus iets van bovenstaande gaat vanaf januari aangeboden worden, alleen geen idee watquote:Deze weddenschappen zullen vanaf januari aangeboden worden.
GVD zit ik de hele eerste helft te kijken, valt net na de rust de goal....quote:
Ik vind de Zwitsers misschien wel beter...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ik denk dat ik mijn eerst zware tilt ga maken.. op turkije. Verstandig ik weet het niet ??
Jezus, waarom je zoveel geld in dat casino steekt is mij echt een raadsel. De kans dat je daar winst mee maakt op internet is volgens mij 0,01%.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:31 schreef jmac het volgende:
100 euries verloren deze week op mrbookie met dat verdoemde casino maar had nog een eurootje over.
tjah zit wat in. Weet niet hoeveel je van plan bent om in te zetten maar dan zou ik het eerder bewaren voor het weekend (hce) Iets minder risico.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:40 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ja, maar denk aan atmosfeer en turkije selectie is weer helemaal compleet en klaar gestoomd! Ik denk winst van de match maar of ze doorgaan weet ik niet!
hehe, vraag ik me ook wel eens af. maar heb begin van het jaar 2700 euro's ermee gewonnen dus soms houdt die hoop me levend. Maar idd... stomquote:Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, waarom je zoveel geld in dat casino steekt is mij echt een raadsel. De kans dat je daar winst mee maakt op internet is volgens 0,01%.
En Turkije begin ik niet aan. Hoop echt dat de Zwitsers het redden. Zou eerder op under 2,5 wedden of 0-0 bij rust.
idd psv,fnoord en ajax mooie quotes...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef jmac het volgende:
[..]
tjah zit wat in. Weet niet hoeveel je van plan bent om in te zetten maar dan zou ik het eerder bewaren voor het weekend (hce) Iets minder risico.
op lscore staat al FT. en rode kaart voor ene hussain. Zeker gefrustreerdquote:Op woensdag 16 november 2005 19:00 schreef Apie74 het volgende:
Wat een laatste 5 minuten bij trinidad zeg. Er gebeurt van alles maar nog steeds 0-1
daar heb ik nou ook zon voorgevoel vanquote:Op woensdag 16 november 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
H'veen @ 2.30 bij Sparta, Vitesse @2.50 bij Willem II, AZ @ 2.10 bij Groningen, Heracles @ 1.95 tegen RBC; waar zijn ze bij MrB mee bezig joh
Ajax @ 1.45 tegen Twente
Handicaps zijn helemaal briljantWordt cashen in het weekend hoor
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:06 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ja inderdaad ook maar even wat inzetten op de NL competitie voordat die prijzen danig inzakken!! heftige shit
Wedden op sport #157: Aussie, Aussie, oi oi oi!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:03 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
daar heb ik nou ook zon voorgevoel van
wat heb je trouwens voor vanavond bij nhl/nba![]()
quote:
dank uquote:Op woensdag 16 november 2005 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wedden op sport #157: Aussie, Aussie, oi oi oi!
Idd wat een heksenketel daar zeg. Heb medelijden met die scheids.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ohnee he turkije al 0-1 dat wordt wat haha :S
idd. check www.voetbalinbeeld.nlquote:Op woensdag 16 november 2005 19:30 schreef JamesDean het volgende:
kijken het jullie met een prog zoals pplive?
het was huntelaar...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:00 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ook holland heeft gescoord. Castelen. Helaas vond ik de odd te laag om te bettenmaar toch leuk!
Ja zeker had ik ook gelezen dat is echt een banker, vooral met zo'n verloop! Bij unibet kon het helaas ook nietquote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef JamesDean het volgende:
Wat een emotie bij die Turken, jammer dat je bij betfair niet kon wedden op bijvoorbeeld meer dan 5 gele kaarten, wat zeker zal voorkomen in deze wedstrijd. Zag dat het bij andere bookies wel kon tegen aardige odds.
jaquote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef JamesDean het volgende:
Ik had nog een vraag, bij betfair moet je namelijk minimaal met 4 euro betten. Nu zie ik vaak bets van jullie met 1 euro, wat soms te preferen valt. Dit is dus mogelijk bij mr bookmaker en unibet?
ach ja, ze lijken ook zoveel op elkaarquote:Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef MatthijsDvD het volgende:
had het net geeditidd je hebt gelijk
3-1 Turkijequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:21 schreef superjoden het volgende:
[..]
ik doe mee
2005-11-15 17:19:59 N°25023814 5.00 18.75 ¤
16-11-2005 19:15:00 WK Playoff : Zwitserland - Turkije / Winnend / Geplaatst / Turkije (1) 3.75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |