http://www.idiosyncrasy.nl/ en dan animations > edits > katja vs. bridgetquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:35 schreef MadGuy het volgende:
Leuk programma.
Ik vond het leadertje ook gaaf gedaan.
Bridget is grappiger denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Vanavond kijken wie het grappigst is.![]()
![]()
Ik weet al wie er wintquote:
Dat is je geraden ook!quote:Op maandag 21 november 2005 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet al wie er wint
Maar ik zal niks zeggen
Ik heb bij de opnames voor de leader met een van de producenten staan praten, en ik stelde dezelfde vraag, maar het is allemaal echt. De dames zijn echt heel competatief en houden ook hun tactieken etc geheim voor elkaar. Ze hebben allebei een eigen productie-team en zijn dus echt gescheiden en onafhankelijk van elkaar. Er wordt hooguit een beetje met de montage gespeeld, om de spanning te verhogen, maar goed what's new about thatquote:Op maandag 21 november 2005 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
Leuk programma idd, heb vorige week ontzettend gelachen. Al vraag ik me wel af wat een beetje gespeeld is en wat niet. Na de boksoverwinning van Katje leek hun vriendschap even onder spanning te staan.. Vanavond kijk ik iig weer, durf niet te voorspellen wie het leukst is.
Leuk zeg!quote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb bij de opnames voor de leader met een van de producenten staan praten, en ik stelde dezelfde vraag, maar het is allemaal echt. De dames zijn echt heel competatief en houden ook hun tactieken etc geheim voor elkaar. Ze hebben allebei een eigen productie-team en zijn dus echt gescheiden en onafhankelijk van elkaar. Er wordt hooguit een beetje met de montage gespeeld, om de spanning te verhogen, maar goed what's new about that
Maar goed het is dus echt kan ik je verzekeren
Haha, nee ik heb niet de leader gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Al zou ik ook pissed geweest zijn als ik Bridget was, zij deelt echte stoten uit, Katja wappert met haar armen en wint.. Gut, ik moet lachen als ik er weer aan terug denk, dat gewapper met die armen.
.
Vette leader heb je trouwens gemaakt!
Thanks en complimenten!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.idiosyncrasy.nl/ en dan animations > edits > katja vs. bridget
*Beetje trots is, want ik heb aan het leadertje meegewerkt*![]()
Dan heb je zeker nog nooit naar Sterrenslag of Big Brother live gekeken?quote:Op maandag 21 november 2005 20:45 schreef Weakling het volgende:
Ik ga toch heeeeel verrast zijn als ijskonijn Bridget de grappigste blijkt te zijn.
Neuh...quote:Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schakel net in, al wat gemist?
Blijkbaar niet, dus.quote:Op maandag 21 november 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop wel dat ze alle grappen zélf hebben verzonnen en dus niet een paar grappen hebben gejat van de cabaretiers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |