quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Over Mokster ga ik dan weer niet zeiken, want dat is gewoon een geil wijf.
Ik zou ze uitschelden als ik jou was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef Mokster het volgende:
Maarreh... mensen aan wie je geld leent, die het niet terug betalen en die ook niets van zich laten horen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik wel wat gezeik waard!
Die kom je toch niet hier zoeken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef Mokster het volgende:
Maarreh... mensen aan wie je geld leent, die het niet terug betalen en die ook niets van zich laten horen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht ik ooit nog wat horen, dan ga ik dat zeker doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou ze uitschelden als ik jou was.![]()
Je sig is echt geweldig trouwens.
Nee, hier zijn alleen maar lieve mensen toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die kom je toch niet hier zoeken?
Nouja, lief.. liefquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, hier zijn alleen maar lieve mensen toch?
Jij bent lievquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Litpho is volgens mij ook best liev
Haha, jij maakt vrienden hierquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij bent liev, Melis is liev
Litpho is volgens mij ook best liev
Uhm... wie komen hier nog meer?
Dawgquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:06 schreef dawg het volgende:
Ik ben niet lief, ik ben een man. Per definitie altijd geil dus.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:11 schreef Twisted_fok het volgende:
"Ik ben mij naam vergeten, het was iets met twee puntjes."
Spiv.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:11 schreef Twisted_fok het volgende:
"Ik ben mij naam vergeten, het was iets met twee puntjes."
Ik dacht t al, maar durfde t niet te zeggen, bang dat ik het heilige Spinvis zou bezooedelenquote:
succesquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:22 schreef Mokster het volgende:
Nou... nu ik jullie allemaal weer ff gesproken heb, ga ik weer bezig met studie-dingen enzo...
Tot later allemaal!!![]()
Hahahaha. Ik zou het je niet kwalijk nemen hoor. Je bent nou eenmaal een leek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht t al, maar durfde t niet te zeggen, bang dat ik het heilige Spinvis zou bezooedelen
Maar laatst herkende ik "Bagagedrager" anders wel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik zou het je niet kwalijk nemen hoor. Je bent nou eenmaal een leek.
Ik ben dan ook nog steeds verschrikkelijk trotsch op je.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar laatst herkende ik "Bagagedrager" anders wel!
Hoiquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:38 schreef Mokster het volgende:
En erg gezellig om jullie weer eens te 'zien' !![]()
Neequote:Op zaterdag 12 november 2005 13:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, hier zijn alleen maar lieve mensen toch?
Desalniettemin best tofquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:06 schreef dawg het volgende:
Ik ben niet lief, ik ben een man. Per definitie altijd geil dus.
Lekker Q!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:24 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe gaat het met de verbouwing, fembol?
Heel gezellig . . .quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef fembol het volgende:
Wat een gezelligheid!
Gezellig!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Breetai het volgende:
D'r wordt een hoop gezwaaid vanavond.
Zal ik maar mee doen?![]()
![]()
![]()
Ik moet strakjes gaan werken, en moest nog wat andere dingen doen, dus dan heb je dat hequote:
Klopt, ik moet vor dinsdag nog een boek van 300 pagina's lezen, dus het leek me een goed idee om vroeg op te staan.quote:Op zondag 13 november 2005 09:38 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik moet strakjes gaan werken, en moest nog wat andere dingen doen, dus dan heb je dat he
Jij bent anders ook al vroeg wakker voor een zondag
Wat toevallig dat we beiden op dit moment online zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 10:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, gezellig.
Wat leuk dat je me komt opzoeken.quote:
Dat we niet met een mooie vrouw in bed liggen bedoel je? Elk met onze eigen mooie vrouw in afzonderlijke bedden, uiteraard.quote:Op zondag 13 november 2005 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat toevallig dat we beiden op dit moment online zijn.
Zou het iets met onze status te maken hebben?![]()
Whisky drinken in een kerk?quote:Op zondag 13 november 2005 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
Idd
Ik moet met mijn vader mee Whisky drinken in een 1 of andere kerk in Leiden
Ja, dat ja. Dat lijkt me een heel wat betere bezigheid voor de zondagochtend.quote:Op zondag 13 november 2005 10:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat we niet met een mooie vrouw in bed liggen bedoel je? Elk met onze eigen mooie vrouw in afzonderlijke bedden, uiteraard.
Geen idee. Op vijf minuten lopen van Leiden CS ofzo volgens mijn pa.quote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Whisky drinken in een kerk?![]()
Welke kerk is het? Pieterskerk? Hooglandse kerk?
Dat zou ik zo snel niet weten.quote:Op zondag 13 november 2005 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen idee. Op vijf minuten lopen van Leiden CS ofzo volgens mijn pa.
idem voor mij, heb een verschrikkelijke hekel aan bepaalde mensen die iets beloven maar daarna niks meer laten weten ...quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef Mokster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je niet zo op de zaken vooruitlopen, jaquote:
Warm vies en met een aankomende ruzie heerlijk dus welquote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wil je niet zo op de zaken vooruitlopen, jaHier is het nog maar net middag
BTW Hoe is het![]()
Zondagochtend is wel oke. Doe mij maar zondagmiddag. Anders moet je de hele tijd naast d'r staan tijdens het stappen. Daar word ik niet altijd ff happy van. Al blijft samen wakker worden na een lange nacht nog steedsquote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Dat lijkt me een heel wat betere bezigheid voor de zondagochtend.![]()
Goeieavond.quote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Warm vies en met een aankomende ruzie heerlijk dus wel
Ach ja, we willen allebei wat anders, en aangezien we familie zijn, houden we ook allebei even hard vast aan wat we willenquote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ruzie Marc
Dat is niet zo mooi
T is meer dat zei naar het oosten wil en ik absoluut niet (geen zin in nog een 15 urige treinreisquote:Op zondag 13 november 2005 13:44 schreef Frezer het volgende:
Kan het niet allebij dan? Of ieder doet een dagje zijn eigen ding.
Weer op een tochtig hoekje gestaan zeker ??quote:Op zondag 13 november 2005 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeik, want ik heb blaasontsteking![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 14:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weer op een tochtig hoekje gestaan zeker ??![]()
Tja, dan zal je er toch aan moeten gaan geloven . . .quote:Op zondag 13 november 2005 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Staat er op Internet; 'Hoe voorkom je een blaas ontsteking? -> Plassen na de sex!'![]()
*Meldt*quote:
Waarom whisky drinken in de kerkquote:Op zondag 13 november 2005 17:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was in de pieterskerk
Na 7 Whisky's vandaag vind ik het wel weer genoeg
Omdat daar een Whisky festival was. En ik moest mee van mijn vaderquote:Op zondag 13 november 2005 17:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Waarom whisky drinken in de kerkIs dat niet zoiets als 'vloeken in de kerk' ?
De Pieterskerk ben ik ook nog een keer geweest voor een symposium. Dat was wel interessant![]()
![]()
Dat vond je vast heel ergquote:Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat daar een Whisky festival was. En ik moest mee van mijn vader
Ik ben nog nooit in de Pieterskerk geweest, al hoe wel ik er minstens duizend keer langs ben gefietst.quote:Op zondag 13 november 2005 17:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
De Pieterskerk ben ik ook nog een keer geweest voor een symposium. Dat was wel interessant![]()
![]()
O ja? Geef eens een voorbeeld.quote:Op zondag 13 november 2005 18:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zo voelen we ons allemaal wel eens
Zweedsen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wellicht ga ik wel naar het buitenland, ik ben aan het kijken of ik een stage in Scandinavië (bijvoorbeeld Zweden) kan regelen![]()
![]()
quote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daarvoor doe ik het natuurlijk niet.
Ik geloof je op je woord.quote:
Freudiaanse versprekingquote:Op zondag 13 november 2005 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.![]()
Kan trouwens ook niet indien je tot het selechte gezelschap van Anthraxx, QyRoZ en mij wil doordringen.![]()
We zijn de allereeuwigste singles van Fok!quote:Op zondag 13 november 2005 21:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar inderdaad. Wat houdt jullie selecte gezelschap in dit geval in?
Maak ... me ... gek ... !!quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wellicht ga ik wel naar het buitenland, ik ben aan het kijken of ik een stage in Scandinavië (bijvoorbeeld Zweden) kan regelen![]()
![]()
Zo te horen krijgt BttD volgend jaar in Zweden bezoek van de nodige Fokkers.quote:
Natuurlijk, maar jij bent dan ook de ongekroonde koning van Fok!quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef QyRoZ het volgende:
Just like me!
Misschien mag je de koningin van koning QyRoZ worden.quote:Op zondag 13 november 2005 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
en ik de ongekroonde prinses?
Slecht . . .quote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
Hoe is het met de koningen, koninginnen en prinsesjes hier?
Das niet zo mooi dan,quote:
Kom maar langsquote:Op zondag 13 november 2005 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo te horen krijgt BttD volgend jaar in Zweden bezoek van de nodige Fokkers.![]()
Don't mind if I do . . .quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kom maar langs. Er is genoeg voor iedereen
![]()
![]()
Als je ziet wat voor dweebs er naast die Zweedse dames loopt dan doe je het echt wel voor.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kom maar langs. Er is genoeg voor iedereen
![]()
Je vriendin gaat ook mee?quote:
Thanxquote:Op maandag 14 november 2005 08:53 schreef Frezer het volgende:
Ik ga zometeen op weg naar de tweede,.
Succes met college!
quote:
Kijk, mensen die het warequote:
Staan er twee van mij onder elkaar?quote:Op maandag 14 november 2005 10:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Er kunnen meer regels in één post."
enzo...
"Het ware maandagochtendgevoel"....quote:Op maandag 14 november 2005 10:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Kijk, mensen die het waremaandagochtendgevoel
snappen.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staan er twee van mij onder elkaar?
nee dus![]()
Maandag is over het algemeen een echte top dagquote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Het ware maandagochtendgevoel"....
Bestaat dat wel? Ik voel me toch elke maandagochtend weer anders hoor (afhankelijk van wat voor gebeurtenissen zich dat weekend hebben voorgedaan....)
De meeste weekenden lenen zich in mijn ervaring uitstekend voor maandagochtend "Comfortably numb" herhaaldelijk draaien, dus zo gevarieerd is dat nietquote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Het ware maandagochtendgevoel"....
Bestaat dat wel? Ik voel me toch elke maandagochtend weer anders hoor (afhankelijk van wat voor gebeurtenissen zich dat weekend hebben voorgedaan....)
Goodmorning to you too Litpho!quote:Op maandag 14 november 2005 10:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
De meeste weekenden lenen zich in mijn ervaring uitstekend voor maandagochtend "Comfortably numb" herhaaldelijk draaien, dus zo gevarieerd is dat niet.
Maar als nog goedemorgen Mokster.
Nee, ik moet nog op jacht. Ga ik zo even doen nadat ik door mijn ochtendcorrespondentie heen ben.quote:Op maandag 14 november 2005 10:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goodmorning to you too Litpho!
Heb je deal op?
Succes met jagen strax! Ik ga er weer vandoor!! Bye!quote:Op maandag 14 november 2005 10:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog op jacht. Ga ik zo even doen nadat ik door mijn ochtendcorrespondentie heen ben.
Q wilt wel helpenquote:Op zondag 13 november 2005 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er op Internet; 'Hoe voorkom je een blaas ontsteking? -> Plassen na de sex!'
ik ookquote:
Ik geloof dat er wel meer geïnteresseerden warenquote:
ik ookquote:
Niet mee eens... maandag is een &$$%&$%^&**&% dag....quote:Op maandag 14 november 2005 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maandag is over het algemeen een echte top dag![]()
ik nietquote:Op maandag 14 november 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
Maar ik echt hard
Tenzij je ambities hebt om de nieuwe Stephen King te worden voorzie ik ook schrappen in jouw toekomstquote:Op maandag 14 november 2005 14:36 schreef _Arual_ het volgende:
En ik ben weer eens bezig met een boek.
Ja, je hebt altijd mensen die het overdrijven.
en in je eigen tempo, hoe lang ben je dan nog bezig?quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef nixxx het volgende:
als ik 30 paginas per dag schrijven kon dan was ik vanavond klaar![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 14:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
en in je eigen tempo, hoe lang ben je dan nog bezig?
Ik ben al vier jaar bezig met een boekquote:Op maandag 14 november 2005 14:36 schreef _Arual_ het volgende:
En ik ben weer eens bezig met een boek.
Ja, je hebt altijd mensen die het overdrijven.
Ik heb er al 4 geschreven. Maar ik vind het geen echte boeken.quote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al vier jaar bezig met een boekJe bent echt nooit klaar.
Nouja, 'es zien, mijn verhaal van vier jaar terug waar ik een eeuwigheid mee bezig ben geweest tot ik 't gewoon zat was, is eehm... 216 A4tjes op Arial 10ptquote:Op maandag 14 november 2005 15:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 geschreven. Maar ik vind het geen echte boeken.![]()
Ik weet 't niet, ik durf 't nooit aan iemand te laten lezen. Ik heb laatst wel meegedaan aan de schrijfwedstrijd van Write Now maar niks gewonnenquote:Op maandag 14 november 2005 15:31 schreef nixxx het volgende:
doe je dat gewoon voor jezelf of zou je er een carriere van willen maken CL?
Oh is misschien wel 'n ideequote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ wijst CherryLips op linkje in signature....
Was voor mij in ieder geval weer een stok achter de deur.
nee, die zijn té erg gewoon, en ook meer voor mezelf bedoeld. waar ik nu aan was begonnen was wel voor andere ogen bestemdquote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef nixxx het volgende:
maar die boeken die je hebt geschreven nog nooit ingestuurd?
aan cursus schrijven. En dat stukje, omdat ik CONSTANT gebeld wordt door mensen die flateren....quote:Op maandag 14 november 2005 15:44 schreef _Arual_ het volgende:
aan blij zijn?
Ze denken direct dat jij de enige bent die ze kan helpen, dus zou dat niet flatteren moeten zijn?quote:Op maandag 14 november 2005 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
aan cursus schrijven. En dat stukje, omdat ik CONSTANT gebeld wordt door mensen die flateren....
Soms ben ik ook bezig....quote:Op maandag 14 november 2005 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze denken direct dat jij de enige bent die ze kan helpen, dus zou dat niet flatteren moeten zijn?
je weet dat ze dat zongen terwijl ze aan het kruis genageld hingen he...quote:Op maandag 14 november 2005 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
Always look on the bright side of life!
Sadist, hangt die gast al aan het kruis dood te gaan, ruk jij zijn verband er nog afquote:Op maandag 14 november 2005 16:12 schreef _Arual_ het volgende:
ja klopt. Maar even uit zijn verband gerukt dan!
Als ze meelezen op Fok! kan ik me de verwarring wel voorstellenquote:
't is al de hele dag rustigquote:Op maandag 14 november 2005 16:39 schreef Pheno het volgende:
Rust. Eindelijk!
quote:Op zondag 13 november 2005 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
Zweden here i cum
Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd, maar er is uiteraard nog steeds een Churchill-citaat aanwezig.quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Je sig! Je ondertitel! Alles goed, mijn beste Plato?
Ah ja. Dat het Churchill's uitspraak is wist ik niet. Maarja, ik zit ook niet in jullie kamp he.quote:Op maandag 14 november 2005 18:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd, maar er is uiteraard nog steeds een Churchill-citaat aanwezig.![]()
Nee, die plek moet je eerst verdienen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah ja. Dat het Churchill's uitspraak is wist ik niet. Maarja, ik zit ook niet in jullie kamp he.![]()
Waar heb ik deze uitbundige begroeting aan verdiend?quote:
Ja! Hoezo?quote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef Frezer het volgende:
* Frezer zeikt verder.
Plato, nu het toch over jou gaat, is dat van Agt in je avtar
Kookt je moeder zo vies tegenwoordig?quote:
Ik heb er vrede mee hoor, stukken beter als JP. Nu is het al snel beter als JP...quote:
Uw eerste werkdag zit erop?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 14 november 2005 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kookt je moeder zo vies tegenwoordig?
Precies, in mijn kamp is vast wel iets te vinden.quote:Op maandag 14 november 2005 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan een leuke vrouw. Maar, gelukkig heb je jou kamp nog!
Nee hoor, ik heb slechts de ene moraalridder vervangen door de ander. Zij het dat Van Agt het ten minste no in mooi oubollig Nederlands verpakt, kan ik van Balkenende helaas niet zeggen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee hoor, stukken beter als JP. Nu is het al snel beter als JP...
Allemaal Christelijke politici, je bent bekeerd?![]()
Heb je dan werk gevonden?quote:
En? Moe? Dood?quote:
Ik kan Drieske inderdaad wel waarderen. Balkenende is hopeloos,quote:Op maandag 14 november 2005 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb slechts de ene moraalridder vervangen door de ander. Zij het dat Van Agt het ten minste no in mooi oubollig Nederlands verpakt, kan ik van Balkenende helaas niet zeggen.
Dan let je niet goed op dusquote:Op maandag 14 november 2005 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je dan werk gevonden?
Ik geloof dat ik dat gemist heb.![]()
Wel moe, maar het is gewoon nog ontzettend saai, hopelijk wordt dat straks beter...quote:
Van Agt wordt algemeen gezien als één van de slechtse naoorlogse premiers en achter die vriendelijke facade zit een grote ruziezoeker verborgen, maar zijn taalbeheersing kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik kan Drieske inderdaad wel waarderen. Balkenende is hopeloos,.
Nee hoor, blijkbaar heb ik die dag dat je dat vertelde het topic niet gevolgd.quote:Op maandag 14 november 2005 19:01 schreef melismay het volgende:
Dan let je niet goed op dusZoveel interesse heb je in me
Das minder dan, hopen dat het beter wordt. Toch voorlopig beter als thuis zitten lijkt me?quote:Op maandag 14 november 2005 19:01 schreef melismay het volgende:
Wel moe, maar het is gewoon nog ontzettend saai, hopelijk wordt dat straks beter...
Het is niks bijzonders, maar dankjewelquote:Op maandag 14 november 2005 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, blijkbaar heb ik die dag dat je dat vertelde het topic niet gevolgd.
Maar alsnog van harte gefeliciteerd.![]()
Zo goed heb ik me er niet in verdiept, maar idd hij komt veel beter over dan Balkelende.quote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van Agt wordt algemeen gezien als één van de slechtse naoorlogse premiers en achter die vriendelijke facade zit een grote ruziezoeker verborgen, maar zijn taalbeheersing kan ik wel waarderen.
Wat is het dan voor werk?quote:Op maandag 14 november 2005 19:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is niks bijzonders, maar dankjewel
Call Center werk bij Ohra, mensen te woord staan over zorgverzekeringen enzoquote:
Balkenende's presentatie is een ramp, kan absoluut niet voor een premier.quote:Op maandag 14 november 2005 19:07 schreef Frezer het volgende:
Zo goed heb ik me er niet in verdiept, maar idd hij komt veel beter over dan Balkelende.
Ach, als het niet leuk is dan is het in ieder geval een opstap naar een leukere baan. Bu je werk hebt kun je in alle rust uitkijken naar iets anders.quote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Call Center werk bij Ohra, mensen te woord staan over zorgverzekeringen enzo
Beter dan een standaard hoi leek mequote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb ik deze uitbundige begroeting aan verdiend?![]()
Wat is je inlog naam?quote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Call Center werk bij Ohra, mensen te woord staan over zorgverzekeringen enzo
Precies, het is ook maar voor aan half jaartje, dusquote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als het niet leuk is dan is het in ieder geval een opstap naar een leukere baan. Bu je werk hebt kun je in alle rust uitkijken naar iets anders.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 19:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is je inlog naam?![]()
Kan ik wat vrije uurtjes voor je regelen![]()
(al lag dr genoeg plat vandaag)
Ik zit bij IBMquote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet, hebben ze al 2 weken geleden aangevraagd ofzo, maar dat is allemaal nog niet rond. We kregen de computers ook pas aan het eind van de dag. Maar je hebt gelijk, er lag genoeg plat
Zat jij daar of zit je bij IBM?
Dat weet ik toch allemaal nog helemaal nietquote:Op maandag 14 november 2005 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit bij IBM![]()
En log in account? Was is het aanvraag nummer?![]()
Ik zit nu nog te werken![]()
Als het fout gaat laat ik het weten kan je morgen uutje later komen![]()
Gezeur en gebel?quote:Op maandag 14 november 2005 19:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal nog helemaal nietBen net een dag bezig, zal t morgen wel eens vragen als t nog niet geregeld is
Zit je voor OHRA te werken om t daar weer aan de gang te krijgen?Ik hoorde van de mensen die in de ruimte naast ons zaten alleen maar gezeur en gebel met de helpdesk
We hebben wel mooie computers gekregen
Wij hebben een uptime van 99,99999%quote:Op maandag 14 november 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezeur en gebel?![]()
Het lag maar drie keer plat vandaag![]()
![]()
Das een record ofzo?!quote:Op maandag 14 november 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezeur en gebel?![]()
Het lag maar drie keer plat vandaag![]()
![]()
Ach het merendeel van de users zijn al gemigreerdquote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Das een record ofzo?!Kan nog leuk worden als we daadwerkelijk aan het werk gaan met het systeem
Ah, dan ga ik mijn best doen iets te slopen als ik eenmaal ingelogd ben enzoquote:Op maandag 14 november 2005 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach het merendeel van de users zijn al gemigreerd
En ze weten het regelmatig te slopen
En dan gaat mij n telefoon weer![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik mijn best doen iets te slopen als ik eenmaal ingelogd ben enzoMisschien krijg ik je dan nog een keer aan de telefoon
die 99% halen wij ook nog welquote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wij hebben een uptime van 99,99999%
Stomme zSeries.
zSeriesquote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wij hebben een uptime van 99,99999%
Stomme zSeries.
Ahhhhh, voor mij toch wel?!!?!?quote:Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik praat niet met klanten![]()
Daar hebben ze hopelijk een helpdesk voor
Ik doe projecten voor IBM als hun eigen beheer er niet uit komt dan kom ik pas in actie
Ja zeg! Weet je hoeveel nummers er zijn! Dat kan nooiiiiiitttttttquote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
als jij mn directe nummer weet te raden
Zelfs ons email systeem is apart![]()
de eerste 6 van jou wete ik vastquote:Op maandag 14 november 2005 19:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja zeg! Weet je hoeveel nummers er zijn! Dat kan nooiiiiiittttttt
quote:Op maandag 14 november 2005 19:58 schreef Pheno het volgende:
Replace user, press any key when ready
No shit Sherlockquote:Op maandag 14 november 2005 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
de eerste 6 van jou wete ik vast
026-400
Hij stalkedquote:
Volgens mij kom ik op 4040 te zitten en dan zullen we ook nog wel persoonlijke nummers krijgen denk ik ofzoquote:
Vraag een vrouw nooit om de leeftijd en D nummerquote:
Owwwwwquote:Op maandag 14 november 2005 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je als inlog naam
een D en 6 cijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |