Ik geloof dat we nog een giraffe in de aanbieding hebben:quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:07 schreef dJ-Zcore het volgende:
Je kan eventueel ook een geil paard op haar loslaten.
Het arme kind (de "trut") is vermoedelijk erg onzeker.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef charmed-more het volgende:
Ik heb toch zo'n trut in klas zitten. Ze voelt zich echt beter dan iedereenZit ze gewoon tegen anderen te zeggen van 'houd je bek' terwijl die helemaal niks hebbe n gezegd ze moet op alles comentaar geven en nog veel meer hatelijke dingen hebben sommige tips hoe ik wraak kan gaan nemen op dat mens
![]()
tering zeg, jij komt keiharde maatregelenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:24 schreef Hallulama het volgende:
Nee joh, gewoon bij de hand nemen !
"Lieve schat, je komt nogal onzeker over, waar ben je bang voor?"
Moet je dat eens zeggen in de klas, kun je lachen, maar als ze dan huilend het lokaal uitrent, ga dan wel even achter haar aan, volgaarne.
En zeg het in een lokaal op de begane grond
Ja, ik doe het westen, hij het oosten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:26 schreef Pihkal het volgende:
het lijkt de vukking dailie laima wel
schiet haar neer, van achteren...in der hoofquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef charmed-more het volgende:
bedankt voor de tipsmaar wat ik wil doen is iets waar ze niet van merkt dat ik dat heb gedaan. Iets waar ze dagen lang slechte zin van zal krijgen
![]()
Op dr gezicht schijten....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef charmed-more het volgende:
Ik heb toch zo'n trut in klas zitten. Ze voelt zich echt beter dan iedereenZit ze gewoon tegen anderen te zeggen van 'houd je bek' terwijl die helemaal niks hebbe n gezegd ze moet op alles comentaar geven en nog veel meer hatelijke dingen hebben sommige tips hoe ik wraak kan gaan nemen op dat mens
![]()
Als iedereen in het huis slaapt, trek je de darmen uit de hond van het meisje en wurg je daar haar ouders mee. Vil de lijken van de ouders en kleed het slapende meisje aan in hun huid.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef charmed-more het volgende:
bedankt voor de tipsmaar wat ik wil doen is iets waar ze niet van merkt dat ik dat heb gedaan. Iets waar ze dagen lang slechte zin van zal krijgen
![]()
Sla haar keihard op haar bek. Als ze dan vraagt waarom je dat deed zeg je dat je haar met geen vinger hebt aangeraakt en dat ze het zich verbeeldt. Als je dit lang genoeg blijft zeggen denkt ze op den duur dat ze schizofreen is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef charmed-more het volgende:
![]()
dat gaat dan wel een beetje te verquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als iedereen in het huis slaapt, trek je de darmen uit de hond van het meisje en wurg je daar haar ouders mee. Vil de lijken van de ouders en kleed het slapende meisje aan in hun huid.
Zal ze vast niet leuk vinden.
moet ik dan gewoon haar gang laten gaan. Ik moet het een jaar met dat mens uithoudenquote:
Hack haar MSNquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef charmed-more het volgende:
![]()
Mhh, dat moet volgens mij best veel pijn doenquote:Op zondag 18 december 2005 13:33 schreef GSi het volgende:
Laat haar een cactus pijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |