quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Over Mokster ga ik dan weer niet zeiken, want dat is gewoon een geil wijf.
Ik zou ze uitschelden als ik jou was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef Mokster het volgende:
Maarreh... mensen aan wie je geld leent, die het niet terug betalen en die ook niets van zich laten horen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik wel wat gezeik waard!
Die kom je toch niet hier zoeken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef Mokster het volgende:
Maarreh... mensen aan wie je geld leent, die het niet terug betalen en die ook niets van zich laten horen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht ik ooit nog wat horen, dan ga ik dat zeker doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou ze uitschelden als ik jou was.![]()
Je sig is echt geweldig trouwens.
Nee, hier zijn alleen maar lieve mensen toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die kom je toch niet hier zoeken?
Nouja, lief.. liefquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, hier zijn alleen maar lieve mensen toch?
Jij bent lievquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Litpho is volgens mij ook best liev
Haha, jij maakt vrienden hierquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij bent liev, Melis is liev
Litpho is volgens mij ook best liev
Uhm... wie komen hier nog meer?
Dawgquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:06 schreef dawg het volgende:
Ik ben niet lief, ik ben een man. Per definitie altijd geil dus.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:11 schreef Twisted_fok het volgende:
"Ik ben mij naam vergeten, het was iets met twee puntjes."
Spiv.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:11 schreef Twisted_fok het volgende:
"Ik ben mij naam vergeten, het was iets met twee puntjes."
Ik dacht t al, maar durfde t niet te zeggen, bang dat ik het heilige Spinvis zou bezooedelenquote:
succesquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:22 schreef Mokster het volgende:
Nou... nu ik jullie allemaal weer ff gesproken heb, ga ik weer bezig met studie-dingen enzo...
Tot later allemaal!!![]()
Hahahaha. Ik zou het je niet kwalijk nemen hoor. Je bent nou eenmaal een leek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht t al, maar durfde t niet te zeggen, bang dat ik het heilige Spinvis zou bezooedelen
Maar laatst herkende ik "Bagagedrager" anders wel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik zou het je niet kwalijk nemen hoor. Je bent nou eenmaal een leek.
Ik ben dan ook nog steeds verschrikkelijk trotsch op je.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar laatst herkende ik "Bagagedrager" anders wel!
Hoiquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:38 schreef Mokster het volgende:
En erg gezellig om jullie weer eens te 'zien' !![]()
Neequote:Op zaterdag 12 november 2005 13:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, hier zijn alleen maar lieve mensen toch?
Desalniettemin best tofquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:06 schreef dawg het volgende:
Ik ben niet lief, ik ben een man. Per definitie altijd geil dus.
Lekker Q!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:24 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe gaat het met de verbouwing, fembol?
Heel gezellig . . .quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef fembol het volgende:
Wat een gezelligheid!
Gezellig!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Breetai het volgende:
D'r wordt een hoop gezwaaid vanavond.
Zal ik maar mee doen?![]()
![]()
![]()
Ik moet strakjes gaan werken, en moest nog wat andere dingen doen, dus dan heb je dat hequote:
Klopt, ik moet vor dinsdag nog een boek van 300 pagina's lezen, dus het leek me een goed idee om vroeg op te staan.quote:Op zondag 13 november 2005 09:38 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik moet strakjes gaan werken, en moest nog wat andere dingen doen, dus dan heb je dat he
Jij bent anders ook al vroeg wakker voor een zondag
Wat toevallig dat we beiden op dit moment online zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 10:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, gezellig.
Wat leuk dat je me komt opzoeken.quote:
Dat we niet met een mooie vrouw in bed liggen bedoel je? Elk met onze eigen mooie vrouw in afzonderlijke bedden, uiteraard.quote:Op zondag 13 november 2005 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat toevallig dat we beiden op dit moment online zijn.
Zou het iets met onze status te maken hebben?![]()
Whisky drinken in een kerk?quote:Op zondag 13 november 2005 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
Idd
Ik moet met mijn vader mee Whisky drinken in een 1 of andere kerk in Leiden
Ja, dat ja. Dat lijkt me een heel wat betere bezigheid voor de zondagochtend.quote:Op zondag 13 november 2005 10:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat we niet met een mooie vrouw in bed liggen bedoel je? Elk met onze eigen mooie vrouw in afzonderlijke bedden, uiteraard.
Geen idee. Op vijf minuten lopen van Leiden CS ofzo volgens mijn pa.quote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Whisky drinken in een kerk?![]()
Welke kerk is het? Pieterskerk? Hooglandse kerk?
Dat zou ik zo snel niet weten.quote:Op zondag 13 november 2005 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen idee. Op vijf minuten lopen van Leiden CS ofzo volgens mijn pa.
idem voor mij, heb een verschrikkelijke hekel aan bepaalde mensen die iets beloven maar daarna niks meer laten weten ...quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef Mokster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je niet zo op de zaken vooruitlopen, jaquote:
Warm vies en met een aankomende ruzie heerlijk dus welquote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wil je niet zo op de zaken vooruitlopen, jaHier is het nog maar net middag
BTW Hoe is het![]()
Zondagochtend is wel oke. Doe mij maar zondagmiddag. Anders moet je de hele tijd naast d'r staan tijdens het stappen. Daar word ik niet altijd ff happy van. Al blijft samen wakker worden na een lange nacht nog steedsquote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Dat lijkt me een heel wat betere bezigheid voor de zondagochtend.![]()
Goeieavond.quote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Warm vies en met een aankomende ruzie heerlijk dus wel
Ach ja, we willen allebei wat anders, en aangezien we familie zijn, houden we ook allebei even hard vast aan wat we willenquote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ruzie Marc
Dat is niet zo mooi
T is meer dat zei naar het oosten wil en ik absoluut niet (geen zin in nog een 15 urige treinreisquote:Op zondag 13 november 2005 13:44 schreef Frezer het volgende:
Kan het niet allebij dan? Of ieder doet een dagje zijn eigen ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |